Oh, hehe.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:04 schreef ynuhh het volgende:
Ik schrok me net helemaal kapot. De vriend van een huisgenoot was blijven slapen, maar ik dacht dat hij tegelijk met haar weg was gegaan vanochtend. Komt hij net uit het niets de woonkamer binnen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Whoppa, komt braagje weer met die faalpics de hele tijd
Ja hoor. Zie je het al voor je?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Trouwens, m'n vader zei altijd dat je vuur met vuur moet bestrijden.
quote:
Ik vind het geen leuke grap eigenlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja hoor. Zie je het al voor je?
De brandweer die bij een brandend huis komt aanzetten met een zooi vlammenwerpers?
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:16 schreef Skylark. het volgende:
Woow man gisternacht wéér beef. Dit is echt m'n favo SC.
Lelijke schoenen lelijke wenkbrauw lelijke snor.quote:
Dit is de reeks waar de meeste bans vallen en dat is niet iets om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:16 schreef Skylark. het volgende:
Woow man gisternacht wéér beef. Dit is echt m'n favo SC.
Mensen die fucken met Liam fucking Gallagher weten van geen ene kaaaaaaaaaaankerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lelijke schoenen lelijke wenkbrauw lelijke snor.
C-C-C-C-Combobreak.quote:
Ik boek hem weer, ik ben volgens mij een van de weinigen die zich niet droogfapt op meisjes met kleren aan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit is de reeks waar de meeste bans vallen en dat is niet iets om trots op te zijn.
Ik ben ook Outta Here.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik boek hem weer, ik ben volgens mij een van de weinigen die zich niet droogfapt op meisjes met kleren aan.
Irritant hé.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:19 schreef Skylark. het volgende:
Oh godverdomme, zit ik weer in zo'n kaulo SC vol met plaatjes.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik boek hem weer, ik ben volgens mij een van de weinigen die zich niet droogfapt op meisjes met kleren aan.
gelukkigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |