Eigenlijk ben ik een heel gek, onalledaags mens!quote:Melissa is een mooie dame met niet alledaagse voorkeuren. Ze houdt volgens haar Hyves-pagina op internet van de lingerie van Marlies Dekkers, drinkt graag Moët & Chandon-champagne en is dol op sashimi en sushi. Om fit te blijven doet de blondine aan spinning en bodypump.
Het is wel de Telegraaf hè, alles gekker dan een Knorr Wereldmaaltijd is al exotisch. Sushi is helemaal elitair.quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoezo zijn dat geen alledaagse voorkeuren?OK, die rolladenetjesBH's zijn wat minder maar ook die zijn vrij populair dus zo bijzonder is het allemaal niet.
Ik lees overal alleen maar dat de werkrelatie beëindigd is.....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:53 schreef RonaldV het volgende:
De relatie is inmiddels beëindigd. (Nu.nl)
Zij is overgeplaatst, dus ik denk dat hij op zoek moet naar een nieuw neukertje, behalve z'n vrouw.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lees overal alleen maar dat de werkrelatie beëindigd is.....
Ja, maar ze is aan de jet(quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:19 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik vind dat alimentatie verhaal vreemd.
Waarom wil je alimentatie als je zelf prima verdient en er geen kinderen in het spel zijn?
Dan is het toch bedankt voor het lachen en tot ziens?
Of ben ik nu dom?
Is ze nu bezig een sjekkie te draaien?quote:
Waterpijp.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ze nu bezig een sjekkie te draaien?
Want de afstanden in NL zijn zo groot dat hij haar niet meer kan bereiken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zij is overgeplaatst, dus ik denk dat hij op zoek moet naar een nieuw neukertje, behalve z'n vrouw.
Moët, Chanel, Sushi, Brandaris en Cartier.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ze nu bezig een sjekkie te draaien?
De Telegraaf is qua beeldredactie natuurlijk slim, en gaan hun eigen 'gag' met die foto niet verpesten door nog eens dubbelop te vermelden wat iedereen daar kan zien....quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:23 schreef Leandra het volgende:
Het valt me trouwens op dat de Telegraaf op de voorpagina wel een foto zet waarop de 2 dames naast elkaar lopen, maar helemaal niets zegt over de gelijkenissen tussen de dames.
eerlijk gezegd moet ik zeggen dat ik vrees dat die 10 jaar erder in het voordeel van zn huidige vrouw lijken uit te vallen... die ziet er nu zeker niet echt slecht uit, terwijl bij de jonge twintig-jarige nu al opvalt dat ze kennelijk toch niet de slankste is en ik betwijfel of ze over 10 jaar niet wat erbij zal krijgen.quote:Het zou me niets verbazen als Harriët er op haar 30 ongeveer zo uitzag als Melissa, en Melissa er over 10 jaar na het werpen van 2 kinderen uitziet als Harriët.
Mooi dat het halve internet meewerkt om die knakker strafvermindering te laten krijgen, "hij is immers door de maatschappij al veroordeeld". Doen al die vuyghaerts goed.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:54 schreef MikeyMo het volgende:
Bij Milly-moordernaar Sander Vreeswijk stond het net vol met picca's
Ik denk dat hij het wel uit z'n hoofd laat om haar nog eens te verblijden met een bezoekje en wipje.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want de afstanden in NL zijn zo groot dat hij haar niet meer kan bereiken?
Het wordt idd wel een beetje lastig als het gaat om tripjes naar het buitenland, hoewel ik niet verwacht dat Jack die de komende tijd nog ambtshalve gaat maken.
Melissa wellicht wel, maar ook die zou wel eens voor straf een bureaubaantje kunnen hebben.
En op teletekst, overal ondertussen denk ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:47 schreef utrecht1970 het volgende:
Nu op de telegraaf. Jack de Vries is afgetreden
Ook op Geenstijl, Spitsnieuws, en anderen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:47 schreef utrecht1970 het volgende:
Nu op de telegraaf. Jack de Vries is afgetreden
Story snapt het begrip werkrelatie niet?quote:Eerder schreef De Vries in een openbare verklaring dat 'de werkrelatie was beëindigd’. Daar zou echter niets van waar zijn. Sinds de ex-staatssecretaris door zijn vrouw het huis uit werd gezet is hij meerdere keren samen met zijn minnares gespot.
Ja, de werkrelatie is toch wel beeindigd?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:23 schreef Vogue het volgende:
Eerder schreef De Vries in een openbare verklaring dat 'de werkrelatie was beëindigd’. Daar zou echter niets van waar zijn. Sinds de ex-staatssecretaris door zijn vrouw het huis uit werd gezet is hij meerdere keren samen met zijn minnares gespot.
Nee.... het blijft allemaal moeilijk natuurlijk zodra er sprake is van een relatie in roddelkringen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Story snapt het begrip werkrelatie niet?
Of zij leggen het uit als "relatie op/via het werk".quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:24 schreef Copycat het volgende:
En dus begrijpen ze het begrip niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of zij leggen het uit als "relatie op/via het werk".
Ze denken vast ook dat er een 'werkbaby' van zou kunnen komen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee.... het blijft allemaal moeilijk natuurlijk zodra er sprake is van een relatie in roddelkringen.
Als je gehuwd bent dan krijg je een kind en als je niet getrouwd bent dan krijg je een "liefdesbaby".
Maar goed, kennelijk denken ze bij de Story dat het Melissa d'r werk was om met Jack te rommelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |