Jeh, maar de andere rassen dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:39 schreef Junglebeast het volgende:
één van de goblin racials is een rocket jump geloof ik..
Zal heus wel ergens te vinden zijn met google.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:45 schreef Metonae het volgende:
[..]
Noem je hem nou een homo?
Ik vind die night elf females echt van die orgie lesbo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn blood elf hunter daarentegen is zeer schattig
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Dit was toch allang bekend? Beter geven ze de andere races ook lekkere racials. Van die fun racials zoals rocket jump or dark flight.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:40 schreef Junglebeast het volgende:
Goblin Details
* Racials
o Best Deals Anywhere
+ Always receive the best possible gold discount, regardless of faction.
o Pack Hobgoblin
+ Calls your personal servant allowing you bank access for 1 min. 30 minute cooldown.
o Better Living Through Chemistry
+ Increases Alchemy skill by 15
o Rocket Barrage
+ Launches your belt rockets at an enemy, dealing scaling fire damage. 2 minute cooldown.
o Rocket Jump
+ Activates your rocket belt to jump forward. 2 minute cooldown.
o Time is Money
+ Cash in on a 1% increase to attack and casting speed.
Worgen Details
* Racials aren't currently implemented, but-
o Viciousness
+ +1% damage
o Dark Flight
+ +70% run speed for 10 seconds
o Abberation
+ Length of Curses and Diseases reduced by 15%.
o Flayer
+ Skinning skill increased
http://www.worldofraids.c(...)ands-on-details.html
Ik heb al 2 accountsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:38 schreef Ezio het volgende:
Wil er iemand trouwens nog een (tweede) account starten? Laat mij je inviten zodat ik de RAF mount krijg, dan krijg je van mij een paar duizend gold mee
Ja mijn warrior die ik nu aan het levelen bent gaat meteen een goblin worden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:42 schreef ufopiloot het volgende:
Jezus, wat worden Goblins overpowered met die racialsEchte engineertjes
Wil je er geen 3quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:45 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Ik heb al 2 accounts
[..]
Ja mijn warrior die ik nu aan het levelen bent gaat meteen een goblin worden.
Zal je waarschijnlijk eerste een half jaar moeten wachten, of langer.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:45 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Ja mijn warrior die ik nu aan het levelen bent gaat meteen een goblin worden.
Grinden, daar kan ik echt de motivatie niet meer voor opbrengen de laatste tijdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:06 schreef Blistering het volgende:
Nou, vanochtend begonnen met Dire Maul. Nu, na zo'n 7 uur grinden 11000/36000 hated met Steamwheedle Cartel. ~12 Librams, 2 Pristines gevonden ook, dus ik ben tevreden. Lekkere grind dit
edit: 3 Pristines![]()
Ik vind het heerlijk, echtquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Grinden, daar kan ik echt de motivatie niet meer voor opbrengen de laatste tijd
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, echt. Filmpje aanzetten op 2de monitor, en gaan maar. Kan het echt uren volhouden
.
Inderdaad, je stampt pugs echt de grond in met een paar goeie kameradenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:15 schreef GooseFM het volgende:
BG's runnen met een vast groepje is echt zo tof (y)een 7-0 winstreak in WSG ten gevolge!
Inderdaad, en dit zijn twee dudes die ik bij eerdere BG's elke keer tegenkwam, aan de praat zijn geraakt en nu maar telkens met elkaar WSG zijn gaan runnenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Inderdaad, je stampt pugs echt de grond in met een paar goeie kameraden
Op het horde/alliance schild drukken en dan onderaan wellicht de andere tab aanklikkenquote:Op zondag 16 mei 2010 14:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Waar is de random BG finder? Ik heb net dankzij een vriend een redelijke PVP set bij elkaar, maar nu weet ik dus niet waar ik de random BG finder moet vinden
Oh, we kunnen morgen ook een paar bg's doen dan! Kan ik je uitleggen wat de bedoeling isquote:Op zondag 16 mei 2010 14:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Waar is de random BG finder? Ik heb net dankzij een vriend een redelijke PVP set bij elkaar, maar nu weet ik dus niet waar ik de random BG finder moet vinden
wat dan ?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:42 schreef Dibble het volgende:
Exalthed met Honor Hold. Duurde lang maar krijg je ook wat voor
Mimi is kutquote:Op zondag 16 mei 2010 18:35 schreef Mr. Orange het volgende:
Alleen nog Mimi, general en Yogg voor de Uld Hardmodes
Mimi is ons block atm, we makkelijk door de andere 3 keepers heen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mimi is kut![]()
General is easy![]()
Yogg is tricky
Je kunt beter vanaf wowhead linkenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:08 schreef Dibble het volgende:
http://www.wowwiki.com/Honor%27s_Call
voor mijn prot Pally. Ik heb horen zeggen dat voor taking stamina ( ofcourse ) en intellect het belangrijkst is en dat je vooral veel spell damage ook wel ''white damage '' genoemd volgens mij moet uitoefenen. Is dit waar? Dacht zelf namelijk dat Stamina en strength ( ivm block rating) de twee stats zijn die je moet verhogen.
Staminaquote:Op zondag 16 mei 2010 20:08 schreef Dibble het volgende:
voor mijn prot Pally. Ik heb horen zeggen dat voor taking stamina ( ofcourse ) en intellect het belangrijkst is en dat je vooral veel spell damage ook wel ''white damage '' genoemd volgens mij moet uitoefenen. Is dit waar? Dacht zelf namelijk dat Stamina en strength ( ivm block rating) de twee stats zijn die je moet verhogen.
level 70+ focused niet op spellpower, maar net zoals DK en warriors op stamina en strength. Wij kunnen namelijk dit specenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:08 schreef Dibble het volgende:
Je was me iets te snel.. keb er even een edit bijgezet.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:44 schreef Dibble het volgende:
Die Telent is me helemaal ontgaan, cool. Thnx for the tips btw.
Die negeer zoveel armor stat, en strength. 1 strenght =2.6 ofzo attack power voor dk, dus pure strength gems zullen altijd beter zijn dan de attack power variant. Hit hoef je in pvp niet op te letten, geld daar niet. Expertise ben ik niet zeker van. Haste is vrij nutteloos voor je, aangezien al je spells zo'n beetje instant zijn. Dat is alleen nuttig voor je Globals.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:07 schreef GooseFM het volgende:
Wat is een handige stat voor PvP om hoog te hebben als Unholy DK? crit, haste, attack power? (Naast ressilience ofc.)
Ik dacht zelf attack power en haste, aangezien res. een groot deel van crits teniet doet
Hit geldt juist wel in PvP. Ik denk dat je in de war bent met Weapon Skill, dat heeft geen effect in pvp. Alleen op pets.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Die negeer zoveel armor stat, en strength. 1 strenght =2.6 ofzo attack power voor dk, dus pure strength gems zullen altijd beter zijn dan de attack power variant. Hit hoef je in pvp niet op te letten, geld daar niet. Expertise ben ik niet zeker van. Haste is vrij nutteloos voor je, aangezien al je spells zo'n beetje instant zijn. Dat is alleen nuttig voor je Globals.
Zoals de mail al zegt, dat is zéér onwaarschijnlijk. Er zijn geen hackers die zoiets zouden doen, het kost simpelweg te veel moeite. Je hebt zelf ergens een fout gemaakt.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:01 schreef BattleCow het volgende:
Vermoedelijk hebben ze door e.e.a uit te zoeken naar m'n mail adres wat over mij te weten gekomen, en op die manier m'n geheime antwoord goed gegokt.
Ik denk dat er gewoon een hacker op die manier m'n wachtwoord heeft verandert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |