Ts kan...quote:Ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan
Je denkt dat ze zichzelf niet leuk vind?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:40 schreef Brammo96_SoW_ het volgende:
Ik heb een probleem met een Meid die ik leuk vind maar ik denk zij niet.
Ik wou echt hetzelfde zeggenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je denkt dat ze zichzelf niet leuk vind?
Opzoeken die contacten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:45 schreef Brammo96_SoW_ het volgende:
Nouja bellen of sms'en heeft geen zin want ik ken haar al wel lang maar ik heb eigenlijk nooit zo veel contact met haar gehad.
Maak een foto van jezelf in je blote pielemuis, met een roos tussen je tanden. Schrijf dan op je buik: "Ik hou van je" en stuur die foto naar haar op. Dat moet het goed doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:40 schreef Brammo96_SoW_ het volgende:
Ik heb een probleem met een Meid die ik leuk vind maar ik denk zij niet.
Daaroor heeft ze me geblokt op MSN en op Hyves heeft ze me verwijdert.
Ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan misschien weten jullie raad ??
P.S Ze woont een paar dorpen verder van mij want ze zit niet bij me op school maar andere vrienden van haar wel.
Thx Brammo96_SoW_
Nu blijkbaar van haar kant niet meer.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:47 schreef Brammo96_SoW_ het volgende:
Ja oké maar ze kent me wel en we zijn altijd wel vrienden geweest.
Nodig haar uit voor een feestje en voer haar dronken, dan heb je haar zo gewonnenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:47 schreef Brammo96_SoW_ het volgende:
Ja oké maar ze kent me wel en we zijn altijd wel vrienden geweest.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:09 schreef Brammo96_SoW_ het volgende:
Ja dat verhaaltje ken ik dat heb ik van een aantal anderen mt carnaval ook gehoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |