Doet et nie.quote:
Heeft BT ook zo'n degelijke jesters dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zelfde als waarop Krentenbol werd uitgekozen. Boobies.
Ik zou het niet weten tbh.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heeft BT ook zo'n degelijke jesters dan?
Ja, hij was sowieso fake.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten tbh.Die van "Krentenbol." waren fake iig.
Volgens mij heeft ze wel geile tieten hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heeft BT ook zo'n degelijke jesters dan?
Ervaring was het op dat moment zeker niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ik werd uitgekozen door mijn excellentie uiteraard.
Ik ook niet. Toch heb ik die rar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit rar-bestanden verzameld van FOK!
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat was zeker genieten geblazen. Wie had dat ding ook alweer in mekaar geflanst?
dWc was dat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ook niet. Toch heb ik die rar.
[..]
Geen idee eigenlijkMaar vast een faaluser want er staan echt zulke ranzige pics tussen
En sommige niet zo ranzige
Ik heb hem wel, maar daar stonden de tietsels van Bt niet in.quote:
Sararaats oidquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ook niet. Toch heb ik die rar.
[..]
Geen idee eigenlijkMaar vast een faaluser want er staan echt zulke ranzige pics tussen
En sommige niet zo ranzige
Nee man, die zou nooit sararaats erin zetten en al die piemelsquote:
Dan heb je 'm dus neit.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb hem wel, maar daar stonden de tietsels van Bt niet in.
Dat waren de tietsels van Bt niet, zei ze tenminste.quote:
Nou zeker dat hij het was hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee man, die zou nooit sararaats erin zetten en al die piemels
Typisch. Had vanochtend mijn ABBA Gold album weer eens in de auto gepropt.quote:
Oh.quote:
Nee man.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:24 schreef NoelGallagher het volgende:
waren dat echt de alpen van bt ja in die rar?
Kom jij in de volgende rar?quote:
Volgens Laki wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:24 schreef NoelGallagher het volgende:
neequote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb die thuis ook, Silver trouwens ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Typisch. Had vanochtend mijn ABBA Gold album weer eens in de auto gepropt.
Nee ik dacht dat je bedoelde dat je die pic niet had.quote:
Iddquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens Laki wel.Maar ja, wie gelooft er nu een plant.
We hebben er nog een aantal op LP. Die met die helicopter op de voorkant en Waterlooquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb die thuis ook, Silver trouwens ook.
Wat is die hele plant grap over Lakitu nou?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Anders zou ik ook niet weten dat Sararaats erin staat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat je bedoelde dat je die pic niet had.
Kijk even links van mn postsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is die hele plant grap over Lakitu nou?
Z'n UI.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is die hele plant grap over Lakitu nou?
niks hoorquote:
Laki is niet eens een plant, maar die schildpad op het wolkje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, die in die rar waren hooguit verkeersdrempels.quote:
Ja fucking grappig he.quote:
Of je met sexy(naakt)pics in het volgende gecomprimeerde rar archief samen met andere FOK!kers.quote:
nee sorryyquote:
Wat zou er nog meer achter moeten zitten dan?quote:
Nee, bedankt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of je met sexy(naakt)pics in het volgende gecomprimeerde rar archief samen met andere FOK!kers.
Ik dacht echt dat er een heel verhaal was dat je ook daadwerkelijk een plant had en dat iedereen dat raar vond ofzoquote:
Soms is het zo simpel he.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat er een heel verhaal was dat je ook daadwerkelijk een plant had en dat iedereen dat raar vond ofzoweet ik veel. Ik had er al een heel verhaal omheen bedacht.
Da's Liam Gallagher in m'n UI hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:31 schreef BobbyB het volgende:
We noemen NoelGallagher toch ook NoelGallagher omdat ie Noel Gallagher in zi'n UI heeft.
Kak.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Da's Liam Gallagher in m'n UI hoor
We hebben nooit gezegt dat het een grap was.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar nu is er dus helemaal geen grap.
Ik weet wel een grap.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar nu is er dus helemaal geen grap.
Vrouwenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat er een heel verhaal was dat je ook daadwerkelijk een plant had en dat iedereen dat raar vond ofzoweet ik veel. Ik had er al een heel verhaal omheen bedacht.
?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan had ik allang wat over jouw te zelfverzekerde zelfgeilbeeld en de ware mening van menig SC user gezegd![]()
Nee, de rest is leuk wil je zeggen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:43 schreef ynuhh het volgende:
[ afbeelding ]
Bah, wat vind ik die tape lelijk.
Nee, ook niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, de rest is leuk wil je zeggen.
Wat is die man toch een genie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:39 schreef Bragi het volgende:
Ik ben even tien minuten niet aanspreekbaar:
Welke?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
Bragi, je had toch gelijk dat die ene wel knap is.
Nee, ik was opzoek naar wat t-shirts...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daarom, kies deze dan.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Oh, hehe.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:04 schreef ynuhh het volgende:
Ik schrok me net helemaal kapot. De vriend van een huisgenoot was blijven slapen, maar ik dacht dat hij tegelijk met haar weg was gegaan vanochtend. Komt hij net uit het niets de woonkamer binnen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Whoppa, komt braagje weer met die faalpics de hele tijd
Ja hoor. Zie je het al voor je?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Trouwens, m'n vader zei altijd dat je vuur met vuur moet bestrijden.
quote:
Ik vind het geen leuke grap eigenlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja hoor. Zie je het al voor je?
De brandweer die bij een brandend huis komt aanzetten met een zooi vlammenwerpers?
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:16 schreef Skylark. het volgende:
Woow man gisternacht wéér beef. Dit is echt m'n favo SC.
Lelijke schoenen lelijke wenkbrauw lelijke snor.quote:
Dit is de reeks waar de meeste bans vallen en dat is niet iets om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:16 schreef Skylark. het volgende:
Woow man gisternacht wéér beef. Dit is echt m'n favo SC.
Mensen die fucken met Liam fucking Gallagher weten van geen ene kaaaaaaaaaaankerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lelijke schoenen lelijke wenkbrauw lelijke snor.
C-C-C-C-Combobreak.quote:
Ik boek hem weer, ik ben volgens mij een van de weinigen die zich niet droogfapt op meisjes met kleren aan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit is de reeks waar de meeste bans vallen en dat is niet iets om trots op te zijn.
Ik ben ook Outta Here.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik boek hem weer, ik ben volgens mij een van de weinigen die zich niet droogfapt op meisjes met kleren aan.
Irritant hé.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:19 schreef Skylark. het volgende:
Oh godverdomme, zit ik weer in zo'n kaulo SC vol met plaatjes.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik boek hem weer, ik ben volgens mij een van de weinigen die zich niet droogfapt op meisjes met kleren aan.
gelukkigquote:
Idd, dat vind ik ook zo kankersad. Heb IQM er echt wel miljoen keer voor doodgewenst.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Schoonheid staat niet altijd in verband te staan met voorhuidjoggen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zij is toch van Slumdog Millionaire?quote:
Eens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Schoonheid staat niet altijd in verband te staan met voorhuidjoggen.
Zie mijn voorgaande posts.quote:
Met name Sophia.quote:
Zeur niet zo. Als er gemiept wordt over voetbal hoor je mij ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:39 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat mannen van voetbal hóren te houden. Ik hou ook van vrouwen, maar niet digitaal. Jeej, een plaatje van een mooie vrouw. En jeej, alweer een plaatje van een mooie vrouw. Wat moet ik daarmeequote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeur niet zo. Als er gemiept wordt over voetbal hoor je mij ook niet.
Nee, ok. Maar de hele tijd van die nietszeggende plaatjes a la bragi stylo is ook fucking irritant.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeur niet zo. Als er gemiept wordt over voetbal hoor je mij ook niet.
Heb je dat eerste plaatje op je site gezet, ja Bragi?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:39 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geef me die boks ouwe, want zwaar eens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat mannen van voetbal hóren te houden. Ik hou ook van vrouwen, maar niet digitaal. Jeej, een plaatje van een mooie vrouw. En jeej, alweer een plaatje van een mooie vrouw. Wat moet ik daarmee.
Genieten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat mannen van voetbal hóren te houden. Ik hou ook van vrouwen, maar niet digitaal. Jeej, een plaatje van een mooie vrouw. En jeej, alweer een plaatje van een mooie vrouw. Wat moet ik daarmee.
Door jou begon het.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ok. Maar de hele tijd van die nietszeggende plaatjes a la bragi stylo is ook fucking irritant.
Ik tik 'm aan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geef me die boks ouwe, want zwaar eens.
Nee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je dat eerste plaatje op je site gezet, ja Bragi?
Als ik wil genieten pak ik wel een schaal borrelnootjes, een glas whiskey, een sigaar en ga ik op de veranda in m'n schommelstoel van insectengeluiden genieten.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een notering in de top 25.
KLB SC heerst.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ok. Maar de hele tijd van die nietszeggende plaatjes a la bragi stylo is ook fucking irritant.
Gasten, ik post er twee per dag of zo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwens de gniffel-smiley.quote:
Doe mij maar toastjes, speciaalbieren en een sigaret.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik wil genieten pak ik wel een schaal borrelnootjes, een glas whiskey, een sigaar en ga ik op de veranda in m'n schommelstoel van insectengeluiden genieten.
Dat probeert ze mij duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Worden we nou verslagen door een SC met nog levenlozere mensen?
Alleen op vrijdagquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Worden we nou verslagen door een SC met nog levenlozere mensen?
Ja daarom geef ik er nu een weg aan Bragi, maar ik heb er nog een over want ik kreeg er 2 van jou.quote:
Jullie wisselen nierstenen uit?quote:
Kan me nog herinneren dat jij samen met wd alleen maar van die faalplaatjes zat te posten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Gasten, ik post er twee per dag of zo.Da's nog altijd minder dan die duizenden youtube-links waar geen hond op klikt.
Ik zei nierstenen, de hoeveelheid is onbekend.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom geef ik er nu een weg aan Bragi, maar ik heb er nog een over want ik kreeg er 2 van jou.
Is dat de laatste maanden het geval? Nee, bekkie dicht dan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat jij samen met wd alleen maar van die faalplaatjes zat te posten.
Niks haalt het qua irritatie bij die kanker barneykloon van je
Soms moet je terugblikken waarom deze SC überhaupt bestaat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat jij samen met wd alleen maar van die faalplaatjes zat te posten.
Niks haalt het qua irritatie bij die kanker barneykloon van je
Ik heb maar 2 nieren, of kunnen er ook meerdere in 1 nier?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zei nierstenen, de hoeveelheid is onbekend.
Wie zegt dat het bedoeld was als moonwalk?quote:
wtf geef je grote bek joh, soekeltjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Is dat de laatste maanden het geval? Nee, bekkie dicht dan.
Ja, mijn opa had er 3 in 1 nier toen hij nog leefde.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 nieren, of kunnen er ook meerdere in 1 nier?
Het lijkt hoe dan ook nergens op.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wie zegt dat het bedoeld was als moonwalk?
Oh, maar ik heb dus x nierstenen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, mijn opa had er 3 in 1 nier toen hij nog leefde.
En nee, dat had ik niet gewenst.
Ik zou haar doodmaken, haar maag op een staak spietsen en met haar galstenen gaan knikkeren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:51 schreef Breathtaking het volgende:
Stel, jullie hadden een relatie met een snoezig meisje. En zij zei tegen je dat ze af ging spreken met een vriendin van vroeger, maar per ongeluk lees jij een smsje waardoor je erachter komt dat ze heeft gelogen en dat ze eigenlijk af gaat spreken met een ex.. En dat gebeurt meerdere keren. Zou je dan (als de rest wel goed zit) nog een relatie met haar willen?
(Disclaimer: Gaat niet over mijn eigen relatie gelukkig)
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Youtube-links waar geen hond op klikt.
Ik kan mij deze situatie niet voorstellen, dus ik kan hier geen oordeel over vellen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:51 schreef Breathtaking het volgende:
Stel, jullie hadden een relatie met een snoezig meisje. En zij zei tegen je dat ze af ging spreken met een vriendin van vroeger, maar per ongeluk lees jij een smsje waardoor je erachter komt dat ze heeft gelogen en dat ze eigenlijk af gaat spreken met een ex.. En dat gebeurt meerdere keren. Zou je dan (als de rest wel goed zit) nog een relatie met haar willen?
Nee, want ze is meerder keren onbetrouwbaar geweest.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zou eerst willen weten waarom ze wil afspreken met die ex en waarom ze, mits het om een normale reden gaat, dat dan niet gewoon vertelt in plaats van het verzwijgt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:51 schreef Breathtaking het volgende:
Dat heb je ook met breakdancen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het lijkt hoe dan ook nergens op.[ afbeelding ]
Ja, tot ik zeg dat het genoeg is geweest.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb dus x nierstenen?Kan ik ze ook oneindig aan anderen geven.
Oke dan geef ik Bragi x nierstenen. En dat is dus alles.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, tot ik zeg dat het genoeg is geweest.
WD in combinatie met All, dat is pas een kankercombinatie 1e klasse.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:51 schreef Skylark. het volgende:
Niks was erger dan rv's en wd's twitterperiode incl busverhalen.
Mkay, maar dan is het nu goed geweest.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Oke dan geef ik Bragi x nierstenen. En dat is dus alles.
Ja toch? Een goede vriendin van mij pikt dit allemaal maar van haar vriendje, en ik vind dat dat een keer moet stoppen.. Want al gaat het verder prima tussen hun, ze kan hem niet vertrouwen nu.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want ze is meerder keren onbetrouwbaar geweest.
Gewoon om 'bij te praten', en het gaat ook serieus over verschillende exenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik zou eerst willen weten waarom ze wil afspreken met die ex en waarom ze, mits het om een normale reden gaat, dat dan niet gewoon vertelt in plaats van het verzwijgt.
Ach joh jij vindt het echt wel lekker om te zien als ze zo tegen elkaar aan het op rijden zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
WD in combinatie met All, dat is pas een kankercombinatie 1e klasse.
- Jij, ik, zomer, drankje doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
WD in combinatie met All, dat is pas een kankercombinatie 1e klasse.
Laat haar ook afspreken met ex'en.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja toch? Een goede vriendin van mij pikt dit allemaal maar van haar vriendje, en ik vind dat dat een keer moet stoppen.. Want al gaat het verder prima tussen hun, ze kan hem niet vertrouwen nu.
Ja toch? Telkens als hij nu zegt van 'ik ga dit en dit doen' dan vraagt zij zich af of hij ook daadwerkelijk dat gaat doen of weer met iemand afspreekt zonder dat zij het weet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:53 schreef Bragi het volgende:
Maar goed, als ze zo zou liegen tegen mij, heb ik nog weinig reden om haar vertrouwen en om dus verder nog wat met haar te willen hebben.
Ook als hij dan eerlijk is geweest zou ik het dom van hem vinden als hij daarop ingaat en denkt dat ze echt alleen willen bijpraten. En dan zou ik daar weer op af knappen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja toch? Een goede vriendin van mij pikt dit allemaal maar van haar vriendje, en ik vind dat dat een keer moet stoppen.. Want al gaat het verder prima tussen hun, ze kan hem niet vertrouwen nu.
[..]
Gewoon om 'bij te praten', en het gaat ook serieus over verschillende exen.. En die meisjes smsen dan van 'ooh ik heb zo'n zin om je te zien en ik heb allemaal leuke dingen gepland! xxxxxxx'
...
Inderdaad, en dan zijn er nog de pics van zogenaamde mooiboys, wat gewoon modellen zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
- Jij, ik, zomer, drankje doen.
- Gaan we daarna Dikkie Dik versieren
- Hihi, of elkaar
- Ik heb een tweepersoonsbed, *wink* *wink*
- Ik ook, *sop* *sop*
Hij is dus degene die afspreekt met z'n ex? Waarom draai je dat in bovenstaand scenario nou weer om?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
hij had ruggegraat moeten tonen en er niet op ingaan. En als hij dan per se op een normale manier (quote:Gewoon om 'bij te praten', en het gaat ook serieus over verschillende exen.. En die meisjes smsen dan van 'ooh ik heb zo'n zin om je te zien en ik heb allemaal leuke dingen gepland! xxxxxxx'
...
1. Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
- Jij, ik, zomer, drankje doen.
- Gaan we daarna Dikkie Dik versieren
- Hihi, of elkaar
- Ik heb een tweepersoonsbed, *wink* *wink*
- Ik ook, *sop* *sop*
Vooral All, waar hier iedereen van gelooft dat ze een dame is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach joh jij vindt het echt wel lekker om te zien als ze zo tegen elkaar aan het op rijden zijn.
Zeg, chef. Die busverhalen zijn true story.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:51 schreef Skylark. het volgende:
Niks was erger dan rv's en wd's twitterperiode incl busverhalen.
Nee, want zij heeft daar geen behoefte aan en zou gewoon willen dat hij dat ook niet heeft.. Maar dat heeft hij dus blijkbaar wel. Lijkt mij een beetje een teken dat hij op haar uitgekeken is ofzo.quote:
Geweldig hoe jongens het voor elkaar krijgen dat meisjes dat nog pikken ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja toch? Telkens als hij nu zegt van 'ik ga dit en dit doen' dan vraagt zij zich af of hij ook daadwerkelijk dat gaat doen of weer met iemand afspreekt zonder dat zij het weet.
En zijn argument is dan 'ja anders krijgen we er ruzie over en ik doe toch niets met hun ofzo..'
Nou dan is er altijd WD nog. Je moet niet zo zeuren jong, je kijkt toch ook gewoon porno. Daar heb je ook een penis.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vooral All, waar hier iedereen van gelooft dat ze een dame is.
Ze waren wel extreem saai.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zeg, chef. Die busverhalen zijn true story.
Als ze daadwerkelijk afspreken krijgen we snel genoeg het bewijs dat All wél een man is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
1. Gaat niet gebeuren.
2. Gaat niet gebeuren.
3. Alsof WD binnenkomt in de tenten die leuk zijn.
4. Will not happen.
Hij zelf ook gewon dom.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geweldig hoe jongens het voor elkaar krijgen dat meisjes dat nog pikken ook.
Nee, houden van elkaar is ook vertrouwen in elkaar hebben. Het is uitermate zwak als iemand daar misbruik van maakt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:a a beng
Warem a ben beng
Warem a a beng
Warem a beng beng
Warem beng beng beng
Warem a wa two ben beng
Warem a bla a bla beng
Warem a a beng
Warem ben ben beng
Warem a two ben beng
a a beng
Warem a ben beng
Warem beng beng beng
Warem a wa two ben beng
Warem a bla a bla beng
Warem a a beng
Warem ben ben beng
Warem a a a a a bla a bla beng
Warem a a beng
Warem ben ben beng
Warem a a a a a a .....
Nee, die onzin wat jij typt interesseert mij wil je zeggen. Daar hoor je mij toch ook niet over zeuren.quote:
Niet altijd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dan is er altijd WD nog. Je moet niet zo zeuren jong, je kijkt toch ook gewoon porno. Daar heb je ook een penis.
Fout.quote:
Omdat hier allemaal jongens zaten dus ik dacht ik maak het even makkelijker inleefbaar (quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hij is dus degene die afspreekt met z'n ex? Waarom draai je dat in bovenstaand scenario nou weer om?!!!
[..]
hij had ruggegraat moeten tonen en er niet op ingaan. En als hij dan per se op een normale manier () weer met z'n exen wil praten, mag 'ie zoiets wel eerst gewoon tegen z'n vriendin vertellen. Of er in ieder geval niet over liegen...
Het ging voornamelijk om je kwantiteit. Maar ik heb het ook meer over WD, die was vooral erg.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, die onzin wat jij typt interesseert mij wil je zeggen. Daar hoor je mij toch ook niet over zeuren.
Wat snap je niet aan "niet altijd"?quote:
Dan is hij gewoon koning, want zijn vriendin trapt erin.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, want zij heeft daar geen behoefte aan en zou gewoon willen dat hij dat ook niet heeft.. Maar dat heeft hij dus blijkbaar wel. Lijkt mij een beetje een teken dat hij op haar uitgekeken is ofzo.
Bla Bla Bla. Koelkastmagneetjes voor jou.quote:
Dan ben je gewoon een lul.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat hier allemaal jongens zaten dus ik dacht ik maak het even makkelijker inleefbaar (..)
En hij vertelt het ook wel eerst, dan zegt zij dat ze het niet cool vindt, dan zegt hij 'dus je gaat me nu echt dingen verbieden?' en dan zegt zij van, ja ik verbied je niets maar ik vind het absoluut niet chill als je dat doet.. Waarop hij het dan dus achter haar rug om alsnog doet.
Nee hij is zwak.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan is hij gewoon koning, want zijn vriendin trapt erin.
I know. Maar daar ben ik al mee gekaptquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het ging voornamelijk om je kwantiteit. Maar ik heb het ook meer over WD, die was vooral erg.
Jij koopt gewoon allemaal buitenlandse spelers zoals Ribery, dan kan ik het ook. Zo makkelijk als je allemaal spelers kan kopen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey Skylark, ik ben 4e geworden met Athletic en speel dus CL volgend jaar. Bovendien heb ik de beker gewonnen.
Jij moet je mond houden, want jij ging vreemd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan is hij gewoon koning, want zijn vriendin trapt erin.
Nou geloof me, ik zou dat van mijn vriendje absoluut niet pikkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Afspreken met ex'en moet kunnen, zo lang je er maar niet over liegt.quote:
Goede troll.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij koopt gewoon allemaal buitenlandse spelers zoals Ribery, dan kan ik het ook. Zo makkelijk als je allemaal spelers kan kopen.
Girl, I want to make you sweatquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Alalalalalong. Alalalalalonglongilonglonglong.
Met mij zijn er vele anderen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden, want jij ging vreemd.
Nee, ik heb echt zo'n slechte voetbalkennis.quote:
Stuur d'r maar naar mij.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou geloof me, ik zou dat van mijn vriendje absoluut niet pikkenmaar zij doet dat dus wel en ik maak me er zorgen over.
Dat is wel waar ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt zo'n slechte voetbalkennis.
Met sommige zaken van je vriendinnen kun je je beter niet bemoeien.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou geloof me, ik zou dat van mijn vriendje absoluut niet pikkenmaar zij doet dat dus wel en ik maak me er zorgen over.
Is ze knap?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mja, ze is niet debiel, toch? Dan moet ze er zelf maar achter komen. 't Is niet iets wat jij makkelijk kan veranderen, denk ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk, dat die jongen dit voor elkaar heeft, dat is toch gewoon knapquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JAen dat vindt zij ook wel maar toch is ze nog bij hem.
Niet zo moeilijk hoor gewoon een labiele vriendin zoeken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kijk, dat die jongen dit voor elkaar heeft, dat is toch gewoon knap.
Wedden dat ik jou labiel kan maken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk hoor gewoon een labiele vriendin zoeken.
Ze spreekt hem er wel op aan, maar dan zegt hij dat hij het niet meer zal doen en biedt hij z'n excuses aan. Als ze er daarna weer over begint dan zegt hij dat ze het er 'toch al over hebben gehad?!' en dat ze ruzie aan het zoeken is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Afspreken met ex'en moet kunnen, zo lang je er maar niet over liegt.
Dat is het enige zwakke punt van hem, dat liegen.
Ze is zelf echter te wanhopig om hem erop aan te spreken of wat dan ook.
Natuurlijk.quote:
Ik ben graag een bemoeial.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Met sommige zaken van je vriendinnen kun je je beter niet bemoeien.
Ja ze pikt het ook niet maar ze wil ook niet bij hem wegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mja, ze is niet debiel, toch? Dan moet ze er zelf maar achter komen. 't Is niet iets wat jij makkelijk kan veranderen, denk ik.
Om te knallen natuurlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze spreekt hem er wel op aan, maar dan zegt hij dat hij het niet meer zal doen en biedt hij z'n excuses aan. Als ze er daarna weer over begint dan zegt hij dat ze het er 'toch al over hebben gehad?!' en dat ze ruzie aan het zoeken is.
Verder snap ik niet waarom je af wil spreken met je exen.
Ik zit momentel op school.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik moet allemaal schooldingen doen maar ik heb geen zin.
Niks. Kijk je gewoon lekker overheen, net als dat ik gewoon over jullie voetbal geneuzel heen lees.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat een faalhomo, die knakker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze spreekt hem er wel op aan, maar dan zegt hij dat hij het niet meer zal doen en biedt hij z'n excuses aan. Als ze er daarna weer over begint dan zegt hij dat ze het er 'toch al over hebben gehad?!' en dat ze ruzie aan het zoeken is.
Of ik jou.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wedden dat ik jou labiel kan maken?
Mjah, plaatjes nemen meer ruimte in.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks. Kijk je gewoon lekker overheen, net als dat ik gewoon over jullie voetbal geneuzel heen lees.
Echt waar, sinds jullie terug zijn, zijn jullie veranderd in een stel jankende theetantes.
Ik wel, want je kunt niet met 1 persoon over alle onderwerpen praten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zeg maar dat ze mij mag gebruiken om hem terug te pakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Nou dat kan toch ook met gewone vriendinnen die niet je ex zijn?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wel, want je kunt niet met 1 persoon over alle onderwerpen praten.
Opgelost. Ze kiest dus blijkbaar zelf voor zo'n relatie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:06 schreef Breathtaking het volgende:
Ja ze pikt het ook niet maar ze wil ook niet bij hem weg..
Ja lekker makkelijk met ruggegraatloze meisjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik laat in relaties vanaf het begin zien dat ik de baas ben.
Onbegonnen werk voor jou dus.
Ik moet drie kilometer scrollen elke pagina.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks. Kijk je gewoon lekker overheen, net als dat ik gewoon over jullie voetbal geneuzel heen lees.
Echt waar, sinds jullie terug zijn, zijn jullie veranderd in een stel jankende theetantes.
Ik praat niet eens met mijn exenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wel, want je kunt niet met 1 persoon over alle onderwerpen praten.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wedden dat ik jou labiel kan maken?
Pfffffffffffffffffffffffffrt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik laat in relaties vanaf het begin zien dat ik de baas ben.
Onbegonnen werk voor jou dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |