Ts kan...quote:Ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan
Je denkt dat ze zichzelf niet leuk vind?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:40 schreef Brammo96_SoW_ het volgende:
Ik heb een probleem met een Meid die ik leuk vind maar ik denk zij niet.
Ik wou echt hetzelfde zeggenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je denkt dat ze zichzelf niet leuk vind?
Opzoeken die contacten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:45 schreef Brammo96_SoW_ het volgende:
Nouja bellen of sms'en heeft geen zin want ik ken haar al wel lang maar ik heb eigenlijk nooit zo veel contact met haar gehad.
Maak een foto van jezelf in je blote pielemuis, met een roos tussen je tanden. Schrijf dan op je buik: "Ik hou van je" en stuur die foto naar haar op. Dat moet het goed doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:40 schreef Brammo96_SoW_ het volgende:
Daaroor heeft ze me geblokt op MSN en op Hyves heeft ze me verwijdert.
Ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan misschien weten jullie raad ??
P.S Ze woont een paar dorpen verder van mij want ze zit niet bij me op school maar andere vrienden van haar wel.
Thx Brammo96_SoW_
Nu blijkbaar van haar kant niet meer.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:47 schreef Brammo96_SoW_ het volgende:
Ja oké maar ze kent me wel en we zijn altijd wel vrienden geweest.
Nodig haar uit voor een feestje en voer haar dronken, dan heb je haar zo gewonnenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:47 schreef Brammo96_SoW_ het volgende:
Ja oké maar ze kent me wel en we zijn altijd wel vrienden geweest.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:09 schreef Brammo96_SoW_ het volgende:
Ja dat verhaaltje ken ik dat heb ik van een aantal anderen mt carnaval ook gehoord.
Nou waar wacht je dan nog op?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:09 schreef Brammo96_SoW_ het volgende:
Ja dat verhaaltje ken ik dat heb ik van een aantal anderen mt carnaval ook gehoord.
TS wil alleen maagden..niet uitgewoonde tienersletjes die heb blokkeren op MSNquote:
Wat schattig, zo naiefquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:28 schreef Silv het volgende:
Ze heeft je waarschijnlijk geblokt op MSN omdat ze verlegen is (omdat ze je leuk vind). Volgende keer dat je dr ziet gewoon achtervolgen en als ze alleen is een beetje betasten.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:09 schreef Brammo96_SoW_ het volgende:
quote:Daaroor heeft ze me geblokt op MSN en op Hyves heeft ze me verwijdert.
Een ervaren stalker.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:34 schreef Silv het volgende:
Mijn advies kan je wel vertrouwen, ik heb daar wel ervaring mee.
Gast, ze moet je niet, get over itquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:09 schreef Brammo96_SoW_ het volgende:
Hoezo het valt toch te proberen.![]()
En ik speel niet meer met auto's ik doe meer aan gamen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:10 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ik snap niet dat je dit vraagt uberhaupt op Fok.. jij kent dat meisje, wij niet.
En verder uit je tekst blijkt wel dat ze geen interesse heeft, dus wat verwacht je van hier dan?
Zoek een leven, en laat haar gaan!
Zeker nooit gehoord dat zij die vragen alleen dat krijgen wat hen toekomtquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
TS wil alleen maagden..niet uitgewoonde tienersletjes die heb blokkeren op MSN
This screams rapequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:28 schreef Silv het volgende:
Ze heeft je waarschijnlijk geblokt op MSN omdat ze verlegen is (omdat ze je leuk vind). Volgende keer dat je dr ziet gewoon achtervolgen en als ze alleen is een beetje betasten.
quote:
precies, dat dus. je kunt het altijd later (en dan bedoel ik dus over een jaar en niet volgende week) nog eens proberen want mensen veranderen nu eenmaalquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:10 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ik snap niet dat je dit vraagt uberhaupt op Fok.. jij kent dat meisje, wij niet.
En verder uit je tekst blijkt wel dat ze geen interesse heeft, dus wat verwacht je van hier dan?
Zoek een leven, en laat haar gaan!
Puik planquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:18 schreef Schieganger het volgende:
het is beter geowon jhaar Hyves te posten, dan kunnen wij analyseren hoe haar persoonlijkheid is en je advies geven daarop gebaseerd.
Ik heb een seminar psychologie voor beginners gevolgd, my logic is flawless.
Hier heb je wat aan TS.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:33 schreef noksala het volgende:
Waarom moeten jullie altijd van die kinderachtige grappen maken als iemand onder de 16 is, wtf alof jullie zo stoer zijn 16+ en computerverslaafd.
Ze ziet er leuk uit ik zou haar niet laten gaan, probeer via via in contact te komen met haar. Ik weet niet of je er zelf een beetje knap uit ziet, maar als je er niet knap uit ziet moet je maar gewoon doen alsof jullie veel gemeen hebben.
succes
dat laatste moet je dus vooral niet doenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:33 schreef noksala het volgende:
Waarom moeten jullie altijd van die kinderachtige grappen maken als iemand onder de 16 is, wtf alof jullie zo stoer zijn 16+ en computerverslaafd.
Ze ziet er leuk uit ik zou haar niet laten gaan, probeer via via in contact te komen met haar. Ik weet niet of je er zelf een beetje knap uit ziet, maar als je er niet knap uit ziet moet je maar gewoon doen alsof jullie veel gemeen hebben.
succes
Dat dus. Vooral niet doen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:54 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
dat laatste moet je dus vooral niet doen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:11 schreef noksala het volgende:
En meiden houden van spontaniteit,
quote:dus denk duidelijk na van te voren wat je gaat zeggen zodat je niet dicht klapt of rare dingen gaat zeggen
Je hebt het niet egt slim aangepakt heh? Zomaar der hyves hierzo posten. Nu kan je beter een ander gaan zoeken. Tenzij je niet kan leven zonder haar, dan is het een ander verhaal.quote:Je moet gewoon je kop houden!!
Want ik wil niks met je te maken hebben zoek een ander
Ik heb deze site van iemand die zei dat het over mij ging
Volgens mij wil ze jou echt heel graag. Ze speelt gewoon hard-to-get, dat is normaal bij meisjes.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:40 schreef Brammo96_SoW_ het volgende:
Daaroor heeft ze me geblokt op MSN en op Hyves heeft ze me verwijdert.
Ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan misschien weten jullie raad ??
P.S Ze woont een paar dorpen verder van mij want ze zit niet bij me op school maar andere vrienden van haar wel.
Thx Brammo96_SoW_
Jawel, ze speelt gewoon hard to getquote:Op zondag 9 mei 2010 20:24 schreef Elvanera het volgende:
Ze moet je niet. Dat maakt ze zo dus duidelijk.
Volgens mij werd het wel duidelijk... voor de editquote:Op zondag 9 mei 2010 20:24 schreef Elvanera het volgende:
Ze moet je niet. Dat maakt ze zo dus duidelijk.
quote:Op zondag 9 mei 2010 09:45 schreef Sophieanna het volgende:
Je moet gewoon je kop houden!!
Want ik wil niks met je te maken hebben zoek een ander
Ik heb deze site van iemand die zei dat het over mij ging
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:02 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Het wordt een rommeltje als je al deze adviezen volgt. Wij weten niet of ze hard-to-get speelt of ze je echt niet wilt.
Probeer jij daar maar eens zelf achter te komen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:02 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Het wordt een rommeltje als je al deze adviezen volgt. Wij weten niet of ze hard-to-get speelt of ze je echt niet wilt.
Probeer jij daar maar eens zelf achter te komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |