Dan kun je het g eld toch alsnog over maken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Nog een paar dagen ja. Maar hoe moet ik dat doen dan? En wat als mijn pakketje alsnog binnenkomt?
Ik dacht.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb net ook alles nagelopen, hier en daar ook wat geswatcht, maar bleek toch ook wel wat dupes te hebben. Heb behoorlijk wat appart gezet voor de swapdooslaat maar komen!!!

quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan kun je het g eld toch alsnog over maken?![]()
[..]
Ik dacht.
Wtf is nagel open.
Open nagel? Auw.
En toen ging ik verder lezen, en toen las ik het pas goedAnywho. Volgens mij heb ik niet zo veel dupes
Geen misschien

Gewoon die van Catrice, sold out forever?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:59 schreef mirannie het volgende:
Wie kan mij helpen? Ik zoek nog de perfecte mintgroen... CG refreshmint vind ik te licht, Orly mint mojito te donker, Orly gumdrop neigt te veel naar blauw. Wie o wie heeft een idee voor mij??

Heb ik ook al heel veel swatches van gezien, maar die vind ik ook nog wat te donkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon die van Catrice, sold out forever?

Maar refresh mint te licht? Want zoveel schelen die niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb ik ook al heel veel swatches van gezien, maar die vind ik ook nog wat te donker

Ik moet altijd wel lachen om jouw nagellakpostsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:11 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb Ruby Pumps op..... Hij is toch best doorschijnend, in tegenstelling tot smittens with mittens, wel jammer....

3quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om jouw nagellakposts
Hoeveel laagjes heb je op?

Is Mint Green van Barry M niks?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb ik ook al heel veel swatches van gezien, maar die vind ik ook nog wat te donker

Ik ken SwM niet, dus kan niet vergelijkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
3hij dekt wel hoor, maar toch zie ik mijn nagel erdoorheen aan de bovenkant, beetje oneffen... zal wel aan mij liggen

Is ook wel een slimme, ga ik onthouden voor volgende keer.... Voel me nu gewoon effe bleeegh dus mn nagellak was toch al gedoemd te mislukken vandaagquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ken SwM niet, dus kan niet vergelijkenBase van RP is idd vrij jelly, met een laagje rood creme er onder schijnt het beter te gaan

Zou kunnen, maar als ik google afbeeldingen gebruik, dan heeft die kleur op de eerste pagina al 4 verschillende tintenquote:

Zoek anders op nailgal.com eens op mint green, daar staan er ook veelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar als ik google afbeeldingen gebruik, dan heeft die kleur op de eerste pagina al 4 verschillende tintenlastig om dan nog te ontdekken of dat de juiste is

Nee, ook niet bepaaldquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:34 schreef mirannie het volgende:
SQ heb jij toevallig een goede swatch van refreshmint?? Ook daar krijg ik steeds verschillende kleuren in beeld, haha.

Wat dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:38 schreef mirannie het volgende:
Ja hoor, ik heb de perfecte mint groen gevonden, en natuurlijk is deze discontinuedOp eBay voor 18 euro inclusief verzenden, shit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |