quote:Op maandag 10 mei 2010 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn honderdste topic dat ik in deze reeks geopend heb.
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Mijn honderdste topic dat ik in deze reeks geopend heb.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 mei 2010 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Mijn honderdste topic dat ik in deze reeks geopend heb.
Ja. Een niet-officiele website die vraagt om inloggegevens is hoe dan ook fake/louche/onbetrouwbaar.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:14 schreef L.no het volgende:
http://www.voor-jou-en-mij.com
dit is een phishing site eh?
Ja manquote:
Hij kan zo bij Lété aan de slag, denk ik zo.quote:
Godver.. een vriendin van me stuurt non-stop bullshit van dit.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja. Een niet-officiele website die vraagt om inloggegevens is hoe dan ook fake/louche/onbetrouwbaar.
Lekkere vriendin heb je dan.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Godver.. een vriendin van me stuurt non-stop bullshit van dit.
Dan zou ik eens een babbeltje met haar gaan maken of d'r mails (neem aan dat het mails zijn) direct naar de spambak laten sturenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:21 schreef L.no het volgende:
[..]
handig...quote:Op maandag 10 mei 2010 20:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Waar?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij kan zo bij Lété aan de slag, denk ik zo.
Inderdaad.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:23 schreef The_Dean het volgende:
"Die Dion lijkt ook een loslopende vuilniszak."
Bazenopmerking![]()
Je hebt al een vriendin, dus je hoeft daar niet te gaan staan.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:24 schreef The_Dean het volgende:
Ik schoffel momenteel ook, zegt dat ook wat over mij?
Ja, ik heb haar deze week al een mail gestuurd met uitgebreid alle mailtjes, msn berichten wat die rotzooi bevat, maar geen reply gekregen.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan zou ik eens een babbeltje met haar gaan maken of d'r mails (neem aan dat het mails zijn) direct naar de spambak laten sturen
Dat mensen uberhaupt nog in dat soort sites trappen
Soms zou ik het wel eens willen proberen, kijken of na het voorstellen meteen alle 30 wegdrukkenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt al een vriendin, dus je hoeft daar niet te gaan staan.
Kan het me wel enigzins voorstelen. Deze dude valt nog mee, maar er zijn mensen bijquote:
Gewoon doen.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Soms zou ik het wel eens willen proberen, kijken of na het voorstellen meteen alle 30 wegdrukken
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Soms zou ik het wel eens willen proberen, kijken of na het voorstellen meteen alle 30 wegdrukken
Dan gaat het geheid lukkenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Zou wel een prestatie zijn om ze alle 30 al na de eerste ronde weg te hebben.
![]()
Moet je jezelf in het Fries voor gaan stellen.
Ja, die ja.quote:
Jaa! die zocht ik!quote:
Geen ideequote:Op maandag 10 mei 2010 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer gaan we je daar zien?
QFTquote:Op maandag 10 mei 2010 20:36 schreef Bootje84 het volgende:
Mensen die in die "geheim bericht" - bullshit trappen
Internet afnemen zeg ik je!
Jawelquote:
Áls Dean meedoet, dan moeten wij met jou een contract maken dat jij het ook gaat doen. Anders komt er een smoesje.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Áls Dean meedoet, dan moeten wij met jou een contract maken dat jij het ook gaat doen. Anders komt er een smoesje.
Ze ziet er best leuk uit, maar ik ga Luctorren!!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag ik dan geen Luctortje doen?
Kan ik natuurlijk altijd nog doen als ik een match overhoud.![]()
![]()
Lol!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag ik dan geen Luctortje doen?
Kan ik natuurlijk altijd nog doen als ik een match overhoud.![]()
![]()
Zou wel een stunt zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze ziet er best leuk uit, maar ik ga Luctorren!!
*rent weg
Dat is ook weer zo.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Lol!
Maar dan is de reden waarom je daar uberhuapt gaat weg.
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:12 schreef jna het volgende:
"Nou ga je date maar halen!"
- Nee....
"Waarom niet?"
- Kijk hoe ver ik dan moet lopen...
- Nee....
"Waarom niet?"
- Nee....
"Waarom niet?"
Jazekerquote:
Downloaden IN de browser? Wowquote:Op maandag 10 mei 2010 21:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jazeker
Er zit zelfs torrent ondersteuning in Opera
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jazeker
Er zit zelfs torrent ondersteuning in Opera
Dus torrents downloaden in je browser? Echt?quote:
Jaquote:
Ja dushi.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus torrents downloaden in je browser? Echt?
Komt gewoon in de lijst van "downloads" te staan en je moet ff de poort instellen en het werktquote:Op maandag 10 mei 2010 21:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus torrents downloaden in je browser? Echt?
Dienquote:
L.no!quote:
De torrents of de browser zelf?quote:
Zelfde als de gewone clientquote:
Bne je nu in frankrijk of ben je allang terug.quote:
En die sneltoetsenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:47 schreef L.no het volgende:
[..]
De torrents of de browser zelf?
De browser is zeker snel.
Zeker een aanrader, ik ben enkele dagen terug overgestapt uit nieuwsgierigheid en ben echt tevredenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:49 schreef Etcetera het volgende:
Misschien moet ik Opera toch nog maar een keer proberen
Jij snapt het.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En die sneltoetsen
Vooral met de muis
http://help.opera.com/Windows/10.53/nl/mouse.html
Het enige waar ik aan moet wennen is het openen van een link in een nieuwe tab. Dat was ctrl + klik en is nu shift + klik. Ook dat snelkeuze scherm isquote:
Waarom gebruik je niet je scrollwieltje van je muis? Je kan daarmee het ook klikken.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het enige waar ik aan moet wennen is het openen van een link in een nieuwe tab. Dat was ctrl + klik en is nu shift + klik. Ook dat snelkeuze scherm is
Ik had eerst iets van 10 startpagina's en nu nog maar 5 + 5 websites in de snelkeuze
Je hebt widgets met Opera alleen heb ik die nog nooit gebruikt.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Maar als je torrents upload (ja ja mag niet blah blah) wordt je browser dan niet zwaar
En ik gebruik nogal wat addons met FF, kan dat ook met Opera?
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:49 schreef Etcetera het volgende:
Misschien moet ik Opera toch nog maar een keer proberen
Natuurlijk wordt het zwaar, maar dat geldt voor iedere software dat torrents gebruikt. Omdat de browser meer doet dan alleen torrents downloaden/uploaden is het wat zwaarder. Logisch lijkt me.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Maar als je torrents upload (ja ja mag niet blah blah) wordt je browser dan niet zwaar
En ik gebruik nogal wat addons met FF, kan dat ook met Opera?
- Nee....
"Waarom niet?"
40 min te laatquote:
teen (18+) en dan zit er nog wel iets tussen, maar daar is volgens mij geen caterogie voor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:18 schreef Etcetera het volgende:
Kan iemand me iets uitleggen? Je hebt de categorie jailbait, de categorie milf, maar wat zit er tussenin? 'ilf' ?
Niks. Je bent zeker fan van hokjesdenken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:18 schreef Etcetera het volgende:
Kan iemand me iets uitleggen? Je hebt de categorie jailbait, de categorie milf, maar wat zit er tussenin? 'ilf' ?
In dit geval is het wel makkelijkquote:
Het was super leuk en gezellig. Ik mis het een beetje nu.quote:
U rang?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien dat Bootje dat weet.
Lekker rustigquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:58 schreef PieterBas het volgende:
ik zit blijkbaar morgen alleen op mijn afdeling.
Die grens hóeft er niet te zijn..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:18 schreef Etcetera het volgende:
Je hebt nog van die gekke die op GILF vallen....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die grens hóeft er niet te zijn..
Jailbait kán ook MILF zijn.. Dus waarom 3 zones?
Die hebben meer ervaring, hè.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je hebt nog van die gekke die op GILF vallen....![]()
![]()
![]()
op zo'n oude fiets wil je het toch niet lerenquote:
Hoe meer mannen op een GILF vallen, hoe meer jailbaits/milfs jij krijgt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
op zo'n oude fiets wil je het toch niet leren![]()
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoe meer mannen op een GILF vallen, hoe meer jailbaits/milfs jij krijgt.
I know, I know, maar dat is wel een voordeel toch?quote:
Man, al bijna oma'squote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:35 schreef PieterBas het volgende:
Ik wou zeggen ik heb liever een vrouw van mijn eigen leeftijd, maaruh die kunnen inderdaad ook MILF zijn
Theorie zou het kunnenquote:
Omdat je toch ook vrouwen hebt die onder geen van de 2 eerste categorieen vallen maar wel lekker zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die grens hóeft er niet te zijn..
Jailbait kán ook MILF zijn.. Dus waarom 3 zones?
Misschien vallen ze onder de categorie 'hot chicks' of iets vergelijkbaars. Daar hoeft niet persé een afkorting voor te zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat je toch ook vrouwen hebt die onder geen van de 2 eerste categorieen vallen maar wel lekker zijn
Daar ging het toch eigenlijk al over?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, laten we het daar maar helemaal niet over hebben
Over kutjes?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ging het toch eigenlijk al over?
jailbait/milf dat gaat vast niet over of je er mee wilt praten.quote:
Zie je wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:39 schreef PieterBas het volgende:
Het gaat hier toch eigenlijk altijd over kutjes?
PB, wat een woordkeuze! Ik schrik ervan!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:39 schreef PieterBas het volgende:
Het gaat hier toch eigenlijk altijd over kutjes?
pics?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:02 schreef L.no het volgende:
Zojuist een grote aquarium gekocht voor mijn visjes.Byebye mini-vissenkom.
Die komen nog. Na al die moeite om ze erin te stoppen wil ik even gaan eten en rusten. Luiheid ftw.quote:
je moet natuurlijk nog wel op je roots letten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Die komen nog. Na al die moeite om ze erin te stoppen wil ik even gaan eten en rusten. Luiheid ftw.
Juist!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je moet natuurlijk nog wel op je roots letten.
Dat ik anoniem gebeld werd. Bij mijn telefoon komt er dan in beeld: "privaat belt"quote:
Dus al ik jou zou bellen met mijn huistelefoon, dan neem je het niet op.quote:
Als er dan geen telefoonnummer in beeld komt niet nee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus al ik jou zou bellen met mijn huistelefoon, dan neem je het niet op.
Dat is alles?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ik anoniem gebeld werd. Bij mijn telefoon komt er dan in beeld: "privaat belt"
Gastquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als er dan geen telefoonnummer in beeld komt niet nee.
Dat is niet lief.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als er dan geen telefoonnummer in beeld komt niet nee.
Zo vaak word ik niet gebeld anders.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:36 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is alles?
Beetje [twitter] he?![]()
Alhoewel, zo krijgen we de sc wel snel vol. Hup, iedereen posten als zijn of haar telefoon gaat!
Waarschijnlijk omdat ik die persoon toch niet ken, en dus kan ik me niet voorstellen dat ik die persoon wil spreken.quote:
Moet je maar gewoon met nummer bellen.quote:
Ik ben juist altijd nieuwsgierig als mn telefoon gaat en ik zie "geblokkeerd"quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik die persoon toch niet ken, en dus kan ik me niet voorstellen dat ik die persoon wil spreken.
Dat gaat dus niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je maar gewoon met nummer bellen.
Niet te vaak op die knop drukken, straks kom je dan ook weer in de telefoongidsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet.Of dacht je dat je het met een knop niet meer geheim kan bellen?
Ja, de drama.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:42 schreef jna het volgende:
[..]
Niet te vaak op die knop drukken, straks kom je dan ook weer in de telefoongids
Ja MAAARRRRR misschien was het iemand anders.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:46 schreef L.no het volgende:
Meestal zijn het van de spammers die privé bellen om je met allerlei abonnementen aan willen smeren.
Idd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ja MAAARRRRR misschien was het iemand anders.
Het was vast een chick die stiekem verliefd op Luctor is en zn stem wilt horen
En daarom neem ik die privé-bellers dus niet op.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:46 schreef L.no het volgende:
Meestal zijn het van de spammers die privé bellen om je met allerlei abonnementen aan willen smeren.
Geen idee, maar sommige zien er wel sexy uit.quote:
Niks aan de hand hierquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:14 schreef L.no het volgende:
Wat een baggerweer. Het is verdomme mei en het lijkt alsof het oktober is.
En sommigen dramatisch fout.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee, maar sommige zien er wel sexy uit.
Jup, nu duurt het net zo lang als de uitzending zelf.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:14 schreef L.no het volgende:
Wat een baggerweer. Het is verdomme mei en het lijkt alsof het oktober is.
inderdaad.quote:
quote:Jup, nu duurt het net zo lang als de uitzending zelf.
Ongetwijfeld, maar dit vind ik al niet kunnen.quote:
Dat zet hij nu voort.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:20 schreef L.no het volgende:
Whehe, hij is in zijn vorig leven een slaaf geweest.
Ja, ik hoorde het.quote:
Een aantal maar.. een kleine aantal.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het.
En voor een aantal te klein.
Als ze friesland horen drukken ze meteen allemaal wegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dean komt niet uit Rotterdam.
Dat misschien wel inderdaad. Want dat ligt te ver weg.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:25 schreef jna het volgende:
[..]
Als ze friesland horen drukken ze meteen allemaal weg
Ik mis het posten met alt+shift+s, is daar geen snelkoppeling voorquote:
Houden jij en Dean daar ook van?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
alt + shift + s?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mis het posten met alt+shift+s, is daar geen snelkoppeling voor
En verder: het is snel, die widgets zijn wel tof, het is best overzichtelijk maar ik weet nog niet of ik er aan kan wennen
Jaquote:
Volgens mij is er eeen andere combo voor. Ik heb geen idee welke, want ik gebruik het nooit. Mja, succes verder ermee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mis het posten met alt+shift+s, is daar geen snelkoppeling voor
En verder: het is snel, die widgets zijn wel tof, het is best overzichtelijk maar ik weet nog niet of ik er aan kan wennen
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Houden jij en Dean daar ook van?Wil je het echt weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Dat is even wennen idd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:44 schreef Etcetera het volgende:
Puntje van lichtelijke RAAAAAAAAGGGGE is dat als je quickquote, de cursor niet rechts van de laatste ] staat maar links
Nooit geweten dat die combo er was.quote:
Waarschijnlijk niet.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:56 schreef Etcetera het volgende:
Hmm het wil dus met shift + esc + 2 maar dat vind ik niet zo handig
Ik kán het je vertellen hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die combo er was.![]()
[..]
Waarschijnlijk niet.
Bij dezequote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die combo er was.![]()
Vast wel, maar nu geen zin in prutsenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je die sneltoets niet wijzigen ergens?
Waarom kan ik niet normaal grapjes erover maken? Ik ging het niet daadwerkelijk vertellen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het wel kan raden hoor![]()
Ik heb wel een vermoeden inderdaad.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het wel kan raden hoor![]()
Jouw vraag is sowieso apart.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden inderdaad.
knop van fokroulette?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:16 schreef jna het volgende:
Sinds wanneer staat die fokroulette knop bovenaan? Zeker al 6 weken ofzo?Ik zie het nu pas
Waar kijk jij mee johquote:
Al een tijdje ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:16 schreef jna het volgende:
Sinds wanneer staat die fokroulette knop bovenaan? Zeker al 6 weken ofzo?Ik zie het nu pas
oh daar?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waar kijk jij mee johBovenaan, Frontpage | Forum | Weblog balk enzo
Nog een goede reden om PVV te stemmenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:34 schreef Bootje84 het volgende:
Kutturken.. Heb ik vorig jaar, 31 augustus een gouden ring gekocht, is die nu al gebroken
Ding is niet eens dun
nee. Is dat leuk?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:37 schreef jna het volgende:
Hebben jullie het filmpje van Trots op NL al gezien?
Daar heeft dit niets mee verandert hoor...quote:
Zelfs de PVV wordt democratischquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daar heeft dit niets mee verandert hoor...
Ergens heeft ze wel een punt.quote:
GAST...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ergens heeft ze wel een punt.
Maar hoe gaat ze dat allemaal financieren.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:56 schreef PieterBas het volgende:
Rita.. als je het volk bang wil maken.. vraag George Bush en Fox maar even op advies...
Dit is behoorlijk hilarisch![]()
Met een vlak-tax van 25%.. Ik weet niet waar ze het over heeft, maar ik heb toch anders vandaag toch gelezen dat elke euro in de zorg gestoken wordt... 1,13 euro oplevert.. Een rendement van 13%quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ergens heeft ze wel een punt.
Maar hoe gaat ze dat allemaal financieren.
Ben het eens hoor.. Sommige dingen in Nederland zijn te gek voor woorden..quote:
Klopt toch dat mensen die hun eigendommen beschermen in de boeien worden geslagen, dat dat raar is.quote:
Zelfs de criminelen waren blank... hoera van integratiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:00 schreef jna het volgende:
Was ik trouwens de enige die het opviel dat er geen 1 donker persoon te zien is?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zelfs de criminelen waren blank getint... hoera van integratie![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:00 schreef jna het volgende:
Was ik trouwens de enige die het opviel dat er geen 1 donker persoon te zien is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |