quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, echt. Filmpje aanzetten op 2de monitor, en gaan maar. Kan het echt uren volhouden
.
Inderdaad, je stampt pugs echt de grond in met een paar goeie kameradenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:15 schreef GooseFM het volgende:
BG's runnen met een vast groepje is echt zo tof (y)een 7-0 winstreak in WSG ten gevolge!
Inderdaad, en dit zijn twee dudes die ik bij eerdere BG's elke keer tegenkwam, aan de praat zijn geraakt en nu maar telkens met elkaar WSG zijn gaan runnenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Inderdaad, je stampt pugs echt de grond in met een paar goeie kameraden
Op het horde/alliance schild drukken en dan onderaan wellicht de andere tab aanklikkenquote:Op zondag 16 mei 2010 14:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Waar is de random BG finder? Ik heb net dankzij een vriend een redelijke PVP set bij elkaar, maar nu weet ik dus niet waar ik de random BG finder moet vinden
Oh, we kunnen morgen ook een paar bg's doen dan! Kan ik je uitleggen wat de bedoeling isquote:Op zondag 16 mei 2010 14:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Waar is de random BG finder? Ik heb net dankzij een vriend een redelijke PVP set bij elkaar, maar nu weet ik dus niet waar ik de random BG finder moet vinden
wat dan ?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:42 schreef Dibble het volgende:
Exalthed met Honor Hold. Duurde lang maar krijg je ook wat voor
Mimi is kutquote:Op zondag 16 mei 2010 18:35 schreef Mr. Orange het volgende:
Alleen nog Mimi, general en Yogg voor de Uld Hardmodes
Mimi is ons block atm, we makkelijk door de andere 3 keepers heen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mimi is kut![]()
General is easy![]()
Yogg is tricky
Je kunt beter vanaf wowhead linkenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:08 schreef Dibble het volgende:
http://www.wowwiki.com/Honor%27s_Call
voor mijn prot Pally. Ik heb horen zeggen dat voor taking stamina ( ofcourse ) en intellect het belangrijkst is en dat je vooral veel spell damage ook wel ''white damage '' genoemd volgens mij moet uitoefenen. Is dit waar? Dacht zelf namelijk dat Stamina en strength ( ivm block rating) de twee stats zijn die je moet verhogen.
Staminaquote:Op zondag 16 mei 2010 20:08 schreef Dibble het volgende:
voor mijn prot Pally. Ik heb horen zeggen dat voor taking stamina ( ofcourse ) en intellect het belangrijkst is en dat je vooral veel spell damage ook wel ''white damage '' genoemd volgens mij moet uitoefenen. Is dit waar? Dacht zelf namelijk dat Stamina en strength ( ivm block rating) de twee stats zijn die je moet verhogen.
level 70+ focused niet op spellpower, maar net zoals DK en warriors op stamina en strength. Wij kunnen namelijk dit specenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:08 schreef Dibble het volgende:
Je was me iets te snel.. keb er even een edit bijgezet.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:44 schreef Dibble het volgende:
Die Telent is me helemaal ontgaan, cool. Thnx for the tips btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |