Vandaar ook dat ik het had over met een camper kamperen -op zo'n camping-.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kamperen is bij mij toch echt iets heel anders. Bijvoorbeeld heel Schotland doorgetrokken met een tentje en echt wel veel meegekregen van de omgeving en cultuur daar. Was juist ideaal om te kamperen, omdat je dan uit je tentje stapt 's morgens (waar echt geen kip te bekennen was) en je direct uitzicht hebt op bergen of water.Boodschappen worden dan gewoon gedaan in de supermarkt daar en af en toe lekker uit eten, dus niks potjes pindakaas mee.
![]()
Ik ook...quote:Op maandag 10 mei 2010 10:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben erg slecht met in de zon liggen, word ik onrustig van
Ik neem vooral dingen mee terug aan voedsel als ik in het buitenland ben geweest eigenlijk.quote:
Daar heb je hem:quote:Op maandag 10 mei 2010 10:07 schreef Soempie het volgende:
en nu zie ik een grote: 'zie je nou wel' aankomen.
Ik heb het geprobeerd, maar het is toch echt m'n eigen schuld.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:19 schreef Etcetera het volgende:
Gewoon hem de schuld geven'Ja maar jij moet je tas ook gewoon eens opruimen!'
Ehm, kan je niet ontsnappen ?quote:Op maandag 10 mei 2010 10:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar het is toch echt m'n eigen schuld.
Normaal kan ik prima een hele dag thuis zitten, maar als je dan gedwongen bent word je er helemaal rusteloos van.
Gewoon ontkennenquote:Op maandag 10 mei 2010 10:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar het is toch echt m'n eigen schuld.
Normaal kan ik prima een hele dag thuis zitten, maar als je dan gedwongen bent word je er helemaal rusteloos van.
Je had ook gewoon je mond moeten houden en sneaky je sleutels eruit moeten vissen als 'ie thuis kwamquote:Op maandag 10 mei 2010 10:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar heb je hem:
'Ik zei dat je geen troep in de tas moet steken die ik elke dag mee naar kantoor neem!'
Ja, dat bedacht ik me later. Eerst dacht ik nog even dat hij me een lesje wilde leren, aangezien hij m'n portemonnee wel op tafel had gelegd. Ik dacht dus dat hij m'n sleutels ergens verstopt had.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je had ook gewoon je mond moeten houden en sneaky je sleutels eruit moeten vissen als 'ie thuis kwam
Kamperen
Een baantje was blijkbaar geen optiequote:AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam heeft vrijdag een 19-jarige Amsterdammer veroordeeld tot zes jaar cel wegens een reeks gewapende overvallen. De officier van justitie had acht jaar geëist.
In een periode van vier maanden pleegde de jongen vorig jaar tien gewapende overvallen op winkeliers. Drie overvallen pleegde hij nog voor zijn achttiende verjaardag.
De jongen verklaarde geld nodig te hebben en besloot daarom maar winkels te overvallen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me later. Eerst dacht ik nog even dat hij me een lesje wilde leren, aangezien hij m'n portemonnee wel op tafel had gelegd. Ik dacht dus dat hij m'n sleutels ergens verstopt had.
Nee, 3 kwartier met de auto.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En Svens kantoor is waarschijnlijk niet direct in de buurt gok ik zomaar?
Want er stond gisteren een bord buiten met 'morgen gratis bier' ?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:08 schreef Etcetera het volgende:
LB, drank in El Rubio is gratis vanavond#tipvandedag
[/twitter]
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:19 schreef Etcetera het volgende:
het is wel een homobar geloof ik.
Weet ik het. Maar dat is jaren geleden.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:19 schreef LadyBlack het volgende:
In El Rubio?
Niet de eerste kroeg die bij mij op zou komen voor een meet![]()
Was het niet daar dat die hiv-spuiters aan het werk waren?
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:22 schreef TradeMarkie het volgende:
@Etc, hij wil niet dat je op de bank Pitt?
Nicequote:Op maandag 10 mei 2010 11:22 schreef TradeMarkie het volgende:
@Etc, hij wil niet dat je op de bank Pitt?
Als je het serieus niet wist: de Giro, en dat had je eventueel kunnen wetenquote:Op maandag 10 mei 2010 11:55 schreef iamredleader het volgende:
5) Er schijnt iets met fietsers te zijn vandaag, iets roze en met veel entourate. Geen idee wat
Goh, nee, echt?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:58 schreef De_Hertog het volgende:
Als je het serieus niet wist: de Giro, en dat had je eventueel kunnen weten
Vandaar 'als je serieus was'quote:
Niet te lang boos blijven hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:02 schreef iamredleader het volgende:
En ja, ik wil graag een groot glas roosvicee
Interessant is een mooie woordkeuzequote:Op maandag 10 mei 2010 12:04 schreef iamredleader het volgende:
De afspraak op het consulaat is maanden geleden gemaakt... realiseerde me van het weekend dat het inderdaad nog eens interessant zou kunnen worden
Hoe was Amsterdam trouwens? Ik bedoel in het concertgebouw?quote:Op maandag 10 mei 2010 12:05 schreef LadyBlack het volgende:
Oef IARL, ik zou ook chagrijnig zijn nuklinkt als een vreselijk gehol.
Maar ik kan me ook heel goed inleven in Tinuviel, ik ben ook errrrrg vergeetachtig, en zeker als ik diezelfde middag nog een sollicitatiegesprek zou hebben..... brrr.
Kreeg laatst ook een opmerking van vriendje, dat hij het niet zo leuk vond om mijn achtervang te spelen![]()
*inschenktquote:Op maandag 10 mei 2010 12:02 schreef iamredleader het volgende:
En ja, ik wil graag een groot glas roosvicee
Quote uit een mega-toffe film:quote:Op maandag 10 mei 2010 12:06 schreef De_Hertog het volgende:
Interessant is een mooie woordkeuzeWist niet dat dat zo ver van te voren moest worden geregeld, handig inderdaad
Oh dat ben ik regelmatigquote:Op maandag 10 mei 2010 12:05 schreef LadyBlack het volgende:
Kreeg laatst ook een opmerking van vriendje, dat hij het niet zo leuk vond om mijn achtervang te spelen![]()
Moest even zoeken. Maarquote:Op maandag 10 mei 2010 12:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Quote uit een mega-toffe film:
A. " This landing is gonna get pretty interesting"
B. "Define "interesting"."
A. "Oh God, oh God, we're all going to die?"
"There is a cruse. It goes: May You Live in Interesting Times"quote:Op maandag 10 mei 2010 12:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Quote uit een mega-toffe film:
A. " This landing is gonna get pretty interesting"
B. "Define "interesting"."
A. "Oh God, oh God, we're all going to die?"
Thans 3quote:Op maandag 10 mei 2010 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
Maaarre...heeft Jair dan nu 2 paspoorten? Of alleen een Duitse? En wat is het voordeel ervan?
100% Duits, en 100% mutsquote:
Oke, want dat je op het moment zelf even zoiets hebt van:quote:
Helaas, het gebeurt te regelmatig. En de aanloop naar dit alles is gewoon onnodig, als je een klein beetje meer moeite doet van tevoren. Dingen zoals op tijd opstaan, documenten van tevoren checken dat alles aanwezig is, genoeg cash bij je hebben, ga zo maar doorquote:Op maandag 10 mei 2010 12:10 schreef Soempie het volgende:
Oke, want dat je op het moment zelf even zoiets hebt van:dat kan ik me wel voorstellen, maar als alles al goedgekomen is en je weer lekker thuis zit...
![]()
Of het moet al heel vaak voorkomen dat Tinuviel iets vergeet, dan snap ik de boosheid misschien.
Wat moet je in hemelsnaam met 3 paspoorten? En ik dacht niet eens dat dat kon.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Thans 3![]()
1) Nederlands, want mijn zoon
2) Israelisch, want tinu heeft ook een Israelisch paspoort
3) Duits, want geboren (in Nederland) uit een Duitse![]()
[..]
100% Duits, en 100% muts![]()
Misschien moet je haar dat ook even laten weten, wellicht beter voor de gemoedsrust op dat gesprekquote:Op maandag 10 mei 2010 12:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ach, bij deze zijn jullie mijn getuigen: ze is alweer vergeven
Sven en ik zijn alletwee een beetje als Tinuviel en zijn tegelijk elkaars achtervang (ik kende het woord niet?). We balen wel als een van ons iets vergeet, maar gelukkig zijn we nooit echt boos om die reden. Kan ook niet, anders was het elke week feest.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat ben ik regelmatigM'n vriend heeft zelfs besloten dat hij het maken van afspraken maar aan mij overlaat omdat hij standaard een dag van te voren meldt 'oh ja we moeten weg morgen' en daar kan ik echt niet goed tegen
Erg mooi!quote:Op maandag 10 mei 2010 12:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe was Amsterdam trouwens? Ik bedoel in het concertgebouw?
Dat vroeg ik me ook af. Ik lees nu dat Jair zelfs 3 paspoorten heeft!!quote:Op maandag 10 mei 2010 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
Maaarre...heeft Jair dan nu 2 paspoorten? Of alleen een Duitse? En wat is het voordeel ervan?
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien moet je haar dat ook even laten weten, wellicht beter voor de gemoedsrust op dat gesprek
Weet je waar ik van baal? Dat het veel werk zou zijn om ook een Amerikaans paspoort te regelen. Ik ben tenslotte (ook) Amerikaansquote:Op maandag 10 mei 2010 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
Wat moet je in hemelsnaam met 3 paspoorten? En ik dacht niet eens dat dat kon.
Nee, eerst goedmaaksex, daarna zal ik haar op bovenstaande post attenderenquote:Op maandag 10 mei 2010 12:15 schreef De_Hertog het volgende:
Misschien moet je haar dat ook even laten weten, wellicht beter voor de gemoedsrust op dat gesprek
Herkenbaar, en erg liefquote:Op maandag 10 mei 2010 12:15 schreef Soempie het volgende:
Sven en ik zijn alletwee een beetje als Tinuviel en zijn tegelijk elkaars achtervang (ik kende het woord niet?). We balen wel als een van ons iets vergeet, maar gelukkig zijn we nooit echt boos om die reden. Kan ook niet, anders was het elke week feest.Gister nog vergeten het cadeautje mee te nemen voor de moeder van Sven. Moesten we weer omkeren ('heb je het cadeautje meegenomen?', 'nee, ik dacht dat jij daar wel aan zou denken!', 'Fijn, dan moeten we dus weer terug.'
En dan is het gelijk weer goed.)
Je had wel je paspoort bij je?quote:Op maandag 10 mei 2010 12:16 schreef LadyBlack het volgende:
Erg mooi!
Wij hadden gelukkig geen last van de Giro, ze waren al vertrokken toen wij op het Museumplein aankwamen.
Daarna bij mn vriendin gaan eten en toen weer naar Groningen gereden. We hebben half Nederland zo'n beetje gezien dit weekend, 7 provincies door in elk geval
Dat doe je ook dagelijks... dus veel voordeelquote:Op maandag 10 mei 2010 12:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weet je waar ik van baal? Dat het veel werk zou zijn om ook een Amerikaans paspoort te regelen. Ik ben tenslotte (ook) Amerikaans![]()
Een paar jaar geleden was het alleen een kwestie van langsgaan bij het consulaat en betalen geweestnu zouden we naar de States moeten gaan, met mijn vader erbij, want hij is "veteraan".
Maar het voordeel? Binnen Europa van 2 landen is er geen voordeel, maar als we nu naar Israel zouden gaan, kunnen tinuviel en Jair zo doorlopen bij de controles, doen ze altijd minder moeilijken hetzelfde geldt dus als we naar Amerika zouden gaan en ik ga met mijn Amerikaanse paspoort. Hier vertrekken: geen gedoe. Daar aankomen: weinig tot geen gedoe
Neuh, dus het echte voordeel is beperkt, maar ja: wat ik eerder al schreef: tegenwoordig valt het wel mee. Maar voor de gelegenheden dat het nodig is...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
Dat doe je ook dagelijks... dus veel voordeel![]()
![]()
Ah, luxeprobleem dusquote:Op maandag 10 mei 2010 12:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weet je waar ik van baal? Dat het veel werk zou zijn om ook een Amerikaans paspoort te regelen. Ik ben tenslotte (ook) Amerikaans![]()
Een paar jaar geleden was het alleen een kwestie van langsgaan bij het consulaat en betalen geweestnu zouden we naar de States moeten gaan, met mijn vader erbij, want hij is "veteraan".
Maar het voordeel? Binnen Europa van 2 landen is er geen voordeel, maar als we nu naar Israel zouden gaan, kunnen tinuviel en Jair zo doorlopen bij de controles, doen ze altijd minder moeilijken hetzelfde geldt dus als we naar Amerika zouden gaan en ik ga met mijn Amerikaanse paspoort. Hier vertrekken: geen gedoe. Daar aankomen: weinig tot geen gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |