Idd, dat vind ik ook zo kankersad. Heb IQM er echt wel miljoen keer voor doodgewenst.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik boek hem weer, ik ben volgens mij een van de weinigen die zich niet droogfapt op meisjes met kleren aan.
Schoonheid staat niet altijd in verband te staan met voorhuidjoggen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik boek hem weer, ik ben volgens mij een van de weinigen die zich niet droogfapt op meisjes met kleren aan.
Zij is toch van Slumdog Millionaire?quote:
Eens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Schoonheid staat niet altijd in verband te staan met voorhuidjoggen.
Zie mijn voorgaande posts.quote:
Met name Sophia.quote:
Zeur niet zo. Als er gemiept wordt over voetbal hoor je mij ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:39 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat mannen van voetbal hóren te houden. Ik hou ook van vrouwen, maar niet digitaal. Jeej, een plaatje van een mooie vrouw. En jeej, alweer een plaatje van een mooie vrouw. Wat moet ik daarmeequote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeur niet zo. Als er gemiept wordt over voetbal hoor je mij ook niet.
Nee, ok. Maar de hele tijd van die nietszeggende plaatjes a la bragi stylo is ook fucking irritant.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeur niet zo. Als er gemiept wordt over voetbal hoor je mij ook niet.
Heb je dat eerste plaatje op je site gezet, ja Bragi?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:39 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |