Is dat de laatste maanden het geval? Nee, bekkie dicht dan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat jij samen met wd alleen maar van die faalplaatjes zat te posten.
Niks haalt het qua irritatie bij die kanker barneykloon van je
Soms moet je terugblikken waarom deze SC überhaupt bestaat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat jij samen met wd alleen maar van die faalplaatjes zat te posten.
Niks haalt het qua irritatie bij die kanker barneykloon van je
Ik heb maar 2 nieren, of kunnen er ook meerdere in 1 nier?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zei nierstenen, de hoeveelheid is onbekend.
Wie zegt dat het bedoeld was als moonwalk?quote:
wtf geef je grote bek joh, soekeltjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Is dat de laatste maanden het geval? Nee, bekkie dicht dan.
Ja, mijn opa had er 3 in 1 nier toen hij nog leefde.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 nieren, of kunnen er ook meerdere in 1 nier?
Het lijkt hoe dan ook nergens op.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wie zegt dat het bedoeld was als moonwalk?
Oh, maar ik heb dus x nierstenen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, mijn opa had er 3 in 1 nier toen hij nog leefde.
En nee, dat had ik niet gewenst.
Ik zou haar doodmaken, haar maag op een staak spietsen en met haar galstenen gaan knikkeren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:51 schreef Breathtaking het volgende:
Stel, jullie hadden een relatie met een snoezig meisje. En zij zei tegen je dat ze af ging spreken met een vriendin van vroeger, maar per ongeluk lees jij een smsje waardoor je erachter komt dat ze heeft gelogen en dat ze eigenlijk af gaat spreken met een ex.. En dat gebeurt meerdere keren. Zou je dan (als de rest wel goed zit) nog een relatie met haar willen?
(Disclaimer: Gaat niet over mijn eigen relatie gelukkig)
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Youtube-links waar geen hond op klikt.
Ik kan mij deze situatie niet voorstellen, dus ik kan hier geen oordeel over vellen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:51 schreef Breathtaking het volgende:
Stel, jullie hadden een relatie met een snoezig meisje. En zij zei tegen je dat ze af ging spreken met een vriendin van vroeger, maar per ongeluk lees jij een smsje waardoor je erachter komt dat ze heeft gelogen en dat ze eigenlijk af gaat spreken met een ex.. En dat gebeurt meerdere keren. Zou je dan (als de rest wel goed zit) nog een relatie met haar willen?
Nee, want ze is meerder keren onbetrouwbaar geweest.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zou eerst willen weten waarom ze wil afspreken met die ex en waarom ze, mits het om een normale reden gaat, dat dan niet gewoon vertelt in plaats van het verzwijgt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:51 schreef Breathtaking het volgende:
Dat heb je ook met breakdancen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het lijkt hoe dan ook nergens op.[ afbeelding ]
Ja, tot ik zeg dat het genoeg is geweest.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb dus x nierstenen?Kan ik ze ook oneindig aan anderen geven.
Oke dan geef ik Bragi x nierstenen. En dat is dus alles.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, tot ik zeg dat het genoeg is geweest.
WD in combinatie met All, dat is pas een kankercombinatie 1e klasse.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:51 schreef Skylark. het volgende:
Niks was erger dan rv's en wd's twitterperiode incl busverhalen.
Mkay, maar dan is het nu goed geweest.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Oke dan geef ik Bragi x nierstenen. En dat is dus alles.
Ja toch? Een goede vriendin van mij pikt dit allemaal maar van haar vriendje, en ik vind dat dat een keer moet stoppen.. Want al gaat het verder prima tussen hun, ze kan hem niet vertrouwen nu.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want ze is meerder keren onbetrouwbaar geweest.
Gewoon om 'bij te praten', en het gaat ook serieus over verschillende exenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik zou eerst willen weten waarom ze wil afspreken met die ex en waarom ze, mits het om een normale reden gaat, dat dan niet gewoon vertelt in plaats van het verzwijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |