quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet dat schatje van wie je laatst die foto poste?
Best goedquote:
Ik ben nog niet buiten geweest, maar het ziet er niet echt fijn uit buiten.quote:
Die ene waarmee je hebt gezoend en die later een vriendin kreeg en nu bij je op het werk was.... iets met lompe boer geloof ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 07:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nou weet ik ff niet meer welk schatje je bedoelde
Kun jij niet beter op kamers gaan in Tilburg.. dat scheelt al gauw een paar uur slaap per weekquote:
Oooooow diequote:Op woensdag 12 mei 2010 11:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ene waarmee je hebt gezoend en die later een vriendin kreeg en nu bij je op het werk was.... iets met lompe boer geloof ik
Ik ben weer kortgeknipt
laat jij dat anders de wijkzuster doen ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mezelf maar eens douchen... bruiloft vandaag
foto !?quote:
foto ?! :dquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mezelf maar eens douchen... bruiloft vandaag
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooooow dieR. Nee die heeft een vriendin en dat was gewoon een college-experience zegmaar.
Geloof nog niet dat ie zoenen nu vies zou vinden, maar sex met een man? neuh, dat doet ie niet geloof ik.
Maar ik bedoel een andere "mijn hetero". Die waarmee ik de blunder heb begaan op mijn dansschool en heb onvrijwillig geout heb
Ja zoiets ja.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:15 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]!
"Ooh, die! Ja, die is homo"
"Nee! Hoe kom je daar bij?!"
"Nou...![]()
daar heb ik ehm...
vorige week nog mee ehm...
"
"![]()
![]()
"
"Wat! Dat kan toch! Leuke jongen hoor!"
"Ja maar.... Hij heeft een vriendin!"
""
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetero 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetero 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarbij 1 zei dat ie geen vriendin had, maar er toch 1 bleek te hebben
Nummer 2 geen vriendin had, maar er eentje kreeg tijdens
Nummer 3 single was en nu inmiddels een vriendin heeft
En nummer 4 niets zei en er eentje bleek te hebbenL'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Ja en 1 nederlandse jongen van onder de 10 jaar van de 100+ passagiers die t heeft overleefd!!
over vliegtuigrampen gesproken..
Ik heb weer geen vakantieplannen dit jaar!![]()
Ja, dat is ook zo bizar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef Deceit het volgende:
Ja en 1 nederlandse jongen van onder de 10 jaar van de 100+ passagiers die t heeft overleefd!!
over vliegtuigrampen gesproken..
Ik heb weer geen vakantieplannen dit jaar!Wat een hel.
En wat boooringggg dat je niet op vakantie gaat dit jaar!Dus nu kun je niet in je zwembroek op de railing van een boot gaan zitten met een gebruind lijf en een grote zonnebril op om zo de blits te maken op het wereldwijde web!
Een leuke vakantiejob als ober in Kitzbühel zit er ook niet in?!
![]()
![]()
![]()
Net goed.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:33 schreef Waxxer het volgende:
En nu staan ze samen onder elkaar in een homo-topic!
L'Amour menaçant:
In Schubbekutterveen wellicht, maar zo apart is dat toch niet meer?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:35 schreef Waxxer het volgende:
Zeg maar zo'n vierkant baardje is toch wel eh... apart.
L'Amour menaçant:
Jah. En 10 is echt al wel oud genoeg om dat helemaal mee te rkijgen en dus met een trauma voor je leven te zittenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef Deceit het volgende:
over vliegtuigrampen gesproken..Me neither. Alweer.quote:Ik heb weer geen vakantieplannen dit jaar!
L'Amour menaçant:
Hmmja, vorig jaar dus geen zon zee strand vakantie gehad, omdat het eind april uit ging, en ja al me vrienden hadden andere weken vrij en/of vakantieplannen met partner...
En dit jaar... eind april uit en zou dus naar spanje gaan met hem en 8 vrienden en samen nog vakantie.. mislukt.. dus wtf!!
en in me uppie naar Phoenix gaan, naar een vriend van me, ook geen zin in :/![]()
Vakantiejob?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo bizar.Wat een hel.
En wat boooringggg dat je niet op vakantie gaat dit jaar!Dus nu kun je niet in je zwembroek op de railing van een boot gaan zitten met een gebruind lijf en een grote zonnebril op om zo de blits te maken op het wereldwijde web!
Een leuke vakantiejob als ober in Kitzbühel zit er ook niet in?!
![]()
![]()
Mag blij zijn dat ik 2 of 3 weken vrij heb achter mekaar! werk al heel het jaar door!
En die foto ja, kon ik maar terug naar 5 jaar geleden![]()
![]()
Pratende kutjes zijn er al jaren, maar zó vierkant, op de millimeter en alles perfect?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Schubbekutterveen wellicht, maar zo apart is dat toch niet meer?![]()
En kijk, het is puur persoonlijk, er zijn er genoeg die mij ook maar een boer zullen vinden en een wansmakerige hystericus, maar ik vind zulke baardjes, persoonlijk en als mens zijnde, altijd een beetje aanstellerig.Zoiets van mensen hebben zulke baardjes omdat ze er iets mee willen zeggen. Ja dat doe je dan ook natuurlijk met die mond er zo middenin, maar ik bedoel het figuurlijk.
![]()
![]()
Hetero 1, 2, 3 en 4.quote:
Wil je namen en 06-nummers?
L'Amour menaçant:
Tja, die omroepsterskantine ook he...quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
Vakantiejob?![]()
Mag blij zijn dat ik 2 of 3 weken vrij heb achter mekaar! werk al heel het jaar door!
En die foto ja, kon ik maar terug naar 5 jaar geleden![]()
Maar jij bent toch altijd omringd door modepopjes en alles en leeft heel stylish en urban in the middle of everything?Sushi-bars, cocktailparties, you gotta getta name it....
![]()
ja van nummer 4quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetero 1, 2, 3 en 4.
Wil je namen en 06-nummers?
![]()
Nou ja, je kon ook gewoon geen vakantie plannen omdat je al ruim een jara met iemand uit Mexico chatte waar je dan na 1,5 jaar eindelijk een week mee naar parijs zou gaan en die je dan na 1 dag liet zitten. Da's ook aan te radenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:54 schreef Deceit het volgende:
Hmmja, vorig jaar dus geen zon zee strand vakantie gehad, omdat het eind april uit ging, en ja al me vrienden hadden andere weken vrij en/of vakantieplannen met partner...
En dit jaar... eind april uit en zou dus naar spanje gaan met hem en 8 vrienden en samen nog vakantie.. mislukt.. dus wtf!!
en in me uppie naar Phoenix gaan, naar een vriend van me, ook geen zin in :/
L'Amour menaçant:
Je denkt dat mijn continue 3 dagen stoppelbaard geen werk vergt?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pratende kutjes zijn er al jaren, maar zó vierkant, op de millimeter en alles perfect?![]()
En kijk, het is puur persoonlijk, er zijn er genoeg die mij ook maar een boer zullen vinden en een wansmakerige hystericus, maar ik vind zulke baardjes, persoonlijk en als mens zijnde, altijd een beetje aanstellerig.Zoiets van mensen hebben zulke baardjes omdat ze er iets mee willen zeggen. Ja dat doe je dan ook natuurlijk met die mond er zo middenin, maar ik bedoel het figuurlijk.
L'Amour menaçant:
Ja dat is dus degene die zaterdag bekende dat ie toch stiekem wel bi was.quote:
Like I didn't know. Hij heeft verdomme 6x naast me gelegen
Ow. EN hij is weer single. Dus gaat uw gang!L'Amour menaçant:
Nehh, nu omschrijf je me als een modepop die zich beter voelt dan iedereen..quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tja, die omroepsterskantine ook he...![]()
Maar jij bent toch altijd omringd door modepopjes en alles en leeft heel stylish en urban in the middle of everything?Sushi-bars, cocktailparties, you gotta getta name it....
Ik doe graag veel dingen en het liefst tegelijk en hou van kleding maar ben geen van wat jij zegt
Ik leef de sex and the city maar dan zonder de city![]()
![]()
Wel met de sex?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
Nehh, nu omschrijf je me als een modepop die zich beter voelt dan iedereen..
Ik doe graag veel dingen en het liefst tegelijk en hou van kleding maar ben geen van wat jij zegt
Ik leef de sex and the city maar dan zonder de city
L'Amour menaçant:
Zullen we een gaycruise gaan maken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, je kon ook gewoon geen vakantie plannen omdat je al ruim een jara met iemand uit Mexico chatte waar je dan na 1,5 jaar eindelijk een week mee naar parijs zou gaan en die je dan na 1 dag liet zitten. Da's ook aan te raden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |