Kom jij uit Zwolle ofzo?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:53 schreef remlof het volgende:
TT gefatsoeneerd en centraal gezet.
Wat ben je chagrijnig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kom jij uit Zwolle ofzo?Doe alsjeblieft niet eens zo gereformeerd...
Nee uit Arnhem en ik zit op m'n mobiel op FOK! nu en je TT nam bijna drie regels in beslag. Om je te etteren heb ik een spatie in jezus gezetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kom jij uit Zwolle ofzo?Doe alsjeblieft niet eens zo gereformeerd...
quote:
je vertelde iemand iets die dat al laaaaang vergeten was ?quote:
Dat valt toch wel mee?quote:
Nou dan doe ik de eerstvolgende keer dat ik een topic open lekker toch weer iets met Jezus erin.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee uit Arnhem en ik zit op m'n mobiel op FOK! nu en je TT nam bijna drie regels in beslag. Om je te etteren heb ik een spatie in jezus gezet
Ja man, ik dan gozer.... Ik stond vanmorgen om 5u op, om 6u werken, essen kochen, klamotten wassen, dagelijkse beweging, geen Duitse beweging maar gewoon beweging als in actief, nou, je draait drie keer in de rondte en het is tien uur 's avonds.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:12 schreef Vlarp het volgende:
Wax, ik ben te moe om nog te blijven hangen. Sorry! Maar normaliter zou ik nog even feitjes met je uitwisselen over mijn dakraam en het uitzicht en de treinen die voor m'n duer langs rijden etc. Maar nu doe ik dat niet omdat ik morgen anders echt kapot ben.
Tss, zeker omdat we niet mogen Godslasterenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee uit Arnhem en ik zit op m'n mobiel op FOK! nu en je TT nam bijna drie regels in beslag. Om je te etteren heb ik een spatie in jezus gezet
Of waar je totaal niet aan herinnert wou worden?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:07 schreef creno het volgende:
[..]
je vertelde iemand iets die dat al laaaaang vergeten was ?
Je lastert god maar raak, ik ben fundamenteel atheïstquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tss, zeker omdat we niet mogen Godslasteren
euj!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Je lastert god maar raak, ik ben fundamenteel atheïst
Nog één werkdag en dan is het al weer weekend.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?Maar de inkt was nog nat en dan hop...
Maar goed.
Maar ik heb gewerkt en ben moe en heb *wat gedaan dat werkgerelateerd is* en het is dinsdag.
En hoe is het dan met jou??
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nog één werkdag en dan is het al weer weekend.
Wil jij vrijdag met mijn ouders en zus + aanhang naar Spanje met de bus? Lekker old schoolquote:
Ontspanning is goed... op een bepaald moment neem je toch niets meer opquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:26 schreef Steve het volgende:
En om kwart voor 9 morgenvroeg tentamen, mogen mijn hersenen ook vantevoren een beetje rust?
Slapen? Tis 22:27. Wat is ie, fokking 65?quote:
Ik heb behoefte aan een nieuwe baan...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slapen? Tis 22:27. Wat is ie, fokking 65?
Ik heb ook even een vrije dag geregeld en ik ben eenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nog één werkdag en dan is het al weer weekend.
De Vlarposaurus gaat altijd vroeg onder de wolquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slapen? Tis 22:27. Wat is ie, fokking 65?
Een IKEA boekenkast?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb ook even een vrije dag geregeld en ik ben eencadeautje aan het bedenken
!
Oooooooohhhh zit je te soppen??quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:30 schreef MisterO het volgende:
Omggggg de nieuwe David Guetta ft Kelly Rowland is weer zo'n knaller!![]()
![]()
een stroekie momentquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:22 schreef wonderer het volgende:
Ik had mijn auto naar de garage gebracht voor een beurt, en wilde naar huis lopen (beter dan wachten). Het is een kwartiertje of zo, dus dat is prima, was lekker weer en alles.
Was ik bijna thuis, realiseerde ik me dat mijn huissleutels dus aan mijn autosleutels hangen en die waren dus in de garage... Dus moest ik weer teruglopen
Wacht... ik voel iets.... OMG! M'n water.... laat me...quote:
Oh ja jij loopt hem altijd mis op msn ook he?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
De Vlarposaurus gaat altijd vroeg onder de wol.
Vergelijk me niet met de Rimpelsaurier ja!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |