http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=20677330431&sid=1quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ligt ook heel erg aan het gevecht en hoeveel er bewogen moet worden enzo.
Successful Night-Elf is succesful.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:54 schreef GI het volgende:
Het is SQD. Alles wat niet SQD is wordt beloond met eenof iets anders neerbuigend. Gewoon niet op reageren
Noem je hem nou een homo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:45 schreef Metonae het volgende:
[..]
Noem je hem nou een homo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:50 schreef GI het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...Zo kan ie wel weer ja?!Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
* Metonae hooivork en brandende fakkel pakt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:54 schreef GI het volgende:
[..]
Ik ga mijn pally ook zodra het mogelijk is race-changen naar iets minder homofiel.
Ik zag een aantal topics over Turalyon dat het weer down was.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:12 schreef Sapstengel het volgende:
Vage shit, telkens als ik in wil loggen hangt hij op "connected". Dan druk ik na een minuutje op cancel en kies ik een andere realm, waar ik direct in kom. Dan doe ik change realm en kies ik Turalyon, dan weer hetzelfde verhaal. Meestal kost het me wel 4/5 tries voordat ik erin ben.
Door middel van haste en je talent points in de talent te gooien (Ben ff de naam ervan kwijt)quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:40 schreef Patje1987 het volgende:
Hey allemaal ik ben laatst ook begonnen met een paar vrienden als casual spelers. Ik heb een shaman maar mijn castinspeed is zo traag, eer dat ik 1 spel heb gedaan hebben ze mij al dood. Hoe kan ik mijn casting speed verbeteren?
Ok, ik zal mijn armory hier neerzetten misschien dat je kunt zien of ik iets fout doe ja of nee. Mijn main talent is healer omdat dat makkelijk is om een dungeon te zoeken en dat gaat me altijd wel goed af. Maar in pvp enzo is mijn casting speed gewoon te traag. In een groep gaat het nog wel maar 1 op 1 is einde voor mij :p.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:43 schreef Metonae het volgende:
[..]
Door middel van haste en je talent points in de talent te gooien (Ben ff de naam ervan kwijt)Ikzelf zou naar Enhancement gaan om te levelen. Maakt het niet zo'n sleur.
Lightning Mastery 1/5 > 5/5quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ok, ik zal mijn armory hier neerzetten misschien dat je kunt zien of ik iets fout doe ja of nee. Mijn main talent is healer omdat dat makkelijk is om een dungeon te zoeken en dat gaat me altijd wel goed af. Maar in pvp enzo is mijn casting speed gewoon te traag. In een groep gaat het nog wel maar 1 op 1 is einde voor mij :p.
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Vek%27nilash&cn=Tommyk
Nog bedankt voor de linkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:19 schreef Metonae het volgende:
[..]
Geen idee. Als je goedkope gamekaarten zoekt, is 12game.com nog wel aan te raden. Daar kosten ze nog maar 20 euro (als je de code in je mail wil ontvangen that is). Tot nu toe nog goedkoopste die ik heb gezien.
Ik zie het nu ja, stom dat het me niet eens is opgevallenquote:
Let op mijn woorden, straks zijn er godsgruwelijk veel Tauren Paladins en Worgen Druids. Blood-Elf Paladins en Night-Elf Druids worden zeldzaam.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:54 schreef GI het volgende:
[..]
Ik ga mijn pally ook zodra het mogelijk is race-changen naar iets minder homofiel.
Tauren Paladins zijn dan ook tering vet. En een goede racial, EN veel health.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:48 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Let op mijn woorden, straks zijn er godsgruwelijk veel Tauren Paladins en Worgen Druids. Blood-Elf Paladins en Night-Elf Druids worden zeldzaam.
Heb liever een AoE silence en -2% spell hit dan 5% meer base (!) hp of een lame aoe stun op DR met HoJ.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tauren Paladins zijn dan ook tering vet. En een goede racial, EN veel health.
Hmwa. Ligt eraan. Met melee enemies heb je niet zoveel aan een silence en die -hit.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:53 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Heb liever een AoE silence en -2% spell hit dan 5% meer base (!) hp of een lame aoe stun op DR met HoJ.
In PvP heb ik het natuurlijk over, he. Tegen Frost Mages maakt het wel degelijk verschil (mits goed getimed ofc).quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmwa. Ligt eraan. Met melee enemies heb je niet zoveel aan een silence en die -hit.
Ja, dan wel ja. Maar met een warrior/rogue op je dak heb je er niet zoveel aanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:57 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
In PvP heb ik het natuurlijk over, he. Tegen Frost Mages maakt het wel degelijk verschil (mits goed getimed ofc).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |