Kijk even links van mn postsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is die hele plant grap over Lakitu nou?
Z'n UI.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is die hele plant grap over Lakitu nou?
niks hoorquote:
Laki is niet eens een plant, maar die schildpad op het wolkje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens Laki wel.Maar ja, wie gelooft er nu een plant.
Nou, die in die rar waren hooguit verkeersdrempels.quote:
Ja fucking grappig he.quote:
Of je met sexy(naakt)pics in het volgende gecomprimeerde rar archief samen met andere FOK!kers.quote:
nee sorryyquote:
Wat zou er nog meer achter moeten zitten dan?quote:
Nee, bedankt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of je met sexy(naakt)pics in het volgende gecomprimeerde rar archief samen met andere FOK!kers.
Ik dacht echt dat er een heel verhaal was dat je ook daadwerkelijk een plant had en dat iedereen dat raar vond ofzoquote:
Soms is het zo simpel he.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat er een heel verhaal was dat je ook daadwerkelijk een plant had en dat iedereen dat raar vond ofzoweet ik veel. Ik had er al een heel verhaal omheen bedacht.
Da's Liam Gallagher in m'n UI hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:31 schreef BobbyB het volgende:
We noemen NoelGallagher toch ook NoelGallagher omdat ie Noel Gallagher in zi'n UI heeft.
Kak.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Da's Liam Gallagher in m'n UI hoor
We hebben nooit gezegt dat het een grap was.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar nu is er dus helemaal geen grap.
Ik weet wel een grap.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar nu is er dus helemaal geen grap.
Vrouwenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat er een heel verhaal was dat je ook daadwerkelijk een plant had en dat iedereen dat raar vond ofzoweet ik veel. Ik had er al een heel verhaal omheen bedacht.
?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan had ik allang wat over jouw te zelfverzekerde zelfgeilbeeld en de ware mening van menig SC user gezegd![]()
Nee, de rest is leuk wil je zeggen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:43 schreef ynuhh het volgende:
[ afbeelding ]
Bah, wat vind ik die tape lelijk.
Nee, ook niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, de rest is leuk wil je zeggen.
Wat is die man toch een genie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:39 schreef Bragi het volgende:
Ik ben even tien minuten niet aanspreekbaar:
Welke?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
Bragi, je had toch gelijk dat die ene wel knap is.
Nee, ik was opzoek naar wat t-shirts...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daarom, kies deze dan.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |