Beste Alexxxx,quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Lieve Ensaf, er moet meer Genot in de TTs komen op fok. Houd je daar met deel 3 rekening mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Beste Madridista,quote:Op woensdag 19 mei 2010 03:06 schreef Madridista het volgende:
Beste Ensaf,
Heeft u een baan? Zo ja? Dan zou ik u aanraden een uitkering te nemen om lekker te kunnen fokken op de kosten van de domme belastingbetaler!
Dat is makkelijker voor u
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:31 schreef ThaTim het volgende:
Beste Ensaf,
hoewel ik weet dat je graag op je privacy gesteld bent, ben ik erachter gekomen wat je ware identiteit is.
1. Je bent een held
2. Je bent wijs.
3. Je bent voor Cambuur.
Als ik zo denk, kan het niet anders zijn dat je....
[ afbeelding ]
WILFRED GENEE BENT!Beste ThaTim,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een messcherpe analyse. Ik heb hem een paar keer doorgelezen, en ben ook tot de conclusie dat het toch bijna niet anders kan dan dat ik inderdaad Wilbert Genen ben!¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:17 schreef ThaTim het volgende:
Wilfred Genee he, wel goed typen...Ah ja die bedoelde ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
Maar hoe kom ik daar danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste MuffinKillerzz,
Op een ander planeet ligt het meest voor de hand. Op aarde is het meeste territorium al geclaimd en wordt het lastig om internationale erkenning te krijgen voor het gebied dat je claimt.
[..]
Graag gedaan!
[..]
Beste Flashbag,
Je zou haar eens mee kunnen nemen naar de Bingo, of kijk eens of er niet een leuk partycentrum in de buurt is waar jullie Oud-Hollandsche spelletjes kunnen spelen!
Met een ruimteschip.quote:
Beste Alexxx,quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Beste Ensaf,
Waarom noemen je vrienden je 'geitenbeffer' sinds je laatste bezoek aan de kinderboerderij naast de Blauwe Golf?
Beste Tochweerhenk,quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:39 schreef tochweerhenk het volgende:
Beste oom Donald Ensaf,
Kan ik oversteken?
M.V.G Tochweerhenk.
Maar kom ik dan aan een ruimte schipquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:12 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Met een ruimteschip.
Dúh.
[..]
Beste Alexxx,
Da's een afkorting:
Genot
En
Iten,
Tehearre
En
Net
Bútenspoarich
Eins
Folle
Frysker
En
Rjochtfeardiger
Je zult begrijpen, we hadden al een slokje op toen ik die bijnaam kreeg.
Beste Jmsls,quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:08 schreef Jmsls het volgende:
Beste Ensaf,
Blijf je met dit topic doorgaan tot het doodbloedt?
Je krijgt een KuDo en een extra fobonotering voor deze harde lach in deze stille kamerquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:12 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste Alexxx,
Da's een afkorting:
Genot
En
Iten,
Tehearre
En
Net
Bútenspoarich
Eins
Folle
Frysker
En
Rjochtfeardiger
Je zult begrijpen, we hadden al een slokje op toen ik die bijnaam kreeg.
Beste Solaire,quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:15 schreef solaire het volgende:
Beste Ensaf
Wie gaat de huidige Giro d'Italia winnen?
Al met NASA gebeld? Of ESA anders? Toon wat initiatief man!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:16 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Maar kom ik dan aan een ruimte schip
Ik weet hun telefoon nummer nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:25 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Al met NASA gebeld? Of ESA anders? Toon wat initiatief man!
Bêste Tochweerhenk,quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Ensaf,
kru morion deriestelen? ok stamel nete poef? kruttebollen ergske?
Kumbes Tochweerhenk
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je krijgt een KuDo en een extra fobonotering voor deze harde lach in deze stille kamer
(202) 358-0000, maar wel eerst even de landencode van de VS draaien.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:26 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Ik weet hun telefoon nummer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |