Haha wat een jankwijfquote:Op maandag 10 mei 2010 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
Nou dan stel ik voor dat jij wat leuks gaat doen voor ons, 3 minuten zingen, dansen, hoolahoopen.
- Nou dat lijkt me geen vermaakt.
Wij lachen nu al.
- Mag ik er even over nadenken?
NEE.
GEFELICITEERDquote:Op maandag 10 mei 2010 00:35 schreef MouzurX het volgende:
Dus eens kijken wat ik heb bereikt in mijn 18de jaar en wat mijn doelstellingen voor mijn 19de jaar zijn
Doe de checklist in de OP en je voelt je een beter mens.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:35 schreef MouzurX het volgende:
Dus eens kijken wat ik heb bereikt in mijn 18de jaar en wat mijn doelstellingen voor mijn 19de jaar zijn
Ik hoef je niet te converten hoor. Ik lach er alleen omquote:Op maandag 10 mei 2010 00:32 schreef Skylark. het volgende:
Het is wel belangrijk voor jullie om mij converten he. Ik snap niet waarom mensen er niet tegen kunnen als mensen een andere leefstijl dan zijzelf hebben.
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:32 schreef MouzurX het volgende:
HEY!! is 10 mei!
Weet je wat dat betekent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.feliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hier een liedje voor je verjaardag
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Heb ik jou ooit proberen te converten, of iemand anders in deze SCquote:Op maandag 10 mei 2010 00:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik hoef je niet te converten hoor. Ik lach er alleen om. Vaak zijn het juist die mensen die zo eco-bewust zijn die anderen willen converten. Een goed voorbeeld zie je in die uitzending van Paul de Leeuw hierboven in het vorige topic.
Heb ik jou ooit geprobeerd te converten dan? Jij begint daarover hoor, niet ikquote:Op maandag 10 mei 2010 00:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit proberen te converten, of iemand anders in deze SC? Nee. Ik vind het best als iedereen doet wat ie chill vindt.
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
feli![]()
hier een liedje voor je verjaardag
Nou, het komt wel zo over. Zo van: ONGELOFELIJK WAT JE DOET JE BENT DE ENIGE 19JARIGE IN NEDERLAND LOL LOL WAAROM ZOU JE DAT DOEN.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit geprobeerd te converten dan? Jij begint daarover hoor, niet ik.
Zo denk ik er ook over ja. Ik vind het grappig, en ik lach erom. Misschien moet je eens opzoeken wat converten betekent.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, het komt wel zo over. Zo van: ONGELOFELIJK WAT JE DOET JE BENT DE ENIGE 19JARIGE IN NEDERLAND LOL LOL WAAROM ZOU JE DAT DOEN.
als je dat nou even omdraaitquote:
Nee hoor, het betekend bekerenquote:Op maandag 10 mei 2010 00:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over ja. Ik vind het grappig, en ik lach erom. Misschien moet je eens opzoeken wat converten betekent.
Ik ben niet de enige die erom moest lachen dat je rietjes gebruikt als je frisdrank drinkt. Ik vind dat grappig ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee hoor, het betekend bekeren. Ik snap alleen het grappige eraan niet zo. Gezond leven is grappig? Of is het het feit dat ik dat op m'n 19e doe?
Sporten is juist gezondquote:
Ohja het is je heel onbewust leeft en nergens bij nadenkt, uitermate hilarisch is als je iemand tegenkomt die wat bewuster is van zijn doen en laten. *dijenkletst*quote:Op maandag 10 mei 2010 00:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga weg als je er niet om kan lachen.
Ik vind het raar dat dat rietjesverhaal zo raar voor je is, want het is een kleine moeite en het is zoveel beter voor je tanden. Denk je dat de mens gemaakt is voor al dat zure eten en drinken wat we tegenwoordig eten?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus Sky, je weet zelf ook wel dat ik niks heb tegen gezond leven. Ik gebruik ook mondwater, ik zwem 2/3x in de week, daarnaast ga ik nog naar de sportschool, ik fiets veel en ik eet niet teveel kankertroep.
Maar ik moet lachen om dat rietjes-verhaal en die voedingsstoffen enzo, omdat ik dat vrij overdreven vind en typisch iets voor 40+-ers die gezond willen eten omdat dat in de lijn van hun Nordic Walking-programma past.
Is geen ruzie hoor, Otis en ik verschillen alleen soms van mening.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:52 schreef MouzurX het volgende:
Die ruzies altijd in de scAltijd andere mensen, altijd een kansloos onderwerp
Ik begrijp het ook wel. Net als dat ik begrijp dat 40+ers gaan nordic walken, want dat is ook heel gezond en een kleine moeite. Maar net als dat ik het grappig vind om die mensen te zien lopen met hun stokjes, vind ik het ook grappig hoe je dan daar zit met je glaasje cola en een rietje. Takes me back to 1998quote:Op maandag 10 mei 2010 00:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat dat rietjesverhaal zo raar voor je is, want het is een kleine moeite en het is zoveel beter voor je tanden. Denk je dat de mens gemaakt is voor al dat zure eten en drinken wat we tegenwoordig eten?
wat ruzie waarquote:Op maandag 10 mei 2010 00:52 schreef MouzurX het volgende:
Mijn tandarts raad me overigens bij elke controle steeds aan om frisdranken te drinken met een rietje, want dan hoeft ze minder tandsteen weg te bijtelenquote:Op maandag 10 mei 2010 00:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat dat rietjesverhaal zo raar voor je is, want het is een kleine moeite en het is zoveel beter voor je tanden. Denk je dat de mens gemaakt is voor al dat zure eten en drinken wat we tegenwoordig eten?
En die voedingsstoffen vind ik belangrijk omdat ik de neiging heb om te weinig eiwitten binnen te krijgen, en nu ik daar meer op let (dmv magere kwark, biefstuk, varkenshaas, kipfilet) is dat beter in balans.
Discussies dan (maar dat klonk een beetje net nietquote:
Normaal niet schatje, maar wij hebben ook inhoud.quote:
Komt door het weer.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:52 schreef MouzurX het volgende:
Ik drink sowieso weinig frisdrank enzo thuis, dus het komt niet zo vaak voor. Ik ben meer van de aanmaaklimonade.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel. Net als dat ik begrijp dat 40+ers gaan nordic walken, want dat is ook heel gezond en een kleine moeite. Maar net als dat ik het grappig vind om die mensen te zien lopen met hun stokjes, vind ik het ook grappig hoe je dan daar zit met je glaasje cola en een rietje. Takes me back to 1998
En de bezetste.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Otis. De lekkerste van allemaal hier. Wat is je msn?
Ik zie het..ik ben aangenaam verrast moet ik zeggen.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Normaal niet schatje, maar wij hebben ook inhoud.
Ook de rijkstequote:Op maandag 10 mei 2010 00:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Otis. De lekkerste van allemaal hier. Wat is je msn?
Aangenaam, ik ben Aladin.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zie het..ik ben aangenaam verrast moet ik zeggen.
Sorry bro, cockblocking zit in m'n blood blijkbaarquote:
Als in; geen hoofddoekje, wel naar school, maximaal tot 1 uur op stap gaan?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10? Zes?
10 voor 7, maar Otis en ik hadden een interessante discussie.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waarom slapen jullie trouwens (nog) niet? Ik moet morgen om 6 uur alweer opstaan
Mwoahh....quote:Op maandag 10 mei 2010 01:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Otis en ik hadden een interessante discussie.
Ik ben vandaag jarig en mag van mijn ouders niet naar school dus een vrije dagquote:Op maandag 10 mei 2010 01:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waarom slapen jullie trouwens (nog) niet? Ik moet morgen om 6 uur alweer opstaan
''wel naar school''? Hoe moet ik dat opvatten..?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als in; geen hoofddoekje, wel naar school, maximaal tot 1 uur op stap gaan?
Jij hebt 2 moeders? Aiquote:Op maandag 10 mei 2010 01:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''wel naar school''? Hoe moet ik dat opvatten..?
Maximaal tot 1 uur op stap? Nah mag wel langer wegblijven..maar na 10 uur 's avonds wordt er standaard om het halfuur gebeld..bezorgde mama's..zucht
Je wordt niet thuisgehouden om het huishouden te doenquote:Op maandag 10 mei 2010 01:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''wel naar school''? Hoe moet ik dat opvatten..?
Maximaal tot 1 uur op stap? Nah mag wel langer wegblijven..maar na 10 uur 's avonds wordt er standaard om het halfuur gebeld..bezorgde mama's..zucht
10 voor 7 klinkt nu zo lekker..quote:Op maandag 10 mei 2010 01:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
10 voor 7, maar Otis en ik hadden een interessante discussie.
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je wordt niet thuisgehouden om het huishouden te doen.
Okay, maar ik doe het later ook Hulk Hogan-style met m'n dochter tot haar 25e.
[..]
Okay, maar ik doe het later ook Hulk Hogan-style met m'n dochter tot ze uit huis is.
quote:
Huishouden? Hhaha..goeie grapquote:Op maandag 10 mei 2010 01:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, maar ik doe het later ook Hulk Hogan-style met m'n dochter tot haar 17e.
[..]
Okay, maar ik doe het later ook Hulk Hogan-style met m'n dochter tot ze uit de kelder ontsnapt
Kiezen vriend. Of vriendin of e-playen.quote:
Ik bedoel meer van. wacht, PM.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kiezen vriend. Of vriendin of e-playen.Ik wil wel ruilen tho.
Jij hebt al dibs op limburg, gelderland, utrecht en limburg.quote:
Als je je sig eens verwijderd ga ik erover nadenken.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt al dibs op limburg, gelderland, utrecht en limburg.
Mag ik aankomend weekend trouwens maastricht van je lenen? Bedankt!
Als jongens een meisje zien, dan roepen ze dibs en degene die dat als eerste doet, mag haar proberen te regelenquote:
Hij was verwijderd, totdat jij ineens vroeg waar hij was gebleven.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je je sig eens verwijderd ga ik erover nadenken.
Gast, je grammaticaquote:Op maandag 10 mei 2010 01:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je je sig eens verwijderd ga ik erover nadenken.
Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 01:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je je sig eens verwijdert ga ik erover nadenken.
Wat een kerelquote:Op maandag 10 mei 2010 01:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Een vriend van me is gisteren met het 14-jarige zusje van zijn ex gegaan terwijl zijn ex ernaast stond.
Ik zit eraan te denken een standbeeld te bouwen voor hem.
Dat deed ik alleen zodat het leek alsof het niet uitmaakte voor mij dat hij er eerst stond.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij was verwijderd, totdat jij ineens vroeg waar hij was gebleven.
LOLquote:Op maandag 10 mei 2010 01:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als jongens een meisje zien, dan roepen ze dibs en degene die dat als eerste doet, mag haar proberen te regelen
Bron: Bro-code Hoofdstuk 6 Paragraaf 13
Serieus man, we moeten een kolonie voor hem veroveren en het naar hem vernoemen.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Een vriend van me is gisteren met het 14-jarige zusje van zijn ex gegaan terwijl zijn ex ernaast stond.
Smerige zooiquote:Op maandag 10 mei 2010 01:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik geloof er niks van. Ik houd het in de gatenquote:Op maandag 10 mei 2010 01:10 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, wat is dit. Normaal doe ik het goed.
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit proberen te converten
Episch.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Mag allebei, maar 'ik hou' is gebruikelijker.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Ik houd het in de gaten
Whut?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee hoor, het betekend bekeren. Ik snap alleen het grappige eraan niet zo. Gezond leven is grappig? Of is het het feit dat ik dat op m'n 19e doe?
watquote:
Ik weet dat het allebei mag, ik vind het met een d logischer en mooierquote:Op maandag 10 mei 2010 01:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mag allebei, maar 'ik hou' is gebruikelijker.
Esthetiek is ook belangrijk. Een plus voor jou.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik weet dat het allebei mag, ik vind het met een d logischer en mooier
Ik vind het met twee d's nog mooier.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik weet dat het allebei mag, ik vind het met een d logischer en mooier
Laatst waren we ergens uit, komt een vriend van me een chick tegen waarvan hij ook met haar zusje is gegaan. Dus ze praten zo even en hij had helemaal geen zin in haar (had toen een soort van vriendin) dus riep iets in de trant van 'je zusje kon beter zoenen'quote:
Met een 'd' erachter, leg je meer nadruk en klinkt het wat netter.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mag allebei, maar 'ik hou' is gebruikelijker.
Zeker.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Esthetiek is ook belangrijk. Een plus voor jou.
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Laatst waren we ergens uit, komt een vriend van me een chick tegen waarvan hij ook met haar zusje is gegaan. Dus ze praten zo even en hij had helemaal geen zin in haar (had toen een soort van vriendin) dus riep iets in de trant van 'je zusje kon beter zoenen'Dat was ook wel een hele mooie. Alleen jammer dat haar vriendinnen toen ook wegliepen
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het met twee d's nog mooier.
[ afbeelding ]
Tell himquote:Op maandag 10 mei 2010 01:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Met een 'd' erachter, leg je meer nadruk en klinkt het wat netter.
spamquote:Op maandag 10 mei 2010 01:18 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik er in de SC (ook wel, maar) minder op let dan in topics. Bijvoorbeeld deze: Reiger die P, Zes en De Gevreesde wil doden. ()
Duits2 heb ik ook gehad..en ik heb nergens last vanquote:Op maandag 10 mei 2010 01:19 schreef Skylark. het volgende:
Alleen m'n aangeleerde kommagebruik door Duits2 is kut.
Je vergeet een punt en misschien lag het aan die kutdocente waarbij ik het moest doen. Als je geen komma na elke pauze neerzette kon je maximaal een 6 halenquote:Op maandag 10 mei 2010 01:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Duits2 heb ik ook gehad..en ik heb nergens last van
Dat is wolvendagen's fout, niet Otis'.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nu we het toch over komma's hebben. Wat doet die komma na ''jij bent'' in jouw onderschrift Otis? Moet dat een stilte voorstellen ofzo?
Ik zal het vanaf nu streng in de gaten houden. Haha meen je dat nou? Mijn leraar Duits was echt fantastischquote:Op maandag 10 mei 2010 01:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je vergeet een punt en misschien lag het aan die kutdocente waarbij ik het moest doen. Als je geen komma na elke pauze neerzette kon je maximaal een 6 halen.
Dat klopt. Maar hij kan het toch verbeteren..ik denk niet dat zij dat erg vindt, integendeel zelfs.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is wolvendagen's fout, niet Otis'.
Dat heb ik zojuist al gedaan.quote:
Komma vergeten én een punt vergeten. Erop letten, ammehoelaquote:Op maandag 10 mei 2010 01:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zal het vanaf nu streng in de gaten houden. Haha meen je dat nou? Mijn leraar Duits was echt fantastisch
Ik acht mijzelf niet aansprakelijk voor fouten die eventueel voorkomen in een door mij gebruikt citaat van derden.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nu we het toch over komma's hebben. Wat doet die komma na ''jij bent'' in jouw onderschrift Otis? Moet dat een stilte voorstellen ofzo?
*Kijkt angstig*quote:Op maandag 10 mei 2010 01:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat heb ik zojuist al gedaan.
Ik hoopte nu eigenlijk eerst op een soort vergoeding!
Die komma's heb je in het Nederlands ook, ik heb meer moeite met al die verrekte hoofdletters.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Komma vergeten én een punt vergeten. Erop letten, ammehoela.
Maar ik was een tijd geleden met nazi'en gestopt, ik heb er geen zin meer in.
Ho! waitwut. Zo bedoelde ik het nietquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Komma vergeten én een punt vergeten. Erop letten, ammehoela.
Maar ik was een tijd geleden met nazi'en gestopt, ik heb er geen zin meer in.
Gewoon elk zelfstandig naamwoord een hoofdletter toch? Hoe moeilijk kan dat zijn?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die komma's heb je in het Nederlands ook, ik heb meer moeite met al die verrekte hoofdletters.
Yep. Ik vergat het nogal vaakquote:Op maandag 10 mei 2010 01:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gewoon elk zelfstandig naamwoord een hoofdletter toch? Hoe moeilijk kan dat zijn?
Koutchiekoutchie, je zit nog op de middelbare school?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:25 schreef Japsnars het volgende:
Ha, ich habe Deutsch12. Das komplette Pakket.
Ja, zelfs nu.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:29 schreef Japsnars het volgende:
Oh er zijn trouwens 2 Nederlandse woorden die ik altijd verkeerd spel:
Abonnement en Marokkanen
Ha, lach maar.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Koutchiekoutchie, je zit nog op de middelbare school?![]()
Haha, net of ik er al jaren vanaf ben.
Nee.quote:
Het eerste woord vind ik wel begrijpelijk..omdat mensen het vaak afkorten met ''abbo'' en niet als ''abo''..het tweede woord is toch niet zo moeilijk? Je ziet het vaak genoeg staan..quote:Op maandag 10 mei 2010 01:29 schreef Japsnars het volgende:
Oh er zijn trouwens 2 Nederlandse woorden die ik altijd verkeerd spel:
Abonnement en Marokkanen
Burkina*quote:Op maandag 10 mei 2010 01:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik spel de hoofdstad van Burkino Faso altijd fout (weet je hem, Otis?).
Het feit dat ik het vaak genoeg zie staan, betekend niet dat ik precies weet hoe ik het moet schrijven.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het eerste woord vind ik wel begrijpelijk..omdat mensen het vaak afkorten met ''abbo'' en niet als ''abo''..het tweede woord is toch niet zo moeilijk? Je ziet het vaak genoeg staan..
Kan gebeuren.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ha, lach maar.
Ik ben 18 en ik zit in 5VWO *ja jongens, ga maar weer lachen*
Zelfs Otis hier is jonger dan ik
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het feit dat ik het vaak genoeg zie staan, betekent niet dat ik precies weet hoe ik het moet schrijven.
Bij beide woorden typ ik soms een medeklinker te veel of te weinig.
Eerst Latijn en Grieks waar ik twee vijven voor stond en vervolgens afgelopen jaar gewoon veel te lui geweest en niet al mijn werk ingeleverd. Ik stond eigenlijk zelfs voor de laatste toetsweek nog op overgaan maar ik heb het toch weten te verprutsen door 2 vakken een half punt te laag te halen (en ik had maar 1 herkansing).quote:
Ik weet niet of ik nou wel zo vrolijk van jou wordquote:
Aaaaaaah rot! Die verdomde luiheid is wel herkenbaar hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eerst Latijn en Grieks waar ik twee vijven voor stond en vervolgens afgelopen jaar gewoon veel te lui geweest en niet al mijn werk ingeleverd. Ik stond eigenlijk zelfs voor de laatste toetsweek nog op overgaan maar ik heb het toch weten te verprutsen door 2 vakken een half punt te laag te halen (en ik had maar 1 herkansing).
Best zuur maar wel mijn eigen schuld
Ik denk dat je toch blijer bent als je slaagt, maar oké.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Aaaaaaah rot! Die verdomde luiheid is wel herkenbaar hoor.Ik wou dat ik vorig jaar was gezakt..dan had ik er misschien iets van geleerd, mja.
Oké, laten we niet meer bitchen over spelling want we weten allen dat ik koningin ben.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nou wel zo vrolijk van jou word
Ja, en ik chill hem op de uni.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ha, lach maar.
Ik ben 18 en ik zit in 5VWO *ja jongens, ga maar weer lachen*
Zelfs Otis hier is jonger dan ik
Het is echt makkelijk te doen, dus het komt allemaal goed.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch blijer bent als je slaagt, maar oké.
Achja het is allemaal best stom maar als ik straks eenmaal in de zesde zit, moet het allemaal wel makkelijk te doen zijn. Zo dom ben ik nou ook weer niet.
STRESSquote:Op maandag 10 mei 2010 01:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het is echt makkelijk te doen, dus het komt allemaal goed.
Het wordt volgens mij wel elk jaar zwaarder? Mijn zusje zit nu in de vierde en heeft veel meer stres dan ik destijds..
mijn late reactie haalt de geloofwaardigheid eruit maar het is Ouagadougou. En de vlag is rood/groen horizontaal met een gele ster in het midden.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik spel de hoofdstad van Burkina Faso altijd fout (weet je hem, Otis?).
Naja, ze hebben het bij ons volgehouden om ieder jaar te roepen dat het volgende jaar het moeilijkste jaar isquote:Op maandag 10 mei 2010 01:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het is echt makkelijk te doen, dus het komt allemaal goed.
Het wordt volgens mij wel elk jaar zwaarder? Mijn zusje zit nu in de vierde en heeft veel meer stres dan ik destijds..
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:37 schreef Skylark. het volgende:
Vul even in:
Bezet? Ja
Vegetarisch? Nigga please.
Politiek? Rechts, VVD
Regio? Waterland/Hoofdstad
Ik geloof je. Je bent net als ik een hoofdstad-adeptquote:Op maandag 10 mei 2010 01:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
mijn late reactie haalt de geloofwaardigheid eruit maar het is Ouagadougou. En de vlag is rood/groen horizontaal met een gele ster in het midden.
Het vierde jaar is volgens mij het zwaarst hoor..quote:Op maandag 10 mei 2010 01:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, ze hebben het bij ons volgehouden om ieder jaar te roepen dat het volgende jaar het moeilijkste jaar is
Wat ik wel weet is dat de zesde vooral herhaling is en dat het niet veel moeilijker dan de vijfde gaat worden.
Major turn-off.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik geloof je. Je bent net als ik een hoofdstad-adept. Ik sprak laatst met zo'n meisje en die wist van Portugal de hoofdstad niet
![]()
en bij Zwitserland zei ze Stockholm.
Vul even in:
Bezet? Niggah please
Vegetarisch? Niggah please
Politiek? Centraal-links, D'66
Regio? Brabant
Vul even in:
Bezet? Nee
Vegetarisch? Nee
Politiek? VVD (Paars)
Regio? Het Gooi![]()
Geboren? Haarlem![]()
Ik ben slecht in vlaggenquote:Op maandag 10 mei 2010 01:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben overigens zowel een hoofdstad-adept als een vlaggen-adept. Vlaggen!
Ach, ik wil al 2/3 jaar niet meerquote:Op maandag 10 mei 2010 01:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het vierde jaar is volgens mij het zwaarst hoor..![]()
Ja het zesde jaar is niet moeilijk maar het is gewoon zwaar in de zin dat je écht niet meer wil.
Volgens mij was dat wel zijn bedoelingquote:
Kun je me ook vertellen waar Ohio en Oregon zijn?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben slecht in vlaggen. Maar de staten van Amerika kan ik aanwijzen.
Vul even in:
Bezet? Neen.
Vegetarisch? Neen, ik eet alleen geen varkensvlees, maar dat was niet de vraag.
Politiek? D66
Regio? Zuid-Holland
3/4 goed.quote:
7e? Word je dit schooljaar dan nog 19?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach, ik wil al 2/3 jaar niet meer
Ik ben nu al aan mijn 7e jaar bezig, hè
Nein, twee keer dus, hèquote:Op maandag 10 mei 2010 01:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
7e? Word je dit schooljaar dan nog 19?
Ik dacht dat je maar één keer was blijven zitten..
Twee keer zelfs ?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nein, twee keer dus, hè
Ik word pas in de zesde 19 maar dan ook wel aan het begin (4 september).
Ohio rechts van Indiana, Oregon boven California. Die laatste is easy, staten in het midden zijn moeilijker.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kun je me ook vertellen waar Ohio en Oregon zijn?
Mijn nieuwe uitdaging is hoofdsteden van de staten.!
Dat weet je best, bitchquote:
Mwoah ik vind Delaware en Vermont enzo wel kut. Omdat ze zo klein zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 01:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ohio rechts van Indiana, Oregon boven California. Die laatste is easy, staten in het midden zijn moeilijker.
Zuid-Hollandquote:
Ik verwissel Delaware, Vermont en Massachusetts altijdquote:Op maandag 10 mei 2010 01:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mwoah ik vind Delaware en Vermont enzo wel kut. Omdat ze zo klein zijn
Goddommequote:
Hoofdsteden van staten moet je me niet vragenquote:
Wat is hem dan van California?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoofdsteden van staten moet je me niet vragen. Ik weet nog net die van California.
Haha dat is wel mooi. Maar haar vegetarische god zal het haar vast wel vergeven, want turkse pizza'squote:Op maandag 10 mei 2010 01:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Vegetariers zijn echt super irritant. Ik had dus een vegetarisch klasgenootje die gewoon een jaar lang Turkse pizza's naar binnen had gewerkt totdat iemand haar erop wees dat daar vlees in zit
Vegetariersquote:Op maandag 10 mei 2010 01:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Vegetariers zijn echt super irritant. Ik had dus een vegetarisch klasgenootje die gewoon een jaar lang Turkse pizza's naar binnen had gewerkt totdat iemand haar erop wees dat daar vlees in zit
Er is niks mis met Zuid-Holland..quote:Op maandag 10 mei 2010 01:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zuid-HollandNaja, wel beter dan Limburg/Brabant/Groningen/Friesland en Drenthe.
Ik weet het, ik weet het.quote:
Die is trouwens best geniepig. Ik stel voor San Diego de hoofdstad te maken.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoofdsteden van staten moet je me niet vragen. Ik weet nog net die van California.
Op Rotterdam na, is het best prima jaquote:Op maandag 10 mei 2010 01:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Er is niks mis met Zuid-Holland..
Uiteraard haha.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha dat is wel mooi. Maar haar vegetarische god zal het haar vast wel vergeven, want turkse pizza's![]()
![]()
San Diego is volgens mij groter. En ik vind LA alleen de shit om de beest uit te hangen, maar ik wil later wonen in SDquote:Op maandag 10 mei 2010 01:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Goed van je. Maar waarom zou SD minder geniepig zijn? Iedereen denkt LA.
Wat is er mis met Rotterdam? Ik zou daar wel willen wonen. Je kan er geweldig winkelen én het is nooit saai.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Op Rotterdam na, is het best prima ja
San Diego groter dan LA? Wat?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
San Diego is volgens mij groter. En ik vind LA alleen de shit om de beest uit te hangen, maar ik wil later wonen in SD.
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:49 schreef Japsnars het volgende:
Otis, dat topic dat jij had gelinkt is zo geniaal hé
Meiden ?? Hoe kan ik haar voor me winnen ??
Stalken is het antwoord. Stalken en aanbiddenquote:Op maandag 10 mei 2010 01:49 schreef Japsnars het volgende:
Otis, dat topic dat jij had gelinkt is zo geniaal hé
Meiden ?? Hoe kan ik haar voor me winnen ??
De stad zelf is echt verschrikkelijk, hoor ik van een heleboel mensen. Mijn neef studeert daar en het studentenleven en de Erasmus zijn helemaal top maar de stad zelf is echt helemaal niks volgens hem.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Rotterdam? Ik zou daar wel willen wonen. Je kan er geweldig winkelen én het is nooit saai.
quote:
Waarom is de stad verschrikkelijk?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De stad zelf is echt verschrikkelijk, hoor ik van een heleboel mensen. Mijn neef studeert daar en het studentenleven en de Erasmus zijn helemaal top maar de stad zelf is echt helemaal niks volgens hem.
Daarnaast hebben ze daar een wijk en voetbalclub genaamd Feijenoord![]()
Totdat ze de politie beltquote:Op maandag 10 mei 2010 01:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Stalken is het antwoord. Stalken en aanbidden
San Francisco is het welquote:Op maandag 10 mei 2010 01:51 schreef Skylark. het volgende:
Nee, San Diego is even geniepig. Maar het zou wel een betere hoofdstad zijn. San Francisco en Los Angeles zijn het gewoon niet. San Diego is prima.
Met mijn pensioen ga ik naar Florida.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik twijfel nog of ik liever in Californië zou wonen of in Carolina ergens. Als ik voor Californië kies ga ik voor ergens in de regio van San Francisco. Niet erin, maar een km of 20 ofzo erbuiten.
Een vriend van mij is een jaar highschool gaan doen in North-Carolina, en hij zegt dat het klimaat daar niet chill is.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik twijfel nog of ik liever in Californië zou wonen of in Carolina ergens. Als ik voor Californië kies ga ik voor ergens in de regio van San Francisco. Niet erin, maar een km of 20 ofzo erbuiten.
Het moet niet eng worden. Maar gewoon veel smsjes sturen en extreem lief doen..op een gegeven moment krijgen wij gewoon medelijden met zo een jongen en voor je het weet noemt hij jou zijn vriendinnetje en kan je er niet meer onderuit.quote:
Het hoeft voor mij ook niet overal en altijd 30 graden te zijn hoor. Ik wil sneeuw met kerst.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een vriend van mij is een jaar highschool gaan doen in North-Carolina, en hij zegt dat het klimaat daar niet chill is.
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Kom jij nooit buiten? Loop even de stad in en je ziet er tig.
Ook als hij haar hyves op Fok! post waarna iemand haar op dit topic attendeert waarop zij dan zelf de volgende reactie plaatst?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het moet niet eng worden. Maar gewoon veel smsjes sturen en extreem lief doen..op een gegeven moment krijgen wij gewoon medelijden met zo een jongen en voor je het weet noemt hij jou zijn vriendinnetje en kan je er niet meer onderuit.
lol.
quote:Op zondag 9 mei 2010 09:45 schreef Sophieanna het volgende:
Je moet gewoon je kop houden!!
Want ik wil niks met je te maken hebben zoek een ander
Ik heb deze site van iemand die zei dat het over mij ging
quote:Dag 1: Amsterdam - Los Angeles
Vandaag vertrekken we rond het middaguur van Amsterdam naar Los Angeles. We strekken even de benen in Washington of Chicago en zijn, omdat we met de tijd meevliegen, nog dezelfde namiddag/avond in Los Angeles. Per touringcar volgt daarna de transfer naar ons hotel.
Dag 2: Los Angeles
Wie wil kan de ochtend lekker relaxen en aan de nieuwe omgeving wennen. ’s Middags maken we een kennismakingstocht door een deel van deze reusachtige stad. Met de tour komen we in Olvera Street, de oudste doorgang in de stad en Hollywood. Grijp je kans om in de voetsporen van de bekende filmsterren te staan bij Mann’s Chinese Theater, bekijk Sunset Strip en loop over Rodeo Drive. We overnachten ook vandaag in Los Angeles.
Dag 3: Las Vegas
’s Morgens vervolgen we onze reis naar gokstad Las Vegas waar we vroeg in de avond aankomen. In de avond is het aan u en kunt u Las vegas ontdekken. De overnachting is in Las Vegas. ’s Avonds wordt een uitgebreide lichttour georganiseerd (niet inbegrepen).
Dag 4: Las Vegas
Las Vegas is uniek. De grootste gokstad ter wereld kent ook de grootste (en de gekste) hotels. Er zijn er met 3000(!) kamers en meer zoals het MGM Grand en The Venetian, een copie van Venetie, compleet met grachten en gondels. Architectonische hoogstandjes zijn ook de andere befaamde themahotels zoals Paris (compleet met Eiffeltoren en Arc de Triomph), Bellagio (een Italiaans dorp compleet met uitgegraven meer), New York , New York (compleet met achtbaan die door het hotel raast)., Luxor (in de vorm van een Egyptische pyramide), Caesars Palace (het oude Rome) enzovoort enzovoort. Bekijk ze ook gerust allemaal van binnen! De stad kent prachtige winkels en sfeervolle overdekte winkelcentra. Vroeg in de ochtend kunnen de liefhebbers overigens boeken voor een halve dagexcursie naar de Hooverdam en Lake Mead (kosten ca 35 dollar). U bent rond twee uur weer terug en heeft dan de hele middag en avond voor Uwzelf. Er zijn tal van avondshows (onder meer 3 verschillende versies van Cirque du Soleil) en onze reisleider kan U daaromtrent adviseren dan wel tickets voor U regelen. Overnachting in Las Vegas
Dag 5: Zion National Park
We slapen lekker uit en vertrekken pas omstreeks 10.00 uur naar het Zion National Park, een indrukwekkend natuurwonder. Wie wil kan met een treintje vanaf de parkeerplaats diep de Canyon in, de zogenaamde Scenic Drive (kosten niet inbegrepen). Een aanrader want U komt dan op de allermooiste plekjes waar onze eigen bus niet mag komen. Daarna rijden we door naar ons hotel.
Dag 6: Bryce Canyon
Een zo mogelijk nog mooiere dag: het bezoek aan de onvergelijkbare Bryce Canyon. Wat de natuur hier heeft gerealiseerd is werkelijk ongelooflijk. Vanf het grote uitzichtpunt kun je werkelijk urenlang blijven kijken. Wie goed ter been is raden we aan de beneden ons gelegen Navajo loop te wandelen dieongeveer 3 kilometer is. We nemen ruim de tijd voor dit unieke natuurverschijnsel en rijden in de loop van de middag naar ons overnachtingshotel.
Dag 7: Monument Valley
Het natuurschoon houdt niet op. Wederom een dag vol verpletterend natuurschoon met ons bezoek aan the Monument Valley. Het landschap zal U bekend voorkomen want het was decor van vele westerns. Het is het meest oostelijke punt op onze rondreis. We rijden van hieruit weer in westelijke richting naar ons volgende overnachtingshotel.
Dag 8: Grand Canyon
Weer een hoogtepunt en voor velen de climax van deze reis. We rijden naar de “South Rim” van de werkelijk stilmakende Grand Canyon. Maar voordat we daar zijn raden we U het bezoek aan het IMAX theater aan (kosten eigen rekening) waar U een fantastische driedimensionale indruk van de hele Grand Canyon ondergaat. Eigenlijk een MUST. Daarna krijgt U ruim de tijd voor Uw eigen indrukken van dit natuurwonder dat in de loop van vele miljoenen jaren door de Coloradorivier is geschapen. Daarna overnachten we in of nabij Flagstaff.
Dag 9: Route 66 via Williams, Seligman, Kingman
Tijd voor een stukje cultuur want we rijden een flink stuk over de fameuze route 66, ooit de hoofdweg tussen Chicago en Los Angeles en zo fraai bezongen door Nat King Cole. Er zijn nog een aantal plaatsen waar de tijd in de vijftiger en zestiger jaren heeft stilgestaan zoals Williams, Seligman en Kingman waar we natuurlijk telkens pauzeren voor foto’s en souvenirs. We overnachten in het gokstadje Laughlin, heel schilderachtig aan de Coloradorivier gelegen.
Dag 10: Joshua Tree National Park en Twenty Nine Palms
Vandaag rijden we verder westwaarts en bezoeken het Joshua Tree National Park, een park met zijn unieke vomen van de bomen. We overnachten midden in de woestijn in het plaatsje Twenty Nine Palms.
Dag 11: San Diego
Op naar San Diego, een prachtige plaats vlak bij de Mexicaanse grens en direct aan de Pacific Ocean (ofwel de Stille Oceaan) gelegen . San Diego heeft een mooie haven met een aantal te bezoeken schepen die deel uitmaken van het Maritiem Museum. Leuke restaurants en sjieke winkels vinden we in het gerestaureerde Gaslight Quarter. Voor wie van dieren houdt is de wereldberoemde San Diego Zoo zeker een must (excl).
Dag 12: San Diego
Vandaag blijven we wederom in de fantastische stad San Diego. We maken uiteraard een stadsrondrit waarna U voldoende gelegenheid heeft om de leukste plekken zelf te bezoeken.Er zijn ook catamaran boottochten (oa walvis kijken) mogelijk! Onze reisleidster vertelt u er graag meer over. De hele middag is aan U. Overnachting wederom in San Diego.
Dag 13: Los Angeles
We rijden noordwaarts terug naar Los Angeles. Onderweg geniet U van magnifieke uitzichten over de Stille Oceaan en we pauzeren enkele malen op leuke plekjes. Laat in de middag komen we in Los Angels aan. Voor wie wil organiseert onze reisleider vast en zeker een leuk afscheidsdiner (excl.) in een sfeervol restaurant.
Dag 14 en 15: Los Angeles - Amsterdam
De bus brengt ons naar de luchthaven vanwaar we, met een tussenstop in Chicago of Washington, terug naar Amsterdam vliegen. We vliegen vandaag tegen de klok in en komen dan de volgende morgen omstreeks 07.00 uur in Amsterdam aan. Eind van een wel zeer indrukwekkende reis!
Niet die zo half gek zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 01:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet heel uniek.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Is toch zo? Is toch gewoon een standaard meisje?
In Groot-Brittannië ergens.quote:
Zij is niet zomaar een normaal meisjequote:Op maandag 10 mei 2010 01:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ook als hij haar hyves op Fok! post waarna iemand haar op dit topic attendeert waarop zij dan zelf de volgende reactie plaatst?
[..]
Ik ga toch met familie, dus dat maakt niet uitquote:Op maandag 10 mei 2010 01:56 schreef Japsnars het volgende:
Jij bent toch nog geen 21? Dan is Las Vegas best wel jammerlijk, denk ik.
Het gaat ook om haar gekke/dromerige karakter maar dat weet je dus eigenlijk alleen als je Skins hebt gezien.quote:
Ditquote:Op maandag 10 mei 2010 01:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het gaat ook om haar gekke/dromerige karakter maar dat weet je dus eigenlijk alleen als je Skins hebt gezien.
Blijft kut als jij steeds buiten de casinovloer moet blijven.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga toch met familie, dus dat maakt niet uit.
Maar constant SMS'en werkt bij jou? Volgens mij gaat dat lang niet bij ieder meisje lukkenquote:Op maandag 10 mei 2010 01:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA. Nee, dit is niet meer te redden.
Niet bij mij, maar bij de meesten wel hoor. Gewoon extreem veel aandacht geven vinden meiden leuk..quote:Op maandag 10 mei 2010 01:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Blijft kut als jij steeds buiten de casinovloer moet blijven.
[..]
Maar constant SMS'en werkt bij jou? Volgens mij gaat dat lang niet bij ieder meisje lukken
Zo kut toen de show was afgelopen, hé. Ik heb het allemaal vrij snel achter elkaar gekeken en dan raak je echt helemaal verstrikt in het verhaal en dan voelt het toch best kut als het is afgelopenquote:
Volgens mij vinden meisjes de klootzak die laat/niet terug-smst leuker hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 01:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niet bij mij, maar bij de meesten wel hoor. Gewoon extreem veel aandacht geven vinden meiden leuk..
Heb nu 4 afleveringen gezienquote:Op maandag 10 mei 2010 01:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo kut toen de show was afgelopen, hé. Ik heb het allemaal vrij snel achter elkaar gekeken en dan raak je echt helemaal verstrikt in het verhaal en dan voelt het toch best kut als het is afgelopen![]()
Ja, zelf heb ik alleen maar seizoen 1 gezien. Seizoen 2 moet ik nog eens een keer downloaden.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb nu 4 afleveringen gezien
Ik zie dat er 2 seizoenen met hun zijn en dan komen er anderen ofzo?
Ik niet. Je weet dan toch dat die een spelletje speelt en wél graag gelijk terug wil smsen maar dom doet omdat die denkt dat jij dan ''breekt''. Niet dus.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Volgens mij vinden meisjes de klootzak die laat/niet terug-smst leuker hoor.
Behalve Texasquote:Op maandag 10 mei 2010 02:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoe dan ook, welke staat je ook uitkiest; 1 ding blijft vaststaan. Sowieso, Amerika.
Maar lang niet alle meisjes zijn zo slim, hèquote:Op maandag 10 mei 2010 02:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik niet. Je weet dan toch dat die een spelletje speelt en wél graag gelijk terug wil smsen maar dom doet omdat die denkt dat jij dan ''breekt''. Niet dus.
Een overkill aan contact zoeken verpest altijd alles. Dat sowieso. Eventjes wachten met sms-en ofzo kan geen kwaad.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik niet. Je weet dan toch dat die een spelletje speelt en wél graag gelijk terug wil smsen maar dom doet omdat die denkt dat jij dan ''breekt''. Niet dus.
True.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar lang niet alle meisjes zijn zo slim, hè
Texasquote:
Geef mij maar San Diego:quote:Op maandag 10 mei 2010 02:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Tennessee lijkt me mooi hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar als het écht wat is..dan hoeft extreem veel contact helemaal niet erg te zijn. Dat is toch wat je uiteindelijk zoekt? Iemand waarmee je alles wilt delen? Of ben ik nou geeeeeeeeekquote:Op maandag 10 mei 2010 02:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een overkill aan contact zoeken verpest altijd alles. Dat sowieso. Eventjes wachten met sms-en ofzo kan geen kwaad.
Mwa, als ik een meisje écht leuk vind maar die blijft continu sms-en en elke keer dat ik op MSN zit binnen 1 seconde me aanklampt en tussendoor nog mailt, dan knap ik er snel op af.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Maar als het écht wat is..dan hoeft extreem veel contact helemaal niet erg te zijn. Dat is toch wat je uiteindelijk zoekt? Iemand waarmee je alles wilt delen? Of ben ik nou geeeeeeeeek
Dan vind je haar denk ik niet écht leuk. Bij vrienden doe je dat toch ook? Of ben ik de enige die bijna alles met dr beste vriendinnetje deelt? Lijkt me niet..en dan vind ik het ook niet vervelend/irritant.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, als ik een meisje écht leuk vind maar die blijft continu sms-en en elke keer dat ik op MSN zit binnen 1 seconde me aanklampt en tussendoor nog mailt, dan knap ik er snel op af.
Als het echt continu is, dan zou ik er na een tijdje ook wel gek van worden. Maar op zich is flink wat aandacht niet verkeerd.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, als ik een meisje écht leuk vind maar die blijft continu sms-en en elke keer dat ik op MSN zit binnen 1 seconde me aanklampt en tussendoor nog mailt, dan knap ik er snel op af.
M'n vrienden hoef ik ook niet 24/7 te spreken/zien, hoewel ik serieus met een gast alles deel zo ongeveerquote:Op maandag 10 mei 2010 02:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dan vind je haar denk ik niet écht leuk. Bij vrienden doe je dat toch ook? Of ben ik de enige die bijna alles met dr beste vriendinnetje deelt? Lijkt me niet..en dan vind ik het ook niet vervelend/irritant.
Je snapt toch wel wat ik bedoel?quote:Op maandag 10 mei 2010 02:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
M'n vrienden hoef ik ook niet 24/7 te spreken/zien, hoewel ik serieus met een gast alles deel zo ongeveer. En sowieso spreek ik haar dan liever in het echt dan dat je continu moet bellen/sms-en.
Heb je het nu over als je al in een relatie zit of nog niet? Maar ik bedoel echt dat zij je overstelpt met berichtjes, oftewel stalken waar het over ging. Dan hou ik het gauw voor gezien.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ik bedoel?
Logisch..maar dat kan niet altijd. En als je niet bij haar bent is het altijd fijn om te laten weten dat je aan dr denkt.En néé dat hoeft niet om de 2 minuten maar een week niks van je laten horen is ook weer zo ''
''
Met een gitaar op je knie.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:09 schreef Skylark. het volgende:
Op een zitmaaier je gazon kortwieken terwijl de zon schijnt. En dan daarna een pilsje opentrekken op je houten veranda.
Weet je wat chill is? Aan de achterkant van je huis zo'n overkapping maar zonder muren waar je luxe fauteuils hebt staan en een ingebouwde vuurkorf waar je 's avonds rustig kan gaan zitten lezen met de insectengetjirp op de achtergrond en een glaasje whiskey op je glazen bijzettafel.quote:
Yeah.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Weet je wat chill is? Aan de achterkant van je huis zo'n overkapping maar zonder muren waar je luxe fauteuils hebt staan en een ingebouwde vuurkorf waar je 's avonds rustig kan gaan zitten lezen met de insectengetjirp op de achtergrond en een glaasje whiskey op je glazen bijzettafel.
FUCK YEAH.quote:
Heb je denk ik wel meer bij staten die in trek zijn bij Mexico.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Btw een vriend van me is net terug van een half jaar San Diego. Hij vond het fucking chill maar er zijn ook wel zeker buurten en plaatsen waar je niet heen wil. En veel Mexicanen die stoer doen. En gangs enzo.
Maar hij vond het wel een briljante stad
Ja maar SD ligt wel echt op de grens.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb je denk ik wel meer bij staten die in trek zijn bij Mexico.
Had net zo goed Miami kunnen zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |