Ik heb mijn webshops ook zelf gemaakt en eigenlijk ben je er nooit klaar mee, gedurende het gebruik vind je altijd wel weer punten die beter kunnen, contri's die erin moeten enz... Maar je leert er ontzettend veel van en het is altijd heel erg leuk!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:24 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zelf doen kost veeeeeeeel tijd (tenminste, als je het goed wilt doen
), vooral als je het customized om je te onderscheiden van de rest e.d.. En laten doen zou ik dan door een bekende laten doen omdat het anders heel veel gaat kosten in één keer.
oh ohhh, wat vragen ze dan allemaal?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gister een bezoekje gehad van de belastingdienst dat hoort ook bij een shop
Klopt, altijd ruimte voor verbetering. Maar gebruik je osCommerce?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:04 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb mijn webshops ook zelf gemaakt en eigenlijk ben je er nooit klaar mee, gedurende het gebruik vind je altijd wel weer punten die beter kunnen, contri's die erin moeten enz... Maar je leert er ontzettend veel van en het is altijd heel erg leuk!
Ja, OsCommerce, dat biedt toch de meest professionele mogelijkhedenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:09 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Klopt, altijd ruimte voor verbetering. Maar gebruik je osCommerce?
Wat een hel van een stuk software is dat zegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:09 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja, OsCommerce, dat biedt toch de meest professionele mogelijkheden
Dit bedoel ik niet lullig maar die elf oogschaduws zijn toch veel goedkoper dan 6 euro? Of zijn ze samen voor 6?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:02 schreef DeltaCephei het volgende:
http://deltacephei.nl/shop/ heb lakjes toegevoegd van o.a BB Couture
Als je een eigen bedrijf hebt/ergens werkt moet je nu eenmaal professioneel omgaan met je werk/klantgegevens/etc. Wat ze in haar priveleven doet moet ze zelf weten, maar het is verdomme gewoon de Twitter van het bedrijfquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:29 schreef Nune het volgende:
Over Enchantra nog eens: Ik vind het nogal raar dat er nu gezegd wordt van 'die klanten hebben haar vakantie betaald' enzo. Ze doet het goed met die webshop en ik heb er nooit problemen mee gehad net als veel anderen, niet qua bestellen, de verzending of het contact met haar. Ze regelt het goed en soms glipt er iets tussen door (ze is ook maar een mens, geen computer) en als je daar de dupe van bent is dat kut maar allemachtig zeg om nu haar twitter te analyseren.
Samen! Zal het er even bij zettenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit bedoel ik niet lullig maar die elf oogschaduws zijn toch veel goedkoper dan 6 euro? Of zijn ze samen voor 6?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:14 schreef Mirjam het volgende:
whoa
ik had vorige week zoya en nubar besteld (moneyz gekregen van BF) , 5 mei verzonden, vandaag al bezorgd
Haha ik dacht alquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:17 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Samen! Zal het er even bij zetten
[..]Waar had je die besteld?
Is een gesprek over starten en administratie ed. Het meeste wist ik wel maar wel informatiefquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
oh ohhh, wat vragen ze dan allemaal?
De studio-lijn is fijn! De gewone lijn vind ik persoonlijk niet zo. Van de foundation bijvoorbeeld, die vallen echt superdonker uit! Ik had medium/toon 2 en dat was voor mij al echt te donker terwijl ik van MAC bijv NC30 ben.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ik dacht alis het fijne make up? Want zit er over na te denken om er een bestelling te plaatsen namelijk.
http://stores.shop.ebay.nl/Nail-Polish-Elegancequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:17 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Samen! Zal het er even bij zetten
[..]Waar had je die besteld?
Ben het met je eens hoor dat het niet handig is om zoiets op twitter te zetten en wat dat betreft is het goede feedback voor haar. Ik had het dan niet over dat berichtje maar over het feit dat ze typfouten (duuuuus...) maakte, want dat stond ook ergens. En daarop hoef je je niet aangevallen te voelen, net als mijn vakantiepuntje, want ik reageerde in het algemeen en niet op personen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je een eigen bedrijf hebt/ergens werkt moet je nu eenmaal professioneel omgaan met je werk/klantgegevens/etc. Wat ze in haar priveleven doet moet ze zelf weten, maar het is verdomme gewoon de Twitter van het bedrijf. Met dit soort acties raak ze geloofwaardigheid, vertrouwen, etc. kwijt bij klanten, en dat wil je toch niet, is ze echt zo dom
. Ik snap best dat het soms vervelend is met 'vervelende' mensen. Maar ik bash mijn werk/klantn ook nergens openbaar, dat doe ik wel thuis of tegen collega's
. Oh en, over haar vakantie heb ik niets gezegd. De klant is nu eenmaal koning, en als een klant te 'dom' is om auto-reply-mailtjes te snappen dan is dat jammer, maar echt om te kotsen dat ze dan leuk die klant gaat bashen ergens
.
Maar goed, dat is mijn mening erover.
Ontopic: Mijn Shrek-lakje kwam net binnen.
Ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
De studio-lijn is fijn! De gewone lijn vind ik persoonlijk niet zo. Van de foundation bijvoorbeeld, die vallen echt superdonker uit! Ik had medium/toon 2 en dat was voor mij al echt te donker terwijl ik van MAC bijv NC30 ben.
Misschien in de toekomst, als ik OsCommerce echt goed onder de knie heb, ik ga nu geen dingen door elkaar halen want anders raak ik de draad een beetje kwijtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wat een hel van een stuk software is dat zegIk zou zeggen, verdiep je eens in Magento
Da's ook een nachtmerrie om te customizen maar tenminste wel up-to-date en heeft zelf al alles wat je nodig hebt zonder al die contribs
Ik vind haar, als professionele webshophouder, wel dom dat ze dat heeft getwitterd, en alleen daarom. En dus noem ik haar daarom dom. Voor de rest zal ik haar, als persoon, niet bashen. Of als dat wel zo overkwam was dat niet zo bedoeld. Ik noemde die typfout omdat ik het eigenlijk ook wel belachelijk vind dat je als je niet kan spellen geen spellingscheck neemt als je voor een/je eigen bedrijf twittert, of erger, bewust fout spelt. Persoonlijke twitter met typfouten, geen probleem. En over haar vakantie heb ik nooit wat gezegd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:22 schreef Nune het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor dat het niet handig is om zoiets op twitter te zetten en wat dat betreft is het goede feedback voor haar. Ik had het dan niet over dat berichtje maar over het feit dat ze typfouten (duuuuus...) maakte, want dat stond ook ergens. En daarop hoef je je niet aangevallen te voelen, net als mijn vakantiepuntje, want ik reageerde in het algemeen en niet op personen.
Om nu meteen iemand dom te noemen, schandalige klantenservice, een ondankbaar mens vind ik te ver gaan (en dit is weer algemeen). Fouten gebeuren en dit is misschien niet zo netjes en hoewel de klant koning is, is het ook netjes om de personen achter webshops niet door het slijk te halen. Of bijna slijk, whatever.
Je kunt natuurlijk ook eerst een eBay shopje beginnen. Heb ik ook lange tijd gedaan toen ik meer vrije tijd had. Liep als een trein!! Verdiende op een goed moment 500 euro per maand bij met uitschieters naar 700 euro. Als ik er fulltime tijd in had kunnen steken, had ik er misschien gewoon wel van kunnen leven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:24 schreef Lindytje het volgende:
Ja, nou, het is voor nu alleen nog maar een idee hoor!
En dan niet alleen nagelspulletjes, maar dan zou het een algemeen beautyshopje worden denk ik... Maar dat ga ik eerst nog eens hélemaal en goed uitdenken
Wat voor spullen verkocht jij dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook eerst een eBay shopje beginnen. Heb ik ook lange tijd gedaan toen ik meer vrije tijd had. Liep als een trein!!
Dat klinkt veel te aantrekkelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook eerst een eBay shopje beginnen. Heb ik ook lange tijd gedaan toen ik meer vrije tijd had. Liep als een trein!! Verdiende op een goed moment 500 euro per maand bij met uitschieters naar 700 euro. Als ik er fulltime tijd in had kunnen steken, had ik er misschien gewoon wel van kunnen leven.
Maar eBay kost je weinig. Ik bestelde dan altijd aan het begin van de maand de spullen uit China, betaalde dat met credit card en tegen de tijd dat het eind van de maand van mijn cc werd afgeschreven, was het al lang en breed weer verkocht voor ruim het dubbele.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |