quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:45 schreef Dibble het volgende:
Ik me vandaag een flink wezen afvragen waarom mijn experience bar nou verdwenen was, meer dan 10 dungeon clears na level 70 gedaan. Bij het eten nog een keer in m'n hoofd in m'n hoofd geschoten.
Even Wotlk besteld
hahaha lolquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:45 schreef Dibble het volgende:
Ik me vandaag een flink wezen afvragen waarom mijn experience bar nou verdwenen was, meer dan 10 dungeon clears na level 70 gedaan. Bij het eten nog een keer in m'n hoofd in m'n hoofd geschoten.
Even Wotlk besteld
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:45 schreef Dibble het volgende:
Even Wotlk besteld
Neeeeeeddddd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:18 schreef Ericjuh het volgende:
Blizzard houd niet van mij! 5x als tank instance gegaan en geen tanking items. Ga ik erin als healer.. dropt er gelijk een tanking item
Dit ken ik ook. Ik loop 15x UP HC binnen, en die tanksword dropt niet. De 16e keer dropt ie wel, en wordt ie door een Rogue geneed, en zijn need is 1 puntje hoger dan de mijnequote:Op donderdag 13 mei 2010 19:18 schreef Ericjuh het volgende:
Blizzard houd niet van mij! 5x als tank instance gegaan en geen tanking items. Ga ik erin als healer.. dropt er gelijk een tanking item
Daarom in het vervolg gewoon needen op alles wat je nodig hebt ongeacht class of spec.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit ken ik ook. Ik loop 15x UP HC binnen, en die tanksword dropt niet. De 16e keer dropt ie wel, en wordt ie door een Rogue geneed, en zijn need is 1 puntje hoger dan de mijne
Ik vraag om de reden van het needen, antwoordt ie met "it's better than my wep" (ok hij had een triest zwaardje, maar dan nog). Ik uitleggen dat ik het echt serieus nodig heb als tank, en wees hem op mijn lvl 77 (78?) questreward mace. Het mocht niet deren en meneer HS'te de dungeon uit. De keren hierna heb ik het zwaard niet meer zien droppen
Jamaaar dan heb je er geen zak aan als het item BoP isquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:56 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Daarom in het vervolg gewoon needen op alles wat je nodig hebt ongeacht class of spec.
Wat je nodig hebt he? Tanking sword op Rogue bv.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jamaaar dan heb je er geen zak aan als het item BoP is
Dit was nog voor het laatste lootsysteemquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:23 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wat je nodig hebt he? Tanking sword op Rogue bv.Als je het niet kan gebruiken kun je er ook niet op needen.
Damn, doe je goed. Death Knight zeker?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:43 schreef Blistering het volgende:
Begonnen om 0:00: 0/36000 Hated met Bloodsail Buccaneers, 2,5 uur later; 1k/12000 Honored met ze. Let the Insane games begin.
Weet niet waar die emoticon op slaat, maar had ff met m'n broer samen gegrind ja. De pvp actie was nog wel humor ook, van die lowbies die je proberen te ganken en af en toe een slecht gegearde main die denkt kans te maken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:45 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Damn, doe je goed. Death Knight zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |