Ik had dit ook een keer, heel leuk meisje die me blockte op msn, verwijderde op hyves, nieuwe mobiel nummer aannam etc...
Maar ik zette door (dit is belangrijk, vrouwen houden van doorzettingsvermogen) en uiteindelijk bleek ze gewoon heel verlegen te zijn en schaamde ze zich omdat ze weinig (geen) ervaring had met jongens.
Om toch goed contact met haar te bereiken moest ik wel een hobby faken namelijk het inzamelen van PET-flessen (zij doet aan PET-flessen inzamelacties in het weekend), maar ach een leugentje om bestwil en uiteindelijk hadden we een hele leuke PET-fles inzamelactie date. Toen ik haar vroeg of ze ooit een PET-fles in haar had gestoken, moest ze lachen. Toen wist ik dat ik binnen was.
Na zo'n 3 keer flessen met haar te hebben ingezameld, vroeg ik of ze die avond bij me langs wilde komen; en ze zei ja! Van vreugde sprong ik in de lucht (achteraf beter niet kunnen doen).
Die avond kwam ze en na haar op dr gemak aan alles te laten wennen waren we een beetje gaan zoenen..
Na 3 weken maakte ik het uit omdat ik toch een ongelofelijke hekel kreeg aan PET-flessen (PET-flessen, krijg de tering) en nu drink ik alleen uit een blikje.
Moraal: Gebruik altijd blikjes bij het drinken.