Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:38 schreef mirannie het volgende:
Ja hoor, ik heb de perfecte mint groen gevonden, en natuurlijk is deze discontinuedOp eBay voor 18 euro inclusief verzenden, shit!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
3hij dekt wel hoor, maar toch zie ik mijn nagel erdoorheen aan de bovenkant, beetje oneffen... zal wel aan mij liggen
OPI hey! get in limequote:
Oh, dat is toch wel erg fijn!! Had wel erg zuur geweest als je pakketje verdwenen was.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:46 schreef miss--moana het volgende:
Jaah!!
Ik heb eindelijke mijn TD pakketje![]()
Jammer genoeg zitter er maar 8 lakjes in i.p.v 9 (er was er eentje uitverkocht)
Maar ach.....na al die weken wachten.
Ik heb al foto's gemaakt en zal deze vanaaf posten.
Ik weet niet of het nou echt zo slecht is, maar ik merk bij mezelf dat het erg hard teruggroeit als ik eraan ga knippen. Sinds een paar maanden duw ik het terug, en gebruik ik dagelijks een AHA creme, en heb er totaal geen werk meer aanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:20 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik laat sinds een paar maanden weer gelnagels zetten en nou zei die vrouw van de salon dat ze vond dat als mn nagelriemen goed waren teruggeduwd dat ik dan wat 'over is' moet afknippen. Nou dacht ik juist altijd dat je dat nooit moest doen, ivm wondjes/ontstekingen etc. Misschien kunnen jullie even ophelderen wie er gelijk heeft.
Ieuwww vind dat altijd zo´n gek idee dat je dat gaat zitten knippen, brrr.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:20 schreef .ZilveR. het volgende:
In de eerste plaats wat mooie nagels allemaal![]()
Ik kom even jullie topic onderbreken om wat te vragen.
Ik laat sinds een paar maanden weer gelnagels zetten en nou zei die vrouw van de salon dat ze vond dat als mn nagelriemen goed waren teruggeduwd dat ik dan wat 'over is' moet afknippen. Nou dacht ik juist altijd dat je dat nooit moest doen, ivm wondjes/ontstekingen etc. Misschien kunnen jullie even ophelderen wie er gelijk heeft.
Alvast bedankt
Ik doe het soms ook, maar dan heb ik mijn nagelriemen terug geduwt en dan staat er een velletje helemaal omhoog en dan ga ik toch pulkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ieuwww vind dat altijd zo´n gek idee dat je dat gaat zitten knippen, brrr.
Neem Bianca vooral níet. Mijn god, wat een suf kleurtje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:13 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nou echt zo slecht is, maar ik merk bij mezelf dat het erg hard teruggroeit als ik eraan ga knippen. Sinds een paar maanden duw ik het terug, en gebruik ik dagelijks een AHA creme, en heb er totaal geen werk meer aan
EDIT: Oh ja, heb net een doos oude nagellak ingestuurd voor de Zoya exchange, nu wachten op mijn nieuwe kleurtjes![]()
Heb nog een aantal oude flesjes over ter inruil, iemand nog tips voor must have Zoya kleurtjes?
Ja, verder niet want dat is engquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:31 schreef .ZilveR. het volgende:
Oh ok, maar dus alleen als er zo'n velletje omhoog staat neem ik aan he?
Ik snij harde stukjes weg. Echt keiharde stukjes dus. Niet met een gek mesje, met een mesje daarvoor. Anders ga ik eraan pulken en dan gaat het bloeden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 18:31 schreef .ZilveR. het volgende:
Oh ok, maar dus alleen als er zo'n velletje omhoog staat neem ik aan he?
Zoya adina, zara, malia, rea en kotori heb ik en die vind ik allemaalquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:13 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nou echt zo slecht is, maar ik merk bij mezelf dat het erg hard teruggroeit als ik eraan ga knippen. Sinds een paar maanden duw ik het terug, en gebruik ik dagelijks een AHA creme, en heb er totaal geen werk meer aan
EDIT: Oh ja, heb net een doos oude nagellak ingestuurd voor de Zoya exchange, nu wachten op mijn nieuwe kleurtjes![]()
Heb nog een aantal oude flesjes over ter inruil, iemand nog tips voor must have Zoya kleurtjes?
Ik doe er ook niks mee, hooguit insmeren met handcreme en af en toe even terugduwenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neem Bianca vooral níet. Mijn god, wat een suf kleurtje.
En ben ik serieus de enige die nooit wat met d'r nagelriemen doet?
Huh, met een stanleymesje? Is dat niet wat ehm... grof geschutquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snij ze weg met een stanleymesje als ze te dik wordenMaar sinds ik dagelijks lak is dat eigenlijk nooit meer nodig
Hysterischquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:53 schreef mirannie het volgende:
Yoga-ta get this blue met witte konad en fairy dust. (nog niet helemaal goede clean up gedaan)
[ afbeelding ]
Helaas ietsjes doorgelopen doordat ik weer eens ongeduldig was en net te vroeg de topcoat erop deed![]()
Echt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snij ze weg met een stanleymesje als ze te dik wordenMaar sinds ik dagelijks lak is dat eigenlijk nooit meer nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |