In welk opzicht bemoeit het CDA zich met jouw relatie? Preken ze voor het gezin als hoeksteen voor de samenleving? Ja! Verplichten ze daarbij iedereen zijn of haar leven in te richten conform generieke eisen? Nee!quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:45 schreef Basp1 het volgende:
Nee heel onprettig, maar aangezien de conservatieve partijen dat allang voor de hele maatschappij doen, geldt voor hun toch wel zeker het spreekwoord wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in.
een huis van 6 ton koop je meestal met z'n tweeen. of betaal jij dat alleen uit eigen zak?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, als hij echt geld had dan kon hij dat huis ook wel betalen zonder haar.... dus dan zou hij het nu ook niet te koop hoeven zetten
Dus ze is nog niet heel goed in het golddiggen, dan had ze wel een vent gehad die het huis alleen kon betalen en had het huis immers nu niet te koop gestaan
Je verkoopt nu immers niet als het niet echt moet.... zeker geen huis wat je max 3 jaar geleden gekocht hebt.
Ik niet, maar als ik een golddigger was dan deed ik het wel zo goed dat ik een vent had die dat idd van zijn eigen salaris kon betalenquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
een huis van 6 ton koop je meestal met z'n tweeen. of betaal jij dat alleen uit eigen zak?
daar is deze dame niet knap genoeg voor, moet je minimaal 5 jaar jonger voor zijn en 15kg minder.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik niet, maar als ik een golddigger was dan deed ik het wel zo goed dat ik een vent had die dat idd van zijn eigen salaris kon betalen![]()
Overigens heb je in een hoop "goudkusten" in NL nog gewoon gezinnen waarvan de vrouw niet werkt.
Als ik de foto's zo zie zeg ik: 25kg minder... als het niet meer is!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:05 schreef Den_Haag het volgende:
daar is deze dame niet knap genoeg voor, moet je minimaal 5 jaar jonger voor zijn en 15kg minder.
Ok, want op de foto's oogt ze als een miss piggy.quote:
Dat kan. Militaire kleding lijkt mij ook niet het beste kledingstuk om slank voor de dag te komen...quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:50 schreef Den_Haag het volgende:
hangt van de foto af die je bekijkt. maar slank is anders.
Je moet ook naar de doelgroep van de telegraaf kijken, duhquote:
Zei de persoon die breezers achter elkaar soldaat maakt.. Wat zou je de fokker aanraden wbt champagnequote:Op woensdag 12 mei 2010 12:12 schreef Den_Haag het volgende:
Moet
De slechte goorste champagne die er is.
Ik denk dat de politieke pers het als een privégelegenheid beschouwd en geen berichten op basis van geruchten of vermoedens de wereld in slingert. Het had alleen naar buiten kunnen komen via de roddelpers, en dat is uiteindelijk ook gebeurt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:33 schreef One_of_the_few het volgende:
eigenlijk was het zo duidelijk dat die een relatie hadden. Dan hebben er mensen vast wat door gehad. Journalisten etc.
Wiel hield dit achter? Lijkt me geen gekke vraag toch?
Hoe kom jij bij die (volslagen onzinnige) wijsheid?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:12 schreef Den_Haag het volgende:
Moet
De slechte goorste champagne die er is.
Hoe weet jij dat hij daar niet aan heeft voldaan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:03 schreef Thomass het volgende:
De reden ook waarom er bij defensie een meldingsplicht geldt voor relaties in de collegiale sfeer.
Dan nog. Het is allemaal erg gewoontjes eerlijk gezegd. Marlies Dekkers is niet bepaald uniek, Moët tref je rond de feestdagen gewoon in de AH aan en sushi is met de all you can eat's ook lang geleden mainstream gegaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
Je moet ook naar de doelgroep van de telegraaf kijken, duh
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:47 schreef draaijer het volgende:
[..]
Zei de persoon die breezers achter elkaar soldaat maakt.. Wat zou je de fokker aanraden wbt champagne
idd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan nog. Het is allemaal erg gewoontjes eerlijk gezegd. Marlies Dekkers is niet bepaald uniek, Moët tref je rond de feestdagen gewoon in de AH aan en sushi is met de all you can eat's ook lang geleden mainstream gegaan.
O well...
Laten we wel wezen, Defensie is niet bepaald een werkgever waar de culturele avant garde zich senang voelt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan nog. Het is allemaal erg gewoontjes eerlijk gezegd. Marlies Dekkers is niet bepaald uniek, Moët tref je rond de feestdagen gewoon in de AH aan en sushi is met de all you can eat's ook lang geleden mainstream gegaan.
O well...
Wat een flauwekul zeg. Er is werkelijk niets mis met de kwaliteit van Moët en de stelling dat A.R. Lenoble en Laurent-Perrier veel beter zijn is echt op niets gebaseerd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:40 schreef Den_Haag het volgende:
Lenoble, Laurent-Perrier etc.
Kwalitatief veel beter dan het marketingmerk Moet.
Het verbaast mij niet dat deze dame een fantasieloze doos is, maar dat de Telegraaf net doet alsof ze een hele exquise en dure smaak heeft.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef Ringo het volgende:
Laten we wel wezen, Defensie is niet bepaald een werkgever waar de culturele avant garde zich senang voelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |