Haha wat een jankwijfquote:Op maandag 10 mei 2010 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
Nou dan stel ik voor dat jij wat leuks gaat doen voor ons, 3 minuten zingen, dansen, hoolahoopen.
- Nou dat lijkt me geen vermaakt.
Wij lachen nu al.
- Mag ik er even over nadenken?
NEE.
GEFELICITEERDquote:Op maandag 10 mei 2010 00:35 schreef MouzurX het volgende:
Dus eens kijken wat ik heb bereikt in mijn 18de jaar en wat mijn doelstellingen voor mijn 19de jaar zijn
Doe de checklist in de OP en je voelt je een beter mens.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:35 schreef MouzurX het volgende:
Dus eens kijken wat ik heb bereikt in mijn 18de jaar en wat mijn doelstellingen voor mijn 19de jaar zijn
Ik hoef je niet te converten hoor. Ik lach er alleen omquote:Op maandag 10 mei 2010 00:32 schreef Skylark. het volgende:
Het is wel belangrijk voor jullie om mij converten he. Ik snap niet waarom mensen er niet tegen kunnen als mensen een andere leefstijl dan zijzelf hebben.
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:32 schreef MouzurX het volgende:
HEY!! is 10 mei!
Weet je wat dat betekent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.feliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hier een liedje voor je verjaardag
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Heb ik jou ooit proberen te converten, of iemand anders in deze SCquote:Op maandag 10 mei 2010 00:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik hoef je niet te converten hoor. Ik lach er alleen om. Vaak zijn het juist die mensen die zo eco-bewust zijn die anderen willen converten. Een goed voorbeeld zie je in die uitzending van Paul de Leeuw hierboven in het vorige topic.
Heb ik jou ooit geprobeerd te converten dan? Jij begint daarover hoor, niet ikquote:Op maandag 10 mei 2010 00:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit proberen te converten, of iemand anders in deze SC? Nee. Ik vind het best als iedereen doet wat ie chill vindt.
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
feli![]()
hier een liedje voor je verjaardag
Nou, het komt wel zo over. Zo van: ONGELOFELIJK WAT JE DOET JE BENT DE ENIGE 19JARIGE IN NEDERLAND LOL LOL WAAROM ZOU JE DAT DOEN.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit geprobeerd te converten dan? Jij begint daarover hoor, niet ik.
Zo denk ik er ook over ja. Ik vind het grappig, en ik lach erom. Misschien moet je eens opzoeken wat converten betekent.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, het komt wel zo over. Zo van: ONGELOFELIJK WAT JE DOET JE BENT DE ENIGE 19JARIGE IN NEDERLAND LOL LOL WAAROM ZOU JE DAT DOEN.
als je dat nou even omdraaitquote:
Nee hoor, het betekend bekerenquote:Op maandag 10 mei 2010 00:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over ja. Ik vind het grappig, en ik lach erom. Misschien moet je eens opzoeken wat converten betekent.
Ik ben niet de enige die erom moest lachen dat je rietjes gebruikt als je frisdrank drinkt. Ik vind dat grappig ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee hoor, het betekend bekeren. Ik snap alleen het grappige eraan niet zo. Gezond leven is grappig? Of is het het feit dat ik dat op m'n 19e doe?
Sporten is juist gezondquote:
Ohja het is je heel onbewust leeft en nergens bij nadenkt, uitermate hilarisch is als je iemand tegenkomt die wat bewuster is van zijn doen en laten. *dijenkletst*quote:Op maandag 10 mei 2010 00:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga weg als je er niet om kan lachen.
Ik vind het raar dat dat rietjesverhaal zo raar voor je is, want het is een kleine moeite en het is zoveel beter voor je tanden. Denk je dat de mens gemaakt is voor al dat zure eten en drinken wat we tegenwoordig eten?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus Sky, je weet zelf ook wel dat ik niks heb tegen gezond leven. Ik gebruik ook mondwater, ik zwem 2/3x in de week, daarnaast ga ik nog naar de sportschool, ik fiets veel en ik eet niet teveel kankertroep.
Maar ik moet lachen om dat rietjes-verhaal en die voedingsstoffen enzo, omdat ik dat vrij overdreven vind en typisch iets voor 40+-ers die gezond willen eten omdat dat in de lijn van hun Nordic Walking-programma past.
Is geen ruzie hoor, Otis en ik verschillen alleen soms van mening.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:52 schreef MouzurX het volgende:
Die ruzies altijd in de scAltijd andere mensen, altijd een kansloos onderwerp
Ik begrijp het ook wel. Net als dat ik begrijp dat 40+ers gaan nordic walken, want dat is ook heel gezond en een kleine moeite. Maar net als dat ik het grappig vind om die mensen te zien lopen met hun stokjes, vind ik het ook grappig hoe je dan daar zit met je glaasje cola en een rietje. Takes me back to 1998quote:Op maandag 10 mei 2010 00:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat dat rietjesverhaal zo raar voor je is, want het is een kleine moeite en het is zoveel beter voor je tanden. Denk je dat de mens gemaakt is voor al dat zure eten en drinken wat we tegenwoordig eten?
wat ruzie waarquote:Op maandag 10 mei 2010 00:52 schreef MouzurX het volgende:
Mijn tandarts raad me overigens bij elke controle steeds aan om frisdranken te drinken met een rietje, want dan hoeft ze minder tandsteen weg te bijtelenquote:Op maandag 10 mei 2010 00:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat dat rietjesverhaal zo raar voor je is, want het is een kleine moeite en het is zoveel beter voor je tanden. Denk je dat de mens gemaakt is voor al dat zure eten en drinken wat we tegenwoordig eten?
En die voedingsstoffen vind ik belangrijk omdat ik de neiging heb om te weinig eiwitten binnen te krijgen, en nu ik daar meer op let (dmv magere kwark, biefstuk, varkenshaas, kipfilet) is dat beter in balans.
Discussies dan (maar dat klonk een beetje net nietquote:
Normaal niet schatje, maar wij hebben ook inhoud.quote:
Komt door het weer.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:52 schreef MouzurX het volgende:
Ik drink sowieso weinig frisdrank enzo thuis, dus het komt niet zo vaak voor. Ik ben meer van de aanmaaklimonade.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel. Net als dat ik begrijp dat 40+ers gaan nordic walken, want dat is ook heel gezond en een kleine moeite. Maar net als dat ik het grappig vind om die mensen te zien lopen met hun stokjes, vind ik het ook grappig hoe je dan daar zit met je glaasje cola en een rietje. Takes me back to 1998
En de bezetste.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Otis. De lekkerste van allemaal hier. Wat is je msn?
Ik zie het..ik ben aangenaam verrast moet ik zeggen.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Normaal niet schatje, maar wij hebben ook inhoud.
Ook de rijkstequote:Op maandag 10 mei 2010 00:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Otis. De lekkerste van allemaal hier. Wat is je msn?
Aangenaam, ik ben Aladin.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zie het..ik ben aangenaam verrast moet ik zeggen.
Sorry bro, cockblocking zit in m'n blood blijkbaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |