SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco
[ Bericht 4% gewijzigd door belsen op 22-05-2010 13:31:02 ]
Smaken verschillen!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:19 schreef godthatmadecoffee het volgende:
Dan mis je een hoop leuke dingen zeg!
Hou ik allemaal niet van.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:24 schreef kreuk050 het volgende:
Felixa wat dacht je van de XX in de tent? Of Kyteman? Of the temper trap??
Dat doe ik dit keer ook maar, heb heel het vorige topic gemist. Kom er net pas achter dat ze 2 weken terug nieuwe namen hebben toegevoegd.quote:
Oh ja, moet ik ook eens doen eigenlijkquote:Op maandag 10 mei 2010 19:28 schreef godthatmadecoffee het volgende:
Ben al flink aan het inluisteren. De kleine bandjes die ik nog niet kenden lijken steeds meer de moeite waard om te bekijken.
En LCD Soundsystem, Porcupine Tree, Florence & the Machine...quote:Op maandag 10 mei 2010 19:24 schreef kreuk050 het volgende:
Felixa wat dacht je van de XX in de tent? Of Kyteman? Of the temper trap??
Hou op..ik krijg teveel zinquote:Op maandag 10 mei 2010 19:32 schreef superjojo het volgende:
[..]
En LCD Soundsystem, Porcupine Tree, Florence & the Machine...
Ja, dat welquote:
Dat zullen de enige 2 zijn die ik in de tent ga zien, de rest trekt me niet of staan betere namen tegenover.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:32 schreef superjojo het volgende:
[..]
Porcupine Tree, Florence & the Machine...
Ja deze dus als enige op de zondag in de marquee.quote:
Reken maar op minimaal 2,5 uurquote:Op maandag 10 mei 2010 20:52 schreef TJLinden het volgende:
Het zal toch niet echt 3 uur Green Day worden? (alsjeblieft niet zeg...)
Daar moet toch nog wel een act bij komen?
Ik vrees het niet, 2,5 uur zullen ze zeker wel halen, daar is geen ruimte meer voor een andere act.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:52 schreef TJLinden het volgende:
Het zal toch niet echt 3 uur Green Day worden? (alsjeblieft niet zeg...)
Daar moet toch nog wel een act bij komen?
Had er geen last van met coldplay, die mochten van mij nog wel even doorgaan. Metallica speelde ook een behoorlijk lange set volgens mij. Alleen Green Day boeit mij niet zo heel erg en daarom hoeft het van mij ook geen 2,5/3 uur te duren. Maar wie weet is het geweldig.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:22 schreef MaJo het volgende:
2,5 uur vind ik wel erg lang voor een festival, volgens mij speelde coldplay vorig jaar twee uur, en dat is echt lang.
Al mag arcade fire zo 3 uur spelen
Iemand achter me in de trein eet een vietnamese loempia, nu krijg ik nog meer zin in Werchter!
Dat gevoel heb ik telkens als ik langs een wafelkraam komquote:Op maandag 10 mei 2010 21:22 schreef MaJo het volgende:
Iemand achter me in de trein eet een vietnamese loempia, nu krijg ik nog meer zin in Werchter!
Als we dezelfde taferelen krijgen als bij dit optreden komen we de tijd we door.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Had er geen last van met coldplay, die mochten van mij nog wel even doorgaan. Metallica speelde ook een behoorlijk lange set volgens mij. Alleen Green Day boeit mij niet zo heel erg en daarom hoeft het van mij ook geen 2,5/3 uur te duren. Maar wie weet is het geweldig.
Mooi hè, die OP zoquote:Op maandag 10 mei 2010 19:26 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat doe ik dit keer ook maar, heb heel het vorige topic gemist. Kom er net pas achter dat ze 2 weken terug nieuwe namen hebben toegevoegd.
begrijp me niet verkeerd, coldplay had van mij ook langer gemogen maar ik vond het voor een festival wel een erg lang optreden. Bij Lowlands is 1,5 uur lang en 2 uur krijgen alleen afsluiters. Een optreden van 3 uur heb ik overigens bijna nog nooit meegemaakt, ook niet in een tour. 3 uur op een festival lijkt me daarom uitgesloten. Of staat er 3 uur waarin de wisseling van de bands inclusief is? De opbouw en afbouw duurt minstens een half uur dus als dat in die tijd inbegrepen is zal green day hooguit twee uur spelen. 3 uur lijkt mij echt teveel...quote:Op maandag 10 mei 2010 21:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Had er geen last van met coldplay, die mochten van mij nog wel even doorgaan. Metallica speelde ook een behoorlijk lange set volgens mij. Alleen Green Day boeit mij niet zo heel erg en daarom hoeft het van mij ook geen 2,5/3 uur te duren. Maar wie weet is het geweldig.
Als je kijkt naar het schema staan ze ook gewoon 3 uur lang ingepland. Lowlands en Werchter kan je wat dat betreft ook niet vergelijken, ik vind het juist de charme van Werchter dat bands gewoon 2 uur spelen, bij Lowlands hoef je daar inderdaad niet mee aan te komen. En naar wat ik begreep speelt Green Day altijd een lange set.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd, coldplay had van mij ook langer gemogen maar ik vond het voor een festival wel een erg lang optreden. Bij Lowlands is 1,5 uur lang en 2 uur krijgen alleen afsluiters. Een optreden van 3 uur heb ik overigens bijna nog nooit meegemaakt, ook niet in een tour. 3 uur op een festival lijkt me daarom uitgesloten. Of staat er 3 uur waarin de wisseling van de bands inclusief is? De opbouw en afbouw duurt minstens een half uur dus als dat in die tijd inbegrepen is zal green day hooguit twee uur spelen. 3 uur lijkt mij echt teveel...
dat is ook juist gaaf vind ikquote:Op maandag 10 mei 2010 22:16 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het schema staan ze ook gewoon 3 uur lang ingepland. Lowlands en Werchter kan je wat dat betreft ook niet vergelijken, ik vind het juist de charme van Werchter dat bands gewoon 2 uur spelen, bij Lowlands hoef je daar inderdaad niet mee aan te komen. En naar wat ik begreep speelt Green Day altijd een lange set.
Ik vind het ook erg lang, maar ja, waarom staan ze dan zo lang ingepland vraag ik me dan weer af. Het liefst zie ik er persoonlijk nog een stevige dans act achteraan komen en dat zij maar 2 uur spelenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is ook juist gaaf vind ikmaar er is wel een verschil tussen 2 en 3 uur. Volgens mij is de enige die ik ooit 3 uur heb zien spelen bob dylan, en ik ben naar veel concerten geweest. Bijvoorbeeld radiohead en R.E.M. komen niet eens aan die tijd. Daarom lijkt het me onwaarschijnlijk
Daft Punkquote:Op maandag 10 mei 2010 22:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg lang, maar ja, waarom staan ze dan zo lang ingepland vraag ik me dan weer af. Het liefst zie ik er persoonlijk nog een stevige dans act achteraan komen en dat zij maar 2 uur spelen
Band of Horses is zo saai live, meest mislukte optreden waar ik ben geweest dit jaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:25 schreef godthatmadecoffee het volgende:
Band of Horses op lowlands. Die wil ik ook zien op RW en anders dan moet ik ook maar een kaartje voor LL kopen.Via Marktplaats ofzo
Dan hoop ik voor je dat je ze eerst gaat zien en dan pas dood gaat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:50 schreef Christiaan het volgende:
Hooooly shit. Patrick Watson op Arras. En de bands op Arras komen heel vaak naar Werchter. Ik ga dood als ik gewoon Muse, Arcade Fire en Patrick Watson op een festival ga zien.
Watson wil ik echt zo graag zien. Maar ik zie 'm niet op de Arras site staan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:50 schreef Christiaan het volgende:
Hooooly shit. Patrick Watson op Arras. En de bands op Arras komen heel vaak naar Werchter. Ik ga dood als ik gewoon Muse, Arcade Fire en Patrick Watson op een festival ga zien.
Ja fantastischquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:34 schreef godthatmadecoffee het volgende:
En dan in de Marquee.Zou geweldig zijn.
Beter kijkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Watson wil ik echt zo graag zien. Maar ik zie 'm niet op de Arras site staan?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:03 schreef Frenkel het volgende:
Hoop snel op nog wat verassende namen!
En op een wijziging in het programma: Editors en Jack Johnson tegelijk
30? Das wel heel veelquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:38 schreef bloodymary het volgende:
Tjezus, het ging er hier laatst over dat Green Day zo lang geprogrammeerd staat, kijk je op de setlists van hun laatste concerten, spelen ze gewoon meer dan 30 nummers....... Wel met leuke covers er bij van Metallica, ACDC en Kinks.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
30? Das wel heel veelIn Ahoy laatst niet zoveel volgens mij
29quote:*
1. Song of the Century Play Video
2. 21st Century Breakdown Play Video
3. Know Your Enemy Play Video
4. East Jesus Nowhere Play Video
5. Holiday Play Video
6. Before the Lobotomy Play Video
7. The Static Age Play Video
8. Are We the Waiting Play Video
9. St. Jimmy Play Video
10. Boulevard Of Broken Dreams Play Video
11. Hitchin' A Ride Play Video
12. Welcome To Paradise Play Video
13. When I Come Around Play Video
14. Iron Man (Black Sabbath cover) Play Video
15. Brain Stew Play Video
16. Jaded Play Video
17. Longview Play Video
18. Basket Case Play Video
19. She Play Video
20. King For A Day Play Video
21. Stand By Me (Ben E. King cover) Play Video
22. (I Can't Get No) Satisfaction (The Rolling Stones cover) Play Video
23. Shout (The Isley Brothers cover) Play Video
24. 21 Guns Play Video
25. Minority Play Video
26. Encore:
26. American Idiot Play Video
27. Jesus Of Suburbia Play Video
28. Encore 2:
28. Wake Me Up When September EndsAdditional Information: AcousticAcoustic Play Video
29. Good Riddance (Time Of Your Life) Play Video
Deze is van Ahoyquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, als ik de lijst zo zie kwam Ahoy toch wel aardig in de buurt
Of is deze van Ahoy?
quote:ROCK WERCHTER SOLD OUT
Today at 3:34pm
The last one-day tickets for Friday 2nd July are now sold out as well. So that means that Rock Werchter 2010 is now officially and completely sold out. Party!
Important: some fraudulent web (auction) sites have tickets for the festival for sale. These sellers are charging exorbitant prices for a ticket. Practices we can under no circumstances approve of. These secundary-market tickets might also be invalid and as a consequence the buyer might be denied access to the festival. So we strongly advise people not to buy festival tickets from second-hand sites. The website [website stond hier] informs and boosts awareness.
The Rock-Werchter exchange desk might be an alternative for those still willing to sell or buy tickets during the festival. This desk, which is situated close to the festival-ground entrance, helps people to legally sell and buy tickets. So people who have a spare ticket can turn to this desk and put it up for sale.
Zal later vandaag de OP updatenquote:ROCK WERCHTER LINE-UP COMPLETE
Today at 3:48pm
The line-up of Rock Werchter 2010 is now complete. 54 roaring and also rocking, sometimes even very danceable names. Very talented Belgians Balthazar, Customs, The Van Jets, Sweet Coffee AND Californian indie-rockers The Morning Benders are the latest additions. Note that all interesting and outstanding artists from the contemporary rock, pop and dance scene are present. Household names versus solid new acts. Fresh faces. Lots of female talent. Many promising acts. The return of beloved guests. Wild guitars, a touch of surf, dance beats, beloved, unknown, headbanging, singing along, dancing.
quote:Alle bands in de OP inclusief MySpace-link: CHECK!
Tijdschema gemaakt: CHECK!
Tijdschema in de OP (zie spoiler OP): CHECK!
Nu al?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:16 schreef Quannum het volgende:
Ik ga zo eens proeven van het opnieuw uitgebrachte bier van Werchter (Jack Op). Dit weekend voor het eerst terug, voorlopig enkel in de Werchterse café's.
Ze zijn ook al begonnen met de opbouw van de podia, zal wat foto's nemen.
Hehe.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:09 schreef Christiaan het volgende:
Eindelijk af, zet hem toch maar online ook al heeft hij het al gedaan
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk beginnen ze er morgen echt aan. Die containers achteraan staan er het hele jaar denk ik.quote:
Ow, kan zijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:27 schreef Frederic het volgende:
De containers staan er niet heel het jaar denk ik. Ik rij er regelmatig langs en buiten wat hekken staat er helemaal niks op de weide.
Ze zijn trouwens ook bezig met werken aan het kruispunt (Werchter brug), hopelijk is het op tijd klaar...
Heb 'r zin in
Ik ook, vanaf Skunk Anansie, en op zondag vanaf Wolfmotherquote:Op maandag 24 mei 2010 13:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat wordt op donderdag 6 uur lang in het voorvak bivakkeren.
Ik na Phoenix, Skunk Anansie ga ik denk ik vanuit het gras bekijken. Zondag ken ik de helft niet dus zie ik wel waar ik zin in heb. Hoop wel dat het lekker rustig is bij Vitalic.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:36 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik ook, vanaf Skunk Anansie, en op zondag vanaf Wolfmother
Bij Phoenix wil ik wel vooraan staan. Die waren machtig briljant in Paradisoquote:Op maandag 24 mei 2010 13:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik na Phoenix, Skunk Anansie ga ik denk ik vanuit het gras bekijken. Zondag ken ik de helft niet dus zie ik wel waar ik zin in heb. Hoop wel dat het lekker rustig is bij Vitalic.
Zaterdag denk ik hele dag bij Marquee, muv Gossip en Rammstein (maar die laatste ga ik ook vanaf een afstandje doen denk ik, ligt eraan hoe ik Booka Shade vind). En vrijdag denk ik ook hele dag bij Marquee.
Ik vind het wel echt kut dat Jack Johnson niet op de main stage staat, bij de Marquee liggen allemaal van die houten dingen en dat ligt veel minder lekker (althans, dat was vorig jaar).
Ik ken Phoenix helemaal nietquote:Op maandag 24 mei 2010 13:44 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Bij Phoenix wil ik wel vooraan staan. Die waren machtig briljant in Paradiso. Oh en na Arcade Fire ga ik ook naar Vitalic, ben benieuwd hoe het dan daar is.
Yep. En het is daar niet zo achterlijk druk (tenminste, vorig jaar niet) als de ruimte achter het hek, want daar staat iedereen op elkaar gedrukt en als je in dat voorvak staat kun je gewoon bij dat hek gaan staan (aan de achterkant van het vak dus) en heb je alle ruimte.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:56 schreef Gitaarmat het volgende:
In het voorvak bivakkeren? Is dat een vak voor de eerste zoveel duizend man ofzo?
Yep! Alleen neit zo tof als jij de eerste bent die er niet meer in mag.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Als je dus in dat vak komt dan wordt die afgesloten hoop ik als er een bepaald aantal mensen inzit? Dat is wel tof.
Deze is gemaakt op 23/06/2006 en is misschien iets duidelijker:quote:Op maandag 24 mei 2010 13:30 schreef bloodymary het volgende:
Nooit opgevallen dat er bij de ingang ook bomen staan! Staan die tussen de entreehokjes dan?
Daarom post ik die foto's, dacht dat het voor jullie wel leuk zou zijn om voor/na foto's te zien. En om jullie wat warm te maken natuurlijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha die bomen heb ik ook helemaal niet doorgehad.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:14 schreef Bayswater het volgende:
Wolfmother en Florence and th Machine waarschijnlijk afzeggers op Pinkpop. Jacqueline Govaert schijnt een vrij weekend te hebben.
Moet ik de tijden weer aanpassenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:23 schreef Felixa het volgende:
Programma van vrijdag op de main stage is een half uur opgeschoven.
Eerste band begint een half uur later en op die manier staat Green Day dus ingepland voor 2,5 ipv 3 uur.
Daar is layer grouping en layer linking voor in Photoshopquote:
Gewoon als .psd opslaan, probeer je mij wat uit te leggenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar is layer grouping en layer linking voor in Photoshop
Staat er toch?quote:
Huh, ter ere waarvan dat dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:23 schreef Felixa het volgende:
Programma van vrijdag op de main stage is een half uur opgeschoven.
Eerste band begint een half uur later en op die manier staat Green Day dus ingepland voor 2,5 ipv 3 uur.
Verkeerde topic?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:18 schreef kreuk050 het volgende:
Govaert zingt ook een liedje mee met Snow Patrol maandagavond..
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:00 schreef Frenkel het volgende:
Ah kan ik na Jack Johnson toch nog een stuk Editors zien !
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:15 schreef Felixa het volgende:
Huh, dan is die zanger wel heul erg ziek zeker...![]()
Of zal de band weer uit elkaar zijn?
Op de site van Arras, nog niks op die van Werchter.quote:We are sorry to announce that Wolfmother have been forced to cancel its full european tour for June and July. Due to medical reasons, Andrew Stockdale, Wolfmother’s lead singer is unable to fly. So the band won't be able to play in Arras on July 3rd.
We are quite disappointed but we wish him a speedy recovery. And of course whe hope that we could welcome the band another year.
Balen, had ze graag nog een keer willen zien.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:24 schreef Christiaan het volgende:
[..]
[..]
Op de site van Arras, nog niks op die van Werchter.
Of Mumford & Sons!quote:
Die staan al vóór Wolfmother geprogrammeerd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:32 schreef Gitaarmat het volgende:
O wee als er een kleine kutnaam als The Van Jets komt...
Jaaaa! Arcade Fire gewoon langer!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:55 schreef Bayswater het volgende:
Probleem is dat zondag vol staat met grote namen en Wolfmother aan het begin stond en een grote naam als vervanger dan kleiner wordt. Wellicht schuiven met Vampire Weekend/ Arcade Fire als dat mogelijk is.
't Was ook een vergelijking he.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
Die staan al vóór Wolfmother geprogrammeerd.
Misschien een Lente toer van de NS? (als die dan nog verkocht worden.) Ik dacht dat die wel door de week geldig waren. En dan kan je ook eerste klas reizen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik kan nu serieus niet meer wachten, het is alleen nog even wachten op vakantiegeld dat ik mooi ga gebruiken voor de treinreis want da kost heul veul vanuut Groningen.
Die zijn dan niet meer geldig, vorig jaar waren er ook geen speciale kortingskaartjes. Toen werden dezelfde suggesties aangedragen namelijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:30 schreef Klare het volgende:
[..]
Misschien een Lente toer van de NS? (als die dan nog verkocht worden.) Ik dacht dat die wel door de week geldig waren. En dan kan je ook eerste klas reizen.
Mee eens.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:40 schreef CoJackso het volgende:
Mumford & Sons zou heel mooi zijn. Arcade Fire langer laten optreden is ook geen slechte keuze![]()
Ik ben bang dat het geen van beide wordt.
Is dat zo?quote:De toiletten bijvoorbeeld. Zeer beperkt aanbod aan drinken. De Marquee die al jaren verkeerd staat waardoor het geluid van het hoofdpodium regelmatig het geluid overstemd bij de Marquee.
Toiletten absoluut niets mis mee, de laatste keren dat ik er was (beter dan bij een Lowlands bijvoorbeeld). Verder is er bier, wijn/rose en cola dus dat lijkt me ook genoeg. En de keren dat ik bij de Marquee stond hoorde je alleen het hoofdpodium soms wanneer de band even stopte met spelen.quote:
Placebo en QOFSTA gaan niet in de middag staan spelen, daar ze zijn te groot voor. Doe mij Mumford & Sons maar, ben ik wel benieuwd naar.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Na de beelden van PP steeds meer zin.
Vervanger van Wolfmother?
Ik zeg keuze uit:Mumford & Sons Babyshambles (werden in 2007 vervangen, nu moeten ze iemand vervangen ZOU MEER DAN GEWELDIG ZIJN)
The National QOTSA Placebo (te groot?)
Ik ookquote:Op maandag 31 mei 2010 16:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik lees steeds dat RW (veel) leuker is dan PP, dus ik raak nu wel benieuwd hoe het daar is
Dat hoeft van mij nou ook weer niet, dan val ik in slaap op de zondagmiddag.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:26 schreef Bayswater het volgende:
Saybia treedt weer op, mag van mij ook Wolfmother vervangen vroeg in de middag.
Dat vind ik ookquote:Op maandag 31 mei 2010 21:26 schreef Bayswater het volgende:
Saybia treedt weer op, mag van mij ook Wolfmother vervangen vroeg in de middag.
placebo stond vorig jaar op Werchter dus die zijn zeker niet te groot, wel onwaarschijnlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 16:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Na de beelden van PP steeds meer zin.
Vervanger van Wolfmother?
Ik zeg keuze uit:Mumford & Sons Babyshambles (werden in 2007 vervangen, nu moeten ze iemand vervangen ZOU MEER DAN GEWELDIG ZIJN)
The National QOTSA Placebo (te groot?)
Die staan van 1 t/m 4 juli in resp. Duitsland, Frankrijk, Zwitserland en Polen.quote:
Ik snap sowieso niet waarom K's Choice er niet staat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:44 schreef Frenkel het volgende:
mmm ik zou zeggen: Mumford & Sons of K's Choice of Band of Skulls of anders het programma omgooien en Snow Patrol ergens bovenaan erbij zetten
Kijk now ur talking!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:44 schreef Frenkel het volgende:
mmm ik zou zeggen: Mumford & Sons of K's Choice of Band of Skulls of anders het programma omgooien en Snow Patrol ergens bovenaan erbij zetten
Ik zal wel in en ander universum leven, maar ik vind de wc´s bij lowlands die je gewoon kan doorspoelen toch beduidend beter als die chemische dixies waar op den duur een berg stront in ligt waar je niet vrolijk meer van wordt.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Toiletten absoluut niets mis mee, de laatste keren dat ik er was (beter dan bij een Lowlands bijvoorbeeld). Verder is er bier, wijn/rose en cola dus dat lijkt me ook genoeg. En de keren dat ik bij de Marquee stond hoorde je alleen het hoofdpodium soms wanneer de band even stopte met spelen.
Het is anders, die belgen zijn veel enthousiaster als nederlanders die eerst eens willen zien dat een band kan spelen en dan pas applaus gaan geven. Ook met meeklappen werken die belgen veel meer mee met de bands.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik ookDat is de reden dat ik nu na 5 jaar Pinkpop wel eens RW wil beleven
Klinkt goed, precies wat ik soms mis in NLquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is anders, die belgen zijn veel enthousiaster als nederlanders die eerst eens willen zien dat een band kan spelen en dan pas applaus gaan geven. Ook met meeklappen werken die belgen veel meer mee met de bands.
Doe maar weer luxe, ik ga op een van de campings staan, en als sochtends de weide open gaat ga ik daar vaak als eerste naar de dixie dat ik de rest van de hopen hopelijk niet meer hoef te bezoeken de rest van de dag.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:57 schreef Bayswater het volgende:
Overigens poep ik altijd lekker op mijn hotelkamer en pissen doe ik in de gootjes.
Nee, gewoon Dixie's.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:30 schreef Klare het volgende:
Maar ik begrijp dus goed dat er op Werchter alleen dixies staan???
(Ik slaap 's nachts dan wel in hotel maar overdag zal ik toch wel eens naar het toilet moeten.) Ik dacht dat ze tegenwoordig overal van die doorspoeltoiletten hadden...
Wel grappig, in dit topic (of iig deze reeks) vertelde iemand dat de Belgen juist stilstonden en heel rustig waren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is anders, die belgen zijn veel enthousiaster als nederlanders die eerst eens willen zien dat een band kan spelen en dan pas applaus gaan geven. Ook met meeklappen werken die belgen veel meer mee met de bands.
Ook dat als je naar voren wilt en een flink pit wilt maken kom je er makkelijker door heen als lompe hollander. Maar die 2 eigenlijk tegengestelde eigenschappen zijn mijns inziens niet tegengesteld aan elkaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wel grappig, in dit topic (of iig deze reeks) vertelde iemand dat de Belgen juist stilstonden en heel rustig waren.
Dat plat-vlaams is zoiezo niet eens te verstaan, dronken of nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:20 schreef Bayswater het volgende:
Een Belg is in principe wat introverter dan een Nederlander, die laatste haal je er dan ook vrij snel uit op de Werchterse weide. Maar niets erger dan een dronken Belg, komt alles er luidkeels onverstaanbaar uit wat hij de hele week al van plan was te zeggen.
Het waren WC-gebouwtjes. Allen op de camping waren het Dixies.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:43 schreef MaJo het volgende:
Ik kan me niet eens meer herinneren dat er Dixies stonden dus zal dan niet zo erg zijndie van sziget van 3 jaar geleden herinner ik me namelijk nog erg goed
misschien was ik dat wel, want dat viel mij namelijk op. Ze geven je veel meer de ruimte en je kan tijdens een optreden nog makkelijk naar voren lopen. Als je even naar de wc gaat is je plek nog vrij als je terugkomtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wel grappig, in dit topic (of iig deze reeks) vertelde iemand dat de Belgen juist stilstonden en heel rustig waren.
ja dus toch? Kon me namelijk echt geen Dixies herinneren! Op de camping inderdaad wel ja. Waarom lult iedereen dan uit z'n nek?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het waren WC-gebouwtjes. Allen op de camping waren het Dixies.
Ik heb vorig jaar werchter geskipt maar de jaren daarvoor was er altijd een super groot dixie doolhof links langs het hoofd podium. Het is jammer dat het geen echt doolhof is anders zou het nog leuker worden met dronken mensen die de uitgang niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja dus toch? Kon me namelijk echt geen Dixies herinneren! Op de camping inderdaad wel ja. Waarom lult iedereen dan uit z'n nek?
Ik denk dat hij het over Sziget heeft, op RW staan gewoon dixies (of in ieder geval de belgische variant daarvan).quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja dus toch? Kon me namelijk echt geen Dixies herinneren! Op de camping inderdaad wel ja. Waarom lult iedereen dan uit z'n nek?
hij is nooit op sziget geweest dus dat kan niet. Ik was er vorig jaar met nem dus of we zitten er allebei naast of jullie zijn gekquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het over Sziget heeft, op RW staan gewoon dixies (of in ieder geval de belgische variant daarvan).
Misschien dat er op sommige plekken wel dixies stonden maar ik heb ze niet gezien. Toen we er in 2001 o.i.d. waren, waren het *alleen* maar Dixies. Misschien was het afgelopen jaar wel het eerste jaar zonder. Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou wordt ik echt gekquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef Felixa het volgende:
Er zijn echt alleen maar Dixies op Werchter.
Bij binnenkomst op zo'n wc-terrein hangt er altijd een houten plaat met een zootje wc-rollen en dan rijen en rijen met Dixies.
Ja daar ging ik ook altijd, pisbakken voor de mannen en een zooi dixies voor de dames.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
hij is nooit op sziget geweest dus dat kan niet. Ik was er vorig jaar met nem dus of we zitten er allebei naast of jullie zijn gekrechts van het hoofdpodium was ook een enorme plek met toiletten. Ik ga nu echt aan mezelf twijfelen
maar dat wc papier aan het begin pakken herken ik ook wel weer! Maar voor mijn gevoel waren het toch echt normale toilettenquote:
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien dat er op sommige plekken wel dixies stonden maar ik heb ze niet gezien. Toen we er in 2001 o.i.d. waren, waren het *alleen* maar Dixies. Misschien was het afgelopen jaar wel het eerste jaar zonder. Dat kan natuurlijk ook
Je hebt toch wel de goede data in je agenda staan voor Werchter? gezien je onderschriftquote:
Dat zal de vervanger dan wel niet gaan wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:11 schreef Felixa het volgende:
Slash speelt 1, 3 en 4 juli in de UK.
Ja, ik ook. Maar die heb je bij Lowlands ook. En dat zijn ook geen Dixies.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
maar dat wc papier aan het begin pakken herken ik ook wel weer!
Ik weet ook vrijwel zeker dat het toiletgebouwtjes waren hoor.quote:Maar voor mijn gevoel waren het toch echt normale toilettenmaar hoe dan ook, echt smerig was het niet want anders hadden we het wel onthouden!
We kunnen ook weer beginnen met de vraag wanneer de kaartjes opgestuurd gaan worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef bloodymary het volgende:
Op Werchter zijn echt altijd al alleen maar Dixies, maar sinds vorig jaar hebben ze er een aantal tussen die je ook door kunt trekken op de weide. Maar het merendeel niet. En zeker geen gebouwtjes.
Knap he, een hele pagina vol lullen over toiletten.
Hebben ze ook weer een speciale bieren tent dat we ook gewone hoegaarden en normale palm, misschien nog kriek erbij kunnen krijgen. Ach wat maakt het me eignelijk ook uit, ik drink het toch wel wat me wordt voorgeschoteld.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:46 schreef Bayswater het volgende:
Het drankaanbod tijdens het festival breidt gevoelig uit.
Nou ja, je hoeft nu tenminste niet langer als een maand te wachtenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Er staat op de website dat de vervanger snel bekend zal worden gemaakt. Maar de vorige keer zeiden ze ook dat de nieuwe namen snel zouden komen en dat duurde nog een maand ofzo.
quote:Rock Werchter sluit wachtlijsten
ma 31 mei 2010 - 12:05
Rock Werchter is helemaal uitverkocht. Dat heeft tot gevolg dat ook de wachtlijsten voor festivaltickets nu afgesloten zijn. De vrijgekomen tickets zijn allen toegekend aan nieuwe kopers volgens het first come, first served-principe. Wat betekent dat wie nu geen bericht van ticketing heeft gekregen, niet in aanmerking komt voor een ticket. Jammer maar helaas. Ook de verkoop van campingtickets is stopgezet gezien deze is gelinkt aan de verkoop van festivaltickets. Wie wil blijven kamperen op één van de vele festivalcampings, kan tijdens Rock Werchter ter plaatse, aan de ingang van de camping, nog een campingticket aankopen.
Ook niet onbelangrijk: tijdens het festivalweekend wordt er –naar goede gewoonte- een omruilkassa ingericht. Op legale manier, via tussenpersonen van de organisatie, kunnen hier tickets gekocht en verkocht worden.
En verder wijzen we jullie ook nog even graag op de gevaren van het kopen van tickets via de secundaire markt. De website www.ilovemyticket.be wijst je de weg en geeft goede raad.
Je kon vorig jaar Hoegaarden Rose krijgenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hebben ze ook weer een speciale bieren tent dat we ook gewone hoegaarden en normale palm, misschien nog kriek erbij kunnen krijgen. Ach wat maakt het me eignelijk ook uit, ik drink het toch wel wat me wordt voorgeschoteld.
Ja die was lekkerquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kon vorig jaar Hoegaarden Rose krijgen
Dat ik op fok post wil natuurlijk nog niet zeggen dat ik wijven/homodrankjes ga drinken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
Je kon vorig jaar Hoegaarden Rose krijgen
En dat was het vorig jaar overduidelijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:13 schreef Bayswater het volgende:
Voor de afwisseling smaken die dingen wel, zeker als het boven de 25 graden is.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat ik op fok post wil natuurlijk nog niet zeggen dat ik wijven/homodrankjes ga drinken.
Mannen die niet mans genoeg zijn om toe te durven geven dat ze wel eens wat anders drinken dan pure alcohol met asfaltsmaakquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat ik op fok post wil natuurlijk nog niet zeggen dat ik wijven/homodrankjes ga drinken.
Welk drankje is dat? Aangezien het hierboven over brabant ging ga ik er maar vanuit dat je het over schrobbeler hebt, nee dat drink ik ook niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
Mannen die niet mans genoeg zijn om toe te durven geven dat ze wel eens wat anders drinken dan pure alcohol met asfaltsmaak
Zoals in het LL-topic? Lijkt me leukquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Voor het volgende topic: lijstje met namen van users die naar Werchter gaan?
Goed ideequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Voor het volgende topic: lijstje met namen van users die naar Werchter gaan?
No way, Josequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:25 schreef donroyco het volgende:
En natuurlijk een centraal meetafspraak
Inderdaad.quote:
Dan maken we daar de 1e echte falende werchter fok meet van.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:25 schreef donroyco het volgende:
En natuurlijk een centraal meetafspraak
Waarom speciaal niet op festivals? Die logica zie ik niet helemaalquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je gaat toch niet meeten op festivals?
Exactly.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:22 schreef Bayswater het volgende:
Spontaniteit is ook ver te vinden dan, mensen ontmoeten doe je toch wel, maar niet geforceerd.
Duidelijk verhaalquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
En omdat ik op een festival ben voor de sfeer en vrienden en tof zijn en bands. Ik betaal geen 200 euro om mensen van internet te ontmoeten. Niets tegen meets, maar niet op festivals.
Meeten staat toch niet gelijk aan 4 dagen lang alles samen doen johquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik hoef ook geen meet
Krijgen we straks gezeur waar iemand naartoe wil.
Ik wil niks missen dit jaar
Want je ziet er net zo uit als je icon?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben gemakkelijk te herkennen, denk ik zo.
Iets in de groep gooien waar iedereen tegen is werkt altijdquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef donroyco het volgende:
Kijk, nu gaat dit topic dus ook wat sneller
Vorige tweet van die gozert:quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Twitter:
"derkroesink: ah.. ze staan gewoon op #rw10 ... ook weer opgelost!"
Zal wel over Vampire Weekend zijn aan gezien zijn eerdere tweet:quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Twitter:
"derkroesink: ah.. ze staan gewoon op #rw10 ... ook weer opgelost!"
quote:waarom kende ik bandje vampire weekend nog niet?
about 1 hour ago via TweetDeck
Wie vervangt Wolfmother op RaR?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:42 schreef Bayswater het volgende:
Zowel Pinkpop als Rock am RIng had/heeft een matige vervanging voor Wolfmother. Werchter zal ook niet echt zijn best gaan doen vrees ik.
Vorig jaar ijzeren dingetje. Maar dat ding krijg je er met geen mogelijkheid af. Ik wilde hem niet doorknippen en heb thuis toen fucking moeilijk gedaan met een tang en toen wilde 'ie nog niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Hebben ze op Werchter ook een mooi bandje die goed blijft zitten? Niet met zo'n ijzeren dingetje (die de hele boel bij elkaar houdt) hoop ik.
Dat staat ook gewoon op de site van RW.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:38 schreef Weggeslet het volgende:
HUH GODVERDAMTE SCHEISSE WAAROM KOMT WOLFMOTHER NIET?
Ik ga nu teruglezen jongens
LL heeft toch wel een bandje die geheel aan zichzelf vastzit?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vorig jaar ijzeren dingetje. Maar dat ding krijg je er met geen mogelijkheid af. Ik wilde hem niet doorknippen en heb thuis toen fucking moeilijk gedaan met een tang en toen wilde 'ie nog niet.
Ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
LL heeft toch wel een bandje die geheel aan zichzelf vastzit?
Ja die wordt dichtgeschroeid zegmaar. Ik moet zeggen dat ik het bandje van Werchter helemaal niet meer kan herinneren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
LL heeft toch wel een bandje die geheel aan zichzelf vastzit?
Ach ja, what's in a name; een Wolf of een Leeuw.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:16 schreef Bayswater het volgende:
Had zo gehoopt op een reunie van de Trockener Kecks als invaller voor Wolfmother!
Dacht ik ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:24 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ach ja, what's in a name; een Wolf of een Leeuw.![]()
Dan zijn we weer thuis.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:02 schreef Gitaarmat het volgende:
Noch einer Monat!
Inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |