Realm: Alonsusquote:Windigo Aphrodyte-(A)- Paladin (75)
Realm: Aggramarquote:classpc Naochan-(A)- Rogue
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Azjol-Nerubquote:
Realm: Balnazzarquote:
Realm: Bladefistquote:MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Blade's Edgequote:
quote:Maraca Dolera - ?? - ??
Realm: Boulderfistquote:Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
quote:
Realm: Chromaggusquote:AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Darkspearquote:
Realm: Darksorrowquote:Faithfulness Tise - (H) - Rogue (80)
Realm: Draenorquote:
Realm: Executusquote:Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Emerald Dreamquote:Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
quote:
quote:
Realm: Emerissquote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Hellfirequote:
Realm: Karazhanquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
quote:Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
Realm: Outlandquote:
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Ragnarosquote:
Realm: Ravenholdtquote:
Realm: Shattered Hallsquote:Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Realm: Spinebreakerquote:
Realm: Stormscalequote:HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
Realm: Tarren Millquote:Dibble Phantium-(A)- Hunter
Realm: Terenasquote:MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
quote:Deoxyribonucleic Lumon-(H)- Warlock (80)
Realm: The Sha'tarquote:Sjiznit Sjiznit-(A)- Warrior (80)
Realm: Turalyonquote:Windigo Shelai-(A)- Hunter (50)
Realm: Twilight's Hammerquote:
quote:Joyvke Shenarea-(A)- Priest (80)
Realm: Xaviusquote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.quote:Windigo Svbrosa-(A)- Mage (69)
Ah, bij Wyri op de server?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:49 schreef MarkyB het volgende:
Ik zit niet meer op balnazzar, xtype is voortaan te vinden op Skullcrusher
Die was ik inderdaad vergetenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:59 schreef Metonae het volgende:
Je kan een frustratie tag niet sluiten als je er geen hebt geopend
Als je nu slim bent, verlaat je dit topic en kom je nooit meer terug. Wyri niet kennen... PFFF!quote:
Staat niet eens in de OP.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:18 schreef Metonae het volgende:
[..]
Als je nu slim bent, verlaat je dit topic en kom je nooit meer terug. Wyri niet kennen... PFFF!
Als guildrun wipen op gunship, dat is wel heel erg sneuquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:56 schreef lifeblind het volgende:
TVP dan maar weer!
<frustratie>
</frustratie>
Mensen wisten ook echt totaal niet wat ze moesten doen. Maarja, ik zit zelf niet in die guild, dus ik had weinig recht van spreken, uiteraard wel afgezeken worden als 't niet goed ging (hallo, ik en een vriend van me waren de enigste in de cannons die de rocketeers in the back deden!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Als guildrun wipen op gunship, dat is wel heel erg sneu![]()
Ik wil die guild wel eens rotface zien doen
of professorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Als guildrun wipen op gunship, dat is wel heel erg sneu![]()
Ik wil die guild wel eens rotface zien doen
Wij doen altijd melee in de cannons. Zodra de battle mage komt, jumpen de melee uit de cannons met een tank naar de overkant, slopen de mage, cannon is niet meer bevroren, terug in cannon en schieten maar!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:34 schreef jagga het volgende:
[..]
of professor![]()
Maarruh...melee in de cannons? ? waarvoor ?
Wij duwen er altijd ranged in, 1 tank + alle melee springen naar andere schip. Rdps en healer blijven op andere schip + 1 tank voor de adds.
Werkt goed, iedereen keer hun schip kapot als wij ronde de 60% ofzo zitten.. Lootship idd
Als de mage op 5/10% is hobbel ik meestal al wel weer terug naar mn eigen schipquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:11 schreef jagga het volgende:
de reden dat wij ragned in de cannons hebben is dat het moment dat de mage het loodje legt, er meteen weer geschoten kan worden. Dat scheelt toch elke keer wel een seconde of 2..
Pietluttig maargoed dat boeit niet.
