Beste Neroje,quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:18 schreef Neroje het volgende:
Beste Ensaf,
Hoeveel bier moet ik vanavond drinken? Ik kan morgen in principe heel de dag uitslapen...
Groetjes!
Hoi DevilsWhore,quote:
Beste BerryFR,quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:21 schreef BerryFR het volgende:
Beste Ensaf,
Wat wordt het thema van het nieuwe nummer van rinus?
Beste Flashbag,quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:22 schreef Flashbag het volgende:
Beste Ensaf,
Wat is er dan op het middelpunt van het universum![]()
Antwoord met pic graag
Groetjes Flashbag!
Beste BP,quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:23 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Hoi Ensaf,
Heel goed. Devilswhore PMt me wel eens haar fantasieen.
Wat nu?
Groentjes,
BP
Beste Devilswhore,quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lieve Ensaf,
Ze hadden geen zwarte, wil je geen wit?
Kusje
Besete Pirania,quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:26 schreef PiRANiA het volgende:
Beste Ensaf,
Mag ik hier een TVP plaatsen?
Je hoort het Devilswhore!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:34 schreef Ensaf het volgende:
Beste BP,
In dat geval zit er nog maar één ding op voor je: Wachten tot zij de eerste stap zet!
Beste Flashbag,quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:44 schreef Flashbag het volgende:
Beste Ensaf
Zijn die eendjes van universeel rubber gemaakt of nep rubber
Flashbag
Beste MYV,quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:45 schreef MYV het volgende:
Beste ensaf, ik heb een prothese vinger en die zit nu vast in mijn kont.
Wat nu?
Beste Straalman,quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:51 schreef Straalman het volgende:
Almachtig orakel Ensaf,
Ik heb maandag examens en ik heb nog niet geleerd. Wat moet ik doen?
Met vriendelijke groeten,
Straalman
Beste DiegoRibasdaCunha,quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:37 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Beste Ensaf,
Hoe gaat het met jou?
Groetjes,
Beste EnemyRock,quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:41 schreef EnemyRock het volgende:
Lieve Ensaf,
Ik zit met een dilemma, en jij moet mij helpen.
Pics?
Hoogachtend,
Schattebout.
Nee. Ik wil alleen Ensaf.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:32 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Hoi DevilsWhore,
Ik ben geen kloon. Ik ben BP. Neuk me.
Groentjes,
BP
Lieve Ensaf,quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:34 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste BerryFR,
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat Rinus niet alleen een actueel maatschappelijk vraagstuk wil behandelen, maar ook zijn visie gaat geven op de zin van het leven en de rol van de moderne geëmancipeerde vrouw daarin! Kortom, het sluit perfect aan bij zijn eerdere hits.
Dat wordt dus genieten!
[..]
Beste Flashbag,
Het middelpunt van het universum bestaat uit, overigens net als de meeste sterren buiten ons zonnestelsel, rubberen eendjes!
[ afbeelding ]
[..]
Beste BP,
In dat geval zit er nog maar één ding op voor je: Wachten tot zij de eerste stap zet!
Geduld is een schone zaak, heb er vertrouwen in!
[..]
Beste Devilswhore,
Tuurlijk! Dan kan ik die mooi gebruiken voor het hardlopen!
[..]
Besete Pirania,
Jij altijd!
KOOOOOOOOOOOS!
Beste DiegoRibasdaCunha,quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:37 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Beste Ensaf,
Hoe gaat het met jou?
Groetjes,
Beste Schattebout,quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:41 schreef EnemyRock het volgende:
Lieve Ensaf,
Ik zit met een dilemma, en jij moet mij helpen.
Pics?
Hoogachtend,
Schattebout.
Beste Devilswhore,quote:Op zondag 16 mei 2010 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lieve Ensaf,
Waar kan ik ze dan afleveren?
Kusje
Lieve Ensaf,quote:Op zondag 16 mei 2010 15:44 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste DiegoRibasdaCunha,
Ik mag niet klagen! 't Zonnetje schijnt, een verfrissend windje, beetje Giro kijken, gaat prima zo!
[..]
Beste Schattebout,
Bij deze een paar pics voor je:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je er blij mee bent!
[..]
Beste Devilswhore,
In 058 natuurlijk!
Genot!
Beste BroodjePindakaas,quote:Op zondag 16 mei 2010 16:58 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Hoi Ensaf,
DevilsWhore wil je neuken. Wil je ook met haar neuken?
Groentjes,
BroodjePindakaas
Beste Poo,quote:Op zondag 16 mei 2010 17:15 schreef poo het volgende:
Hoi Ensaf.
Ik moet nog 8 weken tot de zomervakantie maar ik heb heul geen zin meer![]()
Aan de andere kant wil ik geen achterstand oplopen dus niks doen heeft geen zin![]()
Hoe kan ik weer zin maken?
Groetjens!
Beste Devilswhore,quote:Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lieve Ensaf,
Waar moet ik precies zijn in 058? Mijn PM staat open voor je
Kusje
Beste Superdrufus,quote:Op maandag 17 mei 2010 00:15 schreef superdrufus het volgende:
Beste Ensaf,
Zegen mij met u kennis,
Ik heb voor dinsdag huiswerk,
Kan jij dat voor mij maken ?
http://studiegids.uva.nl/web/uva/2009_2010/nl/c/2636.html
Het gaat over dit vak.
Beste 2cv,quote:Op maandag 17 mei 2010 00:21 schreef 2cv het volgende:
Beste Ensaf,
Hoe kan ik het beste mijn kont afvegen ?
Groetjes van 2cv
Beste Kikopuz,quote:Op maandag 17 mei 2010 04:00 schreef Kikopuz het volgende:
Beste Ensaf,
Wat is de winnende lottonummer van volgende maand?
Kikopuz
Beste Flashbag,quote:Op maandag 17 mei 2010 08:21 schreef Flashbag het volgende:
Beste Ensaf,
Ik ben op stage en heb m'n baard niet geschoren. Wat moet ik nu?
Flashbag
Beste Vincent,quote:Op maandag 17 mei 2010 12:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Beste Ensaf,
Is een baard niet doorgaans hetgeen je van je gezicht af scheert? Is het derhalve niet onmogelijk om je baard te scheren?
A dio!
Vincent.
Beste ThaTim,quote:Op maandag 17 mei 2010 17:58 schreef ThaTim het volgende:
Beste Ensaf,
mijn eindexamen Nederlands (vwo) is vandaag goed gegaan. Een voldoende heb ik in de pocket.
Zal ik de rest nu rustig aan doen of niet? Morgen heb ik Latijn, wat zeer kansloos wordt.
Zal ik voor de 4,5 of de 6 op mijn eindlijst gaan?
Of in andere woorden: 'n 1.8,3.8 of 5.8?
alvast dank,
ThaTim
Beste Pinkerton,quote:Op maandag 17 mei 2010 22:03 schreef Pinkerton het volgende:
Beste Ensaf,
Ik wil nou al maanden van mijn bilbaard af, maar ik weet niet hoe
Kan jij me advies geven hoe ik te werk moet gaan?
B.v.d.
Pinkerton
Eentje. Het moet wel een beetje leuk blijven immers.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:41 schreef Beach het volgende:
Ensaf, moet ik zaterdag met allebei zoenen of slechts met eentje?
Welke moet ik dan nemenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:43 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Eentje. Het moet wel een beetje leuk blijven immers.
Beste Madridista,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:48 schreef Madridista het volgende:
Beste Ensaf.
ik ben 18 jaar oud. Maar Havo 4. Ik wil naar een middelbare school om mijn diploma te behalen. Geen avondschool. Kan dat?
Beste Madridista,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:04 schreef Madridista het volgende:
Beste Ensaf,
Bedankt voor uw advies!
Weet u ook waarom Real Madrid ook dit jaar naast de prijzen gegrepen hebben?
Lieve Ensaf,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:32 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste BroodjePindakaas,
Wat is dat, neuken?
[..]
Beste Poo,
Ik zou je natuurlijk kunnen adviseren om alles uit te stellen, om het in de zomervakantie te doen. Maar je geeft zelf al aan dat je er wel zin voor wilt krijgen. Kortom: die zin is er al! Je hoeft alleen maar eerlijk tegen jezelf te zijn om te weten wat je moet gaan doen.
En om je een concreet advies te geven: Gesel elke avond van een dag waarop je niets voor school gedaan hebt tien maal. Wil het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.
[..]
Beste Devilswhore,
Inne vrijheidswijk weest wel!
[..]
Beste Superdrufus,
Natuurlijk wil ik dat voor je maken! Daar is dit topic immers voor! Ik vraag enkel een onkostenvergoeding, dat wordt zo te zien alleen voor de boeken al ¤ 85,-, er vanuit gaande dat de sylabus gratis is.
[..]
Beste 2cv,
Van voor naar achter. Niet van achter naar voren, dan kan het nog een smerige boel worden.
[..]
Beste Kikopuz,
Dat is 19. Maar ik ga je niet vertellen van welke loterij, het moet immers een beetje spannend blijven. Anders had je net zo goed voor je geld kunnen werken.
Ohh, Wijze Ensafquote:Beste Superdrufus,
Natuurlijk wil ik dat voor je maken! Daar is dit topic immers voor! Ik vraag enkel een onkostenvergoeding, dat wordt zo te zien alleen voor de boeken al ¤ 85,-, er vanuit gaande dat de sylabus gratis is.
Beste Ensaf,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:32 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste BroodjePindakaas,
Wat is dat, neuken?
Wat is een erecte penis?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:47 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Beste Ensaf,
Neuken is met een erecte penis een vrouw betreden via haar vagina.
Groentjes,
BroodjePindakaas
Beste Flashbag,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:26 schreef Flashbag het volgende:
Beste Ensaf,
Mijn stem is weg gelopen naar spanje ! Moet ik hem achterna ?
Liefs Flashbag
Beste Devilwhore,quote:
Beste Superdrufes,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:03 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ohh, Wijze Ensaf
Dat hoeft al niet meer, al ingeleverd.
Wel een paar lekkere wijven daar op school.
Dus beste Ensaf kunt u mij meehelpen met de vraag:
Hoe heet dat liedje dat Dumm Dum Dumm DUMMmm Dummmm gaat ?
Beste Antooon-Janus van-hier-tot-Gunterstein,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bovenstebeste Ensaf,
Beantwoord jij eigenlijk standaard met de naam waarmee de vraag ondertekend wordt, of kijk je ook naar de username?
Voorts wil ik weten wat jij als meest ideale telefoon spelletje ziet om te spelen terwijl je op je werk zit te poepen?
Adios,
Antooon-Janus van-hier-tot-Gunterstein.
Beste ThaTim,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:12 schreef ThaTim het volgende:
Beste Ensaf,
Antwoord is natuurlijk D. Dat wist ik al. Betekent dat ik voor de 4.5 gegaan ben. volgens mij heb ik rond de 4 gehaald, (3.8 was nodig) dus dat haal ik net![]()
Nu 2 daagjes luieren voor Geschiedenis of beginnen met de andere vakken?
Bovenin was een [/quote] weggevallen.quote:
Beste BroodjePindakaas,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:47 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Beste Ensaf,
Neuken is met een erecte penis een vrouw betreden via haar vagina.
Groentjes,
BroodjePindakaas
Da's een penis die overeind staat.quote:
Beste Ugjerke,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:08 schreef Ugjerke het volgende:
Beste ensaf,
Ik moet plassen. Wat nu?
Groetjes,
Hoi
Beste Pinkerton,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:55 schreef Pinkerton het volgende:
Beste Ensaf,
Bedankt voor het advies over de bilbaard. Het is nu rond mijn bilstreek letterlijk en figuurlijk zo glad als een babybilletje. Ik hoop dat je tijd hebt, want ik heb nog wat advies nodig:
Aanstaande donderdag ben ik jarig, en word ik 20 jaar oud. Nu vraag ik me af of het in Nederland of andere landen toegestaan is om op je 20e verjaardag een staatsgreep te doen? Ik heb dit altijd al eens willen doen, en mijn 20e verjaardag lijkt me de dag bij uitstek.
B.v.d.
Pinkerton
Beste LaPantoffelFabuleux,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:03 schreef LaPantoffelFabuleux het volgende:
Beste Ensaf,
Ik weet geen ondertitel en signature, heb jij leuke ideeën?
Lieve Ensaf,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:46 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste Flashbag,
Jazeker! Stemmen is een grondrecht, het zou zonde zijn om er niet gebruik van te maken. Zorg dat je 'm voor 9 juni terug hebt!
[..]
Beste Devilwhore,
Lijkt me een puik plan!
[..]
Beste Superdrufes,
Mooi dat het al geregeld is!
Wat het liedje betreft: ik heb een paar mogelijkheden op een rijtje gezeet.
Beste Ensaf,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:02 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste Pinkerton,
Ik ben blij dat ik je van dienst heb kunnen zijn! Een zachte bilstreek is een waardevol bezit!
Nederland kent niet echt een traditie van staatsgrepen, en al helemaal niet van staatsgrepen door jonge lieden. We zullen onze blik dus buiten onze landsgrenzen moeten leggen.
En wat dat betreft heb ik denk ik wel een geschikt gebied voor je gevonden: Griekenland. Het land is een grote puinhoop, dus er is behoefte aan een sterke leider. Daarnaast zou je niet de eerste zijn die er op 20-jarige leeftijd de macht greep. Toen Phillipus in 336 voor Christus vermoord werd wist Alexander de Grote op dezelfde leeftijd de macht te grijpen!
Ik heb vast even voor je gezocht, en dit lijkt mij de meest geschikte vlucht:
[ afbeelding ]
Het betreft hier uiteraard een enkeltje.
Veel succes gewenst!
En laat je het even weten als je succes geboekt hebt?
Beste Devilswhore,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lieve Ensaf,
Neem je dan je spatel mee, en sla je me dan op mijn kont daarmee, zodat ik een mooie afdruk krijg?
Kusje
Beste Pinkterton,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:40 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Beste Ensaf,
Wederom blijkt je advies goud waard te zijn. Het is namelijk zo dat ik al een vakantie naar Griekenland geboekt heb. Wellicht iets na mijn verjaardag, maar rond de vakantieperiode zijn er natuurlijk een hoop Nederlandse jongeren aanwezig, dus ik kan waarschijnlijk op grote steun rekenen. Een verlaatte verjaardagsactie is natuurlijk ook geen taboe meer in 2010. Nu is natuurlijk de tweede vraag hoe ik mijn staatsgreep het beste uit kan voeren. Zijn er punten waar ik op moet letten, en is het een goed idee om er een persoonljke touch aan te geven?
B.v.d.
Pinkerton
Սիրելի Jmsls,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:46 schreef Jmsls het volgende:
Beste Ensaf,
դուք գիտեք, թե ինչ է սա նշանակում?
Ok, bedankt voor het antwoordquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:09 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Սիրելի Jmsls,
Ես չգիտեմ, թե ինչ է դա նշանակում. Ես չեմ խոսում հայերեն.
Beste MuffinKillerzz,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:27 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Beste Ensaf,
Ik wil een nieuw land stichten waar kan ik dat het beste doen.
Groeten MuffinKillerzz
Graag gedaan!quote:
Beste Flashbag,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:38 schreef Flashbag het volgende:
Lieve Ensaf,
Mijn oma heeft geen kontgat meer en stoma's zijn uit de mode, Wat moet ze doen ?
Flashbag
Beste Jmsls,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:51 schreef Jmsls het volgende:
Beste Ensaf,
Iemand bood mijn aan om een stukje Siberie voor ¤1,50- te kopen, moet ik het doen of niet en heeft het misschien voordelen en nadelen?
Beste Gezicht,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:37 schreef Gezicht het volgende:
Beste Ensaf,
Een heel vervelend figuur heeft een aantal off-topic posts gemaakt in de Limburg reeks in Stad & Streek. Ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken, moet ik een TR maken?
Gr. Gezicht
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:03 schreef LaPantoffelFabuleux het volgende:
Beste Ensaf,
Ik weet geen ondertitel en signature, heb jij leuke ideeën?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:08 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste LaPantoffelFabuleux,
Het is vooral belangrijk dat je iets vindt dat bij jezelf past. Nu heb ik bij jou niet veel meer om op af te gaan behalve je naam, dus om maar enkele suggesties te geven voor een ondertitel:Best fabuleus Geen pantoffeldier Lekker warm in de winter Aanbevolen door Ghandi Geen slipper
Of voor een handtekening:Een goed passende pantoffel is een waardevol bezit Un chausson est une chaussure d'intérieur à la texture douce et légère. Les chaussons peuvent être formés comme des chaussures (le pied s'insère par le haut) ou peuvent ne pas avoir de talon (le pied se glisse par derrière dans le chausson). Adolf Hitler met pantoffels aan, dat zou toch een mal gezicht zijn!
Ik heb in de verkeerde richting geveegd ! Wat nu ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:32 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste 2cv,
Van voor naar achter. Niet van achter naar voren, dan kan het nog een smerige boel worden.
Beste 2cv,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb in de verkeerde richting geveegd ! Wat nu ?
Beste Dynd,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:09 schreef Dynd het volgende:
Beste Ensaf,
Zou je dit bericht ook lezen als ik een eend was?
Hartelijk bedankt,
Dynd
Beste Alexxxx,quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Lieve Ensaf, er moet meer Genot in de TTs komen op fok. Houd je daar met deel 3 rekening mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Beste Madridista,quote:Op woensdag 19 mei 2010 03:06 schreef Madridista het volgende:
Beste Ensaf,
Heeft u een baan? Zo ja? Dan zou ik u aanraden een uitkering te nemen om lekker te kunnen fokken op de kosten van de domme belastingbetaler!
Dat is makkelijker voor u
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:31 schreef ThaTim het volgende:
Beste Ensaf,
hoewel ik weet dat je graag op je privacy gesteld bent, ben ik erachter gekomen wat je ware identiteit is.
1. Je bent een held
2. Je bent wijs.
3. Je bent voor Cambuur.
Als ik zo denk, kan het niet anders zijn dat je....
[ afbeelding ]
WILFRED GENEE BENT!Beste ThaTim,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een messcherpe analyse. Ik heb hem een paar keer doorgelezen, en ben ook tot de conclusie dat het toch bijna niet anders kan dan dat ik inderdaad Wilbert Genen ben!¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:17 schreef ThaTim het volgende:
Wilfred Genee he, wel goed typen...Ah ja die bedoelde ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
Maar hoe kom ik daar danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste MuffinKillerzz,
Op een ander planeet ligt het meest voor de hand. Op aarde is het meeste territorium al geclaimd en wordt het lastig om internationale erkenning te krijgen voor het gebied dat je claimt.
[..]
Graag gedaan!
[..]
Beste Flashbag,
Je zou haar eens mee kunnen nemen naar de Bingo, of kijk eens of er niet een leuk partycentrum in de buurt is waar jullie Oud-Hollandsche spelletjes kunnen spelen!
Met een ruimteschip.quote:
Beste Alexxx,quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Beste Ensaf,
Waarom noemen je vrienden je 'geitenbeffer' sinds je laatste bezoek aan de kinderboerderij naast de Blauwe Golf?
Beste Tochweerhenk,quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:39 schreef tochweerhenk het volgende:
Beste oom Donald Ensaf,
Kan ik oversteken?
M.V.G Tochweerhenk.
Maar kom ik dan aan een ruimte schipquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:12 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Met een ruimteschip.
Dúh.
[..]
Beste Alexxx,
Da's een afkorting:
Genot
En
Iten,
Tehearre
En
Net
Bútenspoarich
Eins
Folle
Frysker
En
Rjochtfeardiger
Je zult begrijpen, we hadden al een slokje op toen ik die bijnaam kreeg.
Beste Jmsls,quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:08 schreef Jmsls het volgende:
Beste Ensaf,
Blijf je met dit topic doorgaan tot het doodbloedt?
Je krijgt een KuDo en een extra fobonotering voor deze harde lach in deze stille kamerquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:12 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste Alexxx,
Da's een afkorting:
Genot
En
Iten,
Tehearre
En
Net
Bútenspoarich
Eins
Folle
Frysker
En
Rjochtfeardiger
Je zult begrijpen, we hadden al een slokje op toen ik die bijnaam kreeg.
Beste Solaire,quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:15 schreef solaire het volgende:
Beste Ensaf
Wie gaat de huidige Giro d'Italia winnen?
Al met NASA gebeld? Of ESA anders? Toon wat initiatief man!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:16 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Maar kom ik dan aan een ruimte schip
Ik weet hun telefoon nummer nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:25 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Al met NASA gebeld? Of ESA anders? Toon wat initiatief man!
Bêste Tochweerhenk,quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Ensaf,
kru morion deriestelen? ok stamel nete poef? kruttebollen ergske?
Kumbes Tochweerhenk
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je krijgt een KuDo en een extra fobonotering voor deze harde lach in deze stille kamer
(202) 358-0000, maar wel eerst even de landencode van de VS draaien.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:26 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Ik weet hun telefoon nummer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |