abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81524473
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:07 schreef GooseFM het volgende:
Wat is een handige stat voor PvP om hoog te hebben als Unholy DK? crit, haste, attack power? (Naast ressilience ofc. )

Ik dacht zelf attack power en haste, aangezien res. een groot deel van crits teniet doet
Die negeer zoveel armor stat, en strength. 1 strenght =2.6 ofzo attack power voor dk, dus pure strength gems zullen altijd beter zijn dan de attack power variant. Hit hoef je in pvp niet op te letten, geld daar niet. Expertise ben ik niet zeker van. Haste is vrij nutteloos voor je, aangezien al je spells zo'n beetje instant zijn. Dat is alleen nuttig voor je Globals.
pi_81524751
Hoe ze het voor elkaar hebben gekregen is gissen, maar ik ben 2 dagen geleden gehacked terwijl ik m'n account beveiligd had met een authenticator. Vermoedelijk hebben ze door e.e.a uit te zoeken naar m'n mail adres wat over mij te weten gekomen, en op die manier m'n geheime antwoord goed gegokt.

Ik denk dat er gewoon een hacker op die manier m'n wachtwoord heeft verandert. Gevolg : werd meteen gedisconnect. Probeerde toen in te loggen, waardoor de hacker met een keylogger in kon loggen op m'n account, aangezien ik telkens de melding 'the information you entered is invalid. Gevolg 5 minuten later : emailtje met 24 uur suspension. In m'n inbox zag ik een e-mail met een password request, daarin stond ook dat ik binnen enkele ogenblikken een 2e email kon verwachten met een random-aangemaakte wachtwoord. Deze staat helemaal niet in mijn inbox, dus kennelijk had de hacker ook toegang tot m'n gmail. Ik vrees het ergste, en laat m'n creditcard blokkeren.

Achteraf gezien had het nog vele malen erger gekunt : het is namelijk zo dat ik wel 6 probeerde in te loggen met 4 verschillende authenticator codes. Voor hetzelfde geldt stond de hacker al klaar op battle.net om de authenticator van m'n account te halen.. daar zijn immers maar 2 codes voor nodig.

note : Keylogger is msctf.dll en NIET emcor.dll. Geen enkele virus scan pakt hem, alleen bepaalde spyware tools. Dit bewijst weer dat authenticators GEHACKED kunnen worden... ongelovelijk dat een schoft 5 minuten op m'n characters heeft kunnen schreeuwen .

Tip voor andere wowers: Zorg dat de antwoord op je geheime vraag NIET op internet te vinden is opsocial network sites en dergelijke, en vooral niet dat je wow's accountnaam het e.e.a verraadt . De antwoord op "je moeder's meisjes naam" is duidelijk makkelijk te vinden.. een goede keylogger registreert dus alles.. ohja, en zorg voor een beveiligde e-mail account

Misschien kan iemand dit op mmo-champ posten?

*edit* second note : Msctf.dll maakt deel uit van SP3 van windows xp, maar zoals elke systemfile kan die gewoon geinfecteerd worden. Verder surf ik niet naar de verkeerde sites. Ik zit wel vaak op wowhead en krijg irritante popups.. blijkbaar zijn de popups van bekende bedrijven tegenwoordig nog steeds zo onbetrouwbaar als 5 jaar geleden

[ Bericht 7% gewijzigd door BattleCow op 17-05-2010 10:11:03 ]
  maandag 17 mei 2010 @ 10:12:02 #203
265154 Ezio
Koekert
pi_81525000
quote:
Op maandag 17 mei 2010 09:50 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Die negeer zoveel armor stat, en strength. 1 strenght =2.6 ofzo attack power voor dk, dus pure strength gems zullen altijd beter zijn dan de attack power variant. Hit hoef je in pvp niet op te letten, geld daar niet. Expertise ben ik niet zeker van. Haste is vrij nutteloos voor je, aangezien al je spells zo'n beetje instant zijn. Dat is alleen nuttig voor je Globals.
Hit geldt juist wel in PvP. Ik denk dat je in de war bent met Weapon Skill, dat heeft geen effect in pvp. Alleen op pets.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_81525679
Greetings,

Thank you for your e-mail. I have been reviewing this situation for you. I am not certain that another player had in fact accessed your account.

According to our records, your character linked a gold selling/power levelling website in trade chat. Due to this, your character was reported and an automatic security measure on our end suspended your account for 3 hours and reset your account password.

Our records do not indicate your password was changed via the Account Management webpage or through the use of your Secret Question/Answer. Any access of the Account Management webpage would also require the use of your Authenticator. As I say the only password reset according to our records was the one done on our end as a security precaution, in case your account genuinely had been compromised.

I have never heard of a Secret Question/Answer being 'guessed' or of any kind of program which would automate this. I think it is very unlikely that this could happen. Even if someone does know the Secret Question/Answer, a password reset email would be sent to your email address, so someone would need to know the login details for this as well.

Your authenticator had not been removed from your account. It can only be removed by us. While it is true we do remove authenticators upon request if photo ID is provided, we should pick up on any ID submission which is not genuine.

If you encounter any further issues with your account, now or in the future, you are welcome to contact us again using this webform and we will do all that we can to assist you.

What the?! Ik heb absoluut niets gezegt? ik zat in een random dungeon, werd ineens gedisconnect, kon niet meer inloggen, keek naar m'n mail waarin stond dat ik een nieuwe wachtwoord zou krijgen en heb die e-mail niet gehad? hoe is het mogelijk dat een GM dan nog niet zeker is dat ik niet gehacked ben?
pi_81526324
Greetings,

Thank you for your e-mail. I have been reviewing this situation for you. I am not certain that another player had in fact accessed your account.

According to our records, your character linked a gold selling/power levelling website in trade chat. Due to this, your character was reported and an automatic security measure on our end suspended your account for 3 hours and reset your account password.

Our records do not indicate your password was changed via the Account Management webpage or through the use of your Secret Question/Answer. Any access of the Account Management webpage would also require the use of your Authenticator. As I say the only password reset according to our records was the one done on our end as a security precaution, in case your account genuinely had been compromised.

I have never heard of a Secret Question/Answer being 'guessed' or of any kind of program which would automate this. I think it is very unlikely that this could happen. Even if someone does know the Secret Question/Answer, a password reset email would be sent to your email address, so someone would need to know the login details for this as well.

Your authenticator had not been removed from your account. It can only be removed by us. While it is true we do remove authenticators upon request if photo ID is provided, we should pick up on any ID submission which is not genuine.

If you encounter any further issues with your account, now or in the future, you are welcome to contact us again using this webform and we will do all that we can to assist you.

Dus ik zat in een random dungeon. Wordt gedisconnect.. kan niet meer inloggen met authenticator. Denk.. mm, er is iets mis dus ga naar m'n gmail. Zie een e-mail staan waarin staat dat m'n wachtwoord gereset is op verzoek en dat ik binnen enkele ogenblikken een nieuwe wachtwoord op gestuurd krijg.. ik heb die e-mail nooit gehad.

Vervolgens wordt ik gebanned voor "3" uur, wat eigenlijk 24 uur is, doordat ik kanalen spamde blijkbaar.. de ban e-mail kwam 5 minuten nadat ik gedisconnect werd. Vervolgens weet ik m''n wachtwoord te resetten en stuur een web-form CS support request op met enkele vragen.. en krijg bovenstaande reactie..

What the fuck?!
  maandag 17 mei 2010 @ 11:58:07 #206
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_81528296
Naast mijn warrior toch mijn huntertje weer opgepikt, en hunters zijn best tof

Ben nu lvl 74, en mijn god wat is killshot toch een lekkere ability

Hunters mark(glyphed), AotH , Bestial Wrath + AP trinkets + killshot = fucking win in pvp
Ben momenteel nog beast mastery voor lvling doeleinden, heb echter dual spec met survival genomen, en momenteel lijkt er weinig verschil te zitten in dps. (in dungeons iig)

Shot rotation BM : Serpent sting > Arcane shot > steadyshot tot de rest van Cd af is> KS onder 20% hp.
(terwijl ik Bestial wrath + stun + killorder zoveel mogelijk gebruik )
Shot rotation survival: BlackArrow > Explosive shot> serpent sting> SS > SS Tenzij LnL procs.

Is mijn survival rotation(meer priority maargoed) enigzins kloppend>? En hoe time ik de ES op de LnL procs? gewoon spammen ? had ergens gelezen ze niet te moeten laten clippen, maar wie wat hoe waar?

EZIO help effe

Hunters zij OP trouwens
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_81528802
Wat klote BattleCow! Kan je inmiddels weer op je account? Wij hebben ook wel een paar gehackte accounts in ons guild gehad, maar nog nooit mensen met authenticator.

Tegenwoordig geven we alleen nog mensen MET authenticator toegang tot de guildbank, scheelt sowieso al een hoop "leed"
  maandag 17 mei 2010 @ 12:43:26 #208
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81530011
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:01 schreef BattleCow het volgende:
Vermoedelijk hebben ze door e.e.a uit te zoeken naar m'n mail adres wat over mij te weten gekomen, en op die manier m'n geheime antwoord goed gegokt.

Ik denk dat er gewoon een hacker op die manier m'n wachtwoord heeft verandert.
Zoals de mail al zegt, dat is zéér onwaarschijnlijk. Er zijn geen hackers die zoiets zouden doen, het kost simpelweg te veel moeite. Je hebt zelf ergens een fout gemaakt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81534609
Join dan ook maar het WoW topic.
Ockeros lvl 80 warrior op Nordrassil, nog iemand een guild waarmee ik kan raiden ?
  maandag 17 mei 2010 @ 14:42:57 #210
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_81534685
Ik zou voordat je denkt aan raiden eerst even je t9 bij elkaar farmen in heroics :
http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Nordrassil&name=Ockeros
  maandag 17 mei 2010 @ 15:05:40 #211
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_81535522
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:40 schreef BWRaep het volgende:
Join dan ook maar het WoW topic.
Ockeros lvl 80 warrior op Nordrassil, nog iemand een guild waarmee ik kan raiden ?
Under hit cap, geen enchants, slechte gems.

Advies: Random heroics spammen totdat je er ziek van word zodat je iig 4PT9 hebt, de boel goed enchanten en fatsoenlijke gems erin proppen.

Voa10/25 zoveel puggen ivm goede gear drops.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_81535562
+6 hit rating gems. Respect!
pi_81535726
Ik zou alle gear met haste zo snel mogelijk vervangen, zorgen dat je 5% hit en 26/26 expertise hebt en dan fury speccen. Als je die caps haalt zijn ArP en crit rating de beste stats, haste staat echt onderaan voor fury warriors.
  maandag 17 mei 2010 @ 15:18:44 #214
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_81536027
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:05 schreef jagga het volgende:

[..]

Under hit cap, geen enchants, slechte gems.

Advies: Random heroics spammen totdat je er ziek van word zodat je iig 4PT9 hebt, de boel goed enchanten en fatsoenlijke gems erin proppen.

Voa10/25 zoveel puggen ivm goede gear drops.
Nog even iets over je spec:

5/5 deflection (parry ? wtf?) weg ermee> stop deze in improved heroic strike 3/3
1/1 anger management > rage generatie is te verwaarlozen > weg ermee
5/5 sword specialization terwijl je een mace aan hebt ? hup respeccen dat !
2/2 second wind > weg ermee, heb je niet nodig in pve. je wordt toch wel gehealed.

Dit gecombineerd met slechte gems en helemaal geen enchants (zelfs geen cheapass ) doet mij vermoeden dat je niet zo heel veel van warriors weet, en/of nog veel te leren hebt.
pi_81536141
Mjah veel te leren hadden we allemaal in het begin denk ik .

Ik logte laatst eens in op m'n oude rogue, eerste character ooit die ik op level 41 abandoned had. Wat ik daar zag was ook te dom. Een necklace met intellect en spirit, ring met spell power etc .
  maandag 17 mei 2010 @ 15:24:24 #216
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_81536251
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:21 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah veel te leren hadden we allemaal in het begin denk ik .

Ik logte laatst eens in op m'n oude rogue, eerste character ooit die ik op level 41 abandoned had. Wat ik daar zag was ook te dom. Een necklace met intellect en spirit, ring met spell power etc .

Hmmm was gaaf in het begin !

Allemaal meuk van de weapon vendor kopen omdat dat vette wapen 0.6 dps meer had!

Al je bijeengesprokkelde silver weer foetsie enzo
  maandag 17 mei 2010 @ 15:25:47 #217
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81536293
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuren grinden in Tyrs Hand om je epic mount te kunnen betalen
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_81536322
Haha ja, ik heb ook een paar van die witte items gekocht van vendors. Totdat ik groupte met iemand uit m'n klas en hij me uitlegte dat het nooit slim is en quests betere items geven .
  Moderator / Redactie FP maandag 17 mei 2010 @ 15:58:02 #219
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_81537608
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:24 schreef jagga het volgende:

[..]

Hmmm was gaaf in het begin !

Allemaal meuk van de weapon vendor kopen omdat dat vette wapen 0.6 dps meer had!

Al je bijeengesprokkelde silver weer foetsie enzo
Ik herinner me mijn eerste char ook ja Met pijn en moeite lvl 17 gehaald, geen skillpoints ergens aan besteedt, totaal verkeerde gear aan (wat zeg ik? startgear + wat gedropte meuk)... heerlijk was die tijd
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 17 mei 2010 @ 16:31:12 #220
265154 Ezio
Koekert
pi_81539112
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:58 schreef jagga het volgende:
Naast mijn warrior toch mijn huntertje weer opgepikt, en hunters zijn best tof

Ben nu lvl 74, en mijn god wat is killshot toch een lekkere ability

Hunters mark(glyphed), AotH , Bestial Wrath + AP trinkets + killshot = fucking win in pvp
Ben momenteel nog beast mastery voor lvling doeleinden, heb echter dual spec met survival genomen, en momenteel lijkt er weinig verschil te zitten in dps. (in dungeons iig)

Shot rotation BM : Serpent sting > Arcane shot > steadyshot tot de rest van Cd af is> KS onder 20% hp.
(terwijl ik Bestial wrath + stun + killorder zoveel mogelijk gebruik )
Shot rotation survival: BlackArrow > Explosive shot> serpent sting> SS > SS Tenzij LnL procs.

Is mijn survival rotation(meer priority maargoed) enigzins kloppend>? En hoe time ik de ES op de LnL procs? gewoon spammen ? had ergens gelezen ze niet te moeten laten clippen, maar wie wat hoe waar?

EZIO help effe

Hunters zij OP trouwens

Sorry ik had je post niet gezien

De survival order is meer Kill Shot (wanneer mogelijk) > Explosive Shot > Black Arrow > Serpent Sting > Aimed Shot > Steady Shot. Je kunt aimed ook wat hoger, na explosive shot zetten als je dat wil, maar ik deed het altijd zo toen ik nog Surv was

Explosive shot is echt een zieke shot als je wat gear verzamelt

Gisteren in ICC trouwens met de invocation of blood buff 80k gecrit met kill shot

Edit: Kijk trouwens uit met je Explosive Shots tijdens een L&L proc, je moet zorgen dat je volgende explosive shot de laatste tick van de vorige niet 'clipt' zeg maar als je begrijpt wat ik bedoel
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_81540074
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:01 schreef BattleCow het volgende:
Greetings,

Dus ik zat in een random dungeon. Wordt gedisconnect.. kan niet meer inloggen met authenticator. Denk.. mm, er is iets mis dus ga naar m'n gmail. Zie een e-mail staan waarin staat dat m'n wachtwoord gereset is op verzoek en dat ik binnen enkele ogenblikken een nieuwe wachtwoord op gestuurd krijg.. ik heb die e-mail nooit gehad.

Vervolgens wordt ik gebanned voor "3" uur, wat eigenlijk 24 uur is, doordat ik kanalen spamde blijkbaar.. de ban e-mail kwam 5 minuten nadat ik gedisconnect werd. Vervolgens weet ik m''n wachtwoord te resetten en stuur een web-form CS support request op met enkele vragen.. en krijg bovenstaande reactie..

What the fuck?!
Volgens mij dacht je gewoon grappig te zijn in trade door daar een link naar gold selling website neer te gooien = ban
  maandag 17 mei 2010 @ 16:51:46 #222
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_81540149
quote:
Op maandag 17 mei 2010 16:31 schreef Ezio het volgende:
Gisteren in ICC trouwens met de invocation of blood buff 80k gecrit met kill shot

Moet je eens Hodir gaan doen, met die gear nu, moet het makkelijk 100k zijn
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_81540600
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:06 schreef ufopiloot het volgende:
+6 hit rating gems. Respect!
Haha, ja ik weet het. Was meer zodat ik ff die bonusses kreeg.
Voor de rest is dit me eerste char, moet ik nog even die hit cap etc doornemen want dat is me ook niet helemaal duidelijk.

Maar ik ben goed genoeg om VoA te doen ?

Edit thanks voor de andere reacties, weer wat geleerd.
pi_81540710
Socket Bonus is meestal niet erg belangrijk, dus gewoon overal +strength gems instoppen.

Alleen als een bonus 8 strength of hoger is zou ik het overwegen die te nemen door m'n gems aan te passen.
  maandag 17 mei 2010 @ 17:04:18 #225
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_81540771
quote:
Op maandag 17 mei 2010 17:01 schreef BWRaep het volgende:

[..]

Haha, ja ik weet het. Was meer zodat ik ff die bonusses kreeg.
Voor de rest is dit me eerste char, moet ik nog even die hit cap etc doornemen want dat is me ook niet helemaal duidelijk.

Maar ik ben goed genoeg om VoA te doen ?
ehhh nee.

Het beste waar je op kunt hopen momenteel is dat je een beetje ongezien een voa25 binnensluipt, en ze op de een of andere manier niet zien wat je gear is.

Het beste advies wat ik je kan geven is echt heroics runnen totdat je er zo flauw van bent dat je ze kunt dromen. DAn heb je wel ongeveer genoeg emblems voor full T9 en zul je je dps ook omhoog zien gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')