Waar het om gaat is dat we zelfs met erg dikke lag gunship altijd halen. (met lag is het soms wel close)
Geen idee. Als je goedkope gamekaarten zoekt, is 12game.com nog wel aan te raden. Daar kosten ze nog maar 20 euro (als je de code in je mail wil ontvangen that is). Tot nu toe nog goedkoopste die ik heb gezien.quote:
20euro voor 60 dagen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:19 schreef Metonae het volgende:
[..]
Geen idee. Als je goedkope gamekaarten zoekt, is 12game.com nog wel aan te raden. Daar kosten ze nog maar 20 euro (als je de code in je mail wil ontvangen that is). Tot nu toe nog goedkoopste die ik heb gezien.
wow..ik betaal iets van 45 euro per kwartaal...dan is dit nog goedkoper!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:07 schreef Metonae het volgende:
[..]
http://www.12game.com/PC_(...)t_Pre-Paid_Card.aspx
Jup!
12game gooit volgens mij van elke game release een euro of 5-7 eraf. Heb WotLK toen gekocht voor 35 euro bij Bol.com. Cataclysm gaat bij 12game gekocht worden. (Nog niet gepre-orderd)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:13 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
wow..ik betaal iets van 45 euro per kwartaal...dan is dit nog goedkoper!![]()
misschien toch maar daarnaar overstappen
edit:
als ik verder op die site kijk dan zie ik cataclysm pre-order staan voor 27euro. ook goedkoop volgens mij
ligt aan hun leverdatum natuurlijk. als ze het op de juiste dag brengen(of een dag voor de release) dan bestel ik het wel bij 12gamequote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:18 schreef Metonae het volgende:
[..]
12game gooit volgens mij van elke game release een euro of 5-7 eraf. Heb WotLK toen gekocht voor 35 euro bij Bol.com. Cataclysm gaat bij 12game gekocht worden. (Nog niet gepre-orderd)
Je krijgt ook Ignore daarvoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:01 schreef Metonae het volgende:
Ben ook benieuwd naar dat Real ID. Nu zou ik dus van 'afstand' jullie kunnen treiteren in /w
Dat doe je niet!quote:
PvE retquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:48 schreef Dibble het volgende:
Net mijn Pally gerespecced van Ret naar Prot. Werd te saai dat DPS'sen.
:pquote:
Corruption imoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:57 schreef Dibble het volgende:
[..]
:p
Btw welke seal kun je het beste gebruiken als tank? Ik zou toch denken aan Seal of Light niet?
Dat vind ik sowieso wel vrij lame --> SoV/SoC of Heroism/bloodlust.... de rest is het zelfde :S Waarom dit dan niet ook buiten de racials.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:29 schreef lifeblind het volgende:
Seal of vengeance voor tanken inderdaad. (voor horde heet dat trouwens dus seal of corruption)
Tegen de tijd dat die 30% buff er is is elke scrub kingslayerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Mr. Orange het volgende:
Hmm, weer een icc25 moeten cancellen![]()
Ik kreeg niet eens een icc10-main run van de grond![]()
Ik zal die Kingslayer te pakken krijgen voor Cata..
Moet maar weer eens joined runs bespreken met de GM van een andere guild waar we al eens vaker joined runs hebben gedaan zonder enige drama.
Nou, zet zelf een site op, regel een alpha client en post het zelf. Ben benieuwd hoe snel de blizzard advocaten jou op andere gedachten brengen.quote:
Met het nieuwe systeem moeten je vrienden je ook 'accepteren' net zoals op msn zegmaar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:01 schreef Metonae het volgende:
Ben ook benieuwd naar dat Real ID. Nu zou ik dus van 'afstand' jullie kunnen treiteren in /w
Heb ik al.quote:Op woensdag 12 mei 2010 07:49 schreef GI het volgende:
[..]
Nou, zet zelf een site op, regel een alpha client en post het zelf. Ben benieuwd hoe snel de blizzard advocaten jou op andere gedachten brengen.
Kijk.... gewoon promoten die site en openlijk toegankelijk maken. Imho kan je pas een grote muil hebben naar MMO als je weet dat blizzard jouw site ook kan zien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:11 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Weliswaar niet voor het grote publiek toegankelijk
Wall of text crits you for 10.001 critial damage.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:40 schreef Vengswiejj het volgende:
Zaterdag hadden we een alt icc10 gedaan. 11/12 gecleared met 1 wipe op sindra en de rest lekker vlot.
LK geprobeerd beste try was 37%.
Gister laatste dag voor reset, niet genoeg man voor 25, icc10 cleared met mains DUS terug met alts om LK10 te killen.
Na een aantal frustrerende tries met wipes op 22% e.d. hadden we zoiets van, Nou laatste try lukt t nu niet kappen we, op mains facerollen we 10man lk en op alts rapen we P3 of einde P2.
Iedereen uiterst gefocussed, P3 kwam, en we gingen de tactic gebruiken dat 1 tank alle spirits ging opvangen. opeens 18% wordt de tank frostmourne ingetrokken.. Iedereen NONONONONO, wij snel besluit genomen, Ret pally GOGO bubble catch them.
Met succesTank kwam terug en kon de taak weer op zich nemen, 14% spanning begon erg op te lopen, Loc gaat dood, 1 healer ging dood.
Iedereen zo FACK running NUKE NOW!! en we kregen hem down met 100% altsiedereen blij.
Misschien deze week ICC10HM met alts dus.
Met mains zitten we in icc10 nu op 11/12hm's maar nog geen LK10Hm's geprobeerd aangezien sommige nog maar een paar achies moeten voor de drake. Dus ook deze reset komt er geen LK10hm's aangezien ze Sindra achie willen.
Nou had ik ook deze reset nog geen icc10 op m'n main gedaan, dus dacht nja dan maar puggen.
Kom ik in een pug (7/10 van 1 guild) dus dacht mja moet lukken om op zn minst 9 of 10 te clearen.....
Dus niet.
Na een vage tactic op Saurfang: Leader: oke! Melee take left add, range Right add.WTF ? maar oke het werkte.
Festergut: ook 1shot maar keek je naar de healing had je echt zoiets van... wtf dan kan niet. Pug Resto dude 5,5k hps, ik (holy pally) 5,5k hps, Guild Holy Priest van hun 2,1k hps.
Rotface: Leader This boss is Piss eazy. Na eerste grote ooze verloor hij al aggro met kiten en wam 1 iemand dood. Oke what ever CR en door. opeens nog 1mil hp te gaan, 2 healers dood alleen ik nog up, echter waren alle 2 de tanks dood, conclusie Kite the Sjit out him, iedereen spam healen zover dat lukt als holy pally kregen we hem nog dood genuked.
Komt de leader aan, Nice guys clean kill, Lets do Putri hes piss eazy 2
.
Ik zo uhh we barely made rotface and u wonna do Putri ???
Staan dus voor putri zegt de 5 van de 10 ill go look up tactics. Nou conclusie we hebben de eerste add gezien en gevoeld wipe... Toen had ik zoiets van nee dit werkt niet: Guys sorry not wasting time wiping on stuff like this, this boss isnt a boss u should do for the first time with a pug, BB.
Niet eens een 1shotquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wall of text crits you for 10.001 critial damage.
Kan binnenkort wel ff wat fixen dat ik de zooi ga mirrorren op geocities en andere gratis webhosts crap, en danvdoorlinken via m'n eigen site.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:25 schreef GI het volgende:
[..]
Kijk.... gewoon promoten die site en openlijk toegankelijk maken. Imho kan je pas een grote muil hebben naar MMO als je weet dat blizzard jouw site ook kan zien.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:40 schreef Vengswiejj het volgende:
Zaterdag hadden we een alt icc10 gedaan. 11/12 gecleared met 1 wipe op sindra en de rest lekker vlot.
LK geprobeerd beste try was 37%.
Gister laatste dag voor reset, niet genoeg man voor 25, icc10 cleared met mains DUS terug met alts om LK10 te killen.
Na een aantal frustrerende tries met wipes op 22% e.d. hadden we zoiets van, Nou laatste try lukt t nu niet kappen we, op mains facerollen we 10man lk en op alts rapen we P3 of einde P2.
Iedereen uiterst gefocussed, P3 kwam, en we gingen de tactic gebruiken dat 1 tank alle spirits ging opvangen. opeens 18% wordt de tank frostmourne ingetrokken.. Iedereen NONONONONO, wij snel besluit genomen, Ret pally GOGO bubble catch them.
Met succesTank kwam terug en kon de taak weer op zich nemen, 14% spanning begon erg op te lopen, Loc gaat dood, 1 healer ging dood.
Iedereen zo FACK running NUKE NOW!! en we kregen hem down met 100% altsiedereen blij.
Misschien deze week ICC10HM met alts dus.
Met mains zitten we in icc10 nu op 11/12hm's maar nog geen LK10Hm's geprobeerd aangezien sommige nog maar een paar achies moeten voor de drake. Dus ook deze reset komt er geen LK10hm's aangezien ze Sindra achie willen.
Nou had ik ook deze reset nog geen icc10 op m'n main gedaan, dus dacht nja dan maar puggen.
Kom ik in een pug (7/10 van 1 guild) dus dacht mja moet lukken om op zn minst 9 of 10 te clearen.....
Dus niet.
Na een vage tactic op Saurfang: Leader: oke! Melee take left add, range Right add.WTF ? maar oke het werkte.
Festergut: ook 1shot maar keek je naar de healing had je echt zoiets van... wtf dan kan niet. Pug Resto dude 5,5k hps, ik (holy pally) 5,5k hps, Guild Holy Priest van hun 2,1k hps.
Rotface: Leader This boss is Piss eazy. Na eerste grote ooze verloor hij al aggro met kiten en wam 1 iemand dood. Oke what ever CR en door. opeens nog 1mil hp te gaan, 2 healers dood alleen ik nog up, echter waren alle 2 de tanks dood, conclusie Kite the Sjit out him, iedereen spam healen zover dat lukt als holy pally kregen we hem nog dood genuked.
Komt de leader aan, Nice guys clean kill, Lets do Putri hes piss eazy 2
.
Ik zo uhh we barely made rotface and u wonna do Putri ???
Staan dus voor putri zegt de 5 van de 10 ill go look up tactics. Nou conclusie we hebben de eerste add gezien en gevoeld wipe... Toen had ik zoiets van nee dit werkt niet: Guys sorry not wasting time wiping on stuff like this, this boss isnt a boss u should do for the first time with a pug, BB.
Als je als mage meteen wat cooldowns triggert bij het begin van een gevecht heb je een instant cast en nog wat meer damage buffs. Mages zijn geweldig in burst, maar iets minder in prolongued.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef MarkyB het volgende:
Mja ik ben van mening dat als een shadow priest zijn class goed kent, het een erg goede dps kan zijn. Waar ik me trouwens over verbaas is hoe een warlock of mage gelijk BAM 10k dps neer kunnen zetten op een baas. Ik als death knight zie de dps gelijkmatig opbouwen waarna ik na 15 seconden ofzo pas de 10k aan kan tikken (single target praat ik hier dan over).
Mirror image en ze hebben 15k bij onsquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef MarkyB het volgende:
Mja ik ben van mening dat als een shadow priest zijn class goed kent, het een erg goede dps kan zijn. Waar ik me trouwens over verbaas is hoe een warlock of mage gelijk BAM 10k dps neer kunnen zetten op een baas. Ik als death knight zie de dps gelijkmatig opbouwen waarna ik na 15 seconden ofzo pas de 10k aan kan tikken (single target praat ik hier dan over).
Heerlijk is dat he. Van die classes met zieke burst dps, maar dan als de fight over is sta je alsog 1-3k boven zequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mirror image en ze hebben 15k bij ons![]()
Dan zakken ze langzaam naar de 9-9.5k waarna ik ze lekker voorbij stoom en 10-11k doe
op me hunter altje in icc25 op festergut 10,5k dpsquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heerlijk is dat he. Van die classes met zieke burst dps, maar dan als de fight over is sta je alsog 1-3k boven ze
"Gewoon" ff een lvl 1 aanmaken naar ogri/uc rennen en eens rondkijken, tradechat kijken etc etc.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:41 schreef Murloc het volgende:
Zo, hier ook weer eens ff bijlezen / posten.
Ff vraagje;
Heeft iemand tips / ervaringen met server transfers?
Ben mn huidige guild ff zat met iedereen die de kantjes er vanaf loopt. Al langere tijd geen progress gehad.
mensen die bij SIndragosa op icetomb blijven staan, warlocks die 3500 dps doen, 0 awareness, etc etc.
Maar op dit moment zijn er geen guilds die een rogue kunnen gebruiken, dus ben op andere servers ff rond aan het kijken.
Maar ik heb zelf geen idee hoe andere servers zijn, voor hetzelfde geld kom je ergens op een of andere voornamelijk SWE? of DK? server terecht :s
quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:45 schreef Dibble het volgende:
Ik me vandaag een flink wezen afvragen waarom mijn experience bar nou verdwenen was, meer dan 10 dungeon clears na level 70 gedaan. Bij het eten nog een keer in m'n hoofd in m'n hoofd geschoten.
Even Wotlk besteld
hahaha lolquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:45 schreef Dibble het volgende:
Ik me vandaag een flink wezen afvragen waarom mijn experience bar nou verdwenen was, meer dan 10 dungeon clears na level 70 gedaan. Bij het eten nog een keer in m'n hoofd in m'n hoofd geschoten.
Even Wotlk besteld
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:45 schreef Dibble het volgende:
Even Wotlk besteld
Neeeeeeddddd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:18 schreef Ericjuh het volgende:
Blizzard houd niet van mij! 5x als tank instance gegaan en geen tanking items. Ga ik erin als healer.. dropt er gelijk een tanking item
Dit ken ik ook. Ik loop 15x UP HC binnen, en die tanksword dropt niet. De 16e keer dropt ie wel, en wordt ie door een Rogue geneed, en zijn need is 1 puntje hoger dan de mijnequote:Op donderdag 13 mei 2010 19:18 schreef Ericjuh het volgende:
Blizzard houd niet van mij! 5x als tank instance gegaan en geen tanking items. Ga ik erin als healer.. dropt er gelijk een tanking item
Daarom in het vervolg gewoon needen op alles wat je nodig hebt ongeacht class of spec.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit ken ik ook. Ik loop 15x UP HC binnen, en die tanksword dropt niet. De 16e keer dropt ie wel, en wordt ie door een Rogue geneed, en zijn need is 1 puntje hoger dan de mijne
Ik vraag om de reden van het needen, antwoordt ie met "it's better than my wep" (ok hij had een triest zwaardje, maar dan nog). Ik uitleggen dat ik het echt serieus nodig heb als tank, en wees hem op mijn lvl 77 (78?) questreward mace. Het mocht niet deren en meneer HS'te de dungeon uit. De keren hierna heb ik het zwaard niet meer zien droppen
Jamaaar dan heb je er geen zak aan als het item BoP isquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:56 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Daarom in het vervolg gewoon needen op alles wat je nodig hebt ongeacht class of spec.
Wat je nodig hebt he? Tanking sword op Rogue bv.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jamaaar dan heb je er geen zak aan als het item BoP is
Dit was nog voor het laatste lootsysteemquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:23 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wat je nodig hebt he? Tanking sword op Rogue bv.Als je het niet kan gebruiken kun je er ook niet op needen.
Damn, doe je goed. Death Knight zeker?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:43 schreef Blistering het volgende:
Begonnen om 0:00: 0/36000 Hated met Bloodsail Buccaneers, 2,5 uur later; 1k/12000 Honored met ze. Let the Insane games begin.
Weet niet waar die emoticon op slaat, maar had ff met m'n broer samen gegrind ja. De pvp actie was nog wel humor ook, van die lowbies die je proberen te ganken en af en toe een slecht gegearde main die denkt kans te maken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:45 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Damn, doe je goed. Death Knight zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |