Z'n adjudant denk ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:13 schreef Greys het volgende:
Heet zijn vrouw Harrie?
Jaquote:
Ja dat is ze ook idd zo te zien, daar op de achtergrond, minzaam glimlachend in heur uniform.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:17 schreef yvonne het volgende:
De minnares:
http://www.facebook.com/melissa.goede
Volgens mij staat ze hier ook:
http://www.rnw.nl/data/fi(...)ig%20ANP-9586566.jpg
Nee, niet een 'haal hier de onderste steen boven en schudt het net zolang tot ook Jan Smit er weer mee te maken heeft' topic, dat was er nog niet!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lieve y, hier waren gister al meerdere topics over.
Ha!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, niet een 'haal hier de onderste steen boven en schudt het net zolang tot ook Jan Smit er weer mee te maken heeft' topic, dat was er nog niet!
Jupquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:22 schreef RonaldV het volgende:
is dit haar op de achtergrond?
[ afbeelding ]
http://www.nufoto.nl/foto(...)op-veteranendag.html
Dat is NWS dearquote:
Ik denk dat die oren meebewegen tijdens de sexquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:27 schreef Netsplitter het volgende:
Volgens mij heeft ze wat in haar ogen zitten, ze kijkt zo benepen.
Zou zij hem......?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat die oren meebewegen tijdens de sex
Mevrouw is majoor bij de KLu dus. Leuke dame, daar wil ik ook wel voor in de houding staan!quote:
Huuuuuuuuu!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat die oren meebewegen tijdens de sex
Jack blijkbaar ook, met oor en alquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mevrouw is majoor bij de KLu dus. Leuke dame, daar wil ik ook wel voor in de houding staan! :&
Of elkaar lieve hapjes geven:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Huuuuuuuuu!
En ze hebben vast samen met vliegtuigjes gespeeld in bed.
Broemmm, broemmmmmmmmm!
[ afbeelding ]
Jummiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:32 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
tsja, dat is zover boven z'n stand, helemaal ongelijk kun je hem ook niet geven.
Balkenende leefde toen ook met Jan Smit mee!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, niet een 'haal hier de onderste steen boven en schudt het net zolang tot ook Jan Smit er weer mee te maken heeft' topic, dat was er nog niet!
Door het briljant spinnen ben ik voor team PvdA.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:26 schreef yvonne het volgende:
Harrie, het CDA en de Kerk verstoten Happy Jack, Jack komt tot inkeer, keert terug in de schoot van kerk, CDA en Harrie, is z'n verdere leven ongelukkig en Melissa verliest haar baan hierdoor.
Daarom: team Melissa.
De kerk en een dubbel moraal.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:36 schreef onzichtbare het volgende:
ja er ..... staat toch in de bijbel zij zult niet begeren ook niet de buurvrouw![]()
![]()
![]()
Zou jij ook niet zo grijnzen als je zo'n babe als minnares had?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:36 schreef Stofje het volgende:
Die eeuwige grijns van die man! Dat postuur van die man! Dat kapsel van die man! Volgens mij is hij alleen prominent CDA'er om Balkenende sex-appeal te geven.
Volgens mij is Hero weer bezig hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Door het briljant spinnen ben ik voor team PvdA.
Want die zitten hier natuurlijk gewoon achter.
Nee, er staat dat je niet moet begeren wat de buurman heeft!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:36 schreef onzichtbare het volgende:
ja er ..... staat toch in de bijbel zij zult niet begeren ook niet de buurvrouw![]()
![]()
![]()
Ik zou haast zeggen: zoals iedere CDA-er maar ik houd me inquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:42 schreef Pool het volgende:
Dus Jack heeft het liegen en mooie praatjes houden al die jaren geoefend tegen vrouwlief.Vandaar dat 'ie nu zo goed is. Van zijn hobby zijn werk gemaakt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:43 schreef ElectricEye het volgende:
O help, politicus blijkt mens. vreemdganger
Schokkend.
Nu ja, in Filosofie/Levensbeschouwing had je het bijvoorbeeld ook nog door kunnen trekken naar het zelfbedrog van gelovigen, maar dat gaat voor SHO misschien een tikkie te ver.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:43 schreef yvonne het volgende:
Ik zou haast zeggen: zoals iedere CDA-er maar ik houd me in
Ik ben ook mens, ga ik vreemd?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:43 schreef ElectricEye het volgende:
O help, politicus blijkt mens.
Schokkend.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een voorhoofd.quote:
Dan is het opeens logisch!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |