Vandaar ook dat ik het had over met een camper kamperen -op zo'n camping-.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kamperen is bij mij toch echt iets heel anders. Bijvoorbeeld heel Schotland doorgetrokken met een tentje en echt wel veel meegekregen van de omgeving en cultuur daar. Was juist ideaal om te kamperen, omdat je dan uit je tentje stapt 's morgens (waar echt geen kip te bekennen was) en je direct uitzicht hebt op bergen of water.Boodschappen worden dan gewoon gedaan in de supermarkt daar en af en toe lekker uit eten, dus niks potjes pindakaas mee.
![]()
Ik ook...quote:Op maandag 10 mei 2010 10:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben erg slecht met in de zon liggen, word ik onrustig van
Ik neem vooral dingen mee terug aan voedsel als ik in het buitenland ben geweest eigenlijk.quote:
Daar heb je hem:quote:Op maandag 10 mei 2010 10:07 schreef Soempie het volgende:
en nu zie ik een grote: 'zie je nou wel' aankomen.
Ik heb het geprobeerd, maar het is toch echt m'n eigen schuld.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:19 schreef Etcetera het volgende:
Gewoon hem de schuld geven'Ja maar jij moet je tas ook gewoon eens opruimen!'
Ehm, kan je niet ontsnappen ?quote:Op maandag 10 mei 2010 10:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar het is toch echt m'n eigen schuld.
Normaal kan ik prima een hele dag thuis zitten, maar als je dan gedwongen bent word je er helemaal rusteloos van.
Gewoon ontkennenquote:Op maandag 10 mei 2010 10:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar het is toch echt m'n eigen schuld.
Normaal kan ik prima een hele dag thuis zitten, maar als je dan gedwongen bent word je er helemaal rusteloos van.
Je had ook gewoon je mond moeten houden en sneaky je sleutels eruit moeten vissen als 'ie thuis kwamquote:Op maandag 10 mei 2010 10:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar heb je hem:
'Ik zei dat je geen troep in de tas moet steken die ik elke dag mee naar kantoor neem!'
Ja, dat bedacht ik me later. Eerst dacht ik nog even dat hij me een lesje wilde leren, aangezien hij m'n portemonnee wel op tafel had gelegd. Ik dacht dus dat hij m'n sleutels ergens verstopt had.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je had ook gewoon je mond moeten houden en sneaky je sleutels eruit moeten vissen als 'ie thuis kwam
Kamperen
Een baantje was blijkbaar geen optiequote:AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam heeft vrijdag een 19-jarige Amsterdammer veroordeeld tot zes jaar cel wegens een reeks gewapende overvallen. De officier van justitie had acht jaar geëist.
In een periode van vier maanden pleegde de jongen vorig jaar tien gewapende overvallen op winkeliers. Drie overvallen pleegde hij nog voor zijn achttiende verjaardag.
De jongen verklaarde geld nodig te hebben en besloot daarom maar winkels te overvallen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me later. Eerst dacht ik nog even dat hij me een lesje wilde leren, aangezien hij m'n portemonnee wel op tafel had gelegd. Ik dacht dus dat hij m'n sleutels ergens verstopt had.
Nee, 3 kwartier met de auto.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En Svens kantoor is waarschijnlijk niet direct in de buurt gok ik zomaar?
Want er stond gisteren een bord buiten met 'morgen gratis bier' ?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:08 schreef Etcetera het volgende:
LB, drank in El Rubio is gratis vanavond#tipvandedag
[/twitter]
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:19 schreef Etcetera het volgende:
het is wel een homobar geloof ik.
Weet ik het. Maar dat is jaren geleden.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:19 schreef LadyBlack het volgende:
In El Rubio?
Niet de eerste kroeg die bij mij op zou komen voor een meet![]()
Was het niet daar dat die hiv-spuiters aan het werk waren?
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:22 schreef TradeMarkie het volgende:
@Etc, hij wil niet dat je op de bank Pitt?
Nicequote:Op maandag 10 mei 2010 11:22 schreef TradeMarkie het volgende:
@Etc, hij wil niet dat je op de bank Pitt?
Als je het serieus niet wist: de Giro, en dat had je eventueel kunnen wetenquote:Op maandag 10 mei 2010 11:55 schreef iamredleader het volgende:
5) Er schijnt iets met fietsers te zijn vandaag, iets roze en met veel entourate. Geen idee wat
Goh, nee, echt?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:58 schreef De_Hertog het volgende:
Als je het serieus niet wist: de Giro, en dat had je eventueel kunnen weten
Vandaar 'als je serieus was'quote:
Niet te lang boos blijven hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:02 schreef iamredleader het volgende:
En ja, ik wil graag een groot glas roosvicee
Interessant is een mooie woordkeuzequote:Op maandag 10 mei 2010 12:04 schreef iamredleader het volgende:
De afspraak op het consulaat is maanden geleden gemaakt... realiseerde me van het weekend dat het inderdaad nog eens interessant zou kunnen worden
Hoe was Amsterdam trouwens? Ik bedoel in het concertgebouw?quote:Op maandag 10 mei 2010 12:05 schreef LadyBlack het volgende:
Oef IARL, ik zou ook chagrijnig zijn nuklinkt als een vreselijk gehol.
Maar ik kan me ook heel goed inleven in Tinuviel, ik ben ook errrrrg vergeetachtig, en zeker als ik diezelfde middag nog een sollicitatiegesprek zou hebben..... brrr.
Kreeg laatst ook een opmerking van vriendje, dat hij het niet zo leuk vond om mijn achtervang te spelen![]()
*inschenktquote:Op maandag 10 mei 2010 12:02 schreef iamredleader het volgende:
En ja, ik wil graag een groot glas roosvicee
Quote uit een mega-toffe film:quote:Op maandag 10 mei 2010 12:06 schreef De_Hertog het volgende:
Interessant is een mooie woordkeuzeWist niet dat dat zo ver van te voren moest worden geregeld, handig inderdaad
Oh dat ben ik regelmatigquote:Op maandag 10 mei 2010 12:05 schreef LadyBlack het volgende:
Kreeg laatst ook een opmerking van vriendje, dat hij het niet zo leuk vond om mijn achtervang te spelen![]()
Moest even zoeken. Maarquote:Op maandag 10 mei 2010 12:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Quote uit een mega-toffe film:
A. " This landing is gonna get pretty interesting"
B. "Define "interesting"."
A. "Oh God, oh God, we're all going to die?"
"There is a cruse. It goes: May You Live in Interesting Times"quote:Op maandag 10 mei 2010 12:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Quote uit een mega-toffe film:
A. " This landing is gonna get pretty interesting"
B. "Define "interesting"."
A. "Oh God, oh God, we're all going to die?"
Thans 3quote:Op maandag 10 mei 2010 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
Maaarre...heeft Jair dan nu 2 paspoorten? Of alleen een Duitse? En wat is het voordeel ervan?
100% Duits, en 100% mutsquote:
Oke, want dat je op het moment zelf even zoiets hebt van:quote:
Helaas, het gebeurt te regelmatig. En de aanloop naar dit alles is gewoon onnodig, als je een klein beetje meer moeite doet van tevoren. Dingen zoals op tijd opstaan, documenten van tevoren checken dat alles aanwezig is, genoeg cash bij je hebben, ga zo maar doorquote:Op maandag 10 mei 2010 12:10 schreef Soempie het volgende:
Oke, want dat je op het moment zelf even zoiets hebt van:dat kan ik me wel voorstellen, maar als alles al goedgekomen is en je weer lekker thuis zit...
![]()
Of het moet al heel vaak voorkomen dat Tinuviel iets vergeet, dan snap ik de boosheid misschien.
Wat moet je in hemelsnaam met 3 paspoorten? En ik dacht niet eens dat dat kon.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Thans 3![]()
1) Nederlands, want mijn zoon
2) Israelisch, want tinu heeft ook een Israelisch paspoort
3) Duits, want geboren (in Nederland) uit een Duitse![]()
[..]
100% Duits, en 100% muts![]()
Misschien moet je haar dat ook even laten weten, wellicht beter voor de gemoedsrust op dat gesprekquote:Op maandag 10 mei 2010 12:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ach, bij deze zijn jullie mijn getuigen: ze is alweer vergeven
Sven en ik zijn alletwee een beetje als Tinuviel en zijn tegelijk elkaars achtervang (ik kende het woord niet?). We balen wel als een van ons iets vergeet, maar gelukkig zijn we nooit echt boos om die reden. Kan ook niet, anders was het elke week feest.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat ben ik regelmatigM'n vriend heeft zelfs besloten dat hij het maken van afspraken maar aan mij overlaat omdat hij standaard een dag van te voren meldt 'oh ja we moeten weg morgen' en daar kan ik echt niet goed tegen
Erg mooi!quote:Op maandag 10 mei 2010 12:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe was Amsterdam trouwens? Ik bedoel in het concertgebouw?
Dat vroeg ik me ook af. Ik lees nu dat Jair zelfs 3 paspoorten heeft!!quote:Op maandag 10 mei 2010 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
Maaarre...heeft Jair dan nu 2 paspoorten? Of alleen een Duitse? En wat is het voordeel ervan?
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien moet je haar dat ook even laten weten, wellicht beter voor de gemoedsrust op dat gesprek
Weet je waar ik van baal? Dat het veel werk zou zijn om ook een Amerikaans paspoort te regelen. Ik ben tenslotte (ook) Amerikaansquote:Op maandag 10 mei 2010 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
Wat moet je in hemelsnaam met 3 paspoorten? En ik dacht niet eens dat dat kon.
Nee, eerst goedmaaksex, daarna zal ik haar op bovenstaande post attenderenquote:Op maandag 10 mei 2010 12:15 schreef De_Hertog het volgende:
Misschien moet je haar dat ook even laten weten, wellicht beter voor de gemoedsrust op dat gesprek
Herkenbaar, en erg liefquote:Op maandag 10 mei 2010 12:15 schreef Soempie het volgende:
Sven en ik zijn alletwee een beetje als Tinuviel en zijn tegelijk elkaars achtervang (ik kende het woord niet?). We balen wel als een van ons iets vergeet, maar gelukkig zijn we nooit echt boos om die reden. Kan ook niet, anders was het elke week feest.Gister nog vergeten het cadeautje mee te nemen voor de moeder van Sven. Moesten we weer omkeren ('heb je het cadeautje meegenomen?', 'nee, ik dacht dat jij daar wel aan zou denken!', 'Fijn, dan moeten we dus weer terug.'
En dan is het gelijk weer goed.)
Je had wel je paspoort bij je?quote:Op maandag 10 mei 2010 12:16 schreef LadyBlack het volgende:
Erg mooi!
Wij hadden gelukkig geen last van de Giro, ze waren al vertrokken toen wij op het Museumplein aankwamen.
Daarna bij mn vriendin gaan eten en toen weer naar Groningen gereden. We hebben half Nederland zo'n beetje gezien dit weekend, 7 provincies door in elk geval
Dat doe je ook dagelijks... dus veel voordeelquote:Op maandag 10 mei 2010 12:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weet je waar ik van baal? Dat het veel werk zou zijn om ook een Amerikaans paspoort te regelen. Ik ben tenslotte (ook) Amerikaans![]()
Een paar jaar geleden was het alleen een kwestie van langsgaan bij het consulaat en betalen geweestnu zouden we naar de States moeten gaan, met mijn vader erbij, want hij is "veteraan".
Maar het voordeel? Binnen Europa van 2 landen is er geen voordeel, maar als we nu naar Israel zouden gaan, kunnen tinuviel en Jair zo doorlopen bij de controles, doen ze altijd minder moeilijken hetzelfde geldt dus als we naar Amerika zouden gaan en ik ga met mijn Amerikaanse paspoort. Hier vertrekken: geen gedoe. Daar aankomen: weinig tot geen gedoe
Neuh, dus het echte voordeel is beperkt, maar ja: wat ik eerder al schreef: tegenwoordig valt het wel mee. Maar voor de gelegenheden dat het nodig is...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
Dat doe je ook dagelijks... dus veel voordeel![]()
![]()
Ah, luxeprobleem dusquote:Op maandag 10 mei 2010 12:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weet je waar ik van baal? Dat het veel werk zou zijn om ook een Amerikaans paspoort te regelen. Ik ben tenslotte (ook) Amerikaans![]()
Een paar jaar geleden was het alleen een kwestie van langsgaan bij het consulaat en betalen geweestnu zouden we naar de States moeten gaan, met mijn vader erbij, want hij is "veteraan".
Maar het voordeel? Binnen Europa van 2 landen is er geen voordeel, maar als we nu naar Israel zouden gaan, kunnen tinuviel en Jair zo doorlopen bij de controles, doen ze altijd minder moeilijken hetzelfde geldt dus als we naar Amerika zouden gaan en ik ga met mijn Amerikaanse paspoort. Hier vertrekken: geen gedoe. Daar aankomen: weinig tot geen gedoe
Welnee, hoewel ik het niet erg zou vinden als het wel zo zou zijn...quote:Op maandag 10 mei 2010 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, voor jou alleen nog maar chateaus toch? Ohja, en kaviaar van de kont van een welgevormde roodhaar, en whisk(e)y uit 'r navel.
Ga ja dan ook harder rijden dan 70 à 80 kilometer per uur?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je niks op de vouwwagen vervoert heb je geen zijspiegels nodig, kun je schitterend erover heen kijken
Het probleem is dat ook als je niet kampeert, je wel vaak achter zo'n treuzelbak komt te hangen.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:45 schreef LadyBlack het volgende:
Wat maakt kamperen toch altijd heerlijk veel vooroordelen los bij mensen
Als het je niks lijkt, dan doe je het toch niet? Is iedereen weer blij
Je mag 90 toch tegenwoordig? 80 vonden we echt een kutsnelheidquote:Op maandag 10 mei 2010 12:35 schreef MadMaster het volgende:
Ga ja dan ook harder rijden dan 70 à 80 kilometer per uur?
Mogen, kunnen en doen zijn 3 dimensiesquote:Op maandag 10 mei 2010 12:37 schreef Etcetera het volgende:
Je mag 90 toch tegenwoordig? 80 vonden we echt een kutsnelheid
Na mijn bezoek vorige week aan Normandië ben ik voorlopig weer even erg anti-Duits...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je mag toch van Duitsers verwachten dat ze georganiseerd zijn en zo?
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:40 schreef MadMaster het volgende:
Na mijn bezoek vorige week aan Normandië ben ik voorlopig weer even erg anti-Duits...
Je mag zonder aanhangsel 100 tot 120 in Nederland, dus 90 is ook nog te langzaam...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je mag 90 toch tegenwoordig? 80 vonden we echt een kutsnelheid
Zag gisteren de TV-beelden van de inmiddels hoogbejaarde Canadezen die afgelopen weekend in Apeldoorn weer verwelkomd werden. Zat zowaar met een brok in mijn keel...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
mjah, daar kan ik even niks tegenin brengen
Beetje kinderachtig natuurlijk om de oorlog er bij te halen.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag gisteren de TV-beelden van de inmiddels hoogbejaarde Canadezen die afgelopen weekend in Apeldoorn weer verwelkomd werden. Zat zowaar met een brok in mijn keel...![]()
Een Duitser in een caravan kan ik momenteel dus helemaal niet verdragen...
Alles komt op één of andere manier nu op een logische wijze bij elkaar...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig natuurlijk om de oorlog er bij te halen.![]()
quote:Caravans moeten gewoon rechts blijven.
Ja want alle Duitsers zijn slecht en wij Nederlanders zijn altijd een fantastisch aardig volkje geweest.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag gisteren de TV-beelden van de inmiddels hoogbejaarde Canadezen die afgelopen weekend in Apeldoorn weer verwelkomd werden. Zat zowaar met een brok in mijn keel...![]()
Een Duitser in een caravan kan ik momenteel dus helemaal niet verdragen...
Het is maar wat je wilt lezen...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja want alle Duitsers zijn slecht en wij Nederlanders zijn altijd een fantastisch aardig volkje geweest.
Zo kwam je wel een beetje over.quote:
Oh, je hebt Peter R de Vries gekeken?quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je hebt Peter R de Vries gekeken?
oepsquote:Op maandag 10 mei 2010 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel's moet ik er voortaan achter plaatsen dan?
Nou misschien issie toch nog niet dood:quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, meisje alleen in het huis zonder sleutels...
Eigenlijk doet Peterrrr alsof iedereen had kunnen weten dat het nep is...maar laten we nou eerlijk zijn: je moet eigenlijk wel een beetje een eikel zijn om zo'n verhaal in twijfel te trekken. Dus ik vind het heel normaal als iemand het direct "gelooft"quote:Op maandag 10 mei 2010 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren wel het laatste stukje en ik heb dat boek ook gelezen (en voor zoete koek geslikt, om eerlijk te zijn)...
Ja. En aan het begin van het programma quote hij William Niles: "A man easily believes what he wishes" en ging vervolgens die quote projectere op de pers.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:24 schreef De_Hertog het volgende:
Waar gaat het over? Dat zogenaamde Loverboy-verhaal?
Ik heb alleen de laatste 10 minuten of zo gezien, met die telefoongesprekken met Ma Mosterd, Maria zelf en de uitgever. Ken dus niet de stukken die mogelijk onjuist zouden zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk doet Peterrrr alsof iedereen had kunnen weten dat het nep is...maar laten we nou eerlijk zijn: je moet eigenlijk wel een beetje een eikel zijn om zo'n verhaal in twijfel te trekken. Dus ik vind het heel normaal als iemand het direct "gelooft"
Ik vind het wel ENORM raar dat er niemand van die school al eerder aal de persbel getrokken heeft om te zeggen dat ze helemaal niet gespijbeld heeft
Ze beweert vanaf dag 1, een paar jaag lang gespijbeld te hebben. Maar ze ging wel ieder jaar netjes over. De school heeft aangetoond dat ze sporadisch een uurtje niet is op komen dagen. En dat is dan nog maar het begin waarom het meeste in het boek niet kan kloppen.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste 10 minuten of zo gezien, met die telefoongesprekken met Ma Mosterd, Maria zelf en de uitgever. Ken dus niet de stukken die mogelijk onjuist zouden zijn.
Vond het overigens een walgelijk boek met al die details over verkrachtingen e.d.
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 10 mei 2010 13:31 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, wel vreemd inderdaad.
Woensdag komt die Manou met zijn verhaal op TV, gisteren zag je een voorstukje daarvan.
Ze had op een bepaald moment toch een schadeclaim ingediend bij die school, gebrekkige controle enzo? Misschien dat de school er niets over wilde/mocht zeggen zolang het onderzoek liep.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het wel ENORM raar dat er niemand van die school al eerder aal de persbel getrokken heeft om te zeggen dat ze helemaal niet gespijbeld heeft
Zou kunnen. Ik heb zelfs nog gedacht: een school die 74.000 euro boete boven het hoofd hangt zou zomaar eens een absentielijstje kunnen vervalsenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ze had op een bepaald moment toch een schadeclaim ingediend bij die school, gebrekkige controle enzo? Misschien dat de school er niets over wilde/mocht zeggen zolang het onderzoek liep.
Dus meisjes die een boek schrijven over loverboy-verhalen zijn wel te vertrouwen en scholen niet?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik heb zelfs nog gedacht: een school die 74.000 euro boete boven het hoofd hangt zou zomaar eens een absentielijstje kunnen vervalsen
Wellicht zijn ze allebei niet te vertrouwenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dus meisjes die een boek schrijven over loverboy-verhalen zijn wel te vertrouwen en scholen niet?
Nou ja, ik heb het boek zelf niet gelezen hoor, maar dat het verhaal verzonnen is maakt het toch geen slechter (en misschien zelfs een beter) boek lijkt me zoquote:Op maandag 10 mei 2010 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
PeterRRRR was vorige week ook in DWDD om hierover alvast een tipje op te lichten. Matthijs zat vol ongeloof te kijken... hij heeft dat meisje 2x geïnterviewd en ook nog het boek aangeprezen op het boek zelf. Hij voelde zich bedrogen, geloof ik.
Nee..maar als je het verkoopt als: waargebeurd/autobiografisch.....dan ben je toch wel een charlatan.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het boek zelf niet gelezen hoor, maar dat het verhaal verzonnen is maakt het toch geen slechter (en misschien zelfs een beter) boek lijkt me zo
Precies.... ze had het dan moeten verkopen als fictie. Er waren ook al meer dan 250.000 exemplaren verkocht.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..maar als je het verkoopt als: waargebeurd/autobiografisch.....dan ben je toch wel een charlatan.
Ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb weer zo'n vraag waar ik naar kan Googelen maar daar heb ik geen zin inMag je een scooter rijden als je een B-rijbewijs hebt?
Wat moet ik verklarenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg, Etc....verklaar eens
http://forum.fok.nl/user/active/13347
Tofquote:
Oh verkeerde linkquote:
Nee doe 'squote:Op maandag 10 mei 2010 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh verkeerde link
Ging over dat Dijkstalverhaal. Maar laat maar
De NOS FAALTquote:Op maandag 10 mei 2010 14:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee doe 'sIk dacht al wat moet ik nou met jouw Active Topics
Vertel me wat nieuws.quote:
In Ierland heb ik chips gekocht in de smaken cheeseburger, rosbief met yorkshire pudding en braadworst. De eerste is best lekker, de laatste twee weet ik (nog) nietquote:Op maandag 10 mei 2010 10:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik neem vooral dingen mee terug aan voedsel als ik in het buitenland ben geweest eigenlijk.
Zo kon ik twee weken na thuiskomst toch nog even er achter komen dat lays rode kaviaar echt heel goor is:
[ afbeelding ]
Maar de krab variant best oke
[ afbeelding ]
De Giro heeft gisteren ook allemaal leuke ideeën de soep in geholpen, toen ging ie onder andere door Utrecht. Het leek ons wel leuk om met kinderen + moeder naar Alice in Wonderland te gaan, die draaide nog in Utrecht. Er kon alleen geen bus heen, vanwege die Giro. Plan B, broer ophalen uit Lunetten en gaan midgetgolfen. Er was een route waarmee het moest kunnen, dus geprobeerd. Alleen blijkbaar ergens een verkeerde afslag genomen. Normaal geen probleem, even omdraaien en je kan weer verder.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je het serieus niet wist: de Giro, en dat had je eventueel kunnen weten
In Frankrijk hadden ze die cheesburger chips ook, smaakt vooral naar rokerige BBQ-saus met augurken...quote:Op maandag 10 mei 2010 15:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Ierland heb ik chips gekocht in de smaken cheeseburger, rosbief met yorkshire pudding en braadworst. De eerste is best lekker, de laatste twee weet ik (nog) niet
Oftewel, voor die ene keer in de 10 jaar dat je naar de VS of Israel gaat, is het iets minder gedoe. Marrrr... als je in die tien jaar tijd twee keer op deze manier die paspoorten hebt moeten verlengen...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vergeet 1x in de tien jaar ruzie met je vrouw en 1x in de tien jaar goedmaakseks niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oftewel, voor die ene keer in de 10 jaar dat je naar de VS of Israel gaat, is het iets minder gedoe. Marrrr... als je in die tien jaar tijd twee keer op deze manier die paspoorten hebt moeten verlengen...
Ligt er natuurlijk aan in welke volgorde dat plaats vindt...quote:Op maandag 10 mei 2010 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vergeet 1x in de tien jaar ruzie met je vrouw en 1x in de tien jaar goedmaakseks niet.
Ah, mooi, nog meer macht voor de filmindustrie waar alleen goedwillende gebruikers last van hebben.quote:De FCC heeft de MPAA toestemming gegeven om de analoge video-uitgangen op settopboxen en tv's te blokkeren wanneer een recente film on demand wordt bekeken. Hollywood lobbyt al sinds 2008 voor selectable output control.
Klinkt goedquote:Op maandag 10 mei 2010 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga binnenkort weer eens bierbrouwen. Deze keer met een aantal anderen samen. Dat doen we bij iemand die heel vaak bier brouwt, ergens bij de grens met Belgie. 10 Minuten verder zit een camping dus dan gaan we gewoon 2 dagen op de camping staan en bier brouwen
Ik heb het 1x eerder gemaakt, een tarwe tripel. Dat was toen 20 of 30 liter.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klinkt goedDoe je dat vaak, en wat voor soort bier maak je?
Stond vorige week nog met een dvd in mijn handen, maar toen dacht ik hier aanquote:Op maandag 10 mei 2010 17:01 schreef De_Hertog het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ij-te-voorkomen.html
[..]
Ah, mooi, nog meer macht voor de filmindustrie waar alleen goedwillende gebruikers last van hebben.
Klinkt goed, hopelijk smaakt het ook zoquote:Op maandag 10 mei 2010 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het 1x eerder gemaakt, een tarwe tripel. Dat was toen 20 of 30 liter.
En deze keer gaat het hoogstwaarschijnlijk ook weer een tripel worden. Een beetje een hoppige waarschijnlijk.
En dat wordt 60 liter.
En ik zit er ook weer over na te denken om ook zelf thuis weer wat te gaan maken.
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:01 schreef De_Hertog het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ij-te-voorkomen.html
[..]
Ah, mooi, nog meer macht voor de filmindustrie waar alleen goedwillende gebruikers last van hebben.
dis als ik een titel bestal kan ik straks 90 dagen lang geen tvout meer gebruiken?quote:en geeft het MPAA-leden toestemming om soc maximaal 90 dagen per titel te activeren,
Ik denk dat ze met 'per titel' bedoelen dat je de analoge outputs niet kunt gebruiken zolang je die film kijkt, niet zolang je die titel hebtquote:Op maandag 10 mei 2010 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
dis als ik een titel bestal kan ik straks 90 dagen lang geen tvout meer gebruiken?
Je woont in Hilvarenbeek?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klinkt goed, hopelijk smaakt het ook zo
Bij ons in het dorp is ieder jaar een soort biermarkt waar ook allerlei microbrouwers langs komen, zit altijd erg goed spul tussen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga binnenkort weer eens bierbrouwen. Deze keer met een aantal anderen samen. Dat doen we bij iemand die heel vaak bier brouwt, ergens bij de grens met Belgie. 10 Minuten verder zit een camping dus dan gaan we gewoon 2 dagen op de camping staan en bier brouwen
De Roos is echt heel erg lekker. Die heeft onlangs bij ons de blindproeverij gewonnen nadat ik dat had opgepikt bij de museumbrouwerijquote:Op maandag 10 mei 2010 17:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, maar De Roos staat ook altijd 'bij ons'
Weet je wat ook erg Nederlands is? Vooroordelenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik snap sowieso het idee van 'kamperen' op een camping niet echt. Ben 1x in mijn leven 1 dagje op bezoek geweest bij iemand op een camping, toen was ik direct genezen.
Het leuke van vakantie is nou juist om andere dingen / mensen / culturen te zien. Ga je een beetje met je wagen VOL met ALLES van thuis (tot potje pindakaas aan toe) naar een camping rijden, vol met andere Nederlanders die precies het zelfde doen. Om 's avonds je meegebrachte blikje knakworsten en aardappels op te warmen - al dat buitenlandse voer is immers niks. Ik heb ook het idee dat 90% van de mensen die daar met zn eigen camper zit, dat hele campingterrein niet af komt de tijd dat ze daar zijn. Wat dat betreft is er aardig gelijkenis met all-inclusive Turkije
Vooroordelen bestaan niet omdat er maar 2 mensen in de wereld eraan voldoen. Vooroodelen zijn er om dat er een aanzienlijke groep is die eraan voldoet.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:12 schreef B.ertha het volgende:
Even mijn gal spuien:
[..]
Weet je wat ook erg Nederlands is? Vooroordelen
Wij gingen ieder jaar met de vouwwagen, omdat we niet duurder konden betalen maar ook omdat het erg leuk is. En we namen geen eten mee, want het is erg leuk om buitenlandse supermarkten of buurtwinkeltjes te bezoeken.
Wij maakten wel vriendjes, maar mijn ouders hadden nauwelijks contact met anderen, die trouwens meestal ook helemaal niet zo erg zijn. We gingen vaak dagelijks op pad om dorpjes te bekijken, te wandelen, te zwemmen, cultuur te proeven, noem maar op.
Je moet gewoon niet naar een Nederlandse camping gaan en al zeker niet als er een groot aandeel stacaravans is, dat is wel vreselijk.
Dan behoorden jullie dus tot de goeie 10%quote:Op maandag 10 mei 2010 18:12 schreef B.ertha het volgende:
Even mijn gal spuien:
[..]
Wij gingen ieder jaar met de vouwwagen, omdat we niet duurder konden betalen maar ook omdat het erg leuk is. En we namen geen eten mee, want het is erg leuk om buitenlandse supermarkten of buurtwinkeltjes te bezoeken.
Wij maakten wel vriendjes, maar mijn ouders hadden nauwelijks contact met anderen, die trouwens meestal ook helemaal niet zo erg zijn. We gingen vaak dagelijks op pad om dorpjes te bekijken, te wandelen, te zwemmen, cultuur te proeven, noem maar op.
Je moet gewoon niet naar een Nederlandse camping gaan en al zeker niet als er een groot aandeel stacaravans is, dat is wel vreselijk.
Misschien ook maar eens heen gaan inderdaad, het hoeft niet altijd van één kant te komenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Roos is echt heel erg lekker. Die heeft onlangs bij ons de blindproeverij gewonnen nadat ik dat had opgepikt bij de museumbrouwerij
Erg lekker bier en leuke setup aldaar.
11 September hebben zij een bierfestival in Hilvarenbeek. Ook met een aantal brouwerijen.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens heen gaan inderdaad, het hoeft niet altijd van één kant te komen
In Engeland ook. De drie grootste stijgers van de FTSE:quote:Op maandag 10 mei 2010 18:05 schreef Whiteguy het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_external_debt
Boeiende lijst. Nederland staat erg hoog (ivm grote bank sector denk ik).
Dat ING vandaag +23 % laat zien op de beurzen nadat er steun is bekendgemaakt voor de kneuzenlanden, geeft wel aan dat het redden van die landen vooral ook een redding is voor ONZE banken. ING zal wel weer 300 miljard aan Spaans en Portugees schuldpapier op een balans hebben staan ofzo
En dan komt dit:quote:Op maandag 10 mei 2010 18:12 schreef B.ertha het volgende:
Even mijn gal spuien:
[..]
Foei B.quote:Je moet gewoon niet naar een Nederlandse camping gaan en al zeker niet als er een groot aandeel stacaravans is, dat is wel vreselijk.
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:19 schreef MadMaster het volgende:
Heb net een zeer goede opname van Faithless in Brussel (één dag later dan Amsterdam) binnengehaald, zelfde setlist. Helaas wel in MP3, maar dat zal je waarschijnlijk niet boeien.
Interesse?
En nu niet meer?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Jack de vries is vreemgegaan
En Sjek was net bezig aan een opmars binnen de partij/politiek.
Vind hem zowaar symphatiek...
Ik ben alleen bezig met Jack de Vries als politicus, niet als huisvader of echtgenoot.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik schrijf 'vind', niet 'vond'.quote:
Met VK en VS als beruchte landen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schrijf 'vind', niet 'vond'.
Wat hij buiten de deur doet, moet 'ie zelf weten.
Maar daar wordt binnen sommige geledingen anders over gedacht...
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schrijf 'vind', niet 'vond'.
Wat hij buiten de deur doet, moet 'ie zelf weten.
Maar daar wordt binnen sommige geledingen anders over gedacht...
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:53 schreef De_Hertog het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd leuk, statistieken, grafieken en schaalverdelingen..
voor beide:quote:
Voor de eerste: kijk eens heel goed naar de getallen in de balkjesquote:
Ehm, pardon?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:10 schreef iamredleader het volgende:
Het is 21:00 < nu < 22:00 en dus tijd voor bed/goedmaaksex
Dit moet ik scoopen via Twitter.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor de eerste: kijk eens heel goed naar de getallen in de balkjes. TMI is in dit geval too much information
Bij die balkjes kijk ik schijnbaar ergens gruwelijk overheenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor de eerste: kijk eens heel goed naar de getallen in de balkjes. TMI is in dit geval too much information
Inderdaad, ik hoef niet telkens een minuut vooruit te weten wat mensen hier doenquote:
ja, ergens binnenkort. Degene die de locatie heeft aangeboden is nu bezig met goedmaaksex.quote:
Ik ben net een kwartier thuisquote:Op maandag 10 mei 2010 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ohwaaowah ik ben al bijna weer thuiiisss
Ja, we gaan bij mij barbecuen, in 2011quote:
dat was al algemeen bekend in den haagquote:Op maandag 10 mei 2010 19:51 schreef MadMaster het volgende:
ok, ik zet 2011 in de agendaquote:Op maandag 10 mei 2010 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, we gaan bij mij barbecuen, in 2011
Of juist wel, ze wist het eerder dan z'n vrouwquote:Op maandag 10 mei 2010 21:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar jij bent niet degene die iets heeft met Jack?
En in 2010 de grote verbouwmeetquote:
nee je zei het goedquote:
Nope, nog steeds happy met mijnquote:Op maandag 10 mei 2010 21:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar jij bent niet degene die iets heeft met Jack?
Kun je dit elke keer even posten als ik het niet meer weetquote:Op maandag 10 mei 2010 21:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee je zei het goedals zeg je alleen wanneer iets gelijk is aan het andere: hij is even lang als ik, hij is net zo dom als jij enz. Dan gebruik je om een verschil aan te geven: ik wist het eerder dan zijn vrouw
mooiquote:
maar eerst de grote klusmeet bij mij in juniquote:
hetzelfde als, je kan nooit hetzelfde dan zeggen. Als je dat onthoudt dan heb je het altijd goedquote:Op maandag 10 mei 2010 21:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je dit elke keer even posten als ik het niet meer weetIk probeer het te onthouden met een ezelsbruggetje maar dat werkt blijkbaar niet goed genoeg
![]()
als = verschil
Ik kom bij jou klussen en jij bij mijquote:Op maandag 10 mei 2010 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
maar eerst de grote klusmeet bij mij in juni
Ik heb trouwens net een Lush product uitgeprobeerd dat echt stinkten nu ruik ik ernaar en dat is vies
helaas niets wat met den haag te maken heeftquote:Op maandag 10 mei 2010 21:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
mooi
Ik kan het gemist hebben, maar waar werk je eigenlijk nu tegenwoordig?
Tuurlijk kun je dat wel zeggenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
hetzelfde als, je kan nooit hetzelfde dan zeggen. Als je dat onthoudt dan heb je het altijd goed
Hmmm, ik heb zo het vermoeden dat er bij jou veel meer moet gebeuren dan bij mijquote:Op maandag 10 mei 2010 21:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik kom bij jou klussen en jij bij mij
wijsneusquote:Op maandag 10 mei 2010 21:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je dat wel zeggenhet klopt grammaticaal gezien alleen niet
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed in dit geval Amsterdam, Amsterdam, waar de zeelieden lallen...
dat vermoeden deel ikquote:Op maandag 10 mei 2010 21:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb zo het vermoeden dat er bij jou veel meer moet gebeuren dan bij mij
Ik krijg trouwens volgende week de sleutels
Wanneer vlieg je meis?quote:
Naast dequote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Denk dat het hier binnenkort een hoog Wonen & Klussen-gehalte hier wordt...
Ach, je kan het hier nog neerpennen, dus reanimatie is nog niet nodig...quote:Op maandag 10 mei 2010 21:57 schreef MaJo het volgende:
Damn it, ik moest rennen voor de bus en ik wist dat ik daardoor een hoestaanval zou krijgen omdat ik verkouden ben maar wilde niet een half uur wachten. Nu stik ik zowat en loopt het snot als water uit mijn neus
2 juni!! Kom op mijn mama's verjaardag aanquote:
Op het eerste gezicht staan de balkjes vrij ver van elkaar af, waardoor de ene duidelijk verder (beter) is dan de andere. In de praktijk blijkt het, door de gekozen verdeling, een verschil van .1 te zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Bij die balkjes kijk ik schijnbaar ergens gruwelijk overheen
Ok, dat had ik gezienquote:Op maandag 10 mei 2010 22:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht staan de balkjes vrij ver van elkaar af, waardoor de ene duidelijk verder (beter) is dan de andere. In de praktijk blijkt het, door de gekozen verdeling, een verschil van .1 te zijn.
Jij komt altijd dat soort dingen tegen?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ok, dat had ik gezien
maar welcome to my world, nu snap ik waarom ik me er niet over verbaas....
Haha nee hoor ik leef nogquote:Op maandag 10 mei 2010 22:04 schreef MadMaster het volgende:
MaJo???
Nu toch niet alsnog aan de beademing gelegd?
Prima, maar dan moet ik wel even achter de laptop weg...quote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha nee hoor ik leef nog
Zo een Saffie doen? Ja lekker slim, ik weet het
jazeker.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jij komt altijd dat soort dingen tegen?
Dan snap je wellicht ook dat ik zojuist miljonair geworden ben
Duitse markquote:Op maandag 10 mei 2010 22:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jazeker.
gefeliciteerd![]()
In welke munteenheid?
Vergeet ONZ niet, maar daar zorg ik al voor.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Naast de
-> OUD
-> DIG
krijgen we dan
-> K&W
Nope, Faithless ga ik op Lowlands al ontwijkenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet ik wel even achter de laptop weg...![]()
Ga je nog naar Faithless in het Westerpark?
Dat waren tijden. Hyperinflatie.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zeker die uit de jaren 30?
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:Op maandag 10 mei 2010 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zeker die uit de jaren 30?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, Faithless ga ik op Lowlands al ontwijken
Ik steek hem nú op
Ik help ook even mee:quote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Naast de
-> OUD
-> DIG
krijgen we dan
-> K&W
Ik vind dat Brinkman ergens wel gelijk heeft.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)kman_rebelleert.html
Ik vond het al nooit zo'n held...quote:Op maandag 10 mei 2010 23:44 schreef MaJo het volgende:
Brinkman stapt morgen uit de partij, mark my words. Onder dwang van wilders maar dat zal hij niet toe willen geven. Wilders heeft de touwtjes strak in handen, hij dult geen tegenspraak.brinkman...
Dat is ook best een goede filmquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net Armageddon gekeken, dat is best een okaye film (vind ik dan)
Niet volgens de criticiquote:
ik vind de line up echt vetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken Rock en Seine maar ik weet nog niet zo zeker of ik ga. Het is geen fantastisch programma. Er zijn een paar leuke bands maar ik weet niet of het leuk genoeg is.
Sziget, Lowlands en RenS in 1 maand. Dat wordt op een houtje bijtenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik vind de line up echt veten 100 euro is echt cheap
Ik ga hoe dan ook, ook als niemand mee wil
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |