dat geloof ikquote:
Nja de pest van Rotterdam is natuurlijk dat ze bijna volledig plat gebombardeerd zijn tijdens WOII...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No offense, maar ik vind Rotterdam echt zó'n baggerstad.
Qua uitstraling, qua gevoel (ff wax z'n unheimisch gebruiken), qua station, qua mensen, qua voetbalsupporters, qua accent.
Geen stad tot nu toe waar ik minder graag ben.
Voor mijn gevoel dus niet. Geen stad tot nu toe waar ik me onveiliger voel.quote:
Ja, dus? Eindhoven heeft ook niks ouds meer onderhand hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja de pest van Rotterdam is natuurlijk dat ze bijna volledig plat gebombardeerd zijn tijdens WOII...
Peterquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat geloof ik
de mensen zijn er ook best vriendelijk... althans.. de mensen die ik er ken
Dat is Warschau ook, maar daar hebben ze het centrum steen voor steen herbouwd (ook met de oude stenen, het puin) waardoor het centrum er precies zo uit ziet als voor de bombardementen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja de pest van Rotterdam is natuurlijk dat ze bijna volledig plat gebombardeerd zijn tijdens WOII...
Ja, hij gaat van Leende door Mares naar het Station, naar een klein rondje Zurrik, naar station Mares, naar Budel, naar Weert. En weer terug.quote:
Die hooligans mogen ze van mij ook verbranden. En ik kan ook niet wachten tot het station klaar is, want dan is het stationsgebied ook weer netjes en gezellig / mooi.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No offense, maar ik vind Rotterdam echt zó'n baggerstad.
Qua uitstraling, qua gevoel (ff wax z'n unheimisch gebruiken), qua station, qua mensen, qua voetbalsupporters, qua accent.
Geen stad tot nu toe waar ik minder graag ben.
Wghehe, wat een loop-di-loop zeg!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja, hij gaat van Leende door Mares naar het Station, naar een klein rondje Zurrik, naar station Mares, naar Budel, naar Weert. En weer terug.
Heb je ook absoluut gelijk in! Wat dat betreft zijn er in Nederland hele vreemde en onhandige keuzes gemaakt tijdens de wederopbouw...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dat is Warschau ook, maar daar hebben ze het centrum steen voor steen herbouwd (ook met de oude stenen, het puin) waardoor het centrum er precies zo uit ziet als voor de bombardementen.
Of Aken, maar dat is wel een leuke stad.
Nou ja ze hebben het wel aangepast, volgens mij gaat 'ie niet meer bij dat bejaardenhuis stoppen o.i.d. Maar dat weet ik allemaal niet zeker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wghehe, wat een loop-di-loop zeg!
Maar nog wel DOOR Mares dus?
Want dat zou eerst niet meer zo zijm.
Konden al die bejaarden lopen naar het station... wat BUITEN het dorp ligt
Oké!! Ja, Eindhoven is leuker, Brabant is leuker....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dus? Eindhoven heeft ook niks ouds meer onderhand hoor.
Gaat meer om het totaalplaatje.
Vind Eindhoven ook niet echt een MOOIE stad (al komt er veel mooi nieuws), maar ik voel me er zoveel fijner.
Dat verbetert de bevolking nog nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die hooligans mogen ze van mij ook verbranden. En ik kan ook niet wachten tot het station klaar is, want dan is het stationsgebied ook weer netjes en gezellig / mooi.
Nee, maar je hebt wel gelijk hoor. Rotterdam doet niet echt gezellig aan. Gelukkig werken ze er hard aan door langzaam alles opnieuw in te richten. Pleinen worden opgeknapt en groener gemaakt, lelijke vierkante tegels worden vervangen door mooiere natuurstenen tegels enzo... geef het een paar jaar
Daar woonde ik in de buurtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Nou ja ze hebben het wel aangepast, volgens mij gaat 'ie niet meer bij dat bejaardenhuis stoppen o.i.d. Maar dat weet ik allemaal niet zeker.
Ja en dat raam rechts is het boxjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:06 schreef oinaru_isan het volgende:
Wisten jullie dat Station Eindhoven eigenlijk een radio moet voorstellen
[ afbeelding ]
Zo'n ouderwetse jaren vijftig radio. Torentje links is de antenne, de klok is de zenderknop, etc
Een Philips radio zelfs.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:06 schreef oinaru_isan het volgende:
Wisten jullie dat Station Eindhoven eigenlijk een radio moet voorstellen
[ afbeelding ]
Zo'n ouderwetse jaren vijftig radio. Torentje links is de antenne, de klok is de zenderknop, etc
Zoals ik al zei, en volgens mij heb ik dat ook met onze meet verteld, Rotterdam werkt hard om alle lelijke na-oorlogs "architectuur" (quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je ook absoluut gelijk in! Wat dat betreft zijn er in Nederland hele vreemde en onhandige keuzes gemaakt tijdens de wederopbouw...
Kunnen we 't niet veel makkelijker NOG een keer platgooien?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, en volgens mij heb ik dat ook met onze meet verteld, Rotterdam werkt hard om alle lelijke na-oorlogs "architectuur" () weg te werken of op te knappen.
Dat zeg ik dus... als je de plekjes weet dan is het echt heel goed te doen. En de echte Rotterdammers zijn ook gewoon hardstikke leuk. Bot, maar je weet wel waar je aan toe bentquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat verbetert de bevolking nog niet
Ik voel me er gewoon erg ongemakkelijk en onveilig.
Hoewel Motel Mozaique best oké was.
Dan vrees ik voor mijn huis... staat iets te dicht bij het centrumquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kunnen we 't niet veel makkelijker NOG een keer platgooien?
New Orleans?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef MisterO het volgende:
Jongens. ruzie nou maar niet. Er is maar 1 stad dé stad der steden
Daar hebben we het inderdaad over gehad!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, en volgens mij heb ik dat ook met onze meet verteld, Rotterdam werkt hard om alle lelijke na-oorlogs "architectuur" () weg te werken of op te knappen.
Kennedyplein is op zich wel oké.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is de achterkant.
Inderdaad... want Amsterdam is het al lang niet meer voor mij...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
New Orleans?
Please, kom nou niet aanzetten met Amsterdam
De verhouding tussen witte en zwarte poppetjes komt niet helemaal overeen met de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef Vlarp het volgende:
Kijk dan!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt dat een fatsoenlijk station of niet?
Waar zijn de treinen dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef Vlarp het volgende:
Kijk dan!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt dat een fatsoenlijk station of niet?
Die zit aan mijn hotmail vast maar staat niet op mijn laptopquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:13 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Doe anders even linken. Of in je fotoboek zetten.
Msnquote:
Ja, hoor, de Blob vind ik ook een aanwinst. De Witte Dame, de Admirant. Het Van Abbe, het Evoluon.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kennedyplein is op zich wel oké.
Maar dat Noordzijde kreng is er idd lelijk opgegooid.
Nieuwe Dynamo
Witte Dame / Lichtplein
Nieuwe 18 Septemberplein
Vesteda toren
En toch, ook al zijn het veel niet met me eens: de Blob!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:15 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
De verhouding tussen witte en zwarte poppetjes komt niet helemaal overeen met de werkelijkheid.
quote:
Ik heb jouw msn nietquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:15 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
De verhouding tussen witte en zwarte poppetjes komt niet helemaal overeen met de werkelijkheid.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:16 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, hoor, de Blob vind ik ook een aanwinst. De Witte Dame, de Admirant. Het Van Abbe, het Evoluon.
Ik de jouwe ook nietquote:
Op Station Eindhoven vraagt misschien iemand de weg, en iemand anders of je een vuurtje hebt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde er bewust niet over beginnen in de hele "Bah Rotterdam, onveilig gevoel" discussie
Maar dat is er voor mij echt een onderdeel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |