Z'n adjudant denk ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:13 schreef Greys het volgende:
Heet zijn vrouw Harrie?
Jaquote:
Ja dat is ze ook idd zo te zien, daar op de achtergrond, minzaam glimlachend in heur uniform.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:17 schreef yvonne het volgende:
De minnares:
http://www.facebook.com/melissa.goede
Volgens mij staat ze hier ook:
http://www.rnw.nl/data/fi(...)ig%20ANP-9586566.jpg
Nee, niet een 'haal hier de onderste steen boven en schudt het net zolang tot ook Jan Smit er weer mee te maken heeft' topic, dat was er nog niet!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lieve y, hier waren gister al meerdere topics over.
Ha!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, niet een 'haal hier de onderste steen boven en schudt het net zolang tot ook Jan Smit er weer mee te maken heeft' topic, dat was er nog niet!
Jupquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:22 schreef RonaldV het volgende:
is dit haar op de achtergrond?
[ afbeelding ]
http://www.nufoto.nl/foto(...)op-veteranendag.html
Dat is NWS dearquote:
Ik denk dat die oren meebewegen tijdens de sexquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:27 schreef Netsplitter het volgende:
Volgens mij heeft ze wat in haar ogen zitten, ze kijkt zo benepen.
Zou zij hem......?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat die oren meebewegen tijdens de sex
Mevrouw is majoor bij de KLu dus. Leuke dame, daar wil ik ook wel voor in de houding staan!quote:
Huuuuuuuuu!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat die oren meebewegen tijdens de sex
Jack blijkbaar ook, met oor en alquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mevrouw is majoor bij de KLu dus. Leuke dame, daar wil ik ook wel voor in de houding staan! :&
Of elkaar lieve hapjes geven:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Huuuuuuuuu!
En ze hebben vast samen met vliegtuigjes gespeeld in bed.
Broemmm, broemmmmmmmmm!
[ afbeelding ]
Jummiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:32 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
tsja, dat is zover boven z'n stand, helemaal ongelijk kun je hem ook niet geven.
Balkenende leefde toen ook met Jan Smit mee!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, niet een 'haal hier de onderste steen boven en schudt het net zolang tot ook Jan Smit er weer mee te maken heeft' topic, dat was er nog niet!
Door het briljant spinnen ben ik voor team PvdA.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:26 schreef yvonne het volgende:
Harrie, het CDA en de Kerk verstoten Happy Jack, Jack komt tot inkeer, keert terug in de schoot van kerk, CDA en Harrie, is z'n verdere leven ongelukkig en Melissa verliest haar baan hierdoor.
Daarom: team Melissa.
De kerk en een dubbel moraal.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:36 schreef onzichtbare het volgende:
ja er ..... staat toch in de bijbel zij zult niet begeren ook niet de buurvrouw![]()
![]()
![]()
Zou jij ook niet zo grijnzen als je zo'n babe als minnares had?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:36 schreef Stofje het volgende:
Die eeuwige grijns van die man! Dat postuur van die man! Dat kapsel van die man! Volgens mij is hij alleen prominent CDA'er om Balkenende sex-appeal te geven.
Volgens mij is Hero weer bezig hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Door het briljant spinnen ben ik voor team PvdA.
Want die zitten hier natuurlijk gewoon achter.
Nee, er staat dat je niet moet begeren wat de buurman heeft!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:36 schreef onzichtbare het volgende:
ja er ..... staat toch in de bijbel zij zult niet begeren ook niet de buurvrouw![]()
![]()
![]()
Ik zou haast zeggen: zoals iedere CDA-er maar ik houd me inquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:42 schreef Pool het volgende:
Dus Jack heeft het liegen en mooie praatjes houden al die jaren geoefend tegen vrouwlief.Vandaar dat 'ie nu zo goed is. Van zijn hobby zijn werk gemaakt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:43 schreef ElectricEye het volgende:
O help, politicus blijkt mens. vreemdganger
Schokkend.
Nu ja, in Filosofie/Levensbeschouwing had je het bijvoorbeeld ook nog door kunnen trekken naar het zelfbedrog van gelovigen, maar dat gaat voor SHO misschien een tikkie te ver.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:43 schreef yvonne het volgende:
Ik zou haast zeggen: zoals iedere CDA-er maar ik houd me in
Ik ben ook mens, ga ik vreemd?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:43 schreef ElectricEye het volgende:
O help, politicus blijkt mens.
Schokkend.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een voorhoofd.quote:
Dan is het opeens logisch!quote:
<IF answer="YES" OR answer="JA" THEN affair="OK">quote:
Met een beetje mazzel gaat hij er een persconferentie over geven vanavondquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Balkenende leefde toen ook met Jan Smit mee!
Zou Balkenende of Jan al een telegram/sms/ aan Jack gestuurd hebben?
Neeeeeee, dat zit toch niet allemaal in die hoed op die foto in de OP?quote:
NBee johquote:
Nee, dat heb ik inmiddels begrepen. Jammer, het leek zo mooi.quote:
Ze is Engels, je spreekt dus van 'Herrie'.quote:
Hoe toepasselijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:03 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ze is Engels, je spreekt dus van 'Herrie'.
Helemaal uitgewoond door Jackie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:05 schreef yvonne het volgende:
Ja ja
http://webcache.googleusercontent.com/search?source=ig&hl=nl&rlz=&=&q=cache:http://twitter.com/MelissaGoede/status/4532833815&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
quote:
Kinky.quote:My brands Albert Heijn, Ben & Jerry's, Clinique, Hugo Boss, IWC, Marlies Dekkers, Moet & Chandon, Oilily, Prada, Rabobank, Rituals
Lelijke foto.quote:
Wel een echte Hyves/ internet slet foto!quote:
Albert Heijn! Wie vereenzelvigt zich er niet graag mee!quote:
De belofte dat ze hogerop zou komen denk ik eerder.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wel een echte Hyves/ internet slet foto!![]()
Zou ze het ook voor breezers hebben gedaan? Of hebben we hier te maken met een Champagne sletje!?!
Ze is al aardig hoog heurquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De belofte dat ze hogerop zou komen denk ik eerder.
Een carriereslet dus.
Denk dat dit haar carriere geen goed doet.quote:
Onderofficier!quote:
En zich dan aan die oren vast hebben gehouden?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Onderofficier!![]()
Heh-heh... Ik zei onder... officier! Zou ze ook bovenop gemogen hebben en zichzelf dan kirrend kapelmeester genoemd hebben?
Nou...als ik haar profielfoto zo zie, kunnen ze elkaar wel eens gevonden hebben door die oren!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
En zich dan aan die oren vast hebben gehouden?
Yihaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is natuurlijk ook zijn blanke duifje!quote:
Hihihihihiquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Huuuuuuuuu!
En ze hebben vast samen met vliegtuigjes gespeeld in bed.
Broemmm, broemmmmmmmmm!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:04 schreef yvonne het volgende:
Had ik maar iemand om van te houden
2 zachte oren om me heen
die mij altijd verbergen zouden
ik voel me zo verdomd alleen
Ik vraag me af of ze die oren plat-tapen zodra hij in de buurt van een helicopter komt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:30 schreef mariska87 het volgende:
Jack is ook ontzettend aantrekkelijk met zijn VTOL flappers. Zelfs als het JSF verhaal niet doorgaat is er in elk geval één iemand bij defensie die verticaal kan opstijgen.
Bronquote:Wat een verhaal van bewindsman Jack de Vries die er door zijn eigen vrouw uitgegooid is en nu moet slapen in de Frederikkazerne in Den Haag. Reden dat Jack er thuis uitgetrapt is heeft ermee te maken dat Jack al geruime tijd ook in het gazonnetje van adjudant Melissa Goede sproeit, en dat is natuurlijk niet netjes voor iemand die staat dat het gezin de hoeksteen is van de samenleving.
Melissa Goede zit ook op Twitter, maar heeft haar account snel op slot gezet, wat inhoudt dat alleen mensen haar Tweets kunnen lezen die haar toestemming hebben. Nu is daar natuurlijk die geweldige Google Cache en nu we weten dat zij en Jack het met elkaar doen komen haar Tweets toch in een heel ander daglicht te staan. Zoals “Zwaar vermoeid teruggekomen uit Hongarije, ‘t maximale uit de nacht gehaald in Budapest” of “Soms ken je iemand na een relatief korte tijd zo goed, dat je je afvraagt of je betrokkene in je vorig leven al vaak hebt ontmoet…”.
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik in zijn schoenen stondquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:53 schreef RonaldV het volgende:
De relatie is inmiddels beëindigd. (Nu.nl)
Zwak hoor.quote:De betrokken medewerkster is niet ontslagen maar heeft binnen Defensie versneld een andere functie gekregen, aldus een woordvoerster.
Terwijl zij eigenlijk niets anders gedaan heeft dan als vrijgezel een relatie aanknopen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zwak hoor.
Zij wel, maar de vreemdganger mag lekker blijven zitten waar die zit.
Met uitzondering van het blauwe (maat-)pak, kun je KLu uniformen niet als elegant omschrijven. Ze zitten wel heel lekker, maar heel ruim.quote:
Geen idee, misschien had ze iets in haar dijbeenzak zitten waardoor het bij haar strak zit. Ik zou 'r niet als chubby omschrijven iig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:17 schreef MikeyMo het volgende:
ja maar bij de mannen flubberen de broekspijpen en bij haar niet op die foto
Dat komt omdat vrouwen heupen hebben. Ze is niet superslank of zo gezien de andere foto's maar ze heeft een prima figuur.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:17 schreef MikeyMo het volgende:
ja maar bij de mannen flubberen de broekspijpen en bij haar niet op die foto
dat zeg isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:43 schreef Netsplitter het volgende:
Ze heeft wel lekkere heupen om goed beet te pakken van achteren.
"Eindelijk weer een leuk college achter de rug; een goed op de actualiteit gerichte les :-)"quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze die oren plat-tapen zodra hij in de buurt van een helicopter komt?
Dat kan anders nooit goed gaan toch? Een beetje wind en die man ligt 3 km. verder tegen het hekwerk.
Ow, ik zag deze nog net:
[..]
Bron
Neenee, de werkverhouding is geëindigd. Want ze heeft nu een andere functie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:53 schreef RonaldV het volgende:
De relatie ook want hij heeft "spijt" en wil het weer goed maken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Neenee, de werkverhouding is geëindigd. Want ze heeft nu een andere functie.
Het ging me meer om de dame op de achtergrond.quote:
Dan twittert Sara Kroos wel een leuke:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De relatie ook want hij heeft "spijt" en wil het weer goed maken.
Maw, dit neukertje is gepakt door de pers, op naar de volgende.
Nee, meneer de Vries ademt echt een hele exotische groente uit. Dhr. de Vries verdient een mevr. de Vries. Spruit zoekt spruit. Alleen is het ene spruitje op de hobbel. De kerk bidt voor ze en zo komt alles toch nog goed en leefden ze nog lang en nog iets.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Persoonlijk zou ik ook vreemdgaan als ik elke avond in bed moest bij zo'n belegen CDA-er als mevrouw de Vries. Ze is vast heel aardig en ook zeker niet lelijk te noemen maar brrrrrrr die spruitjeslucht.
Dat natuurlijk ook allemaal.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, meneer de Vries ademt echt een hele exotische groente uit. Dhr. de Vries verdient een mevr. de Vries. Spruit zoekt spruit. Alleen is het ene spruitje op de hobbel. De kerk bidt voor ze en zo komt alles toch nog goed en leefden ze nog lang en nog iets.
Heupen of geen heupen, ze is gek. Een relatie met een getrouwde man is vast spannend maar met hem, oh puh-lease.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:00 schreef DrMarten het volgende:
En net weer een spotje van Balkenende over respect en andere CDA onzin, ben benieuwd hoe dit valt binnen de partij.
Wel een lekker ding trouwens, ik begrijp die Jack wel
Bronquote:Premier: Relatie De Vries privé aangelegenheid
DEN HAAG - De relatie van demissionair staatssecretaris Jack de Vries van Defensie met een medewerker op zijn ministerie is „een privéaangelegenheid”. Dat zei premier Jan Peter Balkenende dinsdag in een reactie op de officiële verklaring die De Vries dinsdag liet uitgaan. „Hij heeft aangegeven dat hij tijd nodig heeft en dat respecteer ik”, aldus Balkenende over zijn partijgenoot.
De Vries erkende eerder dat hij al enige tijd problemen in zijn privésituatie heeft die zijn veroorzaakt door een relatie op de werkvloer. Enkele weken geleden is hij daarom uit huis gegaan. Om een oplossing te zoeken voor de ontstane situatie zal hij een stap terugdoen in zijn media- en campagneactiviteiten. Hij blijft wel doorwerken als staatssecretaris.
Die scharrel van McEars is vast weer de achternicht van de buurvrouw van de teckel van één van de drie J's.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:29 schreef yvonne het volgende:
Ah, daar is Balkenende al, het wachten is op Jantje Smit
Het zou echt briljant zijn als zij van oorsprong uit Volendam komt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Die scharrel van McEars is vast weer de achternicht van de buurvrouw van de teckel van één van de drie J's.
En zo komt het plaatje toch weer rond! Kunnen we de P8 weer van stal halen!
quote:
Balkenende?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat een zwakkeling is het toch ook.
Hij neemt wel de tijd om te reageren op die palingsnuiver maar hier maakt hij het zich veelste makkelijk van af.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Balkenende?
Ik ben ook geen fan van hem, maar wat had hij dán moeten zeggen?
Dat is het wel snapt omdat Melissa veul lekkerder is dan Harrie?
Denk dat jackears iets willen batsen met wat meer vleesch aan den botjes.quote:
Ja, dat vind ik dus écht belachelijk. Stop hem lekker ergens in een doofpot, hij ging vreemd, niet zij.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zwak hoor.
Zij wel, maar de vreemdganger mag lekker blijven zitten waar die zit.
Dat jullie dat nou gemist hebben.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:29 schreef yvonne het volgende:
Ah, daar is Balkenende al, het wachten is op Jantje Smit
http://www.defensie.nl/mi(...)airen_in_afghanistanquote:De Nederlandse militairen in Afghanistan zijn de afgelopen dagen verrast met een bezoek van Jan Smit. Met zijn aanwezigheid en optredens op de verschillende kampen wil Jan de Nederlandse militairen een hart onder de riem steken. "Ik ben ontzettend trots op onze jongens en meiden”, vertelt hij.
“Ik heb nu met eigen ogen kunnen zien wat Nederland voor de bevolking van Afghanistan betekent”. De zanger en zijn manager Jaap Buijs reisden mee met demissionair staatssecretaris Jack de Vries
quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:40 schreef Goodbye het volgende:
She´s a maneater
Maar begrijp ik nou goed uit het artikel dat de Telegraaf heeft geprobeerd informatie los te weken bij haar Hyves-vrienden?
Hoezo zijn dat geen alledaagse voorkeuren?quote:Melissa is een mooie dame met niet alledaagse voorkeuren. Ze houdt volgens haar Hyves-pagina op internet van de lingerie van Marlies Dekkers, drinkt graag Moët & Chandon-champagne en is dol op sashimi en sushi. Om fit te blijven doet de blondine aan spinning en bodypump. Haar beste Hyves-vrienden beschermen haar, nu de affaire op straat ligt. „Ik vind het vervelend iets te zeggen over hun relatie”, zegt een aantal van hen.
Subtiel! Zeg het met Hyves.quote:Zelf laat ze haar gevoel via de digitale snelweg spreken. Melissa plaatste gistermiddag het lied Bleeding Love van Leona Lewis op haar Hyves-pagina. Waarschijnlijk als reactie op het uitlekken van het nieuws.
Zegt mij meer over het niveau waar ze op is blijven steken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:11 schreef Xenomaniac het volgende:
Melissa heeft het vast erg gezellig op haar nieuwe werplek.
(dat alimentatie verhaal is ook erg sappig..)
Eigenlijk ben ik een heel gek, onalledaags mens!quote:Melissa is een mooie dame met niet alledaagse voorkeuren. Ze houdt volgens haar Hyves-pagina op internet van de lingerie van Marlies Dekkers, drinkt graag Moët & Chandon-champagne en is dol op sashimi en sushi. Om fit te blijven doet de blondine aan spinning en bodypump.
Het is wel de Telegraaf hè, alles gekker dan een Knorr Wereldmaaltijd is al exotisch. Sushi is helemaal elitair.quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoezo zijn dat geen alledaagse voorkeuren?OK, die rolladenetjesBH's zijn wat minder maar ook die zijn vrij populair dus zo bijzonder is het allemaal niet.
Ik lees overal alleen maar dat de werkrelatie beëindigd is.....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:53 schreef RonaldV het volgende:
Zij is overgeplaatst, dus ik denk dat hij op zoek moet naar een nieuw neukertje, behalve z'n vrouw.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lees overal alleen maar dat de werkrelatie beëindigd is.....
Ja, maar ze is aan de jet(quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:19 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik vind dat alimentatie verhaal vreemd.
Waarom wil je alimentatie als je zelf prima verdient en er geen kinderen in het spel zijn?
Dan is het toch bedankt voor het lachen en tot ziens?
Of ben ik nu dom?
Is ze nu bezig een sjekkie te draaien?quote:
Waterpijp.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ze nu bezig een sjekkie te draaien?
Want de afstanden in NL zijn zo groot dat hij haar niet meer kan bereiken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zij is overgeplaatst, dus ik denk dat hij op zoek moet naar een nieuw neukertje, behalve z'n vrouw.
Moët, Chanel, Sushi, Brandaris en Cartier.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ze nu bezig een sjekkie te draaien?
De Telegraaf is qua beeldredactie natuurlijk slim, en gaan hun eigen 'gag' met die foto niet verpesten door nog eens dubbelop te vermelden wat iedereen daar kan zien....quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:23 schreef Leandra het volgende:
Het valt me trouwens op dat de Telegraaf op de voorpagina wel een foto zet waarop de 2 dames naast elkaar lopen, maar helemaal niets zegt over de gelijkenissen tussen de dames.
eerlijk gezegd moet ik zeggen dat ik vrees dat die 10 jaar erder in het voordeel van zn huidige vrouw lijken uit te vallen... die ziet er nu zeker niet echt slecht uit, terwijl bij de jonge twintig-jarige nu al opvalt dat ze kennelijk toch niet de slankste is en ik betwijfel of ze over 10 jaar niet wat erbij zal krijgen.quote:Het zou me niets verbazen als Harriët er op haar 30 ongeveer zo uitzag als Melissa, en Melissa er over 10 jaar na het werpen van 2 kinderen uitziet als Harriët.
Mooi dat het halve internet meewerkt om die knakker strafvermindering te laten krijgen, "hij is immers door de maatschappij al veroordeeld". Doen al die vuyghaerts goed.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:54 schreef MikeyMo het volgende:
Bij Milly-moordernaar Sander Vreeswijk stond het net vol met picca's
Ik denk dat hij het wel uit z'n hoofd laat om haar nog eens te verblijden met een bezoekje en wipje.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want de afstanden in NL zijn zo groot dat hij haar niet meer kan bereiken?
Het wordt idd wel een beetje lastig als het gaat om tripjes naar het buitenland, hoewel ik niet verwacht dat Jack die de komende tijd nog ambtshalve gaat maken.
Melissa wellicht wel, maar ook die zou wel eens voor straf een bureaubaantje kunnen hebben.
En op teletekst, overal ondertussen denk ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:47 schreef utrecht1970 het volgende:
Nu op de telegraaf. Jack de Vries is afgetreden
Ook op Geenstijl, Spitsnieuws, en anderen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:47 schreef utrecht1970 het volgende:
Nu op de telegraaf. Jack de Vries is afgetreden
Story snapt het begrip werkrelatie niet?quote:Eerder schreef De Vries in een openbare verklaring dat 'de werkrelatie was beëindigd’. Daar zou echter niets van waar zijn. Sinds de ex-staatssecretaris door zijn vrouw het huis uit werd gezet is hij meerdere keren samen met zijn minnares gespot.
Ja, de werkrelatie is toch wel beeindigd?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:23 schreef Vogue het volgende:
Eerder schreef De Vries in een openbare verklaring dat 'de werkrelatie was beëindigd’. Daar zou echter niets van waar zijn. Sinds de ex-staatssecretaris door zijn vrouw het huis uit werd gezet is hij meerdere keren samen met zijn minnares gespot.
Nee.... het blijft allemaal moeilijk natuurlijk zodra er sprake is van een relatie in roddelkringen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Story snapt het begrip werkrelatie niet?
Of zij leggen het uit als "relatie op/via het werk".quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:24 schreef Copycat het volgende:
En dus begrijpen ze het begrip niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of zij leggen het uit als "relatie op/via het werk".
Ze denken vast ook dat er een 'werkbaby' van zou kunnen komen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee.... het blijft allemaal moeilijk natuurlijk zodra er sprake is van een relatie in roddelkringen.
Als je gehuwd bent dan krijg je een kind en als je niet getrouwd bent dan krijg je een "liefdesbaby".
Maar goed, kennelijk denken ze bij de Story dat het Melissa d'r werk was om met Jack te rommelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |