Kom jij uit Zwolle ofzo?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:53 schreef remlof het volgende:
TT gefatsoeneerd en centraal gezet.
Wat ben je chagrijnig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kom jij uit Zwolle ofzo?Doe alsjeblieft niet eens zo gereformeerd...
Nee uit Arnhem en ik zit op m'n mobiel op FOK! nu en je TT nam bijna drie regels in beslag. Om je te etteren heb ik een spatie in jezus gezetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kom jij uit Zwolle ofzo?Doe alsjeblieft niet eens zo gereformeerd...
quote:
je vertelde iemand iets die dat al laaaaang vergeten was ?quote:
Dat valt toch wel mee?quote:
Nou dan doe ik de eerstvolgende keer dat ik een topic open lekker toch weer iets met Jezus erin.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee uit Arnhem en ik zit op m'n mobiel op FOK! nu en je TT nam bijna drie regels in beslag. Om je te etteren heb ik een spatie in jezus gezet
Ja man, ik dan gozer.... Ik stond vanmorgen om 5u op, om 6u werken, essen kochen, klamotten wassen, dagelijkse beweging, geen Duitse beweging maar gewoon beweging als in actief, nou, je draait drie keer in de rondte en het is tien uur 's avonds.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:12 schreef Vlarp het volgende:
Wax, ik ben te moe om nog te blijven hangen. Sorry! Maar normaliter zou ik nog even feitjes met je uitwisselen over mijn dakraam en het uitzicht en de treinen die voor m'n duer langs rijden etc. Maar nu doe ik dat niet omdat ik morgen anders echt kapot ben.
Tss, zeker omdat we niet mogen Godslasterenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee uit Arnhem en ik zit op m'n mobiel op FOK! nu en je TT nam bijna drie regels in beslag. Om je te etteren heb ik een spatie in jezus gezet
Of waar je totaal niet aan herinnert wou worden?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:07 schreef creno het volgende:
[..]
je vertelde iemand iets die dat al laaaaang vergeten was ?
Je lastert god maar raak, ik ben fundamenteel atheïstquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tss, zeker omdat we niet mogen Godslasteren
euj!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Je lastert god maar raak, ik ben fundamenteel atheïst
Nog één werkdag en dan is het al weer weekend.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?Maar de inkt was nog nat en dan hop...
Maar goed.
Maar ik heb gewerkt en ben moe en heb *wat gedaan dat werkgerelateerd is* en het is dinsdag.
En hoe is het dan met jou??
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nog één werkdag en dan is het al weer weekend.
Wil jij vrijdag met mijn ouders en zus + aanhang naar Spanje met de bus? Lekker old schoolquote:
Ontspanning is goed... op een bepaald moment neem je toch niets meer opquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:26 schreef Steve het volgende:
En om kwart voor 9 morgenvroeg tentamen, mogen mijn hersenen ook vantevoren een beetje rust?
Slapen? Tis 22:27. Wat is ie, fokking 65?quote:
Ik heb behoefte aan een nieuwe baan...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slapen? Tis 22:27. Wat is ie, fokking 65?
Ik heb ook even een vrije dag geregeld en ik ben eenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nog één werkdag en dan is het al weer weekend.
De Vlarposaurus gaat altijd vroeg onder de wolquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slapen? Tis 22:27. Wat is ie, fokking 65?
Een IKEA boekenkast?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb ook even een vrije dag geregeld en ik ben eencadeautje aan het bedenken
!
Oooooooohhhh zit je te soppen??quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:30 schreef MisterO het volgende:
Omggggg de nieuwe David Guetta ft Kelly Rowland is weer zo'n knaller!![]()
![]()
een stroekie momentquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:22 schreef wonderer het volgende:
Ik had mijn auto naar de garage gebracht voor een beurt, en wilde naar huis lopen (beter dan wachten). Het is een kwartiertje of zo, dus dat is prima, was lekker weer en alles.
Was ik bijna thuis, realiseerde ik me dat mijn huissleutels dus aan mijn autosleutels hangen en die waren dus in de garage... Dus moest ik weer teruglopen
Wacht... ik voel iets.... OMG! M'n water.... laat me...quote:
Oh ja jij loopt hem altijd mis op msn ook he?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
De Vlarposaurus gaat altijd vroeg onder de wol.
Vergelijk me niet met de Rimpelsaurier ja!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, vond de vorige leuker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:30 schreef MisterO het volgende:
Omggggg de nieuwe David Guetta ft Kelly Rowland is weer zo'n knaller!![]()
![]()
Uhuh.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Ontspanning is goed... op een bepaald moment neem je toch niets meer op
Hallo... voor mensen die elke dag om 7 uur opstaan is 11 uur een mooie tijd om naar bed te gaanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh ja jij loopt hem altijd mis op msn ook he?
O ja? Moest ik maar eens achterkomen danquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Uhuh.
Al ben ik 's avonds/'s nachts wel op mijn best.
Ik sta ook elke dag tussen 7 en 7:30 op hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hallo... voor mensen die elke dag om 7 uur opstaan is 11 uur een mooie tijd om naar bed te gaan
Ja, hartstikke leuk met vaste verkooppraatjes, bedreigende klanten, onmenselijke werktijden en een vast stramien waar je je aan moet houden en als je dat ook maar heel licht ter discussie stelt dat je dan wordt gezegd dat het bij elke baan zo is terwijl jij weet dat dat helemaal niet zo is maar Holland kampt met een crisis en en en nog veel meer oorzaken en het is er in ieder geval niet sáái. Het is er niet sáái, Vlarp.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wacht... ik voel iets.... OMG! M'n water.... laat me...
... is het.... OMG!!!!
iets met een benzinepomp?
Weet je meteen waar die buikloop van kwamquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik sta ook elke dag tussen 7 en 7:30 op hoor
Buikloop is iets anders dan buikpijn schatquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weet je meteen waar die buikloop van kwam
Zijn daar films van?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Uhuh.
Al ben ik 's avonds/'s nachts wel op mijn best.
Ik duik wel op de vacatures uit m'n mailboxquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, hartstikke leuk met vaste verkooppraatjes, bedreigende klanten, onmenselijke werktijden en een vast stramien waar je je aan moet houden en als je dat ook maar heel licht ter discussie stelt dat je dan wordt gezegd dat het bij elke baan zo is terwijl jij weet dat dat helemaal niet zo is maar Holland kampt met een crisis en en en nog veel meer oorzaken en het is er in ieder geval niet sáái. Het is er niet sáái, Vlarp.
Bij buikloop heb je óók buikpijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Buikloop is iets anders dan buikpijn schat
Hoe zit dat juridisch Steve?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alleen in mijn privé bezit...
Vraag Steve verder even hoe dat juridisch zit!
Ik denk er over om een eigen bedrijf te starten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik duik wel op de vacatures uit m'n mailbox
Jij zegt niks tegen mequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:38 schreef Vlarp het volgende:
Nu heb ik dus m'n MSN aan staan, en er is NIEMAND, ik herhaal NIEMAND van hier online!
Op een paar mensen na
Ik denk niet dat de EO dat wilt...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:39 schreef Waxxer het volgende:
Mag de Stieve in beeld?
That's the question.
In Eindhoven?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:39 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik denk er over om een eigen bedrijf te starten.
Oh en dan neem je natuurlijk een redacteur in dienst om, ja, her en der wat mensen letterlijk en figuurlijk aan te spreken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:39 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet in m'n lijst staat, TV! Wel op blijven letten!
Eigen bedrijf is welke sector?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:39 schreef oinaru_isan het volgende:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef Vlarp het volgende:
Eindhoven probeert Rotterdam na te doen, het lukt alleen niet....
Ik doe niet aan gratis adviezen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:37 schreef Vlarp het volgende:
Alleen in mijn privé bezit...
Vraag Steve verder even hoe dat juridisch zit!
Jaquote:
Rotterdam probeert Tilburg te imiteren wat lelijkheid betreft. En dat is Rotterdam iets te goed gelukt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt als een vakantiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wil jij vrijdag met mijn ouders en zus + aanhang naar Spanje met de bus? Lekker old school
Rotterdam... ik word er altijd zoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Je vraagt niet eerst of ik dat wel goed vind?
Nee, sorry... Tilburg is echt helemaal mislukt. Zelfs de Brabanders die er wonen zijn misluktquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Rotterdam probeert Tilburg te imiteren wat lelijkheid betreft. En dat is Rotterdam iets te goed gelukt.
Een koopgoot.
Die hebt ze heul nie in het Zweeds... net als de e met trema trouwens...quote:
Alleen als Steve het goed vindtquote:
Je moet de plekjes weten. Er is echt wel sfeer in R'dam. Maar niet voor de leken!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rotterdam... ik word er altijd zovan op de een of andere manier... er hangt geen sfeer...
Ik heb er op zich wel zin in... maar Salou, in mei, bejaardenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt als een vakantie
Dan wil ik best uuuuuren voor in de bus zitten en ook wel met je familie
Bij een echte stad hoef je niet te zoeken. Daar vóél je de sfeer gewoon.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef Vlarp het volgende:
Je moet de plekjes weten. Er is echt wel sfeer in R'dam. Maar niet voor de leken!
Zijn er dan ook mensen die dan bijvoorbeeld beginnen over een kleurafwijking die er niet is en dat je dan vriendelijk moet blijven?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja![]()
En vrijdag (1 vd drukste dagen van het jaar)
Ja dat doet m'n vader ook altijdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hallo... voor mensen die elke dag om 7 uur opstaan is 11 uur een mooie tijd om naar bed te gaan
Helemaal mee eens. En Rotterdam is net zo, maar dan nog wat erger.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, sorry... Tilburg is echt helemaal mislukt. Zelfs de Brabanders die er wonen zijn mislukt
Je gaat naar de zon, zeikerd!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er op zich wel zin in... maar Salou, in mei, bejaarden
Dan zie je ook een fotoquote:
Precies. Parijs. Amsterdam. Berlijn. Eindhoven. London. Madrid. Stockholm. Tokyo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Bij een echte stad hoef je niet te zoeken. Daar vóél je de sfeer gewoon.
Ik krijg in Eindhoven altijd het gevoel dat er een emmer stront in leeg is gestortquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Da's ook weer zoquote:
Je stapt uit de trein, je loopt door het station, kijk om je heen en je voelt meteen of het, ja, welhaast unheimisch is. En voel je je onveilig of gewoon niet thuis, dan past de desbetreffende stad gewoonweg niet bij jou. Daar kun je lang of kort over zijn maar het is wel zo en daar hoef je echt geen, ja, rechten voor gestudeerd hebben ofzo om dát te begrijpen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik voeg jullie allebei wel toe... trioquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Oeh dan ga ik morgen even onder Vlarps account met je msn'en.
Amsterdam...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:48 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Precies. Parijs. Amsterdam. Berlijn. Eindhoven. London. Madrid. Stockholm. Tokyo.
Nee hoor, hoeft helemaal niet.quote:
Dat heb ik dus altijd met Tilburg, Eindhoven, Weert, Zwolle, Leeuwarden, Heerenveen etc...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je stapt uit de trein, je loopt door het station, kijk om je heen en je voelt meteen of het, ja, welhaast unheimisch is. En voel je je onveilig of gewoon niet thuis, dan past de desbetreffende stad gewoonweg niet bij jou. Daar kun je lang of kort over zijn maar het is wel zo en daar hoef je echt geen, ja, rechten voor gestudeerd hebben ofzo om dát te begrijpen.
Ja, okee. Maar als Ang3l darmproblemen zijn verholpen, dan is dat wel weer over.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik krijg in Eindhoven altijd het gevoel dat er een emmer stront in leeg is gestort
Je snapt je lichaam gewoon nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, hoeft helemaal niet.
En andersom ook niet
Budel?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat heb ik dus altijd met Tilburg, Eindhoven, Weert, Zwolle, Leeuwarden, Heerenveen etc...
Moet ik doorgaan?
Ja jij kent elk station van Nederland. Ik voel het koude staal van het mes al tussen mijn ribben glijden als ik in Rotterdam sta!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat heb ik dus altijd met Tilburg, Eindhoven, Weert, Zwolle, Leeuwarden, Heerenveen etc...
Moet ik doorgaan?
Met wat dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is dat stukje rotterdam wat dan nog na-ijlt bij je.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik krijg in Eindhoven altijd het gevoel dat er een emmer stront in leeg is gestort
1 woord; vakantie...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er op zich wel zin in... maar Salou, in mei, bejaarden
Ja, want je hebt Rotterdam nog niet opgenoemdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moet ik doorgaan?
Daar heb ik een x getraind.quote:
Dat komt door die bouwput nu... en de windtunnel waar je in lijkt te lopen voor het stationquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja jij kent elk station van Nederland. Ik voel het koude staal van het mes al tussen mijn ribben glijden als ik in Rotterdam sta!
Maarheeze krijgt een station deze zomer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
http://www.stationsweb.nl/station.asp?station=budel&vraag=budel
Nee, dat koude staal is meer het idee dat iemand je meteen neersteekt als je door Rotterdam loopt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat komt door die bouwput nu... en de windtunnel waar je in lijkt te lopen voor het station
of de mensen die 3x dezelfde bevestiging moeten krijgen voordat ze het geloven...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zijn er dan ook mensen die dan bijvoorbeeld beginnen over een kleurafwijking die er niet is en dat je dan vriendelijk moet blijven?
Ja, een beetje 7 jaar te laat hequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Maarheeze krijgt een station deze zomer.
Hebben ze dat nou onderhand uitgevochten?quote:En vervolgens zitten we met een belachelijke busdienstregeling.
Maar Eindhoven liet ze gewoon binnen....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met wat dan?
Het importeren van hooligans op Koninginnedag?
Die kwamen echt vanzelf
Ja wij hebben (nog) geen hek om de stad heen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar Eindhoven liet ze gewoon binnen....
mjah, tis heel treurig daarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik een x getraind.
Moet je eerst door België heen om daar te komen
Dat klopt... staat niet in het rijtjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want je hebt Rotterdam nog niet opgenoemd
Nou het theater is er best leukquote:
Slaap lekker Waxxer, niet eng dromen over mannen met messen!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef Waxxer het volgende:
Nou ik moet nu echt diep gaan slapen....
Welterusten allemaal!
Wel nee... dat valt best mee...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat koude staal is meer het idee dat iemand je meteen neersteekt als je door Rotterdam loopt.
Dat gevoel heb IK er tenminste
No offense, maar ik vind Rotterdam echt zó'n baggerstad.quote:
Ach, wij hebben een lompe burgemeester, PvdA, dan krijg je dat heh.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wij hebben (nog) geen hek om de stad heen.
Je mag hier vrij rondlopen.
O oepsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:59 schreef oinaru_isan het volgende:
Sowieso, in Rotterdam wonen en dan beginnen af te geven op andere steden.
In E. doen we dat niet.
Dat tuig bestond al voor die burgemeester hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, wij hebben een lompe burgemeester, PvdA, dan krijg je dat heh.
dat geloof ikquote:
Nja de pest van Rotterdam is natuurlijk dat ze bijna volledig plat gebombardeerd zijn tijdens WOII...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No offense, maar ik vind Rotterdam echt zó'n baggerstad.
Qua uitstraling, qua gevoel (ff wax z'n unheimisch gebruiken), qua station, qua mensen, qua voetbalsupporters, qua accent.
Geen stad tot nu toe waar ik minder graag ben.
Voor mijn gevoel dus niet. Geen stad tot nu toe waar ik me onveiliger voel.quote:
Ja, dus? Eindhoven heeft ook niks ouds meer onderhand hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja de pest van Rotterdam is natuurlijk dat ze bijna volledig plat gebombardeerd zijn tijdens WOII...
Peterquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat geloof ik
de mensen zijn er ook best vriendelijk... althans.. de mensen die ik er ken
Dat is Warschau ook, maar daar hebben ze het centrum steen voor steen herbouwd (ook met de oude stenen, het puin) waardoor het centrum er precies zo uit ziet als voor de bombardementen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja de pest van Rotterdam is natuurlijk dat ze bijna volledig plat gebombardeerd zijn tijdens WOII...
Ja, hij gaat van Leende door Mares naar het Station, naar een klein rondje Zurrik, naar station Mares, naar Budel, naar Weert. En weer terug.quote:
Die hooligans mogen ze van mij ook verbranden. En ik kan ook niet wachten tot het station klaar is, want dan is het stationsgebied ook weer netjes en gezellig / mooi.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No offense, maar ik vind Rotterdam echt zó'n baggerstad.
Qua uitstraling, qua gevoel (ff wax z'n unheimisch gebruiken), qua station, qua mensen, qua voetbalsupporters, qua accent.
Geen stad tot nu toe waar ik minder graag ben.
Wghehe, wat een loop-di-loop zeg!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja, hij gaat van Leende door Mares naar het Station, naar een klein rondje Zurrik, naar station Mares, naar Budel, naar Weert. En weer terug.
Heb je ook absoluut gelijk in! Wat dat betreft zijn er in Nederland hele vreemde en onhandige keuzes gemaakt tijdens de wederopbouw...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dat is Warschau ook, maar daar hebben ze het centrum steen voor steen herbouwd (ook met de oude stenen, het puin) waardoor het centrum er precies zo uit ziet als voor de bombardementen.
Of Aken, maar dat is wel een leuke stad.
Nou ja ze hebben het wel aangepast, volgens mij gaat 'ie niet meer bij dat bejaardenhuis stoppen o.i.d. Maar dat weet ik allemaal niet zeker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wghehe, wat een loop-di-loop zeg!
Maar nog wel DOOR Mares dus?
Want dat zou eerst niet meer zo zijm.
Konden al die bejaarden lopen naar het station... wat BUITEN het dorp ligt
Oké!! Ja, Eindhoven is leuker, Brabant is leuker....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dus? Eindhoven heeft ook niks ouds meer onderhand hoor.
Gaat meer om het totaalplaatje.
Vind Eindhoven ook niet echt een MOOIE stad (al komt er veel mooi nieuws), maar ik voel me er zoveel fijner.
Dat verbetert de bevolking nog nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die hooligans mogen ze van mij ook verbranden. En ik kan ook niet wachten tot het station klaar is, want dan is het stationsgebied ook weer netjes en gezellig / mooi.
Nee, maar je hebt wel gelijk hoor. Rotterdam doet niet echt gezellig aan. Gelukkig werken ze er hard aan door langzaam alles opnieuw in te richten. Pleinen worden opgeknapt en groener gemaakt, lelijke vierkante tegels worden vervangen door mooiere natuurstenen tegels enzo... geef het een paar jaar
Daar woonde ik in de buurtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Nou ja ze hebben het wel aangepast, volgens mij gaat 'ie niet meer bij dat bejaardenhuis stoppen o.i.d. Maar dat weet ik allemaal niet zeker.
Ja en dat raam rechts is het boxjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:06 schreef oinaru_isan het volgende:
Wisten jullie dat Station Eindhoven eigenlijk een radio moet voorstellen
[ afbeelding ]
Zo'n ouderwetse jaren vijftig radio. Torentje links is de antenne, de klok is de zenderknop, etc
Een Philips radio zelfs.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:06 schreef oinaru_isan het volgende:
Wisten jullie dat Station Eindhoven eigenlijk een radio moet voorstellen
[ afbeelding ]
Zo'n ouderwetse jaren vijftig radio. Torentje links is de antenne, de klok is de zenderknop, etc
Zoals ik al zei, en volgens mij heb ik dat ook met onze meet verteld, Rotterdam werkt hard om alle lelijke na-oorlogs "architectuur" (quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je ook absoluut gelijk in! Wat dat betreft zijn er in Nederland hele vreemde en onhandige keuzes gemaakt tijdens de wederopbouw...
Kunnen we 't niet veel makkelijker NOG een keer platgooien?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, en volgens mij heb ik dat ook met onze meet verteld, Rotterdam werkt hard om alle lelijke na-oorlogs "architectuur" () weg te werken of op te knappen.
Dat zeg ik dus... als je de plekjes weet dan is het echt heel goed te doen. En de echte Rotterdammers zijn ook gewoon hardstikke leuk. Bot, maar je weet wel waar je aan toe bentquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat verbetert de bevolking nog niet
Ik voel me er gewoon erg ongemakkelijk en onveilig.
Hoewel Motel Mozaique best oké was.
Dan vrees ik voor mijn huis... staat iets te dicht bij het centrumquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kunnen we 't niet veel makkelijker NOG een keer platgooien?
New Orleans?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef MisterO het volgende:
Jongens. ruzie nou maar niet. Er is maar 1 stad dé stad der steden
Daar hebben we het inderdaad over gehad!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, en volgens mij heb ik dat ook met onze meet verteld, Rotterdam werkt hard om alle lelijke na-oorlogs "architectuur" () weg te werken of op te knappen.
Kennedyplein is op zich wel oké.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is de achterkant.
Inderdaad... want Amsterdam is het al lang niet meer voor mij...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
New Orleans?
Please, kom nou niet aanzetten met Amsterdam
De verhouding tussen witte en zwarte poppetjes komt niet helemaal overeen met de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef Vlarp het volgende:
Kijk dan!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt dat een fatsoenlijk station of niet?
Waar zijn de treinen dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef Vlarp het volgende:
Kijk dan!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt dat een fatsoenlijk station of niet?
Die zit aan mijn hotmail vast maar staat niet op mijn laptopquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:13 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Doe anders even linken. Of in je fotoboek zetten.
Msnquote:
Ja, hoor, de Blob vind ik ook een aanwinst. De Witte Dame, de Admirant. Het Van Abbe, het Evoluon.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kennedyplein is op zich wel oké.
Maar dat Noordzijde kreng is er idd lelijk opgegooid.
Nieuwe Dynamo
Witte Dame / Lichtplein
Nieuwe 18 Septemberplein
Vesteda toren
En toch, ook al zijn het veel niet met me eens: de Blob!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:15 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
De verhouding tussen witte en zwarte poppetjes komt niet helemaal overeen met de werkelijkheid.
quote:
Ik heb jouw msn nietquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:15 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
De verhouding tussen witte en zwarte poppetjes komt niet helemaal overeen met de werkelijkheid.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:16 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, hoor, de Blob vind ik ook een aanwinst. De Witte Dame, de Admirant. Het Van Abbe, het Evoluon.
Ik de jouwe ook nietquote:
Op Station Eindhoven vraagt misschien iemand de weg, en iemand anders of je een vuurtje hebt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde er bewust niet over beginnen in de hele "Bah Rotterdam, onveilig gevoel" discussie
Maar dat is er voor mij echt een onderdeel van.
Ow vandaar...quote:
Sinds ik in Rotterdam woon vrees ik steeds minder voor de zwarte poppetjes als ik eerlijk benquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde er bewust niet over beginnen in de hele "Bah Rotterdam, onveilig gevoel" discussie
Maar dat is er voor mij echt een onderdeel van.
Nou ik vind dat je rond station Eindhoven, als je te voet bent in je uppie, wel vaak gevraagd wordt of je een fiets wil kopenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:19 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Op Station Eindhoven vraagt misschien iemand de weg, en iemand anders of je een vuurtje hebt.
In Rotterdam vragen twee junks je om een euro (en beginnen de schelden als je "nee, sorry" zegt), een derde probeert je te beroven en wordt je vervolgens door medelanders uitgescholden.
Het enige goede aan Rotterdam is de Thalys naar Parijs, maar dan nog stap ik liever op in Amsterdam.
Wat heb je goed opgelet!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:19 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Op Station Eindhoven vraagt misschien iemand de weg, en iemand anders of je een vuurtje hebt.
In Rotterdam vragen twee junks je om een euro (en beginnen de schelden als je "nee, sorry" zegt), een derde probeert je te beroven en wordt je vervolgens door medelanders uitgescholden.
Het enige goede aan Rotterdam is de Thalys naar Parijs, maar dan nog stap ik liever op in Amsterdam.
Dat is toch reuze aardig?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik vind dat je rond station Eindhoven, als je te voet bent in je uppie, wel vaak gevraagd wordt of je een fiets wil kopenMaar dan zeg ik altijd vriendelijk "Neuh, ik loop wel. Zo thuis!" en dan gaan ze ook weer vriendelijk weg
quote:
Oke... ik moet eerlijk zeggen, Steve en ik liepn vorige week naar huis rond 9 uur... fietst er een zwerver en die brult in het Rotterdams "Als jullie ook niet weten hoe laat het is zwaait er wat!"quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik vind dat je rond station Eindhoven, als je te voet bent in je uppie, wel vaak gevraagd wordt of je een fiets wil kopenMaar dan zeg ik altijd vriendelijk "Neuh, ik loop wel. Zo thuis!" en dan gaan ze ook weer vriendelijk weg
Vind je? Ik heb er hier echt geen moeite mee om 's avonds te lopen. Misschien naïviteit hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:22 schreef oinaru_isan het volgende:
Nah, het is ook allemaal flauwekul. Eigenlijk zijn alle grote steden wat minder prettig 's avonds laat.
Amsterdam is altijd druk, dat is het verschil. Tenminste, het Damrak bijv. Rotterdam is 's nachts gewoon uitgestorven op wat zwervers na.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb er hier echt geen moeite mee om 's avonds te lopen. Misschien naïviteit hoor.
Ik heb er in Amsterdam trouwens ook minde moeite mee dan in Rotterdam.
Ja dat zal misschien wel schelen ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Amsterdam is altijd druk, dat is het verschil. Tenminste, het Damrak bijv. Rotterdam is 's nachts gewoon uitgestorven op wat zwervers na.
Pijp je je ex nog!?!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat zal misschien wel schelen ja.
Plus ik kom amper buiten centrum in A'dam.
Alleen in de Pijp bij m'n ex.
Iemand Gaga kaarten nodig?quote:hee iedereen..
wegens een aswolk boven gran canaria (a):
wie heeft er interesse om twee kaarten over te kopen voor lady gaga komende zaterdag in het gelredome?
60 euro per kaart (was 85 p st), staanplaatsen
if you're interested: mail even snel terug of sms zsm
greetz berrie
Whaha hoezo dat?quote:
Mwa. Ach.quote:
die mag wel lang opblijvenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vergelijk me niet met de Rimpelsaurier ja!
Oke.. dus hij stiekem gewoon nog homo, wat me niet verbaast.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa. Ach.
Ik heb nadat het uit was nog 8 maanden samengewoond en in 1 bed geslapen. DAT was misschien wel slecht ja. Maar nu? Ach ja. Hij zal wel een vent missen met al die vrouwen
Which reminds me! Mijn hetero moest zaterdag werken op een gayfeest in de danssalon! En nadat ie afgewerkt was (ja ja Brabants) ging hij mee feesten en werd ie aangeschoten en bekende hij EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEINDELIJK dat ie geen hetero was, maar bi. Maar dat wisten dan alleen sommige mensen, dus shhht.
Je bedoelt toch niet dat schatje van wie je laatst die foto poste?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:31 schreef Ang3l het volgende:
Which reminds me! Mijn hetero moest zaterdag werken op een gayfeest in de danssalon! En nadat ie afgewerkt was (ja ja Brabants) ging hij mee feesten en werd ie aangeschoten en bekende hij EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEINDELIJK dat ie geen hetero was, maar bi. Maar dat wisten dan alleen sommige mensen, dus shhht.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:32 schreef Ang3l het volgende:
En na het zien van TV's foto ga ik rukken en slapen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:32 schreef Ang3l het volgende:
keulen ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dat is Warschau ook, maar daar hebben ze het centrum steen voor steen herbouwd (ook met de oude stenen, het puin) waardoor het centrum er precies zo uit ziet als voor de bombardementen.
Of Aken, maar dat is wel een leuke stad.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:32 schreef Ang3l het volgende:
van wie???quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:54 schreef Peter het volgende:
Waarom durven mensen geen foto te plaatsen hier?
morgen -> nu in bedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:53 schreef Xiance het volgende:
STROEEHOOEEEK!!! KIJK JE MSN NOU NAA!!
ja belachelijk anoniem gedoequote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:54 schreef Peter het volgende:
Waarom durven mensen geen foto te plaatsen hier?
Vlarp, Steve en Ang3l staan in mijn msn-lijst sinds vanavond....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:52 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die net zo echt als die niet bestaande KPD foto.
geduldquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:06 schreef Xiance het volgende:
ik sta gewoon op gay.nl.. http://www.gay.nl/Kaiser
Stroeks.. ik zoek t zelf wel uit
eauw... ik zal snel weer nieuwe fotos plaatsen danquote:
liegebeestquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
eauw... ik zal snel weer nieuwe fotos plaatsen dan
ik ben namelijk helemaal niet lief
dus dan word het?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
1 op 15 en diesel doet 1,18 of heeft waxxer actuelere prijzen ?
we doen een ibisjequote:Op woensdag 12 mei 2010 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
valt al weer alles mee. Ibisje doen ?
nee niet doen bel me eerst evenquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
we doen een ibisje
momentje.. ik ga zo boeken
sgoed.. ik bel je morgen, ya?quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet dat schatje van wie je laatst die foto poste?
Best goedquote:
Ik ben nog niet buiten geweest, maar het ziet er niet echt fijn uit buiten.quote:
Die ene waarmee je hebt gezoend en die later een vriendin kreeg en nu bij je op het werk was.... iets met lompe boer geloof ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 07:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nou weet ik ff niet meer welk schatje je bedoelde
Kun jij niet beter op kamers gaan in Tilburg.. dat scheelt al gauw een paar uur slaap per weekquote:
Oooooow diequote:Op woensdag 12 mei 2010 11:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ene waarmee je hebt gezoend en die later een vriendin kreeg en nu bij je op het werk was.... iets met lompe boer geloof ik
Ik ben weer kortgeknipt
laat jij dat anders de wijkzuster doen ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mezelf maar eens douchen... bruiloft vandaag
foto !?quote:
foto ?! :dquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mezelf maar eens douchen... bruiloft vandaag
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooooow dieR. Nee die heeft een vriendin en dat was gewoon een college-experience zegmaar.
Geloof nog niet dat ie zoenen nu vies zou vinden, maar sex met een man? neuh, dat doet ie niet geloof ik.
Maar ik bedoel een andere "mijn hetero". Die waarmee ik de blunder heb begaan op mijn dansschool en heb onvrijwillig geout heb
Ja zoiets ja.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:15 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]!
"Ooh, die! Ja, die is homo"
"Nee! Hoe kom je daar bij?!"
"Nou...![]()
daar heb ik ehm...
vorige week nog mee ehm...
"
"![]()
![]()
"
"Wat! Dat kan toch! Leuke jongen hoor!"
"Ja maar.... Hij heeft een vriendin!"
""
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetero 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetero 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarbij 1 zei dat ie geen vriendin had, maar er toch 1 bleek te hebben
Nummer 2 geen vriendin had, maar er eentje kreeg tijdens
Nummer 3 single was en nu inmiddels een vriendin heeft
En nummer 4 niets zei en er eentje bleek te hebbenL'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Ja en 1 nederlandse jongen van onder de 10 jaar van de 100+ passagiers die t heeft overleefd!!
over vliegtuigrampen gesproken..
Ik heb weer geen vakantieplannen dit jaar!![]()
Ja, dat is ook zo bizar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef Deceit het volgende:
Ja en 1 nederlandse jongen van onder de 10 jaar van de 100+ passagiers die t heeft overleefd!!
over vliegtuigrampen gesproken..
Ik heb weer geen vakantieplannen dit jaar!Wat een hel.
En wat boooringggg dat je niet op vakantie gaat dit jaar!Dus nu kun je niet in je zwembroek op de railing van een boot gaan zitten met een gebruind lijf en een grote zonnebril op om zo de blits te maken op het wereldwijde web!
Een leuke vakantiejob als ober in Kitzbühel zit er ook niet in?!
![]()
![]()
![]()
Net goed.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:33 schreef Waxxer het volgende:
En nu staan ze samen onder elkaar in een homo-topic!
L'Amour menaçant:
In Schubbekutterveen wellicht, maar zo apart is dat toch niet meer?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:35 schreef Waxxer het volgende:
Zeg maar zo'n vierkant baardje is toch wel eh... apart.
L'Amour menaçant:
Jah. En 10 is echt al wel oud genoeg om dat helemaal mee te rkijgen en dus met een trauma voor je leven te zittenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef Deceit het volgende:
over vliegtuigrampen gesproken..Me neither. Alweer.quote:Ik heb weer geen vakantieplannen dit jaar!
L'Amour menaçant:
Hmmja, vorig jaar dus geen zon zee strand vakantie gehad, omdat het eind april uit ging, en ja al me vrienden hadden andere weken vrij en/of vakantieplannen met partner...
En dit jaar... eind april uit en zou dus naar spanje gaan met hem en 8 vrienden en samen nog vakantie.. mislukt.. dus wtf!!
en in me uppie naar Phoenix gaan, naar een vriend van me, ook geen zin in :/![]()
Vakantiejob?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo bizar.Wat een hel.
En wat boooringggg dat je niet op vakantie gaat dit jaar!Dus nu kun je niet in je zwembroek op de railing van een boot gaan zitten met een gebruind lijf en een grote zonnebril op om zo de blits te maken op het wereldwijde web!
Een leuke vakantiejob als ober in Kitzbühel zit er ook niet in?!
![]()
![]()
Mag blij zijn dat ik 2 of 3 weken vrij heb achter mekaar! werk al heel het jaar door!
En die foto ja, kon ik maar terug naar 5 jaar geleden![]()
![]()
Pratende kutjes zijn er al jaren, maar zó vierkant, op de millimeter en alles perfect?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Schubbekutterveen wellicht, maar zo apart is dat toch niet meer?![]()
En kijk, het is puur persoonlijk, er zijn er genoeg die mij ook maar een boer zullen vinden en een wansmakerige hystericus, maar ik vind zulke baardjes, persoonlijk en als mens zijnde, altijd een beetje aanstellerig.Zoiets van mensen hebben zulke baardjes omdat ze er iets mee willen zeggen. Ja dat doe je dan ook natuurlijk met die mond er zo middenin, maar ik bedoel het figuurlijk.
![]()
![]()
Hetero 1, 2, 3 en 4.quote:
Wil je namen en 06-nummers?
L'Amour menaçant:
Tja, die omroepsterskantine ook he...quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
Vakantiejob?![]()
Mag blij zijn dat ik 2 of 3 weken vrij heb achter mekaar! werk al heel het jaar door!
En die foto ja, kon ik maar terug naar 5 jaar geleden![]()
Maar jij bent toch altijd omringd door modepopjes en alles en leeft heel stylish en urban in the middle of everything?Sushi-bars, cocktailparties, you gotta getta name it....
![]()
ja van nummer 4quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetero 1, 2, 3 en 4.
Wil je namen en 06-nummers?
![]()
Nou ja, je kon ook gewoon geen vakantie plannen omdat je al ruim een jara met iemand uit Mexico chatte waar je dan na 1,5 jaar eindelijk een week mee naar parijs zou gaan en die je dan na 1 dag liet zitten. Da's ook aan te radenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:54 schreef Deceit het volgende:
Hmmja, vorig jaar dus geen zon zee strand vakantie gehad, omdat het eind april uit ging, en ja al me vrienden hadden andere weken vrij en/of vakantieplannen met partner...
En dit jaar... eind april uit en zou dus naar spanje gaan met hem en 8 vrienden en samen nog vakantie.. mislukt.. dus wtf!!
en in me uppie naar Phoenix gaan, naar een vriend van me, ook geen zin in :/
L'Amour menaçant:
Je denkt dat mijn continue 3 dagen stoppelbaard geen werk vergt?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pratende kutjes zijn er al jaren, maar zó vierkant, op de millimeter en alles perfect?![]()
En kijk, het is puur persoonlijk, er zijn er genoeg die mij ook maar een boer zullen vinden en een wansmakerige hystericus, maar ik vind zulke baardjes, persoonlijk en als mens zijnde, altijd een beetje aanstellerig.Zoiets van mensen hebben zulke baardjes omdat ze er iets mee willen zeggen. Ja dat doe je dan ook natuurlijk met die mond er zo middenin, maar ik bedoel het figuurlijk.
L'Amour menaçant:
Ja dat is dus degene die zaterdag bekende dat ie toch stiekem wel bi was.quote:
Like I didn't know. Hij heeft verdomme 6x naast me gelegen
Ow. EN hij is weer single. Dus gaat uw gang!L'Amour menaçant:
Nehh, nu omschrijf je me als een modepop die zich beter voelt dan iedereen..quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tja, die omroepsterskantine ook he...![]()
Maar jij bent toch altijd omringd door modepopjes en alles en leeft heel stylish en urban in the middle of everything?Sushi-bars, cocktailparties, you gotta getta name it....
Ik doe graag veel dingen en het liefst tegelijk en hou van kleding maar ben geen van wat jij zegt
Ik leef de sex and the city maar dan zonder de city![]()
![]()
Wel met de sex?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
Nehh, nu omschrijf je me als een modepop die zich beter voelt dan iedereen..
Ik doe graag veel dingen en het liefst tegelijk en hou van kleding maar ben geen van wat jij zegt
Ik leef de sex and the city maar dan zonder de city
L'Amour menaçant:
Zullen we een gaycruise gaan maken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, je kon ook gewoon geen vakantie plannen omdat je al ruim een jara met iemand uit Mexico chatte waar je dan na 1,5 jaar eindelijk een week mee naar parijs zou gaan en die je dan na 1 dag liet zitten. Da's ook aan te raden
![]()
![]()
Weet je dat me dat nog best humoristisch lijkt?quote:
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |