OPI hey! get in limequote:
Oh, dat is toch wel erg fijn!! Had wel erg zuur geweest als je pakketje verdwenen was.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:46 schreef miss--moana het volgende:
Jaah!!
Ik heb eindelijke mijn TD pakketje![]()
Jammer genoeg zitter er maar 8 lakjes in i.p.v 9 (er was er eentje uitverkocht)
Maar ach.....na al die weken wachten.
Ik heb al foto's gemaakt en zal deze vanaaf posten.
Ik weet niet of het nou echt zo slecht is, maar ik merk bij mezelf dat het erg hard teruggroeit als ik eraan ga knippen. Sinds een paar maanden duw ik het terug, en gebruik ik dagelijks een AHA creme, en heb er totaal geen werk meer aanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:20 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik laat sinds een paar maanden weer gelnagels zetten en nou zei die vrouw van de salon dat ze vond dat als mn nagelriemen goed waren teruggeduwd dat ik dan wat 'over is' moet afknippen. Nou dacht ik juist altijd dat je dat nooit moest doen, ivm wondjes/ontstekingen etc. Misschien kunnen jullie even ophelderen wie er gelijk heeft.
Ieuwww vind dat altijd zo´n gek idee dat je dat gaat zitten knippen, brrr.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:20 schreef .ZilveR. het volgende:
In de eerste plaats wat mooie nagels allemaal![]()
Ik kom even jullie topic onderbreken om wat te vragen.
Ik laat sinds een paar maanden weer gelnagels zetten en nou zei die vrouw van de salon dat ze vond dat als mn nagelriemen goed waren teruggeduwd dat ik dan wat 'over is' moet afknippen. Nou dacht ik juist altijd dat je dat nooit moest doen, ivm wondjes/ontstekingen etc. Misschien kunnen jullie even ophelderen wie er gelijk heeft.
Alvast bedankt
Ik doe het soms ook, maar dan heb ik mijn nagelriemen terug geduwt en dan staat er een velletje helemaal omhoog en dan ga ik toch pulkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ieuwww vind dat altijd zo´n gek idee dat je dat gaat zitten knippen, brrr.
Neem Bianca vooral níet. Mijn god, wat een suf kleurtje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:13 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nou echt zo slecht is, maar ik merk bij mezelf dat het erg hard teruggroeit als ik eraan ga knippen. Sinds een paar maanden duw ik het terug, en gebruik ik dagelijks een AHA creme, en heb er totaal geen werk meer aan
EDIT: Oh ja, heb net een doos oude nagellak ingestuurd voor de Zoya exchange, nu wachten op mijn nieuwe kleurtjes![]()
Heb nog een aantal oude flesjes over ter inruil, iemand nog tips voor must have Zoya kleurtjes?
Ja, verder niet want dat is engquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:31 schreef .ZilveR. het volgende:
Oh ok, maar dus alleen als er zo'n velletje omhoog staat neem ik aan he?
Ik snij harde stukjes weg. Echt keiharde stukjes dus. Niet met een gek mesje, met een mesje daarvoor. Anders ga ik eraan pulken en dan gaat het bloeden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 18:31 schreef .ZilveR. het volgende:
Oh ok, maar dus alleen als er zo'n velletje omhoog staat neem ik aan he?
Zoya adina, zara, malia, rea en kotori heb ik en die vind ik allemaalquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:13 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nou echt zo slecht is, maar ik merk bij mezelf dat het erg hard teruggroeit als ik eraan ga knippen. Sinds een paar maanden duw ik het terug, en gebruik ik dagelijks een AHA creme, en heb er totaal geen werk meer aan
EDIT: Oh ja, heb net een doos oude nagellak ingestuurd voor de Zoya exchange, nu wachten op mijn nieuwe kleurtjes![]()
Heb nog een aantal oude flesjes over ter inruil, iemand nog tips voor must have Zoya kleurtjes?
Ik doe er ook niks mee, hooguit insmeren met handcreme en af en toe even terugduwenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neem Bianca vooral níet. Mijn god, wat een suf kleurtje.
En ben ik serieus de enige die nooit wat met d'r nagelriemen doet?
Huh, met een stanleymesje? Is dat niet wat ehm... grof geschutquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snij ze weg met een stanleymesje als ze te dik wordenMaar sinds ik dagelijks lak is dat eigenlijk nooit meer nodig
Hysterischquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:53 schreef mirannie het volgende:
Yoga-ta get this blue met witte konad en fairy dust. (nog niet helemaal goede clean up gedaan)
[ afbeelding ]
Helaas ietsjes doorgelopen doordat ik weer eens ongeduldig was en net te vroeg de topcoat erop deed![]()
Echt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snij ze weg met een stanleymesje als ze te dik wordenMaar sinds ik dagelijks lak is dat eigenlijk nooit meer nodig
ik zou niet weten hoe het anders moestquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh, met een stanleymesje? Is dat niet wat ehm... grof geschut![]()
?
tof!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:53 schreef mirannie het volgende:
Yoga-ta get this blue met witte konad en fairy dust. (nog niet helemaal goede clean up gedaan)
[ afbeelding ]
Helaas ietsjes doorgelopen doordat ik weer eens ongeduldig was en net te vroeg de topcoat erop deed![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe het anders moest
ik dacht eerst dat het een zwangerschapstest was en toen een thermometerquote:
HAHAHAHA.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 20:47 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het een zwangerschapstest was en toen een thermometer. Dus, wat is dat????
Met een.... nagelriemknipper!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar, dat is toch ook snijden? Hoe knip je ze dan?
Ik zou ze eraf halen, dan hebben ze ook een beetje tijd ( paar weekjes dus) om bij te komenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:51 schreef Guess. het volgende:
Grape pop
[ afbeelding ]
Crazy me
[ afbeelding ]
Ik zit een beetje in twijfeling of ik de acryl van me nagels zal laten halen.Eigenlijk vind ik het zonde maar aan de andere kant nog een paar weken en dan ben ik mama van een baby en heb ik dan wel zin/tijd om telkens naar de nagelsalon te gaan?!
Ik moest zo hard lachenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:47 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het een zwangerschapstest was en toen een thermometer. Dus, wat is dat????
De eerste paar weken heb je daar waarschijnlijk inderdaad weinig zin in. Heb je zelf goede nagels?? Dan gewoon lekker eraf halen en als je merkt dat je weer zin hebt in tut dingetjes voor jezelf kun je ze altijd weer laten zetten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:51 schreef Guess. het volgende:
Grape pop
[ afbeelding ]
Crazy me
[ afbeelding ]
Ik zit een beetje in twijfeling of ik de acryl van me nagels zal laten halen.Eigenlijk vind ik het zonde maar aan de andere kant nog een paar weken en dan ben ik mama van een baby en heb ik dan wel zin/tijd om telkens naar de nagelsalon te gaan?!
ik zou ze er ook afhalenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:51 schreef Guess. het volgende:
Grape pop
[ afbeelding ]
Crazy me
[ afbeelding ]
Ik heb prima nagels van mezelf,heb er nu gewoon acryl op zitten omdat het zo lekker makkelijk is dat je nagelak zo goed blijft zitten en nooit een gebroken nagelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:01 schreef mirannie het volgende:
[..]
De eerste paar weken heb je daar waarschijnlijk inderdaad weinig zin in. Heb je zelf goede nagels?? Dan gewoon lekker eraf halen en als je merkt dat je weer zin hebt in tut dingetjes voor jezelf kun je ze altijd weer laten zetten.
Tja, als je er geen afstand van kunt doen, moet je het gewoon lekker laten zitten. Ik zal je maar niet vertellen hoe mijn eerste maand met baby ging, hihi. In het heel kort komt het er op neer dat het enige dat ik aan mezelf deed was douchen en tandenpoetsen, haha, verder kwam ik echt nergens aan toe.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:09 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik heb prima nagels van mezelf,heb er nu gewoon acryl op zitten omdat het zo lekker makkelijk is dat je nagelak zo goed blijft zitten en nooit een gebroken nagelOw ik heb deze acryl nagels ondertussen al weer 2 jaar,dat word echt afkicken
Die heb ik ook! Ik ben niet echt gek op oranje, maar vind die wel leuk. Ik heb daar ooit een tijgerprint mee gemaakt bij een vriendin, dan is ie wel heel leuk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef tesjebesje23 het volgende:
Hoi allemaal!
Na een paar voorzichtige post in #15 en #20vind ik het in #146 om maar een foto van mijn nageltjes te laten zien. Nog nooit gedaan dus hoop dat het lukt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opi Clubbing till sunrise, niet echt mn favo kleur maar in het kader van studie ontwijkend gedrag van mn scriptie toch maar gelakt! Aangezien ik de komende weken nog wel vaker bezig moet zijn met mn scriptie zal ik ook wel vaker hier posten
verkleinen met photoshop[ of paint bijv., liefst max. 610 piels breed, dan passen ze precies in de layoutquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef tesjebesje23 het volgende:
Hoi allemaal!
Na een paar voorzichtige post in #15 en #20vind ik het in #146 om maar een foto van mijn nageltjes te laten zien. Nog nooit gedaan dus hoop dat het lukt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opi Clubbing till sunrise, niet echt mn favo kleur maar in het kader van studie ontwijkend gedrag van mn scriptie toch maar gelakt! Aangezien ik de komende weken nog wel vaker bezig moet zijn met mn scriptie zal ik ook wel vaker hier posten
Crazy me ziet er erg tof uit!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:51 schreef Guess. het volgende:
Grape pop
[ afbeelding ]
Crazy me
[ afbeelding ]
Hey Doll vind ik eigenlijk ook best heel erg leuk!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Doll
[ afbeelding ]
Riveter Rouge
Ik vind ze tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |