Dan was waarschijnlijk hetzelfde gebeurd. Je kan veel van Jack zeggen, maar hij was, in tegenstelling tot zijn minister en voorgangers, niet een watje op een zwaar ministerie. Hij was onder de manschappen. Ik denk dus dat dat heeft meegespeeld bij het feit dat hij zijn intrek heeft genomen in een kazerne.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:01 schreef capricia het volgende:
[..]
En als hij een vrouw geweest zou zijn?
Net schreef je nog dat het een 'mannenbolwerk' is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan was waarschijnlijk hetzelfde gebeurd. Je kan veel van Jack zeggen, maar hij was, in tegenstelling tot zijn minister en voorgangers, niet een watje op een zwaar ministerie. Hij was onder de manschappen. Ik denk dus dat dat heeft meegespeeld bij het feit dat hij zijn intrek heeft genomen in een kazerne.
Hirshi Ali heeft toch ook tijden op een kazerne doorgebracht?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:01 schreef capricia het volgende:
[..]
En als hij een vrouw geweest zou zijn?
En hoe zit dat dan met het feit uit de OP dat als het langer gaat duren, hij het wel zelf huur moet betalen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hirshi Ali heeft toch ook tijden op een kazerne doorgebracht?
Dit is IMHO uitsluitend een beveiligingskwestie, dat hij die zelf veroorzaakt heeft door vreemd te gaan met zijn adjudant (WTF? Hoezo heeft een staatssecretaris van Defensie een adjudant?) doet daar niet aan af, Hirshi Ali heeft haar situatie ook zelf veroorzaakt.
Geen idee, hoewel er bij haar sprake was van een directe dreiging en bij de Vries van een veiligheidsmaatregel, wat maar een kleine nuance is, maar een groot verschil.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:09 schreef capricia het volgende:
[..]
En hoe zit dat dan met het feit uit de OP dat als het langer gaat duren, hij het wel zelf huur moet betalen?
Heeft Hirshi Ali ook huur betaald toen ze in een kazerne zat, dan?
Dat klopt. In de zin van saamhorigheid en ons kent ons cultuur.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Net schreef je nog dat het een 'mannenbolwerk' is.
Normaal gesproken betaal je gewoon voor je legering. Dit wordt ingehouden van het salaris. Maar dat gaat het toch niet om? Het gaat erom dat door deze prive uitglijder van de Vries hij zich in zijn eigen partij en in de Defensie organisatie in een rotpositie brengt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:09 schreef capricia het volgende:
[..]
En hoe zit dat dan met het feit uit de OP dat als het langer gaat duren, hij het wel zelf huur moet betalen?
Heeft Hirshi Ali ook huur betaald toen ze in een kazerne zat, dan?
Jij wil iedereen die vreemdgaat ontslaan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:36 schreef capricia het volgende:
"De betrokken medewerkster is niet ontslagen maar heeft binnen
Defensie versneld een andere functie gekregen"
typisch weer Nederland.
Die kantonrechters krijgen het nog drukquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:37 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij wil iedereen die vreemdgaat ontslaan?
Nee juist niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:37 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij wil iedereen die vreemdgaat ontslaan?
Denk je dat Jack de Vries nog doorkan als politicus dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee juist niet.
Maar het verbaast mij altijd dat de vrouw dan in 99% van de gevallen een andere functie krijgt en de man gewoon door kan gaan.
Zie ik op de werkvloer ook vaak.
Kom vaak doordat de vrouw een lagere functie heeft dan de man in kwestie.
Vandaar typisch Nederland.
Nee. Helaas.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:43 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Denk je dat Jack de Vries nog doorkan als politicus dan?
Volgens mij is hij nog steeds staatssecretaris.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:43 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Denk je dat Jack de Vries nog doorkan als politicus dan?
Ja, maar na 9 juni zien we hem niet meer terug.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nog steeds staatssecretaris.
Ik ga er even vanuit dat zijn geliefde geen relatie heeft lopen naast die met Jack.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:45 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ja, maar na 9 juni zien we hem niet meer terug.
En het is dat hij demissionair is, anders mocht hij nu opstappen.
Dat is nog twijfelachtig. mogelijk had zij ook een relatie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat zijn geliefde geen relatie heeft lopen naast die met Jack.
Zij gaat in die zin dus niet vreemd, en moet wel een andere functie aanvaarden.
Maar dat weten we niet zeker. En bij hem wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat is nog twijfelachtig. mogelijk had zij ook een relatie.
Als het Melissa Goede is niet, die staat op hyves als vrijgezel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar dat weten we niet zeker. En bij hem wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |