Terwijl zij eigenlijk niets anders gedaan heeft dan als vrijgezel een relatie aanknopen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zwak hoor.
Zij wel, maar de vreemdganger mag lekker blijven zitten waar die zit.
Met uitzondering van het blauwe (maat-)pak, kun je KLu uniformen niet als elegant omschrijven. Ze zitten wel heel lekker, maar heel ruim.quote:
Geen idee, misschien had ze iets in haar dijbeenzak zitten waardoor het bij haar strak zit. Ik zou 'r niet als chubby omschrijven iig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:17 schreef MikeyMo het volgende:
ja maar bij de mannen flubberen de broekspijpen en bij haar niet op die foto
Dat komt omdat vrouwen heupen hebben. Ze is niet superslank of zo gezien de andere foto's maar ze heeft een prima figuur.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:17 schreef MikeyMo het volgende:
ja maar bij de mannen flubberen de broekspijpen en bij haar niet op die foto
dat zeg isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:43 schreef Netsplitter het volgende:
Ze heeft wel lekkere heupen om goed beet te pakken van achteren.
"Eindelijk weer een leuk college achter de rug; een goed op de actualiteit gerichte les :-)"quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze die oren plat-tapen zodra hij in de buurt van een helicopter komt?
Dat kan anders nooit goed gaan toch? Een beetje wind en die man ligt 3 km. verder tegen het hekwerk.
Ow, ik zag deze nog net:
[..]
Bron
Neenee, de werkverhouding is geëindigd. Want ze heeft nu een andere functie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:53 schreef RonaldV het volgende:
De relatie is inmiddels beëindigd. (Nu.nl)
De relatie ook want hij heeft "spijt" en wil het weer goed maken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Neenee, de werkverhouding is geëindigd. Want ze heeft nu een andere functie.
Het ging me meer om de dame op de achtergrond.quote:
Dan twittert Sara Kroos wel een leuke:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De relatie ook want hij heeft "spijt" en wil het weer goed maken.
Maw, dit neukertje is gepakt door de pers, op naar de volgende.
Nee, meneer de Vries ademt echt een hele exotische groente uit. Dhr. de Vries verdient een mevr. de Vries. Spruit zoekt spruit. Alleen is het ene spruitje op de hobbel. De kerk bidt voor ze en zo komt alles toch nog goed en leefden ze nog lang en nog iets.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Persoonlijk zou ik ook vreemdgaan als ik elke avond in bed moest bij zo'n belegen CDA-er als mevrouw de Vries. Ze is vast heel aardig en ook zeker niet lelijk te noemen maar brrrrrrr die spruitjeslucht.
Dat natuurlijk ook allemaal.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, meneer de Vries ademt echt een hele exotische groente uit. Dhr. de Vries verdient een mevr. de Vries. Spruit zoekt spruit. Alleen is het ene spruitje op de hobbel. De kerk bidt voor ze en zo komt alles toch nog goed en leefden ze nog lang en nog iets.
Heupen of geen heupen, ze is gek. Een relatie met een getrouwde man is vast spannend maar met hem, oh puh-lease.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |