quote:Op maandag 10 mei 2010 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn honderdste topic dat ik in deze reeks geopend heb.
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Mijn honderdste topic dat ik in deze reeks geopend heb.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 mei 2010 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Mijn honderdste topic dat ik in deze reeks geopend heb.
Ja. Een niet-officiele website die vraagt om inloggegevens is hoe dan ook fake/louche/onbetrouwbaar.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:14 schreef L.no het volgende:
http://www.voor-jou-en-mij.com
dit is een phishing site eh?
Ja manquote:
Hij kan zo bij Lété aan de slag, denk ik zo.quote:
Godver.. een vriendin van me stuurt non-stop bullshit van dit.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja. Een niet-officiele website die vraagt om inloggegevens is hoe dan ook fake/louche/onbetrouwbaar.
Lekkere vriendin heb je dan.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Godver.. een vriendin van me stuurt non-stop bullshit van dit.
Dan zou ik eens een babbeltje met haar gaan maken of d'r mails (neem aan dat het mails zijn) direct naar de spambak laten sturenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:21 schreef L.no het volgende:
[..]
handig...quote:Op maandag 10 mei 2010 20:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Waar?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij kan zo bij Lété aan de slag, denk ik zo.
Inderdaad.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:23 schreef The_Dean het volgende:
"Die Dion lijkt ook een loslopende vuilniszak."
Bazenopmerking![]()
Je hebt al een vriendin, dus je hoeft daar niet te gaan staan.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:24 schreef The_Dean het volgende:
Ik schoffel momenteel ook, zegt dat ook wat over mij?
Ja, ik heb haar deze week al een mail gestuurd met uitgebreid alle mailtjes, msn berichten wat die rotzooi bevat, maar geen reply gekregen.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan zou ik eens een babbeltje met haar gaan maken of d'r mails (neem aan dat het mails zijn) direct naar de spambak laten sturen
Dat mensen uberhaupt nog in dat soort sites trappen
Soms zou ik het wel eens willen proberen, kijken of na het voorstellen meteen alle 30 wegdrukkenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt al een vriendin, dus je hoeft daar niet te gaan staan.
Kan het me wel enigzins voorstelen. Deze dude valt nog mee, maar er zijn mensen bijquote:
Gewoon doen.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Soms zou ik het wel eens willen proberen, kijken of na het voorstellen meteen alle 30 wegdrukken
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Soms zou ik het wel eens willen proberen, kijken of na het voorstellen meteen alle 30 wegdrukken
Dan gaat het geheid lukkenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Zou wel een prestatie zijn om ze alle 30 al na de eerste ronde weg te hebben.
![]()
Moet je jezelf in het Fries voor gaan stellen.
Ja, die ja.quote:
Jaa! die zocht ik!quote:
Geen ideequote:Op maandag 10 mei 2010 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer gaan we je daar zien?
QFTquote:Op maandag 10 mei 2010 20:36 schreef Bootje84 het volgende:
Mensen die in die "geheim bericht" - bullshit trappen
Internet afnemen zeg ik je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |