De politieke consequenties zullen binnen 24 uur wel duidelijk worden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:47 schreef remlof het volgende:
En, is ie al van de CDA kieslijst met z'n vuige normen en waarden?
x2,just do it!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:49 schreef Supersoep het volgende:
Lekker wijf. Heeft ie goed gedaan. Hulde!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:54 schreef Izaag het volgende:
Hyves van Melissa Goede (30) is intussen volledig afgeschermd.
241 vrienden, ff kijken.quote:Melissa (241)
* About |
* Friends |
* Photos |
* More
o Map
o Blog
o Tips
o Polls
o Gadgets
o WhoWhatWhere
o Pings
o Buzz
o Events
Haar (school)loopbaan ziet er in ieder geval zo uit:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:56 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
[..]
241 vrienden, ff kijken.Dat zijn dus 87 CDA-bonkmaatjes volgens mijn berekening.
Ze hebben flink lopen Helmanden in Uruksgan waarna het kwam tot een Kaboeltje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:15 schreef capricia het volgende:
Zouden ze het in Afghanistan op dienstreis gedaan hebben?
http://jdv250768.hyves.nl/photos/141794798/0/4O8R/quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:30 schreef capricia het volgende:
Jack zijn hyves is nog wel gewoon open:
http://jdv250768.hyves.nl/
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:33 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
http://jdv250768.hyves.nl/photos/141794798/0/4O8R/
Check die Bas.![]()
Ik ben toch wel heel nieuwsgierig wat die militaire aspecten, protocollaire en logistieke zaken, inhouden.quote:Bewindspersonen op Defensie en hoge militairen hebben een eigen adjudant die zorgt voor protocollaire en logistieke zaken. Ze regelen de militaire aspecten tijdens werkbezoeken en reizen.
Die reacties ook in de Telegraaf:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:18 schreef beequeen het volgende:
De televaag.
[..]
Ik ben toch wel heel nieuwsgierig wat die militaire aspecten, protocollaire en logistieke zaken, inhouden.
bronquote:Maar goed dat die geen minister van cultuur was anders had ie nu in een museum gewoond. Ach ja als je heel leger vrouwen tot je beschikking hebt die allemaal carriere willen maken gaat er geen brug te ver. En in het leger zitten allemaal goed getrainde vrouwen die er goed uitzien aanstellingseis bij de officiers rangen. Zo'n generaal gaat toch niet tegen de een of andere muts zitten aankijken de hele dag of als ze op oefening zijn of zo?
quote:De heren van Middelkoop en de Vries hebben benadrukt dat relaties op de werkvloer waar sprake is van machtsverhoudingen binnen een militaire structuur niet kunnen. Militairen die zich daaraan bezondigen moeten worden overgeplaatst en zelfs worden ontslagen. Binnen Defensie zijn daarvan voorbeelden te over. Dus Meneer van Middelkoop ontslaat U meneer de Vries? Of gelden de gebruikelijke normen en waarden niet voor christelijk georiënteerde dwaallichten?
Vond deze wel lekker droogquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Die reacties ook in de Telegraaf:
[..]
bron
En
[..]
quote:Maar goed dat die geen minister van cultuur was anders had ie nu in een museum gewoond
Zal best niet maar toevallig is hij wel van de harde lijn als defensie personeel zich 'immoreel' gedraagt en mag hij graag anderen de les lezen over draaien en eerlijk zijn dus ja, dan krijg je dus de volle laag als je zelf buiten de pot piest.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Ringo het volgende:
Wat een drama. Alsof hij de enige politicus is met een buitenvrouw.
Nou, ik denk dat het voor een VVD of D66 politicus een stuk minder dramatisch was, die vertegenwoordigen immers niet de partij die het gezin als hoeksteen van de samenleving ziet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Ringo het volgende:
Wat een drama. Alsof hij de enige politicus is met een buitenvrouw.
Heel begrijpelijk allemaal. En ik kan er best om grinniken. Maar verder. None of my business.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zal best niet maar toevallig is hij wel van de harde lijn als defensie personeel zich 'immoreel' gedraagt en mag hij graag anderen de les lezen over draaien en eerlijk zijn dus ja, dan krijg je dus de volle laag als je zelf buiten de pot piest.
Hear, hearquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat het voor een VVD of D66 politicus een stuk minder dramatisch was, die vertegenwoordigen immers niet de partij die het gezin als hoeksteen van de samenleving ziet.
En dan nog het feit dat het een werknemer is, en het dus gaat om een relatie op de werkvloer waarbij sprake is van een ongelijke verhoudingen.
En dat terwijl de Vries zich nadrukkelijk uitgesproken heeft over relaties op de werkvloer waarbij sprake is van een machtsverhouding binnen defensie.
Dus Balkenende kan dan wel roepen dat het privé is, maar hij verloochent privé dus wel de normen en waarden waar het CDA (dat hij vertegenwoordigt) voor staat, en doet dat ook nog een keer met een werknemer.
Dit gaat het CDA stemmen kosten, en het gaat al zo goed met ze.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:34 schreef Ringo het volgende:
Die man geeft er heus nog wel de brui aan, op zeer korte termijn. Laat zich voortaan inhuren als extern public affairs consultant. Over drie maanden lacht ie erom bij DWDD. Next topic.
Tsja, jammer dan.quote:
Dat kan mij dan weer geen ene reet schelen. Of eigenlijk wel. Grote kans dat die kudde fatsoenstemmers tóch naar de PVV gaat. Of naar de CU. Hoera.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit gaat het CDA stemmen kosten, en het gaat al zo goed met ze.
Ja dit is goed voor Cohen. Ook de enige reden dat ik dit überhaupt interessant vind.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit gaat het CDA stemmen kosten, en het gaat al zo goed met ze.
You are right, but I don't care. De Vries is geen moraalpoliticus, het is een geslepen lobbyist die zijn eigen moeder nog op Marktplaats zou zetten, mits hij er stemmen mee kon winnen. Die geeft over een paar dagen een glasheldere persconferentie, lacht om zijn eigen fouten, slaat zich nog eens voor zijn hoofd en is vertrokken. Over een jaartje duikt hij weer op, in een andere rol, met dezelfde spelletjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, jammer dan.
"Practice what you preach" is niet zo verdomd moeilijk, en als je dat wel moeilijk vindt dan moet je niet namens het CDA gaan zitten preken, en zeker niet over relaties op de werkvloer.
Die is tenminste eerlijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:48 schreef Ringo het volgende:
Jack de Vries is de Rob Oudkerk van het CDA. Al zie ik Oudkerk liever. En dat is een nog veel grotere smeerkees.
De meeste adjudanten zijn ouwe kerels...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:18 schreef beequeen het volgende:
De televaag.
[..]
Ik ben toch wel heel nieuwsgierig wat die militaire aspecten, protocollaire en logistieke zaken, inhouden.
foto is niet van een bilderberg bij eenkomst!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:53 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Geheime camera bij de Bilderberg groep.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |