Dat plat-vlaams is zoiezo niet eens te verstaan, dronken of nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:20 schreef Bayswater het volgende:
Een Belg is in principe wat introverter dan een Nederlander, die laatste haal je er dan ook vrij snel uit op de Werchterse weide. Maar niets erger dan een dronken Belg, komt alles er luidkeels onverstaanbaar uit wat hij de hele week al van plan was te zeggen.
Het waren WC-gebouwtjes. Allen op de camping waren het Dixies.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:43 schreef MaJo het volgende:
Ik kan me niet eens meer herinneren dat er Dixies stonden dus zal dan niet zo erg zijndie van sziget van 3 jaar geleden herinner ik me namelijk nog erg goed
misschien was ik dat wel, want dat viel mij namelijk op. Ze geven je veel meer de ruimte en je kan tijdens een optreden nog makkelijk naar voren lopen. Als je even naar de wc gaat is je plek nog vrij als je terugkomtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wel grappig, in dit topic (of iig deze reeks) vertelde iemand dat de Belgen juist stilstonden en heel rustig waren.
ja dus toch? Kon me namelijk echt geen Dixies herinneren! Op de camping inderdaad wel ja. Waarom lult iedereen dan uit z'n nek?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het waren WC-gebouwtjes. Allen op de camping waren het Dixies.
Ik heb vorig jaar werchter geskipt maar de jaren daarvoor was er altijd een super groot dixie doolhof links langs het hoofd podium. Het is jammer dat het geen echt doolhof is anders zou het nog leuker worden met dronken mensen die de uitgang niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja dus toch? Kon me namelijk echt geen Dixies herinneren! Op de camping inderdaad wel ja. Waarom lult iedereen dan uit z'n nek?
Ik denk dat hij het over Sziget heeft, op RW staan gewoon dixies (of in ieder geval de belgische variant daarvan).quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja dus toch? Kon me namelijk echt geen Dixies herinneren! Op de camping inderdaad wel ja. Waarom lult iedereen dan uit z'n nek?
hij is nooit op sziget geweest dus dat kan niet. Ik was er vorig jaar met nem dus of we zitten er allebei naast of jullie zijn gekquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het over Sziget heeft, op RW staan gewoon dixies (of in ieder geval de belgische variant daarvan).
Misschien dat er op sommige plekken wel dixies stonden maar ik heb ze niet gezien. Toen we er in 2001 o.i.d. waren, waren het *alleen* maar Dixies. Misschien was het afgelopen jaar wel het eerste jaar zonder. Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou wordt ik echt gekquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef Felixa het volgende:
Er zijn echt alleen maar Dixies op Werchter.
Bij binnenkomst op zo'n wc-terrein hangt er altijd een houten plaat met een zootje wc-rollen en dan rijen en rijen met Dixies.
Ja daar ging ik ook altijd, pisbakken voor de mannen en een zooi dixies voor de dames.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
hij is nooit op sziget geweest dus dat kan niet. Ik was er vorig jaar met nem dus of we zitten er allebei naast of jullie zijn gekrechts van het hoofdpodium was ook een enorme plek met toiletten. Ik ga nu echt aan mezelf twijfelen
maar dat wc papier aan het begin pakken herken ik ook wel weer! Maar voor mijn gevoel waren het toch echt normale toilettenquote:
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien dat er op sommige plekken wel dixies stonden maar ik heb ze niet gezien. Toen we er in 2001 o.i.d. waren, waren het *alleen* maar Dixies. Misschien was het afgelopen jaar wel het eerste jaar zonder. Dat kan natuurlijk ook
Je hebt toch wel de goede data in je agenda staan voor Werchter? gezien je onderschriftquote:
Dat zal de vervanger dan wel niet gaan wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:11 schreef Felixa het volgende:
Slash speelt 1, 3 en 4 juli in de UK.
Ja, ik ook. Maar die heb je bij Lowlands ook. En dat zijn ook geen Dixies.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
maar dat wc papier aan het begin pakken herken ik ook wel weer!
Ik weet ook vrijwel zeker dat het toiletgebouwtjes waren hoor.quote:Maar voor mijn gevoel waren het toch echt normale toilettenmaar hoe dan ook, echt smerig was het niet want anders hadden we het wel onthouden!
We kunnen ook weer beginnen met de vraag wanneer de kaartjes opgestuurd gaan worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef bloodymary het volgende:
Op Werchter zijn echt altijd al alleen maar Dixies, maar sinds vorig jaar hebben ze er een aantal tussen die je ook door kunt trekken op de weide. Maar het merendeel niet. En zeker geen gebouwtjes.
Knap he, een hele pagina vol lullen over toiletten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |