Waarom speciaal niet op festivals? Die logica zie ik niet helemaalquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je gaat toch niet meeten op festivals?
Exactly.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:22 schreef Bayswater het volgende:
Spontaniteit is ook ver te vinden dan, mensen ontmoeten doe je toch wel, maar niet geforceerd.
Duidelijk verhaalquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
En omdat ik op een festival ben voor de sfeer en vrienden en tof zijn en bands. Ik betaal geen 200 euro om mensen van internet te ontmoeten. Niets tegen meets, maar niet op festivals.
Meeten staat toch niet gelijk aan 4 dagen lang alles samen doen johquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik hoef ook geen meet
Krijgen we straks gezeur waar iemand naartoe wil.
Ik wil niks missen dit jaar
Want je ziet er net zo uit als je icon?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben gemakkelijk te herkennen, denk ik zo.
Iets in de groep gooien waar iedereen tegen is werkt altijdquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef donroyco het volgende:
Kijk, nu gaat dit topic dus ook wat sneller
Vorige tweet van die gozert:quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Twitter:
"derkroesink: ah.. ze staan gewoon op #rw10 ... ook weer opgelost!"
Zal wel over Vampire Weekend zijn aan gezien zijn eerdere tweet:quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Twitter:
"derkroesink: ah.. ze staan gewoon op #rw10 ... ook weer opgelost!"
quote:waarom kende ik bandje vampire weekend nog niet?
about 1 hour ago via TweetDeck
Wie vervangt Wolfmother op RaR?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:42 schreef Bayswater het volgende:
Zowel Pinkpop als Rock am RIng had/heeft een matige vervanging voor Wolfmother. Werchter zal ook niet echt zijn best gaan doen vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |