Texasquote:
Geef mij maar San Diego:quote:Op maandag 10 mei 2010 02:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Tennessee lijkt me mooi hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar als het écht wat is..dan hoeft extreem veel contact helemaal niet erg te zijn. Dat is toch wat je uiteindelijk zoekt? Iemand waarmee je alles wilt delen? Of ben ik nou geeeeeeeeekquote:Op maandag 10 mei 2010 02:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een overkill aan contact zoeken verpest altijd alles. Dat sowieso. Eventjes wachten met sms-en ofzo kan geen kwaad.
Mwa, als ik een meisje écht leuk vind maar die blijft continu sms-en en elke keer dat ik op MSN zit binnen 1 seconde me aanklampt en tussendoor nog mailt, dan knap ik er snel op af.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Maar als het écht wat is..dan hoeft extreem veel contact helemaal niet erg te zijn. Dat is toch wat je uiteindelijk zoekt? Iemand waarmee je alles wilt delen? Of ben ik nou geeeeeeeeek
Dan vind je haar denk ik niet écht leuk. Bij vrienden doe je dat toch ook? Of ben ik de enige die bijna alles met dr beste vriendinnetje deelt? Lijkt me niet..en dan vind ik het ook niet vervelend/irritant.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, als ik een meisje écht leuk vind maar die blijft continu sms-en en elke keer dat ik op MSN zit binnen 1 seconde me aanklampt en tussendoor nog mailt, dan knap ik er snel op af.
Als het echt continu is, dan zou ik er na een tijdje ook wel gek van worden. Maar op zich is flink wat aandacht niet verkeerd.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, als ik een meisje écht leuk vind maar die blijft continu sms-en en elke keer dat ik op MSN zit binnen 1 seconde me aanklampt en tussendoor nog mailt, dan knap ik er snel op af.
M'n vrienden hoef ik ook niet 24/7 te spreken/zien, hoewel ik serieus met een gast alles deel zo ongeveerquote:Op maandag 10 mei 2010 02:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dan vind je haar denk ik niet écht leuk. Bij vrienden doe je dat toch ook? Of ben ik de enige die bijna alles met dr beste vriendinnetje deelt? Lijkt me niet..en dan vind ik het ook niet vervelend/irritant.
Je snapt toch wel wat ik bedoel?quote:Op maandag 10 mei 2010 02:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
M'n vrienden hoef ik ook niet 24/7 te spreken/zien, hoewel ik serieus met een gast alles deel zo ongeveer. En sowieso spreek ik haar dan liever in het echt dan dat je continu moet bellen/sms-en.
Heb je het nu over als je al in een relatie zit of nog niet? Maar ik bedoel echt dat zij je overstelpt met berichtjes, oftewel stalken waar het over ging. Dan hou ik het gauw voor gezien.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ik bedoel?
Logisch..maar dat kan niet altijd. En als je niet bij haar bent is het altijd fijn om te laten weten dat je aan dr denkt.En néé dat hoeft niet om de 2 minuten maar een week niks van je laten horen is ook weer zo ''
''
Met een gitaar op je knie.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:09 schreef Skylark. het volgende:
Op een zitmaaier je gazon kortwieken terwijl de zon schijnt. En dan daarna een pilsje opentrekken op je houten veranda.
Weet je wat chill is? Aan de achterkant van je huis zo'n overkapping maar zonder muren waar je luxe fauteuils hebt staan en een ingebouwde vuurkorf waar je 's avonds rustig kan gaan zitten lezen met de insectengetjirp op de achtergrond en een glaasje whiskey op je glazen bijzettafel.quote:
Yeah.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Weet je wat chill is? Aan de achterkant van je huis zo'n overkapping maar zonder muren waar je luxe fauteuils hebt staan en een ingebouwde vuurkorf waar je 's avonds rustig kan gaan zitten lezen met de insectengetjirp op de achtergrond en een glaasje whiskey op je glazen bijzettafel.
FUCK YEAH.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |