Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:38 schreef mirannie het volgende:
Ja hoor, ik heb de perfecte mint groen gevonden, en natuurlijk is deze discontinuedOp eBay voor 18 euro inclusief verzenden, shit!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
3hij dekt wel hoor, maar toch zie ik mijn nagel erdoorheen aan de bovenkant, beetje oneffen... zal wel aan mij liggen
OPI hey! get in limequote:
Oh, dat is toch wel erg fijn!! Had wel erg zuur geweest als je pakketje verdwenen was.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:46 schreef miss--moana het volgende:
Jaah!!
Ik heb eindelijke mijn TD pakketje![]()
Jammer genoeg zitter er maar 8 lakjes in i.p.v 9 (er was er eentje uitverkocht)
Maar ach.....na al die weken wachten.
Ik heb al foto's gemaakt en zal deze vanaaf posten.
Ik weet niet of het nou echt zo slecht is, maar ik merk bij mezelf dat het erg hard teruggroeit als ik eraan ga knippen. Sinds een paar maanden duw ik het terug, en gebruik ik dagelijks een AHA creme, en heb er totaal geen werk meer aanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:20 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik laat sinds een paar maanden weer gelnagels zetten en nou zei die vrouw van de salon dat ze vond dat als mn nagelriemen goed waren teruggeduwd dat ik dan wat 'over is' moet afknippen. Nou dacht ik juist altijd dat je dat nooit moest doen, ivm wondjes/ontstekingen etc. Misschien kunnen jullie even ophelderen wie er gelijk heeft.
Ieuwww vind dat altijd zo´n gek idee dat je dat gaat zitten knippen, brrr.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:20 schreef .ZilveR. het volgende:
In de eerste plaats wat mooie nagels allemaal![]()
Ik kom even jullie topic onderbreken om wat te vragen.
Ik laat sinds een paar maanden weer gelnagels zetten en nou zei die vrouw van de salon dat ze vond dat als mn nagelriemen goed waren teruggeduwd dat ik dan wat 'over is' moet afknippen. Nou dacht ik juist altijd dat je dat nooit moest doen, ivm wondjes/ontstekingen etc. Misschien kunnen jullie even ophelderen wie er gelijk heeft.
Alvast bedankt
Ik doe het soms ook, maar dan heb ik mijn nagelriemen terug geduwt en dan staat er een velletje helemaal omhoog en dan ga ik toch pulkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ieuwww vind dat altijd zo´n gek idee dat je dat gaat zitten knippen, brrr.
Neem Bianca vooral níet. Mijn god, wat een suf kleurtje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:13 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nou echt zo slecht is, maar ik merk bij mezelf dat het erg hard teruggroeit als ik eraan ga knippen. Sinds een paar maanden duw ik het terug, en gebruik ik dagelijks een AHA creme, en heb er totaal geen werk meer aan
EDIT: Oh ja, heb net een doos oude nagellak ingestuurd voor de Zoya exchange, nu wachten op mijn nieuwe kleurtjes![]()
Heb nog een aantal oude flesjes over ter inruil, iemand nog tips voor must have Zoya kleurtjes?
Ja, verder niet want dat is engquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:31 schreef .ZilveR. het volgende:
Oh ok, maar dus alleen als er zo'n velletje omhoog staat neem ik aan he?
Ik snij harde stukjes weg. Echt keiharde stukjes dus. Niet met een gek mesje, met een mesje daarvoor. Anders ga ik eraan pulken en dan gaat het bloeden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 18:31 schreef .ZilveR. het volgende:
Oh ok, maar dus alleen als er zo'n velletje omhoog staat neem ik aan he?
Zoya adina, zara, malia, rea en kotori heb ik en die vind ik allemaalquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:13 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nou echt zo slecht is, maar ik merk bij mezelf dat het erg hard teruggroeit als ik eraan ga knippen. Sinds een paar maanden duw ik het terug, en gebruik ik dagelijks een AHA creme, en heb er totaal geen werk meer aan
EDIT: Oh ja, heb net een doos oude nagellak ingestuurd voor de Zoya exchange, nu wachten op mijn nieuwe kleurtjes![]()
Heb nog een aantal oude flesjes over ter inruil, iemand nog tips voor must have Zoya kleurtjes?
Ik doe er ook niks mee, hooguit insmeren met handcreme en af en toe even terugduwenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neem Bianca vooral níet. Mijn god, wat een suf kleurtje.
En ben ik serieus de enige die nooit wat met d'r nagelriemen doet?
Huh, met een stanleymesje? Is dat niet wat ehm... grof geschutquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snij ze weg met een stanleymesje als ze te dik wordenMaar sinds ik dagelijks lak is dat eigenlijk nooit meer nodig
Hysterischquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:53 schreef mirannie het volgende:
Yoga-ta get this blue met witte konad en fairy dust. (nog niet helemaal goede clean up gedaan)
[ afbeelding ]
Helaas ietsjes doorgelopen doordat ik weer eens ongeduldig was en net te vroeg de topcoat erop deed![]()
Echt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snij ze weg met een stanleymesje als ze te dik wordenMaar sinds ik dagelijks lak is dat eigenlijk nooit meer nodig
ik zou niet weten hoe het anders moestquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh, met een stanleymesje? Is dat niet wat ehm... grof geschut![]()
?
tof!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:53 schreef mirannie het volgende:
Yoga-ta get this blue met witte konad en fairy dust. (nog niet helemaal goede clean up gedaan)
[ afbeelding ]
Helaas ietsjes doorgelopen doordat ik weer eens ongeduldig was en net te vroeg de topcoat erop deed![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe het anders moest
ik dacht eerst dat het een zwangerschapstest was en toen een thermometerquote:
HAHAHAHA.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 20:47 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het een zwangerschapstest was en toen een thermometer. Dus, wat is dat????
Met een.... nagelriemknipper!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar, dat is toch ook snijden? Hoe knip je ze dan?
Ik zou ze eraf halen, dan hebben ze ook een beetje tijd ( paar weekjes dus) om bij te komenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:51 schreef Guess. het volgende:
Grape pop
[ afbeelding ]
Crazy me
[ afbeelding ]
Ik zit een beetje in twijfeling of ik de acryl van me nagels zal laten halen.Eigenlijk vind ik het zonde maar aan de andere kant nog een paar weken en dan ben ik mama van een baby en heb ik dan wel zin/tijd om telkens naar de nagelsalon te gaan?!
Ik moest zo hard lachenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:47 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het een zwangerschapstest was en toen een thermometer. Dus, wat is dat????
De eerste paar weken heb je daar waarschijnlijk inderdaad weinig zin in. Heb je zelf goede nagels?? Dan gewoon lekker eraf halen en als je merkt dat je weer zin hebt in tut dingetjes voor jezelf kun je ze altijd weer laten zetten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:51 schreef Guess. het volgende:
Grape pop
[ afbeelding ]
Crazy me
[ afbeelding ]
Ik zit een beetje in twijfeling of ik de acryl van me nagels zal laten halen.Eigenlijk vind ik het zonde maar aan de andere kant nog een paar weken en dan ben ik mama van een baby en heb ik dan wel zin/tijd om telkens naar de nagelsalon te gaan?!
ik zou ze er ook afhalenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:51 schreef Guess. het volgende:
Grape pop
[ afbeelding ]
Crazy me
[ afbeelding ]
Ik heb prima nagels van mezelf,heb er nu gewoon acryl op zitten omdat het zo lekker makkelijk is dat je nagelak zo goed blijft zitten en nooit een gebroken nagelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:01 schreef mirannie het volgende:
[..]
De eerste paar weken heb je daar waarschijnlijk inderdaad weinig zin in. Heb je zelf goede nagels?? Dan gewoon lekker eraf halen en als je merkt dat je weer zin hebt in tut dingetjes voor jezelf kun je ze altijd weer laten zetten.
Tja, als je er geen afstand van kunt doen, moet je het gewoon lekker laten zitten. Ik zal je maar niet vertellen hoe mijn eerste maand met baby ging, hihi. In het heel kort komt het er op neer dat het enige dat ik aan mezelf deed was douchen en tandenpoetsen, haha, verder kwam ik echt nergens aan toe.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:09 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik heb prima nagels van mezelf,heb er nu gewoon acryl op zitten omdat het zo lekker makkelijk is dat je nagelak zo goed blijft zitten en nooit een gebroken nagelOw ik heb deze acryl nagels ondertussen al weer 2 jaar,dat word echt afkicken
Die heb ik ook! Ik ben niet echt gek op oranje, maar vind die wel leuk. Ik heb daar ooit een tijgerprint mee gemaakt bij een vriendin, dan is ie wel heel leuk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef tesjebesje23 het volgende:
Hoi allemaal!
Na een paar voorzichtige post in #15 en #20vind ik het in #146 om maar een foto van mijn nageltjes te laten zien. Nog nooit gedaan dus hoop dat het lukt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opi Clubbing till sunrise, niet echt mn favo kleur maar in het kader van studie ontwijkend gedrag van mn scriptie toch maar gelakt! Aangezien ik de komende weken nog wel vaker bezig moet zijn met mn scriptie zal ik ook wel vaker hier posten
verkleinen met photoshop[ of paint bijv., liefst max. 610 piels breed, dan passen ze precies in de layoutquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef tesjebesje23 het volgende:
Hoi allemaal!
Na een paar voorzichtige post in #15 en #20vind ik het in #146 om maar een foto van mijn nageltjes te laten zien. Nog nooit gedaan dus hoop dat het lukt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opi Clubbing till sunrise, niet echt mn favo kleur maar in het kader van studie ontwijkend gedrag van mn scriptie toch maar gelakt! Aangezien ik de komende weken nog wel vaker bezig moet zijn met mn scriptie zal ik ook wel vaker hier posten
Crazy me ziet er erg tof uit!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:51 schreef Guess. het volgende:
Grape pop
[ afbeelding ]
Crazy me
[ afbeelding ]
Hey Doll vind ik eigenlijk ook best heel erg leuk!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Doll
[ afbeelding ]
Riveter Rouge
Ik vind ze tof
Leuk, niet heel bijzonder, maar wel mooie kleurtjesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Doll
[ afbeelding ]
Riveter Rouge
Ik vind ze tof
hebbeuh!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik knip bijna nooit nagelriemen, alleen als er echt iets uitsteekt. Vaak is terugduwen en handcreme al genoeg.
Zo even het swap topic opzoekenheb nog een sold out forever van catrice te ruil!
Wel weer ee besparing voor mij,heb echt nog geen enkele gezien van deze collectie die ik echt 'hebben!' vond.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Doll
[ afbeelding ]
Riveter Rouge
Ik vind ze tof
Wel leuke kleurtjes, maar ben er niet helemaal weg van. Heb al teveel wat erop lijkt, dus tot nu toe ga ik nog niets halen van de nieuwe CG collectie, maar ik zeg het nog niet te hard want misschien komen er nog wel super leuke dingen aanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Doll
[ afbeelding ]
Riveter Rouge
Ik vind ze tof
Die verkoop ik!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:45 schreef mirannie het volgende:
)
[..]
OPI hey! get in lime
Maar op ALU staat dat ie erg lijkt op MAC peppermint patti (die ook hard to get is) en bij Barry M mint green staat weer dat die ook erg lijkt op peppermint pattiDus dan wordt het alsnog Barry M (thanks SQ
)
Oe. *meld aan* Ik wil nog steeds "CG for audrey" hebbeuh. En een paar kleurtjes van CG poolside.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe is het nou trouwens met TD? Is het u beter om ergens anders te kopen of blijft het goedkoper om een shipping met meerdere mensen tegelijk te doen? Anders wil ik best iets opzetten
Met alle extra verzendkosten, btw en invoerrechten en dergelijke wordt het er niet aantrekkelijker op ben ik bang. Beter kun je een goede eBay store zoeken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe is het nou trouwens met TD? Is het u beter om ergens anders te kopen of blijft het goedkoper om een shipping met meerdere mensen tegelijk te doen? Anders wil ik best iets opzetten
Ik wil zelf nog een zooi China Glaze lakjes bestellen![]()
Buh... ik wil ook de nieuwe lakjes... maar het geld is zó op...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat je in eindhoven niet naar de kruidvat in het centrum moet gaan, maar naar die op de woenselse marktAlle nieuwe essence en catrice ruim op voorraad
ik had dat ook al als vermoeden, vooral omdat de douane er vaak nog heerlijk wat kosten bovenop gooit.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Met alle extra verzendkosten, btw en invoerrechten en dergelijke wordt het er niet aantrekkelijker op ben ik bang. Beter kun je een goede eBay store zoeken.
Als ik op ebay een bestelling doe kun je misschien wel mee bestellen, dat scheelt vaak ook welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:10 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
Oe. *meld aan* Ik wil nog steeds "CG for audrey" hebbeuh. En een paar kleurtjes van CG poolside.
Zou me niets verbazen dat ebay goedkoper blijft tenzij het *echt* een grote bestelling wordt..
Nr1:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Doll
[ afbeelding ]
Riveter Rouge
Ik vind ze tof
Agree! Misschien dat ik die nog wel haal! Heb qua bruin alleen nog maar een creme dus deze mag er best wel bijquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Goin' My Way
Voor een bruin best te doen
Klopt ik ben al aan het kijken hoeveel alles bij elkaar bij maiandjays kostquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:28 schreef Aurelyx het volgende:![]()
Ik weet iig van de "maiandjays superstore" en "Nail Polish Elegance" via nailblog's, maar er zijn er vast meer..
Nou ze zijn er al afquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Tja, als je er geen afstand van kunt doen, moet je het gewoon lekker laten zitten. Ik zal je maar niet vertellen hoe mijn eerste maand met baby ging, hihi. In het heel kort komt het er op neer dat het enige dat ik aan mezelf deed was douchen en tandenpoetsen, haha, verder kwam ik echt nergens aan toe.
Hahaha, dat heb je snel gedaanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef Guess. het volgende:
[..]
Nou ze zijn er al af!! Ze kwamen er eigenlijk best wel netjes onderuit,heb er gelijk een nagelverharder en lakje overgedaan
Morgen foto's!
moooooiquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:53 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Wooooowwquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:52 schreef Ainnir het volgende:
Bedankt iedereen, heb m'n uitendelijke Zoya bestelling geplaatst:
Anastasia, Adina, Akyra, Areetha, Bailey, Blyss, Charla, Demi, Drew, Dovima, Evangeline, Fawne, Harlow, Happi, Ivanka, Isla, Juno, Kalista, Kierra, Kotori, Lexi, Marry, Mata Hari, Meadow, Mikka, Mimi, Pasha, Pru, Rea, Reece, Savita, Shivan, Verushka, Zanna, Zara
Het loopt toch ongemerkt op.. voor mij was verzenden $15, en Zoya rekent $3.50 per flesje 'verwerkingskosten'quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Woooooww![]()
Ik wilde het ook doen maar denk dat al die lakjes erheen sturen en dan weer shipping costs terug betalen misschien niet helemaal opweegt tegen de buitVoor jou kan het wel uit natuurlijk daar in Amerika
Dat doet dan toch wel even pijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 01:04 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Het loopt toch ongemerkt op.. voor mij was verzenden $15, en Zoya rekent $3.50 per flesje 'verwerkingskosten'
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef Tegan het volgende:
Ik ben het ook een beetje zat dat mijn nagels constant breken, misschien toch maar acryl/gel nagels nemen. Iemand tips? Gel of acryl? Wil het graag zelf doen, is dat te doen?
En hoe moeten we die link leggen??? Van zulke opmerkingen denk ik altijd mens, van leven ga je dood!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:02 schreef .ZilveR. het volgende:
Mijn nagelstyliste zei dat het 'gezonder' is om gel te nemen, dit in verband met het risico op kanker. Ze wist me te vertellen dat als je je leven lang acryl draagt, je 20% meer kans hebt op kanker dan als je je leven lang gel draagt.
Mooie bestelling!quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:20 schreef miss--moana het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren mijn TD pakketje na lang wachten ontvangen en ben zo blij dat ik het heb ontvangen
[ afbeelding ]
Four leaf clover, Grape pop, happily ever after, Disco queen, Revvvolution, Fantasea, Sun worshiper en Flip flop fantasy
En mij los bestelde lakjes:
[ afbeelding ]
Tickle my triangle en It's my turn
en een wazige foto: gelakt met Tickle my triangle
[ afbeelding ]
ik heb ze geprobeerd te verkleinen maar hij pakt het niet echtgrrr....
Wow, wat veeeeeel!! Leuk!quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:52 schreef Ainnir het volgende:
Bedankt iedereen, heb m'n uitendelijke Zoya bestelling geplaatst:
Anastasia, Adina, Akyra, Areetha, Bailey, Blyss, Charla, Demi, Drew, Dovima, Evangeline, Fawne, Harlow, Happi, Ivanka, Isla, Juno, Kalista, Kierra, Kotori, Lexi, Marry, Mata Hari, Meadow, Mikka, Mimi, Pasha, Pru, Rea, Reece, Savita, Shivan, Verushka, Zanna, Zara
Fantaseaquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:20 schreef miss--moana het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren mijn TD pakketje na lang wachten ontvangen en ben zo blij dat ik het heb ontvangen
[ afbeelding ]
Four leaf clover, Grape pop, happily ever after, Disco queen, Revvvolution, Fantasea, Sun worshiper en Flip flop fantasy
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wow, wat veeeeeel!! Leuk!
[..]
FantaseaAls je die ooit weg doet, denk aan mij
Ik kan sowieso niet met Nfu Oh holo´s overwegquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:26 schreef MissJ het volgende:
Nfu.oh holo met daarover Opi Radidry topcoat werkt geloof ik niet![]()
heb al bij paar vingers volgens mij last van shrinkage (zo heet dat toch?)
Is wel zo, maar voor minder dan 7 euro heb ik ´m nog niet gevonden helaas... Maar misschien dat ik ´m binnenkort alsnog wel bestel. Hoop gewoon dat iemand er toevallig vanaf wilquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook fantasea is nog gewoon bestelbaar
quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:20 schreef miss--moana het volgende:
En mij los bestelde lakjes:
[ afbeelding ]
Tickle my triangle en It's my turn
en een wazige foto: gelakt met Tickle my triangle
[ afbeelding ]
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250627340723quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is wel zo, maar voor minder dan 7 euro heb ik ´m nog niet gevonden helaas... Maar misschien dat ik ´m binnenkort alsnog wel bestel. Hoop gewoon dat iemand er toevallig vanaf wil
Helaas welquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
7 euro incl verzenden? Vind ik geen extreme prijs... De tijden van TD zijn immers voorbij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |