De politieke consequenties zullen binnen 24 uur wel duidelijk worden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:47 schreef remlof het volgende:
En, is ie al van de CDA kieslijst met z'n vuige normen en waarden?
x2,just do it!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:49 schreef Supersoep het volgende:
Lekker wijf. Heeft ie goed gedaan. Hulde!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:54 schreef Izaag het volgende:
Hyves van Melissa Goede (30) is intussen volledig afgeschermd.
241 vrienden, ff kijken.quote:Melissa (241)
* About |
* Friends |
* Photos |
* More
o Map
o Blog
o Tips
o Polls
o Gadgets
o WhoWhatWhere
o Pings
o Buzz
o Events
Haar (school)loopbaan ziet er in ieder geval zo uit:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:56 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
[..]
241 vrienden, ff kijken.Dat zijn dus 87 CDA-bonkmaatjes volgens mijn berekening.
Ze hebben flink lopen Helmanden in Uruksgan waarna het kwam tot een Kaboeltje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:15 schreef capricia het volgende:
Zouden ze het in Afghanistan op dienstreis gedaan hebben?
http://jdv250768.hyves.nl/photos/141794798/0/4O8R/quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:30 schreef capricia het volgende:
Jack zijn hyves is nog wel gewoon open:
http://jdv250768.hyves.nl/
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:33 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
http://jdv250768.hyves.nl/photos/141794798/0/4O8R/
Check die Bas.![]()
Ik ben toch wel heel nieuwsgierig wat die militaire aspecten, protocollaire en logistieke zaken, inhouden.quote:Bewindspersonen op Defensie en hoge militairen hebben een eigen adjudant die zorgt voor protocollaire en logistieke zaken. Ze regelen de militaire aspecten tijdens werkbezoeken en reizen.
Die reacties ook in de Telegraaf:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:18 schreef beequeen het volgende:
De televaag.
[..]
Ik ben toch wel heel nieuwsgierig wat die militaire aspecten, protocollaire en logistieke zaken, inhouden.
bronquote:Maar goed dat die geen minister van cultuur was anders had ie nu in een museum gewoond. Ach ja als je heel leger vrouwen tot je beschikking hebt die allemaal carriere willen maken gaat er geen brug te ver. En in het leger zitten allemaal goed getrainde vrouwen die er goed uitzien aanstellingseis bij de officiers rangen. Zo'n generaal gaat toch niet tegen de een of andere muts zitten aankijken de hele dag of als ze op oefening zijn of zo?
quote:De heren van Middelkoop en de Vries hebben benadrukt dat relaties op de werkvloer waar sprake is van machtsverhoudingen binnen een militaire structuur niet kunnen. Militairen die zich daaraan bezondigen moeten worden overgeplaatst en zelfs worden ontslagen. Binnen Defensie zijn daarvan voorbeelden te over. Dus Meneer van Middelkoop ontslaat U meneer de Vries? Of gelden de gebruikelijke normen en waarden niet voor christelijk georiënteerde dwaallichten?
Vond deze wel lekker droogquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Die reacties ook in de Telegraaf:
[..]
bron
En
[..]
quote:Maar goed dat die geen minister van cultuur was anders had ie nu in een museum gewoond
Zal best niet maar toevallig is hij wel van de harde lijn als defensie personeel zich 'immoreel' gedraagt en mag hij graag anderen de les lezen over draaien en eerlijk zijn dus ja, dan krijg je dus de volle laag als je zelf buiten de pot piest.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Ringo het volgende:
Wat een drama. Alsof hij de enige politicus is met een buitenvrouw.
Nou, ik denk dat het voor een VVD of D66 politicus een stuk minder dramatisch was, die vertegenwoordigen immers niet de partij die het gezin als hoeksteen van de samenleving ziet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Ringo het volgende:
Heel begrijpelijk allemaal. En ik kan er best om grinniken. Maar verder. None of my business.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zal best niet maar toevallig is hij wel van de harde lijn als defensie personeel zich 'immoreel' gedraagt en mag hij graag anderen de les lezen over draaien en eerlijk zijn dus ja, dan krijg je dus de volle laag als je zelf buiten de pot piest.
Hear, hearquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat het voor een VVD of D66 politicus een stuk minder dramatisch was, die vertegenwoordigen immers niet de partij die het gezin als hoeksteen van de samenleving ziet.
En dan nog het feit dat het een werknemer is, en het dus gaat om een relatie op de werkvloer waarbij sprake is van een ongelijke verhoudingen.
En dat terwijl de Vries zich nadrukkelijk uitgesproken heeft over relaties op de werkvloer waarbij sprake is van een machtsverhouding binnen defensie.
Dus Balkenende kan dan wel roepen dat het privé is, maar hij verloochent privé dus wel de normen en waarden waar het CDA (dat hij vertegenwoordigt) voor staat, en doet dat ook nog een keer met een werknemer.
Dit gaat het CDA stemmen kosten, en het gaat al zo goed met ze.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:34 schreef Ringo het volgende:
Die man geeft er heus nog wel de brui aan, op zeer korte termijn. Laat zich voortaan inhuren als extern public affairs consultant. Over drie maanden lacht ie erom bij DWDD. Next topic.
Tsja, jammer dan.quote:
Dat kan mij dan weer geen ene reet schelen. Of eigenlijk wel. Grote kans dat die kudde fatsoenstemmers tóch naar de PVV gaat. Of naar de CU. Hoera.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit gaat het CDA stemmen kosten, en het gaat al zo goed met ze.
Ja dit is goed voor Cohen. Ook de enige reden dat ik dit überhaupt interessant vind.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit gaat het CDA stemmen kosten, en het gaat al zo goed met ze.
You are right, but I don't care. De Vries is geen moraalpoliticus, het is een geslepen lobbyist die zijn eigen moeder nog op Marktplaats zou zetten, mits hij er stemmen mee kon winnen. Die geeft over een paar dagen een glasheldere persconferentie, lacht om zijn eigen fouten, slaat zich nog eens voor zijn hoofd en is vertrokken. Over een jaartje duikt hij weer op, in een andere rol, met dezelfde spelletjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, jammer dan.
"Practice what you preach" is niet zo verdomd moeilijk, en als je dat wel moeilijk vindt dan moet je niet namens het CDA gaan zitten preken, en zeker niet over relaties op de werkvloer.
Die is tenminste eerlijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:48 schreef Ringo het volgende:
Jack de Vries is de Rob Oudkerk van het CDA. Al zie ik Oudkerk liever. En dat is een nog veel grotere smeerkees.
De meeste adjudanten zijn ouwe kerels...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:18 schreef beequeen het volgende:
De televaag.
[..]
Ik ben toch wel heel nieuwsgierig wat die militaire aspecten, protocollaire en logistieke zaken, inhouden.
foto is niet van een bilderberg bij eenkomst!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:53 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Geheime camera bij de Bilderberg groep.
[ afbeelding ]
Ach ja, het CDA en hypocrisie heeft een lange en productieve geschiedenis.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:19 schreef MaGNeT het volgende:
"Normen, waarden, bla bla bla, gezin hoeksteen van samenleving, bla bla bla"...
Christenen en gelovigen in het algemeen, maar dat terzijde. Ik hoop dat dit toch wel wat zeteltjes gaat kosten. Normaal niet zo, een neukertje buiten de deur maar met die normen en waarden komt dit toch wel hard aan inderdaad.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach ja, het CDA en hypocrisie heeft een lange en productieve geschiedenis.
Volgens mij bedoel je dit...quote:
Dat is toch echt iets anders dan vreemdgaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Ringo het volgende:
Die heeft ze afgeschermd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 03:17 schreef DaggerOne het volgende:
Pics van de vrouw die De Vries uit huis kickte?
Hahaha ja dat was ook mijn eerste ideequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:18 schreef Leandra het volgende:
Ze is vooral gewoon de jongere uitvoering van zijn vrouw.
Tel daarbij op dat ze niet over saaie dingen als huishoudelijke aangelegenheden (de schutting moet vernieuwd, de oudste had strafwerk op school) met hem praat en je hebt al snel het ideale plaatje wat je vrouw ruim 10 jaar geleden ook was.
Wouter Bos is ook vreemdgegaan met een studente hoor. Hij had wat goed te maken bij zijn gezin. De echte reden waarom hij weg is uit de politiek.quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:59 schreef Opmaat het volgende:
Geweldig. De gezinspartij met al die grijze (vermeende keurige monogame) muizen heeft Jack de Wipper in hun midden. En volgens goed CDA-gebruik kijkt Harry Potter dan maar de andere kant uit. . . STELLETJE HYPOCRIETEN!
Sjonge jonge zeg. Meneer kort-door-de-bocht jankt even rechtdoor bij de Tarzan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:59 schreef Opmaat het volgende:
Geweldig. De gezinspartij met al die grijze (vermeende keurige monogame) muizen heeft Jack de Wipper in hun midden. En volgens goed CDA-gebruik kijkt Harry Potter dan maar de andere kant uit. . . STELLETJE HYPOCRIETEN!
Daar ben ik wel even nieuwsgierig naar. Bron?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wouter Bos is ook vreemdgegaan met een studente hoor. Hij had wat goed te maken bij zijn gezin. De echte reden waarom hij weg is uit de politiek.
Melissa is een vriendje van hemquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:30 schreef capricia het volgende:
Jack zijn hyves is nog wel gewoon open:
http://jdv250768.hyves.nl/
Ik had al foto's van mevr. de Vries gezien, maar de Telegraaf van vandaag doet wel heel erg z'n best om de gelijkenis tussen de vrouw van de Vries en het neukertje van de Vries te benadrukken, zonder een woord over die gelijkenis te reppen overigensquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:26 schreef rdkraker het volgende:
[..]
Hahaha ja dat was ook mijn eerste idee![]()
Ik hoorde het via-via. Dus bevestigd is het niet echt, maar ik moest het toch even melden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:19 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Daar ben ik wel even nieuwsgierig naar. Bron?
Had gisteren al het huis gezien op Funda dat door haar te koop staat in Breda. Behoorlijke kast van een huis met dito hypotheek. Echte golddigger dus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Melissa is niet echt een normen en waarden type overigens, als je de beste vriend van haar ex moet geloven;
Ze is al eerder vreemd gegeaan en mevrouw blokkeert het ontbinden van het samenlevingscontract want ze wil graag alimentatie omdat haar ex meer verdient dan zij.... dat ze geen kinderen hebben en slechts 3 jaar hebben samengewoond, en de relatie is beëindigd omdat zij vreemdging doet daar kennelijk niet aan af.
Nee heel onprettig, maar aangezien de conservatieve partijen dat allang voor de hele maatschappij doen, geldt voor hun toch wel zeker het spreekwoord wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:16 schreef SicSicSics het volgende:
en zou jij het prettig vinden dat je baas zich met jouw relatie bemoeit?
Ach, als hij echt geld had dan kon hij dat huis ook wel betalen zonder haar.... dus dan zou hij het nu ook niet te koop hoeven zettenquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Had gisteren al het huis gezien op Funda dat door haar te koop staat in Breda. Behoorlijke kast van een huis met dito hypotheek. Echte golddigger dus.
In welk opzicht bemoeit het CDA zich met jouw relatie? Preken ze voor het gezin als hoeksteen voor de samenleving? Ja! Verplichten ze daarbij iedereen zijn of haar leven in te richten conform generieke eisen? Nee!quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:45 schreef Basp1 het volgende:
Nee heel onprettig, maar aangezien de conservatieve partijen dat allang voor de hele maatschappij doen, geldt voor hun toch wel zeker het spreekwoord wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in.
een huis van 6 ton koop je meestal met z'n tweeen. of betaal jij dat alleen uit eigen zak?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, als hij echt geld had dan kon hij dat huis ook wel betalen zonder haar.... dus dan zou hij het nu ook niet te koop hoeven zetten
Dus ze is nog niet heel goed in het golddiggen, dan had ze wel een vent gehad die het huis alleen kon betalen en had het huis immers nu niet te koop gestaan
Je verkoopt nu immers niet als het niet echt moet.... zeker geen huis wat je max 3 jaar geleden gekocht hebt.
Ik niet, maar als ik een golddigger was dan deed ik het wel zo goed dat ik een vent had die dat idd van zijn eigen salaris kon betalenquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
een huis van 6 ton koop je meestal met z'n tweeen. of betaal jij dat alleen uit eigen zak?
daar is deze dame niet knap genoeg voor, moet je minimaal 5 jaar jonger voor zijn en 15kg minder.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik niet, maar als ik een golddigger was dan deed ik het wel zo goed dat ik een vent had die dat idd van zijn eigen salaris kon betalen![]()
Overigens heb je in een hoop "goudkusten" in NL nog gewoon gezinnen waarvan de vrouw niet werkt.
Als ik de foto's zo zie zeg ik: 25kg minder... als het niet meer is!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:05 schreef Den_Haag het volgende:
daar is deze dame niet knap genoeg voor, moet je minimaal 5 jaar jonger voor zijn en 15kg minder.
Ok, want op de foto's oogt ze als een miss piggy.quote:
Dat kan. Militaire kleding lijkt mij ook niet het beste kledingstuk om slank voor de dag te komen...quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:50 schreef Den_Haag het volgende:
hangt van de foto af die je bekijkt. maar slank is anders.
Je moet ook naar de doelgroep van de telegraaf kijken, duhquote:
Zei de persoon die breezers achter elkaar soldaat maakt.. Wat zou je de fokker aanraden wbt champagnequote:Op woensdag 12 mei 2010 12:12 schreef Den_Haag het volgende:
Moet
De slechte goorste champagne die er is.
Ik denk dat de politieke pers het als een privégelegenheid beschouwd en geen berichten op basis van geruchten of vermoedens de wereld in slingert. Het had alleen naar buiten kunnen komen via de roddelpers, en dat is uiteindelijk ook gebeurt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:33 schreef One_of_the_few het volgende:
eigenlijk was het zo duidelijk dat die een relatie hadden. Dan hebben er mensen vast wat door gehad. Journalisten etc.
Wiel hield dit achter? Lijkt me geen gekke vraag toch?
Hoe kom jij bij die (volslagen onzinnige) wijsheid?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:12 schreef Den_Haag het volgende:
Moet
De slechte goorste champagne die er is.
Hoe weet jij dat hij daar niet aan heeft voldaan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:03 schreef Thomass het volgende:
De reden ook waarom er bij defensie een meldingsplicht geldt voor relaties in de collegiale sfeer.
Dan nog. Het is allemaal erg gewoontjes eerlijk gezegd. Marlies Dekkers is niet bepaald uniek, Moët tref je rond de feestdagen gewoon in de AH aan en sushi is met de all you can eat's ook lang geleden mainstream gegaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
Je moet ook naar de doelgroep van de telegraaf kijken, duh
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:47 schreef draaijer het volgende:
[..]
Zei de persoon die breezers achter elkaar soldaat maakt.. Wat zou je de fokker aanraden wbt champagne
idd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan nog. Het is allemaal erg gewoontjes eerlijk gezegd. Marlies Dekkers is niet bepaald uniek, Moët tref je rond de feestdagen gewoon in de AH aan en sushi is met de all you can eat's ook lang geleden mainstream gegaan.
O well...
Laten we wel wezen, Defensie is niet bepaald een werkgever waar de culturele avant garde zich senang voelt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan nog. Het is allemaal erg gewoontjes eerlijk gezegd. Marlies Dekkers is niet bepaald uniek, Moët tref je rond de feestdagen gewoon in de AH aan en sushi is met de all you can eat's ook lang geleden mainstream gegaan.
O well...
Wat een flauwekul zeg. Er is werkelijk niets mis met de kwaliteit van Moët en de stelling dat A.R. Lenoble en Laurent-Perrier veel beter zijn is echt op niets gebaseerd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:40 schreef Den_Haag het volgende:
Lenoble, Laurent-Perrier etc.
Kwalitatief veel beter dan het marketingmerk Moet.
Het verbaast mij niet dat deze dame een fantasieloze doos is, maar dat de Telegraaf net doet alsof ze een hele exquise en dure smaak heeft.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef Ringo het volgende:
Laten we wel wezen, Defensie is niet bepaald een werkgever waar de culturele avant garde zich senang voelt.
Zou dat opvraagbaar zijn in verband met de openbaarheid van bestuur?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij daar niet aan heeft voldaan?
was vast en zeker hittegeleiding gestuurd die missilequote:Op woensdag 12 mei 2010 16:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
Zijn raket schoot in ieder geval raak op doel
Voor de gemiddelde Henk&Ingrid uit Vinexland is champagne nog altijd poepsjiek, sushi van die rauwe vis uit China en MarliesDekkers-lingerie gefrummel met touwtjes.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het verbaast mij niet dat deze dame een fantasieloze doos is, maar dat de Telegraaf net doet alsof ze een hele exquise en dure smaak heeft.
wat is soeshi??quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde Henk&Ingrid uit Vinexland is champagne nog altijd poepsjiek, sushi van die rauwe vis uit China en MarliesDekkers-lingerie gefrummel met touwtjes.
quote:
Wat is dat toch met die propagandaglossy's.. Als Goebbels highfashion was geweest had hij vast een glossy uitgebracht.quote:
triomf des willensquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die propagandaglossy's.. Als Goebbels highfashion was geweest had hij vast een glossy uitgebracht.
dit vraagt om een photoshop topic.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die propagandaglossy's.. Als Goebbels highfashion was geweest had hij vast een glossy uitgebracht.
Trek daar maar een ton aan ontwerpkosten voor uit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:05 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
dit vraagt om een photoshop topic.
quote:vr 14 mei 2010,
Jack de Vries afgetreden
AMSTERDAM - Demissionair staatssecretaris Jack de Vries is vrijdagmiddag afgetreden. De Vries kwam in opspraak na een buitenechtelijke affaire.(meer volgt)
Ik las 'betasten'quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:06 schreef Arcee het volgende:
Hij wil het CDA niet verder belasten.
Ja of hij moet nu wel tijd aan zijn gezin besteden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:06 schreef Arcee het volgende:
Hij wil het CDA niet verder belasten.
bronquote:Vakbond: Jack de Vries was een waardeloze staatssecretaris
''Jack de Vries was een waardeloze staatssecretaris.'' ''Zijn beleid raakte kant noch wal. Hij deed populistisch, maar er gebeurde niets. Hij was een echte 'spindoctor', volstrekt incapabel'
....[..]'.
Zou hij bij Melissa ingetrokken zijn?quote:Jack de Vries uit kazerne
DEN HAAG - Jack de Vries, die vrijdag aftrad als staatssecretaris van Defensie, heeft afgelopen weekeinde de kazerne in Den Haag verlaten waar hij tijdelijk verbleef. Dat heeft een woordvoerster van het ministerie maandag gezegd.
Bron
Ik houd zelf ook niet zo van dat natrappen. Ik zie niet in waarom het nodig is.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:14 schreef Dichtpiet. het volgende:
beetje grof om je zo te uiten terwijl die man het persoonlijk nu zwaar heeft. ok, de vries heeft het aan zichzelf te danken, maar toch ...
of z'n vrouw heeft 'm vergeven ...quote:Op maandag 17 mei 2010 10:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Zou hij bij Melissa ingetrokken zijn?
Dat waren reacties van afgelopen vrijdag, dus zo ongeveer direct na het bekendmaken dat hij op zou stappen.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:14 schreef Dichtpiet. het volgende:
beetje grof om je zo te uiten terwijl die man het persoonlijk nu zwaar heeft. ok, de vries heeft het aan zichzelf te danken, maar toch ...
Kijken of hij weer zo'n goed betaalde baan kan vinden anders wordt hij over 1 jaar door haar wel weer gedumpt.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Zou hij bij Melissa ingetrokken zijn?
Die kans acht ik kleiner dan de kans dat hij bij Melissa ingetrokken is.quote:
Idd. Hij is nu gewoon een Nederlander net als alle anderen.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kans acht ik kleiner dan de kans dat hij bij Melissa ingetrokken is.
Aan de andere kant; nu hij geen staatssecretaris meer is, en niet verkiesbaar is voor het CDA heeft hij ook geen beveiliging meer nodig, en dus is er geen reden meer in de kazerne te slapen.
Dat was hij sowieso al.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd. Hij is nu gewoon een Nederlander net als alle anderen.
Nee, tot zijn aftreden was hij ook onderdeel van het kabinet en had daarom beveiliging nodig.quote:
Goed voor hem dat ie geen staatssecretaris van Cultuur was. Anders moest ie in een museum slapen.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, tot zijn aftreden was hij ook onderdeel van het kabinet en had daarom beveiliging nodig.
Dat maakte nou net waarom hij als burger die door zijn vrouw de deur uit geschopt was wel op een kazerne kon overnachten, en iedere ander daar niet terecht kan als zijn vrouw hem zat is.
Of staatssecretaris van ontwikkelingssamenwerking...quote:Op maandag 17 mei 2010 13:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Goed voor hem dat ie geen staatssecretaris van Cultuur was. Anders moest ie in een museum slapen.
Lekker onder de brug slapen, dan kan deze persoon de volgende kabinets periode het ministerschap der daklozen op zich nemen.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:47 schreef Ringo het volgende:
Of staatssecretaris van Verkeer- en Waterstaat.
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:47 schreef Ringo het volgende:
Of staatssecretaris van Landbouw en Visserij.
Of staatssecretaris van Verkeer- en Waterstaat.
Of staatssecretaris van Achterstandswijken en Integratie.
ma 17 mei 2010, 06:52quote:Op maandag 17 mei 2010 10:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kans acht ik kleiner dan de kans dat hij bij Melissa ingetrokken is.
Aan de andere kant; nu hij geen staatssecretaris meer is, en niet verkiesbaar is voor het CDA heeft hij ook geen beveiliging meer nodig, en dus is er geen reden meer in de kazerne te slapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |