Mwa, vond de vorige leuker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:30 schreef MisterO het volgende:
Omggggg de nieuwe David Guetta ft Kelly Rowland is weer zo'n knaller!![]()
![]()
Uhuh.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Ontspanning is goed... op een bepaald moment neem je toch niets meer op
Hallo... voor mensen die elke dag om 7 uur opstaan is 11 uur een mooie tijd om naar bed te gaanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh ja jij loopt hem altijd mis op msn ook he?
O ja? Moest ik maar eens achterkomen danquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Uhuh.
Al ben ik 's avonds/'s nachts wel op mijn best.
Ik sta ook elke dag tussen 7 en 7:30 op hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hallo... voor mensen die elke dag om 7 uur opstaan is 11 uur een mooie tijd om naar bed te gaan
Ja, hartstikke leuk met vaste verkooppraatjes, bedreigende klanten, onmenselijke werktijden en een vast stramien waar je je aan moet houden en als je dat ook maar heel licht ter discussie stelt dat je dan wordt gezegd dat het bij elke baan zo is terwijl jij weet dat dat helemaal niet zo is maar Holland kampt met een crisis en en en nog veel meer oorzaken en het is er in ieder geval niet sáái. Het is er niet sáái, Vlarp.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wacht... ik voel iets.... OMG! M'n water.... laat me...
... is het.... OMG!!!!
iets met een benzinepomp?
Weet je meteen waar die buikloop van kwamquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik sta ook elke dag tussen 7 en 7:30 op hoor
Buikloop is iets anders dan buikpijn schatquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weet je meteen waar die buikloop van kwam
Zijn daar films van?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Uhuh.
Al ben ik 's avonds/'s nachts wel op mijn best.
Ik duik wel op de vacatures uit m'n mailboxquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, hartstikke leuk met vaste verkooppraatjes, bedreigende klanten, onmenselijke werktijden en een vast stramien waar je je aan moet houden en als je dat ook maar heel licht ter discussie stelt dat je dan wordt gezegd dat het bij elke baan zo is terwijl jij weet dat dat helemaal niet zo is maar Holland kampt met een crisis en en en nog veel meer oorzaken en het is er in ieder geval niet sáái. Het is er niet sáái, Vlarp.
Bij buikloop heb je óók buikpijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Buikloop is iets anders dan buikpijn schat
Hoe zit dat juridisch Steve?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alleen in mijn privé bezit...
Vraag Steve verder even hoe dat juridisch zit!
Ik denk er over om een eigen bedrijf te starten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik duik wel op de vacatures uit m'n mailbox
Jij zegt niks tegen mequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:38 schreef Vlarp het volgende:
Nu heb ik dus m'n MSN aan staan, en er is NIEMAND, ik herhaal NIEMAND van hier online!
Op een paar mensen na
Ik denk niet dat de EO dat wilt...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:39 schreef Waxxer het volgende:
Mag de Stieve in beeld?
That's the question.
In Eindhoven?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:39 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik denk er over om een eigen bedrijf te starten.
Oh en dan neem je natuurlijk een redacteur in dienst om, ja, her en der wat mensen letterlijk en figuurlijk aan te spreken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:39 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet in m'n lijst staat, TV! Wel op blijven letten!
Eigen bedrijf is welke sector?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:39 schreef oinaru_isan het volgende:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef Vlarp het volgende:
Eindhoven probeert Rotterdam na te doen, het lukt alleen niet....
Ik doe niet aan gratis adviezen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:37 schreef Vlarp het volgende:
Alleen in mijn privé bezit...
Vraag Steve verder even hoe dat juridisch zit!
Jaquote:
Rotterdam probeert Tilburg te imiteren wat lelijkheid betreft. En dat is Rotterdam iets te goed gelukt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt als een vakantiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wil jij vrijdag met mijn ouders en zus + aanhang naar Spanje met de bus? Lekker old school
Rotterdam... ik word er altijd zoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Je vraagt niet eerst of ik dat wel goed vind?
Nee, sorry... Tilburg is echt helemaal mislukt. Zelfs de Brabanders die er wonen zijn misluktquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Rotterdam probeert Tilburg te imiteren wat lelijkheid betreft. En dat is Rotterdam iets te goed gelukt.
Een koopgoot.
Die hebt ze heul nie in het Zweeds... net als de e met trema trouwens...quote:
Alleen als Steve het goed vindtquote:
Je moet de plekjes weten. Er is echt wel sfeer in R'dam. Maar niet voor de leken!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rotterdam... ik word er altijd zovan op de een of andere manier... er hangt geen sfeer...
Ik heb er op zich wel zin in... maar Salou, in mei, bejaardenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt als een vakantie
Dan wil ik best uuuuuren voor in de bus zitten en ook wel met je familie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |