abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 mei 2010 @ 22:51:54 #176
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_81319987
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:13 schreef mirannie het volgende:

[..]

Tja, als je er geen afstand van kunt doen, moet je het gewoon lekker laten zitten. Ik zal je maar niet vertellen hoe mijn eerste maand met baby ging, hihi. In het heel kort komt het er op neer dat het enige dat ik aan mezelf deed was douchen en tandenpoetsen, haha, verder kwam ik echt nergens aan toe.
Nou ze zijn er al af !! Ze kwamen er eigenlijk best wel netjes onderuit,heb er gelijk een nagelverharder en lakje overgedaan Morgen foto's!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_81320075
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef Guess. het volgende:

[..]

Nou ze zijn er al af !! Ze kwamen er eigenlijk best wel netjes onderuit,heb er gelijk een nagelverharder en lakje overgedaan Morgen foto's!
Hahaha, dat heb je snel gedaan Ben benieuwd hoe het eruit ziet.
pi_81320634
Ik ben het ook een beetje zat dat mijn nagels constant breken, misschien toch maar acryl/gel nagels nemen. Iemand tips? Gel of acryl? Wil het graag zelf doen, is dat te doen ?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 23:03:11 #179
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_81320703
http://twitpic.com/1n02du

Bogie paars is altijd goed :p
pi_81321876
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:53 schreef mirannie het volgende:
Yoga-ta get this blue met witte konad en fairy dust. (nog niet helemaal goede clean up gedaan )
[ afbeelding ]

Helaas ietsjes doorgelopen doordat ik weer eens ongeduldig was en net te vroeg de topcoat erop deed
moooooi
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_81322273
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:24 schreef vamperotica het volgende:

[..]

moooooi
Thank you!!

En ook voor alle andere met complimentjes
  dinsdag 11 mei 2010 @ 23:51:10 #182
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_81323176
First Class Ticket: http://twitpic.com/1n0awt

En nu ga ik wachten op de swatches van de blogs, volgens mij kunnen deze veel mooier op de foto gezet worden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_81323480
Ik denk ook dat ze veel mooier zijn dan allemaal.
pi_81325400
Bedankt iedereen, heb m'n uitendelijke Zoya bestelling geplaatst:
Anastasia, Adina, Akyra, Areetha, Bailey, Blyss, Charla, Demi, Drew, Dovima, Evangeline, Fawne, Harlow, Happi, Ivanka, Isla, Juno, Kalista, Kierra, Kotori, Lexi, Marry, Mata Hari, Meadow, Mikka, Mimi, Pasha, Pru, Rea, Reece, Savita, Shivan, Verushka, Zanna, Zara
pi_81325513
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:52 schreef Ainnir het volgende:
Anastasia, Adina, Akyra, Areetha, Bailey, Blyss, Charla, Demi, Drew, Dovima, Evangeline, Fawne, Harlow, Happi, Ivanka, Isla, Juno, Kalista, Kierra, Kotori, Lexi, Marry, Mata Hari, Meadow, Mikka, Mimi, Pasha, Pru, Rea, Reece, Savita, Shivan, Verushka, Zanna, Zara

Woooooww
Ik wilde het ook doen maar denk dat al die lakjes erheen sturen en dan weer shipping costs terug betalen misschien niet helemaal opweegt tegen de buit Voor jou kan het wel uit natuurlijk daar in Amerika
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_81325623
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:57 schreef princess-a het volgende:

[..]

Woooooww
Ik wilde het ook doen maar denk dat al die lakjes erheen sturen en dan weer shipping costs terug betalen misschien niet helemaal opweegt tegen de buit Voor jou kan het wel uit natuurlijk daar in Amerika
Het loopt toch ongemerkt op.. voor mij was verzenden $15, en Zoya rekent $3.50 per flesje 'verwerkingskosten'
pi_81325938
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 01:04 schreef Ainnir het volgende:

[..]

Het loopt toch ongemerkt op.. voor mij was verzenden $15, en Zoya rekent $3.50 per flesje 'verwerkingskosten'
Dat doet dan toch wel even pijn Post je een foto als het binnen is?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:20:19 #188
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_81328847
Goedemorgen!

Gisteren mijn TD pakketje na lang wachten ontvangen en ben zo blij dat ik het heb ontvangen

Four leaf clover, Grape pop, happily ever after, Disco queen, Revvvolution, Fantasea, Sun worshiper en Flip flop fantasy

En mij los bestelde lakjes:

Tickle my triangle en It's my turn

en een wazige foto: gelakt met Tickle my triangle

ik heb ze geprobeerd te verkleinen maar hij pakt het niet echt grrr....

[ Bericht 0% gewijzigd door miss--moana op 12-05-2010 09:31:26 ]
pi_81329958
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef Tegan het volgende:
Ik ben het ook een beetje zat dat mijn nagels constant breken, misschien toch maar acryl/gel nagels nemen. Iemand tips? Gel of acryl? Wil het graag zelf doen, is dat te doen ?

Ik heb eerst een jaar acryl gehad maar hiermee had ik toch altijd veel last van 'lucht' tussen de nagel en de laag. Nu heb ik gel, en ik moet eerlijk zeggen dat het me beter bevalt, qua 'draagcomfort'. Ik heb minder last van loslaten/lucht eronder en ik heb meer gevoel in mn nagels.

Qua hoe het eruit ziet vind ik het geen verschil maken.

Mijn nagelstyliste zei dat het 'gezonder' is om gel te nemen, dit in verband met het risico op kanker. Ze wist me te vertellen dat als je je leven lang acryl draagt, je 20% meer kans hebt op kanker dan als je je leven lang gel draagt.

Het valt me op, dat gel zich vanzelf wat gladder trekt dan acryl. Dus dat is misschien makkelijker als je het zelf wilt doen. Ook begint acryl meteen te drogen, gel droogt pas als je het onder de lamp houdt, dus met gel heb je alle tijd om je nagel te modelleren op je eigen tempo. Maar met het zelf doen heb ik geen ervaring, dat kan iemand anders je hier wel vertellen
Ja en dus?
pi_81330168
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:02 schreef .ZilveR. het volgende:
Mijn nagelstyliste zei dat het 'gezonder' is om gel te nemen, dit in verband met het risico op kanker. Ze wist me te vertellen dat als je je leven lang acryl draagt, je 20% meer kans hebt op kanker dan als je je leven lang gel draagt.
En hoe moeten we die link leggen??? Van zulke opmerkingen denk ik altijd mens, van leven ga je dood!
I had a signature once. It was awful.
pi_81330412
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:20 schreef miss--moana het volgende:
Goedemorgen!

Gisteren mijn TD pakketje na lang wachten ontvangen en ben zo blij dat ik het heb ontvangen

[ afbeelding ]
Four leaf clover, Grape pop, happily ever after, Disco queen, Revvvolution, Fantasea, Sun worshiper en Flip flop fantasy

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

ik heb ze geprobeerd te verkleinen maar hij pakt het niet echt grrr....
Mooie bestelling!
Mag ik vragen waar je tickle my triangle vandaan hebt? Ik ben daar al een tijdje naar op zoek maar op ebay is steeds niets te vinden...
pi_81330496
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:52 schreef Ainnir het volgende:

Wow, wat veeeeeel!! Leuk!
quote:
Goedemorgen!

[ afbeelding ]

Fantasea Als je die ooit weg doet, denk aan mij
pi_81330684
Nfu.oh holo met daarover Opi Radidry topcoat werkt geloof ik niet
heb al bij paar vingers volgens mij last van shrinkage (zo heet dat toch?)
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:29:46 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_81330814
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:20 schreef mirannie het volgende:

[..]

Wow, wat veeeeeel!! Leuk!
[..]

Fantasea Als je die ooit weg doet, denk aan mij
Ook fantasea is nog gewoon bestelbaar
disclaimer
pi_81330840
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:26 schreef MissJ het volgende:
Nfu.oh holo met daarover Opi Radidry topcoat werkt geloof ik niet
heb al bij paar vingers volgens mij last van shrinkage (zo heet dat toch?)
Ik kan sowieso niet met Nfu Oh holo´s overweg Vind het al knap als iemand die er netjes op krijgt.
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:30:54 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_81330859
Goeie vangsten van ainnir en miss moana!
disclaimer
pi_81330955
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ook fantasea is nog gewoon bestelbaar
Is wel zo, maar voor minder dan 7 euro heb ik ´m nog niet gevonden helaas... Maar misschien dat ik ´m binnenkort alsnog wel bestel. Hoop gewoon dat iemand er toevallig vanaf wil
pi_81331049
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:33 schreef mirannie het volgende:

[..]

Is wel zo, maar voor minder dan 7 euro heb ik ´m nog niet gevonden helaas... Maar misschien dat ik ´m binnenkort alsnog wel bestel. Hoop gewoon dat iemand er toevallig vanaf wil
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250627340723
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:37:18 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_81331066
7 euro incl verzenden? Vind ik geen extreme prijs... De tijden van TD zijn immers voorbij...
disclaimer
pi_81331133
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
7 euro incl verzenden? Vind ik geen extreme prijs... De tijden van TD zijn immers voorbij...
Helaas wel

Mijn mama vond Go Go Pink helemaal geweldig dus die heb ik maar aan haar gegeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')