Als in; geen hoofddoekje, wel naar school, maximaal tot 1 uur op stap gaan?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10? Zes?
10 voor 7, maar Otis en ik hadden een interessante discussie.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waarom slapen jullie trouwens (nog) niet? Ik moet morgen om 6 uur alweer opstaan
Mwoahh....quote:Op maandag 10 mei 2010 01:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Otis en ik hadden een interessante discussie.
Ik ben vandaag jarig en mag van mijn ouders niet naar school dus een vrije dagquote:Op maandag 10 mei 2010 01:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waarom slapen jullie trouwens (nog) niet? Ik moet morgen om 6 uur alweer opstaan
''wel naar school''? Hoe moet ik dat opvatten..?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als in; geen hoofddoekje, wel naar school, maximaal tot 1 uur op stap gaan?
Jij hebt 2 moeders? Aiquote:Op maandag 10 mei 2010 01:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''wel naar school''? Hoe moet ik dat opvatten..?
Maximaal tot 1 uur op stap? Nah mag wel langer wegblijven..maar na 10 uur 's avonds wordt er standaard om het halfuur gebeld..bezorgde mama's..zucht
Je wordt niet thuisgehouden om het huishouden te doenquote:Op maandag 10 mei 2010 01:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''wel naar school''? Hoe moet ik dat opvatten..?
Maximaal tot 1 uur op stap? Nah mag wel langer wegblijven..maar na 10 uur 's avonds wordt er standaard om het halfuur gebeld..bezorgde mama's..zucht
10 voor 7 klinkt nu zo lekker..quote:Op maandag 10 mei 2010 01:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
10 voor 7, maar Otis en ik hadden een interessante discussie.
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je wordt niet thuisgehouden om het huishouden te doen.
Okay, maar ik doe het later ook Hulk Hogan-style met m'n dochter tot haar 25e.
[..]
Okay, maar ik doe het later ook Hulk Hogan-style met m'n dochter tot ze uit huis is.
quote:
Huishouden? Hhaha..goeie grapquote:Op maandag 10 mei 2010 01:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, maar ik doe het later ook Hulk Hogan-style met m'n dochter tot haar 17e.
[..]
Okay, maar ik doe het later ook Hulk Hogan-style met m'n dochter tot ze uit de kelder ontsnapt
Kiezen vriend. Of vriendin of e-playen.quote:
Ik bedoel meer van. wacht, PM.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kiezen vriend. Of vriendin of e-playen.Ik wil wel ruilen tho.
Jij hebt al dibs op limburg, gelderland, utrecht en limburg.quote:
Als je je sig eens verwijderd ga ik erover nadenken.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt al dibs op limburg, gelderland, utrecht en limburg.
Mag ik aankomend weekend trouwens maastricht van je lenen? Bedankt!
Als jongens een meisje zien, dan roepen ze dibs en degene die dat als eerste doet, mag haar proberen te regelenquote:
Hij was verwijderd, totdat jij ineens vroeg waar hij was gebleven.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je je sig eens verwijderd ga ik erover nadenken.
Gast, je grammaticaquote:Op maandag 10 mei 2010 01:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je je sig eens verwijderd ga ik erover nadenken.
Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 01:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je je sig eens verwijdert ga ik erover nadenken.
Wat een kerelquote:Op maandag 10 mei 2010 01:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Een vriend van me is gisteren met het 14-jarige zusje van zijn ex gegaan terwijl zijn ex ernaast stond.
Ik zit eraan te denken een standbeeld te bouwen voor hem.
Dat deed ik alleen zodat het leek alsof het niet uitmaakte voor mij dat hij er eerst stond.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij was verwijderd, totdat jij ineens vroeg waar hij was gebleven.
LOLquote:Op maandag 10 mei 2010 01:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als jongens een meisje zien, dan roepen ze dibs en degene die dat als eerste doet, mag haar proberen te regelen
Bron: Bro-code Hoofdstuk 6 Paragraaf 13
Serieus man, we moeten een kolonie voor hem veroveren en het naar hem vernoemen.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Een vriend van me is gisteren met het 14-jarige zusje van zijn ex gegaan terwijl zijn ex ernaast stond.
Smerige zooiquote:Op maandag 10 mei 2010 01:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik geloof er niks van. Ik houd het in de gatenquote:Op maandag 10 mei 2010 01:10 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, wat is dit. Normaal doe ik het goed.
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit proberen te converten
Episch.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Mag allebei, maar 'ik hou' is gebruikelijker.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Ik houd het in de gaten
Whut?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee hoor, het betekend bekeren. Ik snap alleen het grappige eraan niet zo. Gezond leven is grappig? Of is het het feit dat ik dat op m'n 19e doe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |