Bij een echte stad hoef je niet te zoeken. Daar vóél je de sfeer gewoon.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef Vlarp het volgende:
Je moet de plekjes weten. Er is echt wel sfeer in R'dam. Maar niet voor de leken!
Zijn er dan ook mensen die dan bijvoorbeeld beginnen over een kleurafwijking die er niet is en dat je dan vriendelijk moet blijven?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja![]()
En vrijdag (1 vd drukste dagen van het jaar)
Ja dat doet m'n vader ook altijdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hallo... voor mensen die elke dag om 7 uur opstaan is 11 uur een mooie tijd om naar bed te gaan
Helemaal mee eens. En Rotterdam is net zo, maar dan nog wat erger.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, sorry... Tilburg is echt helemaal mislukt. Zelfs de Brabanders die er wonen zijn mislukt
Je gaat naar de zon, zeikerd!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er op zich wel zin in... maar Salou, in mei, bejaarden
Dan zie je ook een fotoquote:
Precies. Parijs. Amsterdam. Berlijn. Eindhoven. London. Madrid. Stockholm. Tokyo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Bij een echte stad hoef je niet te zoeken. Daar vóél je de sfeer gewoon.
Ik krijg in Eindhoven altijd het gevoel dat er een emmer stront in leeg is gestortquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Da's ook weer zoquote:
Je stapt uit de trein, je loopt door het station, kijk om je heen en je voelt meteen of het, ja, welhaast unheimisch is. En voel je je onveilig of gewoon niet thuis, dan past de desbetreffende stad gewoonweg niet bij jou. Daar kun je lang of kort over zijn maar het is wel zo en daar hoef je echt geen, ja, rechten voor gestudeerd hebben ofzo om dát te begrijpen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik voeg jullie allebei wel toe... trioquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Oeh dan ga ik morgen even onder Vlarps account met je msn'en.
Amsterdam...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:48 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Precies. Parijs. Amsterdam. Berlijn. Eindhoven. London. Madrid. Stockholm. Tokyo.
Nee hoor, hoeft helemaal niet.quote:
Dat heb ik dus altijd met Tilburg, Eindhoven, Weert, Zwolle, Leeuwarden, Heerenveen etc...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je stapt uit de trein, je loopt door het station, kijk om je heen en je voelt meteen of het, ja, welhaast unheimisch is. En voel je je onveilig of gewoon niet thuis, dan past de desbetreffende stad gewoonweg niet bij jou. Daar kun je lang of kort over zijn maar het is wel zo en daar hoef je echt geen, ja, rechten voor gestudeerd hebben ofzo om dát te begrijpen.
Ja, okee. Maar als Ang3l darmproblemen zijn verholpen, dan is dat wel weer over.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik krijg in Eindhoven altijd het gevoel dat er een emmer stront in leeg is gestort
Je snapt je lichaam gewoon nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, hoeft helemaal niet.
En andersom ook niet
Budel?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat heb ik dus altijd met Tilburg, Eindhoven, Weert, Zwolle, Leeuwarden, Heerenveen etc...
Moet ik doorgaan?
Ja jij kent elk station van Nederland. Ik voel het koude staal van het mes al tussen mijn ribben glijden als ik in Rotterdam sta!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat heb ik dus altijd met Tilburg, Eindhoven, Weert, Zwolle, Leeuwarden, Heerenveen etc...
Moet ik doorgaan?
Met wat dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eindhoven probeert Rotterdam na te doen, het lukt alleen niet....
Dat is dat stukje rotterdam wat dan nog na-ijlt bij je.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik krijg in Eindhoven altijd het gevoel dat er een emmer stront in leeg is gestort
1 woord; vakantie...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er op zich wel zin in... maar Salou, in mei, bejaarden
Ja, want je hebt Rotterdam nog niet opgenoemdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moet ik doorgaan?
Daar heb ik een x getraind.quote:
Dat komt door die bouwput nu... en de windtunnel waar je in lijkt te lopen voor het stationquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja jij kent elk station van Nederland. Ik voel het koude staal van het mes al tussen mijn ribben glijden als ik in Rotterdam sta!
Maarheeze krijgt een station deze zomer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
http://www.stationsweb.nl/station.asp?station=budel&vraag=budel
Nee, dat koude staal is meer het idee dat iemand je meteen neersteekt als je door Rotterdam loopt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat komt door die bouwput nu... en de windtunnel waar je in lijkt te lopen voor het station
of de mensen die 3x dezelfde bevestiging moeten krijgen voordat ze het geloven...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zijn er dan ook mensen die dan bijvoorbeeld beginnen over een kleurafwijking die er niet is en dat je dan vriendelijk moet blijven?
Ja, een beetje 7 jaar te laat hequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Maarheeze krijgt een station deze zomer.
Hebben ze dat nou onderhand uitgevochten?quote:En vervolgens zitten we met een belachelijke busdienstregeling.
Maar Eindhoven liet ze gewoon binnen....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met wat dan?
Het importeren van hooligans op Koninginnedag?
Die kwamen echt vanzelf
Ja wij hebben (nog) geen hek om de stad heen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar Eindhoven liet ze gewoon binnen....
mjah, tis heel treurig daarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik een x getraind.
Moet je eerst door België heen om daar te komen
Dat klopt... staat niet in het rijtjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want je hebt Rotterdam nog niet opgenoemd
Nou het theater is er best leukquote:
Slaap lekker Waxxer, niet eng dromen over mannen met messen!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef Waxxer het volgende:
Nou ik moet nu echt diep gaan slapen....
Welterusten allemaal!
Wel nee... dat valt best mee...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat koude staal is meer het idee dat iemand je meteen neersteekt als je door Rotterdam loopt.
Dat gevoel heb IK er tenminste
No offense, maar ik vind Rotterdam echt zó'n baggerstad.quote:
Ach, wij hebben een lompe burgemeester, PvdA, dan krijg je dat heh.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wij hebben (nog) geen hek om de stad heen.
Je mag hier vrij rondlopen.
O oepsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:59 schreef oinaru_isan het volgende:
Sowieso, in Rotterdam wonen en dan beginnen af te geven op andere steden.
In E. doen we dat niet.
Dat tuig bestond al voor die burgemeester hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, wij hebben een lompe burgemeester, PvdA, dan krijg je dat heh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |