Beste Flashbag,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:26 schreef Flashbag het volgende:
Beste Ensaf,
Mijn stem is weg gelopen naar spanje ! Moet ik hem achterna ?
Liefs Flashbag
Beste Devilwhore,quote:
Beste Superdrufes,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:03 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ohh, Wijze Ensaf
Dat hoeft al niet meer, al ingeleverd.
Wel een paar lekkere wijven daar op school.
Dus beste Ensaf kunt u mij meehelpen met de vraag:
Hoe heet dat liedje dat Dumm Dum Dumm DUMMmm Dummmm gaat ?
Beste Antooon-Janus van-hier-tot-Gunterstein,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bovenstebeste Ensaf,
Beantwoord jij eigenlijk standaard met de naam waarmee de vraag ondertekend wordt, of kijk je ook naar de username?
Voorts wil ik weten wat jij als meest ideale telefoon spelletje ziet om te spelen terwijl je op je werk zit te poepen?
Adios,
Antooon-Janus van-hier-tot-Gunterstein.
Beste ThaTim,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:12 schreef ThaTim het volgende:
Beste Ensaf,
Antwoord is natuurlijk D. Dat wist ik al. Betekent dat ik voor de 4.5 gegaan ben. volgens mij heb ik rond de 4 gehaald, (3.8 was nodig) dus dat haal ik net![]()
Nu 2 daagjes luieren voor Geschiedenis of beginnen met de andere vakken?
Bovenin was een [/quote] weggevallen.quote:
Beste BroodjePindakaas,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:47 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Beste Ensaf,
Neuken is met een erecte penis een vrouw betreden via haar vagina.
Groentjes,
BroodjePindakaas
Da's een penis die overeind staat.quote:
Beste Ugjerke,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:08 schreef Ugjerke het volgende:
Beste ensaf,
Ik moet plassen. Wat nu?
Groetjes,
Hoi
Beste Pinkerton,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:55 schreef Pinkerton het volgende:
Beste Ensaf,
Bedankt voor het advies over de bilbaard. Het is nu rond mijn bilstreek letterlijk en figuurlijk zo glad als een babybilletje. Ik hoop dat je tijd hebt, want ik heb nog wat advies nodig:
Aanstaande donderdag ben ik jarig, en word ik 20 jaar oud. Nu vraag ik me af of het in Nederland of andere landen toegestaan is om op je 20e verjaardag een staatsgreep te doen? Ik heb dit altijd al eens willen doen, en mijn 20e verjaardag lijkt me de dag bij uitstek.
B.v.d.
Pinkerton
Beste LaPantoffelFabuleux,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:03 schreef LaPantoffelFabuleux het volgende:
Beste Ensaf,
Ik weet geen ondertitel en signature, heb jij leuke ideeën?
Lieve Ensaf,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:46 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste Flashbag,
Jazeker! Stemmen is een grondrecht, het zou zonde zijn om er niet gebruik van te maken. Zorg dat je 'm voor 9 juni terug hebt!
[..]
Beste Devilwhore,
Lijkt me een puik plan!
[..]
Beste Superdrufes,
Mooi dat het al geregeld is!
Wat het liedje betreft: ik heb een paar mogelijkheden op een rijtje gezeet.
Beste Ensaf,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:02 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste Pinkerton,
Ik ben blij dat ik je van dienst heb kunnen zijn! Een zachte bilstreek is een waardevol bezit!
Nederland kent niet echt een traditie van staatsgrepen, en al helemaal niet van staatsgrepen door jonge lieden. We zullen onze blik dus buiten onze landsgrenzen moeten leggen.
En wat dat betreft heb ik denk ik wel een geschikt gebied voor je gevonden: Griekenland. Het land is een grote puinhoop, dus er is behoefte aan een sterke leider. Daarnaast zou je niet de eerste zijn die er op 20-jarige leeftijd de macht greep. Toen Phillipus in 336 voor Christus vermoord werd wist Alexander de Grote op dezelfde leeftijd de macht te grijpen!
Ik heb vast even voor je gezocht, en dit lijkt mij de meest geschikte vlucht:
[ afbeelding ]
Het betreft hier uiteraard een enkeltje.
Veel succes gewenst!
En laat je het even weten als je succes geboekt hebt?
Beste Devilswhore,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lieve Ensaf,
Neem je dan je spatel mee, en sla je me dan op mijn kont daarmee, zodat ik een mooie afdruk krijg?
Kusje
Beste Pinkterton,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:40 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Beste Ensaf,
Wederom blijkt je advies goud waard te zijn. Het is namelijk zo dat ik al een vakantie naar Griekenland geboekt heb. Wellicht iets na mijn verjaardag, maar rond de vakantieperiode zijn er natuurlijk een hoop Nederlandse jongeren aanwezig, dus ik kan waarschijnlijk op grote steun rekenen. Een verlaatte verjaardagsactie is natuurlijk ook geen taboe meer in 2010. Nu is natuurlijk de tweede vraag hoe ik mijn staatsgreep het beste uit kan voeren. Zijn er punten waar ik op moet letten, en is het een goed idee om er een persoonljke touch aan te geven?
B.v.d.
Pinkerton
Սիրելի Jmsls,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:46 schreef Jmsls het volgende:
Beste Ensaf,
դուք գիտեք, թե ինչ է սա նշանակում?
Ok, bedankt voor het antwoordquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:09 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Սիրելի Jmsls,
Ես չգիտեմ, թե ինչ է դա նշանակում. Ես չեմ խոսում հայերեն.
Beste MuffinKillerzz,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:27 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Beste Ensaf,
Ik wil een nieuw land stichten waar kan ik dat het beste doen.
Groeten MuffinKillerzz
Graag gedaan!quote:
Beste Flashbag,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:38 schreef Flashbag het volgende:
Lieve Ensaf,
Mijn oma heeft geen kontgat meer en stoma's zijn uit de mode, Wat moet ze doen ?
Flashbag
Beste Jmsls,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:51 schreef Jmsls het volgende:
Beste Ensaf,
Iemand bood mijn aan om een stukje Siberie voor ¤1,50- te kopen, moet ik het doen of niet en heeft het misschien voordelen en nadelen?
Beste Gezicht,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:37 schreef Gezicht het volgende:
Beste Ensaf,
Een heel vervelend figuur heeft een aantal off-topic posts gemaakt in de Limburg reeks in Stad & Streek. Ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken, moet ik een TR maken?
Gr. Gezicht
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:03 schreef LaPantoffelFabuleux het volgende:
Beste Ensaf,
Ik weet geen ondertitel en signature, heb jij leuke ideeën?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:08 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste LaPantoffelFabuleux,
Het is vooral belangrijk dat je iets vindt dat bij jezelf past. Nu heb ik bij jou niet veel meer om op af te gaan behalve je naam, dus om maar enkele suggesties te geven voor een ondertitel:Best fabuleus Geen pantoffeldier Lekker warm in de winter Aanbevolen door Ghandi Geen slipper
Of voor een handtekening:Een goed passende pantoffel is een waardevol bezit Un chausson est une chaussure d'intérieur à la texture douce et légère. Les chaussons peuvent être formés comme des chaussures (le pied s'insère par le haut) ou peuvent ne pas avoir de talon (le pied se glisse par derrière dans le chausson). Adolf Hitler met pantoffels aan, dat zou toch een mal gezicht zijn!
Ik heb in de verkeerde richting geveegd ! Wat nu ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:32 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste 2cv,
Van voor naar achter. Niet van achter naar voren, dan kan het nog een smerige boel worden.
Beste 2cv,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb in de verkeerde richting geveegd ! Wat nu ?
Beste Dynd,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:09 schreef Dynd het volgende:
Beste Ensaf,
Zou je dit bericht ook lezen als ik een eend was?
Hartelijk bedankt,
Dynd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |