Die negeer zoveel armor stat, en strength. 1 strenght =2.6 ofzo attack power voor dk, dus pure strength gems zullen altijd beter zijn dan de attack power variant. Hit hoef je in pvp niet op te letten, geld daar niet. Expertise ben ik niet zeker van. Haste is vrij nutteloos voor je, aangezien al je spells zo'n beetje instant zijn. Dat is alleen nuttig voor je Globals.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:07 schreef GooseFM het volgende:
Wat is een handige stat voor PvP om hoog te hebben als Unholy DK? crit, haste, attack power? (Naast ressilience ofc.)
Ik dacht zelf attack power en haste, aangezien res. een groot deel van crits teniet doet
Hit geldt juist wel in PvP. Ik denk dat je in de war bent met Weapon Skill, dat heeft geen effect in pvp. Alleen op pets.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Die negeer zoveel armor stat, en strength. 1 strenght =2.6 ofzo attack power voor dk, dus pure strength gems zullen altijd beter zijn dan de attack power variant. Hit hoef je in pvp niet op te letten, geld daar niet. Expertise ben ik niet zeker van. Haste is vrij nutteloos voor je, aangezien al je spells zo'n beetje instant zijn. Dat is alleen nuttig voor je Globals.
Zoals de mail al zegt, dat is zéér onwaarschijnlijk. Er zijn geen hackers die zoiets zouden doen, het kost simpelweg te veel moeite. Je hebt zelf ergens een fout gemaakt.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:01 schreef BattleCow het volgende:
Vermoedelijk hebben ze door e.e.a uit te zoeken naar m'n mail adres wat over mij te weten gekomen, en op die manier m'n geheime antwoord goed gegokt.
Ik denk dat er gewoon een hacker op die manier m'n wachtwoord heeft verandert.
Under hit cap, geen enchants, slechte gems.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:40 schreef BWRaep het volgende:
Join dan ook maar het WoW topic.
Ockeros lvl 80 warrior op Nordrassil, nog iemand een guild waarmee ik kan raiden ?
Nog even iets over je spec:quote:Op maandag 17 mei 2010 15:05 schreef jagga het volgende:
[..]
Under hit cap, geen enchants, slechte gems.
Advies: Random heroics spammen totdat je er ziek van word zodat je iig 4PT9 hebt, de boel goed enchanten en fatsoenlijke gems erin proppen.
Voa10/25 zoveel puggen ivm goede gear drops.
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:21 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah veel te leren hadden we allemaal in het begin denk ik.
Ik logte laatst eens in op m'n oude rogue, eerste character ooit die ik op level 41 abandoned had. Wat ik daar zag was ook te dom. Een necklace met intellect en spirit, ring met spell power etc.
Ik herinner me mijn eerste char ook jaquote:Op maandag 17 mei 2010 15:24 schreef jagga het volgende:
[..]
Hmmm was gaaf in het begin !![]()
Allemaal meuk van de weapon vendor kopen omdat dat vette wapen 0.6 dps meer had!
Al je bijeengesprokkelde silver weer foetsie enzo
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:58 schreef jagga het volgende:
Naast mijn warrior toch mijn huntertje weer opgepikt, en hunters zijn best tof![]()
Ben nu lvl 74, en mijn god wat is killshot toch een lekkere ability![]()
Hunters mark(glyphed), AotH , Bestial Wrath + AP trinkets + killshot = fucking win in pvp
Ben momenteel nog beast mastery voor lvling doeleinden, heb echter dual spec met survival genomen, en momenteel lijkt er weinig verschil te zitten in dps. (in dungeons iig)
Shot rotation BM : Serpent sting > Arcane shot > steadyshot tot de rest van Cd af is> KS onder 20% hp.
(terwijl ik Bestial wrath + stun + killorder zoveel mogelijk gebruik )
Shot rotation survival: BlackArrow > Explosive shot> serpent sting> SS > SS Tenzij LnL procs.
Is mijn survival rotation(meer priority maargoed) enigzins kloppend>? En hoe time ik de ES op de LnL procs? gewoon spammen ? had ergens gelezen ze niet te moeten laten clippen, maar wie wat hoe waar?
EZIO help effe![]()
Hunters zij OP trouwens
Volgens mij dacht je gewoon grappig te zijn in trade door daar een link naar gold selling website neer te gooien = banquote:Op maandag 17 mei 2010 11:01 schreef BattleCow het volgende:
Greetings,
Thank you for your e-mail. I have been reviewing this situation for you. I am not certain that another player had in fact accessed your account.
According to our records, your character linked a gold selling/power levelling website in trade chat. Due to this, your character was reported and an automatic security measure on our end suspended your account for 3 hours and reset your account password.
Our records do not indicate your password was changed via the Account Management webpage or through the use of your Secret Question/Answer. Any access of the Account Management webpage would also require the use of your Authenticator. As I say the only password reset according to our records was the one done on our end as a security precaution, in case your account genuinely had been compromised.
I have never heard of a Secret Question/Answer being 'guessed' or of any kind of program which would automate this. I think it is very unlikely that this could happen. Even if someone does know the Secret Question/Answer, a password reset email would be sent to your email address, so someone would need to know the login details for this as well.
Your authenticator had not been removed from your account. It can only be removed by us. While it is true we do remove authenticators upon request if photo ID is provided, we should pick up on any ID submission which is not genuine.
If you encounter any further issues with your account, now or in the future, you are welcome to contact us again using this webform and we will do all that we can to assist you.
Dus ik zat in een random dungeon. Wordt gedisconnect.. kan niet meer inloggen met authenticator. Denk.. mm, er is iets mis dus ga naar m'n gmail. Zie een e-mail staan waarin staat dat m'n wachtwoord gereset is op verzoek en dat ik binnen enkele ogenblikken een nieuwe wachtwoord op gestuurd krijg.. ik heb die e-mail nooit gehad.
Vervolgens wordt ik gebanned voor "3" uur, wat eigenlijk 24 uur is, doordat ik kanalen spamde blijkbaar.. de ban e-mail kwam 5 minuten nadat ik gedisconnect werd. Vervolgens weet ik m''n wachtwoord te resetten en stuur een web-form CS support request op met enkele vragen.. en krijg bovenstaande reactie..
What the fuck?!
Moet je eens Hodir gaan doen, met die gear nu, moet het makkelijk 100k zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 16:31 schreef Ezio het volgende:
Gisteren in ICC trouwens met de invocation of blood buff 80k gecrit met kill shot
Haha, ja ik weet het. Was meer zodat ik ff die bonusses kreeg.quote:
ehhh nee.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:01 schreef BWRaep het volgende:
[..]
Haha, ja ik weet het. Was meer zodat ik ff die bonusses kreeg.
Voor de rest is dit me eerste char, moet ik nog even die hit cap etc doornemen want dat is me ook niet helemaal duidelijk.
Maar ik ben goed genoeg om VoA te doen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |