Dat lukte toen niet maar misschien laterquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wat een hel van een stuk software is dat zegIk zou zeggen, verdiep je eens in Magento
Da's ook een nachtmerrie om te customizen maar tenminste wel up-to-date en heeft zelf al alles wat je nodig hebt zonder al die contribs
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Wat voor spullen verkocht jij dan?
Kleding van A&F en Juicy Couture en soms Hollister&Coquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat klinkt veel te aantrekkelijkWat verkocht je dan?
Daar heb ik ook besteldquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
http://stores.shop.ebay.nl/Nail-Polish-Elegance![]()
de service is wel top ook hoor, heel goed verpakt, en het kwam in een envelop (de postbode had er wat problemen mee, ik heb hem maar aangepakt, ze schrok zich een hoedje toen de deur open ging)
Ik gebruik een sponsje en als het niet wil blenden m'n handenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal eens kijkenfoundation is bij mij echt een probleem, ze vallen altijd te donker uit, en hoe breng je dat nu het beste aan, met een spons of kwast? Ik gebruik altijd mijn handen
Dan heb je geluk gehad dat de douane het spul niet innam en vernietigde...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
[..]
Kleding van A&F en Juicy Couture en soms Hollister&Co
Uiteraard niet origineel, maar dat leek niemand iets te kunnen schelen.
Maar jij hebt dus wel Seche Vite in je webshop? Want die van mij is nu echt op, dus dan plaats ik misschien wel een bestelling bij jou.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat lukte toen niet maar misschien later
http://www.nailpolishfashion.nl/topcoat/andere-merken/seche-vitequote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus wel Seche Vite in je webshop? Want die van mij is nu echt op, dus dan plaats ik misschien wel een bestelling bij jou.
Jaa daar ben ik ook nieuwsgierig naar, want ik heb er ook een nodigquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus wel Seche Vite in je webshop? Want die van mij is nu echt op, dus dan plaats ik misschien wel een bestelling bij jou.
Was ze vergeten in de winkel te zettenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah, dankje! Ik had eroverheen gekeken. Ik ga even bekijken wat ik met mijn TD doe, qua geld terugvragen via Paypal omdat ik al bijna een maand aan het wachten ben.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:22 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
http://www.nailpolishfashion.nl/topcoat/andere-merken/seche-vite
Ik dacht al, want had net nog gekekenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Was ze vergeten in de winkel te zetten
We hadden bezoek toen het binnen kwam en toen heeft mijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:28 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik dacht al, want had net nog gekeken
Zit je nog wel binnen de 30 dagen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah, dankje! Ik had eroverheen gekeken. Ik ga even bekijken wat ik met mijn TD doe, qua geld terugvragen via Paypal omdat ik al bijna een maand aan het wachten ben.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Was ze vergeten in de winkel te zetten
We moeten vanmiddag nog naar het postkantoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik wil ook! Maar alleen als het morgen geleverd kan worden
En anders... Mja dan neem ik m'n RapiDry wel mee op vakantie en droog ik het met de föhn ofzo
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
We moeten vanmiddag nog naar het postkantoor
Ik bedacht het me net, kutquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Alleen met DHL is het er morgen niet
* DeltaCephei likes tooquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Shrek is blijkbaar errug lelijk. Bijna iedereen (irl) heeft er een mening over. * miss_dynastie likes
Ja, ik weet het, maar heb nooit problemen gehad met de douane en zelfs bijna nooit btw en invoer hoeven te betalen. En het waren toch vaak pakketten van rond de 500 euro. Is inmiddels al wel weer een kleine 5 jaar terug hoor, sindsdien is het allemaal behoorlijk aangescherpt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:18 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad dat de douane het spul niet innam en vernietigde...
Heb net ook alles nagelopen, hier en daar ook wat geswatcht, maar bleek toch ook wel wat dupes te hebben. Heb behoorlijk wat appart gezet voor de swapdoosquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:17 schreef RenRen- het volgende:
Even mijn lakjes doen. Volgens mij he, heb ik van de H&M alleen blauwe lakkenBizar.
Nog een paar dagen ja. Maar hoe moet ik dat doen dan? En wat als mijn pakketje alsnog binnenkomt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zit je nog wel binnen de 30 dagen?
Dan kun je het g eld toch alsnog over maken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Nog een paar dagen ja. Maar hoe moet ik dat doen dan? En wat als mijn pakketje alsnog binnenkomt?
Ik dacht.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb net ook alles nagelopen, hier en daar ook wat geswatcht, maar bleek toch ook wel wat dupes te hebben. Heb behoorlijk wat appart gezet voor de swapdooslaat maar komen!!!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan kun je het g eld toch alsnog over maken?![]()
[..]
Ik dacht.
Wtf is nagel open.
Open nagel? Auw.
En toen ging ik verder lezen, en toen las ik het pas goedAnywho. Volgens mij heb ik niet zo veel dupes
Geen misschien
Gewoon die van Catrice, sold out forever?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:59 schreef mirannie het volgende:
Wie kan mij helpen? Ik zoek nog de perfecte mintgroen... CG refreshmint vind ik te licht, Orly mint mojito te donker, Orly gumdrop neigt te veel naar blauw. Wie o wie heeft een idee voor mij??
Heb ik ook al heel veel swatches van gezien, maar die vind ik ook nog wat te donkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon die van Catrice, sold out forever?
Maar refresh mint te licht? Want zoveel schelen die niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb ik ook al heel veel swatches van gezien, maar die vind ik ook nog wat te donker
Ik moet altijd wel lachen om jouw nagellakpostsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:11 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb Ruby Pumps op..... Hij is toch best doorschijnend, in tegenstelling tot smittens with mittens, wel jammer....
3quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om jouw nagellakposts
Hoeveel laagjes heb je op?
Is Mint Green van Barry M niks?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb ik ook al heel veel swatches van gezien, maar die vind ik ook nog wat te donker
Ik ken SwM niet, dus kan niet vergelijkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
3hij dekt wel hoor, maar toch zie ik mijn nagel erdoorheen aan de bovenkant, beetje oneffen... zal wel aan mij liggen
Is ook wel een slimme, ga ik onthouden voor volgende keer.... Voel me nu gewoon effe bleeegh dus mn nagellak was toch al gedoemd te mislukken vandaagquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ken SwM niet, dus kan niet vergelijkenBase van RP is idd vrij jelly, met een laagje rood creme er onder schijnt het beter te gaan
Zou kunnen, maar als ik google afbeeldingen gebruik, dan heeft die kleur op de eerste pagina al 4 verschillende tintenquote:
Zoek anders op nailgal.com eens op mint green, daar staan er ook veelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar als ik google afbeeldingen gebruik, dan heeft die kleur op de eerste pagina al 4 verschillende tintenlastig om dan nog te ontdekken of dat de juiste is
Nee, ook niet bepaaldquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:34 schreef mirannie het volgende:
SQ heb jij toevallig een goede swatch van refreshmint?? Ook daar krijg ik steeds verschillende kleuren in beeld, haha.
Wat dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:38 schreef mirannie het volgende:
Ja hoor, ik heb de perfecte mint groen gevonden, en natuurlijk is deze discontinuedOp eBay voor 18 euro inclusief verzenden, shit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |