quote:Alle bands in de OP inclusief MySpace-link: CHECK!
Tijdschema gemaakt: CHECK!
Tijdschema in de OP (zie spoiler OP): CHECK!
Nu al?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:16 schreef Quannum het volgende:
Ik ga zo eens proeven van het opnieuw uitgebrachte bier van Werchter (Jack Op). Dit weekend voor het eerst terug, voorlopig enkel in de Werchterse café's.
Ze zijn ook al begonnen met de opbouw van de podia, zal wat foto's nemen.
Hehe.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:09 schreef Christiaan het volgende:
Eindelijk af, zet hem toch maar online ook al heeft hij het al gedaan
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk beginnen ze er morgen echt aan. Die containers achteraan staan er het hele jaar denk ik.quote:
Ow, kan zijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:27 schreef Frederic het volgende:
De containers staan er niet heel het jaar denk ik. Ik rij er regelmatig langs en buiten wat hekken staat er helemaal niks op de weide.
Ze zijn trouwens ook bezig met werken aan het kruispunt (Werchter brug), hopelijk is het op tijd klaar...
Heb 'r zin in
Ik ook, vanaf Skunk Anansie, en op zondag vanaf Wolfmotherquote:Op maandag 24 mei 2010 13:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat wordt op donderdag 6 uur lang in het voorvak bivakkeren.
Ik na Phoenix, Skunk Anansie ga ik denk ik vanuit het gras bekijken. Zondag ken ik de helft niet dus zie ik wel waar ik zin in heb. Hoop wel dat het lekker rustig is bij Vitalic.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:36 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik ook, vanaf Skunk Anansie, en op zondag vanaf Wolfmother
Bij Phoenix wil ik wel vooraan staan. Die waren machtig briljant in Paradisoquote:Op maandag 24 mei 2010 13:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik na Phoenix, Skunk Anansie ga ik denk ik vanuit het gras bekijken. Zondag ken ik de helft niet dus zie ik wel waar ik zin in heb. Hoop wel dat het lekker rustig is bij Vitalic.
Zaterdag denk ik hele dag bij Marquee, muv Gossip en Rammstein (maar die laatste ga ik ook vanaf een afstandje doen denk ik, ligt eraan hoe ik Booka Shade vind). En vrijdag denk ik ook hele dag bij Marquee.
Ik vind het wel echt kut dat Jack Johnson niet op de main stage staat, bij de Marquee liggen allemaal van die houten dingen en dat ligt veel minder lekker (althans, dat was vorig jaar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |